Δουλεύει ο ένας κύλινδρος !

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Καλημέρα σε όλους...Γνωρίζω ότι πρώτα πρέπει να συστηθώ αλλά θα το κάνω τώρα ! ! !
Λοιπόν μηχανάκι 990 Adventure το τελευταίο το καλό με τα 115 άλογα...το άσπαστο....το true.....Τέλος πάντων πάμε από πίσω προς τα μπρός (το μηχανάκι έχει 80,000κμ)
  1. Ξετάπωτες εξατμίσεις
  2. Ξηλωμένα SAS
  3. Ο2 σένσορες ξηλωμένοι και βραχυκυκλωμένοι με την τερματική αντίσταση
  4. Βγαλμένες πεταλούδες
  5. Ξηλωμένο snorkel και τριγωνάκια
  6. Φίλτρο DNA (προς αντικατάσταση του μαμά χάρτινου)
  7. Χάρτης AKRAPOVIC
Το μηχανάκι είναι έτσι από την αρχή που το αγόρασα με την εξής λεπτομέρεια. Πρίν 5.000κμ έβγαλ το σνορκελ και πριν 3βδομάδες στο μεγάλο σερβις έβγαλα και τα τριγωνάκια. Όλα καλά μέχρι εχθές που αποφάσησα να βάλω στις εξατμίσεις τις φλογοκρύπτες (όχι συστολές...φλογοκρύπτες). Αυτό το έκανα γιατί διάβασα ότι με πιο ταπωμένες εξατμίσεις έχει καλύτερα χαμηλομεσαία....Αφού έβαλα τις τάπες το έβγαλα εθνική για δοκιμή τελική και πήγε μέχρι 200 και μετά....170....και μετά....τίποτα.....!!! Το αποτέλεσμα, δουλέυει ο ένας κύλινδρος....Ακόμα δεν ξέρω τι είναι περιμένω διάγνωση.....μου λένε από μπουζί, μπέκ μέχρι βαλβίδες...

Η ερώτηση τώρα : Επειδή έβαλα τους φλογοκρύπτες και το μπούκωσε πίσω, ενώ μπροστά από αέρα είναι τελείως ανοικτό...παίζει να έκαψε βαλβίδες...??? Λέω να βάλω πάλι πάνω σνορκελ και τριγωνάκια όταν το φτιάξω να έχω το κεφάλι μου ήσυχο...από την άλλη όμως ρε γαμώτο όταν τα έβγαλα το μηχανάκι πήρε πολύ τα πάνω του...ειδικά ψηλά σκότωνε...και όταν έβαλα και τις φλογοκρύπτες γλύκανε πάρα πολύ στα χαμηλά...σαν χοντα δούλευε μέσα στην πόλη...
 
Τελευταία επεξεργασία:

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
να περιμενουμε μαζι μεχρι να εμφανιστει ο ειδηκος ....γατος !
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
να περιμενουμε μαζι μεχρι να εμφανιστει ο ειδηκος ....γατος !
Άσε έχω σκάσει...περιμένω κάτι παλικάρια DRBIG...ELGATO..MOUSITSAS...κλπ......να δώσουνε καμία ιδέα λόγω εμπειρίας κυρίως...... πάντως με το set up που περιγράφω παραπάνω, αλλά με μαμά φιλτροκούτι (φίλτρο DNA μόνο, σνορκελ, τριγωνάκια κανονικά επάνω) είχε λ=13,5 - 13,2 παντού...από χαμηλά μέχρι ψηλά....Τότε (μιλάμε το 2014-15) μου είχε πεί στο δυναμόμετρο μην πειράξεις τίποτα.....έλα όμως που με έπιασε η μακακία και έβγαλα snorkel πριν 5.000κμ.....μου άρεσε από θόρυβο και από άρπαγμα ψηλά...και μετά έβγαλα και τρίγωνάκια...Τώρα εχθές που έβαλα φλογοκρύπτες έκανε το μπαμ.....
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Από περιέργεια, τι κατανάλωση είχες μετά από όλα αυτά περίπου;
Από περιέργεια, τι κατανάλωση είχες μετά από όλα αυτά περίπου;
Άναβε λαμπάκι στη πόλη στα 220κμ και στο ταξίδι με 130 σταθερά έχω δει 280κμ...λαμπάκι εεε...μέχρι να πάω βενζινάδικο έκανα άλλα 60κμ για πλάκα...
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Άναβε λαμπάκι στη πόλη στα 220κμ και στο ταξίδι με 130 σταθερά έχω δει 280κμ...λαμπάκι εεε...μέχρι να πάω βενζινάδικο έκανα άλλα 60κμ για πλάκα...
Ενδιαφέρον αφτο
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Το απλό που μπορεί να συνέβη είναι να έκλασε ένα μπουζί. Δεν είναι σπάνιο, συμβαίνει. Απο εκεί βασικά ξεκινάς και ελπίζεις να είναι αυτό!
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
αυτο που περιγραφεις ειναι αρκετα περιεργο και δυστυχως δεν υπαρχει ευκολη διαγνωση...ειχα διαβασει πριν απο χρονια για μια περιπτωση με καμμενες βαλβιδες αλλα γενικα δε θα ελεγα οτι ειναι και πολυ πιθανο...σε καθε περιπτωση ενα λυσιματακι επιβαλεται, οπου θα μπορεσεις να κανεις διαγνωση ευκολα....καλο ειναι να συνδεσεις και τον εγκεφαλο να δεις για σφαλματα ωστε να εχεις μια ιδεα...μετα με τη σειρα μπουζι ψεκασμος κλπ για να δεις που ειναι το προβλημα...και φυσικα αφου θα τα εχεις βγαλει ολα, μετρηση συμπιεσης θα ειναι αρκετα απλη και ευκολη...

συνηθως ομως τετοιας φυσης προβληματα σχετιζονται με φιλτρα καυσιμου/βουλωμενα μπεκ/ μπουζι/πολλαπλασιατες
 
Τελευταία επεξεργασία:

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
αυτο που περιγραφεις ειναι αρκετα περιεργο και δυστυχως δεν υπαρχει ευκολη διαγνωση...ειχα διαβασει πριν απο χρονια για μια περιπτωση με καμμενες βαλβιδες αλλα γενικα δε θα ελεγα οτι ειναι και πολυ πιθανο...σε καθε περιπτωση ενα λυσιματακι επιβαλεται, οπου θα μπορεσεις να κανεις διαγνωση ευκολα....καλο ειναι να συνδεσεις και τον εγκεφαλο να δεις για σφαλματα ωστε να εχεις μια ιδεα...μετα με τη σειρα μπουζι ψεκασμος κλπ για να δεις που ειναι το προβλημα...και φυσικα αφου θα τα εχεις βγαλει ολα, μετρηση συμπιεσης θα ειναι αρκετα απλη και ευκολη...

συνηθως ομως τετοιας φυσης προβληματα σχετιζονται με φιλτρα καυσιμου/βουλωμενα μπεκ/ μπουζι/πολλαπλασιατες
Μακάρι να είναι κάτι ηλεκτρικό...γιατί είναι ξεκάθαρο τι φταίει και το φτιάχνεις....
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Μακάρι να είναι κάτι ηλεκτρικό...γιατί είναι ξεκάθαρο τι φταίει και το φτιάχνεις....

δεν ειναι καθολου ξεκαθαρο τι φταιει οταν το προβλημα ειναι ηλεκτρικο :p
αλλα σιγουρα πρεπει να ξεκινησεις να ψαχνεις για τα αιτια
 
Τελευταία επεξεργασία:

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Τι εννοείς ????? αφτό ή καφτό ???
To αφτο ειναι το αυτο λογο οτι ειμαι ζωγραφος\ποιητης (μην βγει καμια κφαλα..και πει τπτα ) εγκειτε στην ελαστικη αδεια του καλιτεχνη
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
To αφτο ειναι το αυτο λογο οτι ειμαι ζωγραφος\ποιητης (μην βγει καμια κφαλα..και πει τπτα ) εγκειτε στην ελαστικη αδεια του καλιτεχνη
Καλά αυτό το κατάλαβα...δεν είμαι ο Μπαμπινιώτης να σς διορθώνω.....για το ενδιαφέρον που είπες ρώτησα....
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Η ερώτηση τώρα : Επειδή έβαλα τους φλογοκρύπτες και το μπούκωσε πίσω, ενώ μπροστά από αέρα είναι τελείως ανοικτό...παίζει να έκαψε βαλβίδες...??? Λέω να βάλω πάλι πάνω σνορκελ και τριγωνάκια όταν το φτιάξω να έχω το κεφάλι μου ήσυχο...από την άλλη όμως ρε γαμώτο όταν τα έβγαλα το μηχανάκι πήρε πολύ τα πάνω του...ειδικά ψηλά σκότωνε...και όταν έβαλα και τις φλογοκρύπτες γλύκανε πάρα πολύ στα χαμηλά...σαν χοντα δούλευε μέσα στην πόλη...
Να ρε πως φαίνεται ο άνθρωπος ο σωστός! Αυτό μάλιστα, KTM που δουλεύει σα Honda και που για να τα καταφέρει να δουλέυει σα Ιαπωνική ραπτομηχανή χρειάστηκε να του "φορέσουν" ένα σκασμό αναβαθμίσεις!
Που είναι ο Κώστας gsmaniac να διαβάσει να μπούνε επιτέλους τα πράγματα σε μια τάξη... μας έχει πρήξει με το: ο Σοϊχίρο εκείνο και ο Σοϊχίρο το άλλο....

:p

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

Φιλαράκι, μη με παραξηγείς, πειράζω τα πλήθη γενικώς! ;)
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Να ρε πως φαίνεται ο άνθρωπος ο σωστός! Αυτό μάλιστα, KTM που δουλεύει σα Honda και που για να τα καταφέρει να δουλέυει σα Ιαπωνική ραπτομηχανή χρειάστηκε να του "φορέσουν" ένα σκασμό αναβαθμίσεις!
Που είναι ο Κώστας gsmaniac να διαβάσει να μπούνε επιτέλους τα πράγματα σε μια τάξη... μας έχει πρήξει με το: ο Σοϊχίρο εκείνο και ο Σοϊχίρο το άλλο....

:p

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

Φιλαράκι, μη με παραξηγείς, πειράζω τα πλήθη γενικώς! ;)
Καλά και εσύ ...όταν λέμε σαν χοντα το 2019...εννούμε όπως δουλεύανε τα χοντα του 2000.....τότε που ήταν καρμπυρατέρ και είχανε 50 άλογα....από τέτοιας χρονολογίας χοντα είναι η ανάμνηση των περισσότερων .....γιατί από τότε έχει να βγάλει η χοντα καινούργιο αντίστοιχο μοντέλο που να πουλήσει Ελλάδα (δεν μιλάω για CB500 ή VFR κλπ,κλπ) μιλάμε για V2 ON/OFF. Άσε γιατί πήρα το XRV1000 και με 2α επιτόπου στροφή πιο πολύ το συμπλέκτη πατινάριζα παρά το γκάζι άνοιγα....χάλια....Όσο για τις αναβαθμίσεις, που τις είδες....το μόνο από αυτά που αγοράζεις είναι οι εξατμίσεις...όλα τα άλλα χαζομάρες είναι για την περιέργεια κυρίως....

Τέλος πάντων....όλοι μεγαλώνοντας σε GS θα καταλήξουμε......ή οι πιο φτωχοί σε VSTROM....!!!
 
Reactions: Gus

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Να ρε πως φαίνεται ο άνθρωπος ο σωστός! Αυτό μάλιστα, KTM που δουλεύει σα Honda και που για να τα καταφέρει να δουλέυει σα Ιαπωνική ραπτομηχανή χρειάστηκε να του "φορέσουν" ένα σκασμό αναβαθμίσεις!
Που είναι ο Κώστας gsmaniac να διαβάσει να μπούνε επιτέλους τα πράγματα σε μια τάξη... μας έχει πρήξει με το: ο Σοϊχίρο εκείνο και ο Σοϊχίρο το άλλο....

:p

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

Φιλαράκι, μη με παραξηγείς, πειράζω τα πλήθη γενικώς! ;)
Ο Αλέξανδρος φαίνεται ότι έχει χιούμορ και αναφέρθηκε στα Χόνδα.... Μέχρι και τα μάρμαρα του Σοϊτσιρο (λάθος το σοιχιρο) κάπου στo Τόκιο κουνηθηκαν.
 
Reactions: STF

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Ο Αλέξανδρος φαίνεται ότι έχει χιούμορ και αναφέρθηκε στα Χόνδα.... Μέχρι και τα μάρμαρα του Σοϊτσιρο (λάθος το σοιχιρο) κάπου στo Τόκιο κουνηθηκαν.
Κοίτα...λάθος το έγραψα....καλύτερα από χοντα δούλευει στην πόλη......(τώρα βάζω στοίχημ HONDA-TOYOTA-DATSUN-MAZDA έχουν βγάλει τα σπαθιά για χαρακίρι...)
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Καλά αυτό το κατάλαβα...δεν είμαι ο Μπαμπινιώτης να σς διορθώνω.....για το ενδιαφέρον που είπες ρώτησα....
τα κατεμ καινε αρκετα ,το να καιει τοσο λιγο το δικο σου ειναι ενδιαφερον ,αφτο!
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
τα κατεμ καινε αρκετα ,το να καιει τοσο λιγο το δικο σου ειναι ενδιαφερον ,αφτο!
Έχω πάει Πάτρα με 160 σταθερά, παρκάρω, πάω Ριο Αντίριο, γυρνάω Πάτρα και τότε άναψε λαμπάκι....Έχω πάει Κόρινθο με 200 σταθερά και μόλις ξεκίνησα για πίσω στον Ισθμό άναψε λαμπάκι....Είναι αν του μάθεις τα χούγια πως το πάς και μπορεί να είναι υποφερτό από βενζίνη, αλλά οικονομικό δεν είναι με τίποτα...τζάμπ βενζίνες καίμε βασικά με τέτοια μηχανάκια...μια στο τόσο θα το πάς όπως πρέπει και θα δείς την διαφορά από ένα οικονομικό μηχανάκι, πχ.....Χ Ο Ν Τ Α........όλες τις άλλες μέρες χορηγός είσαι...τέλος παντων.....
 
Top Bottom