Δουλεύει ο ένας κύλινδρος !

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εγώ γνωρίζω έναν τύπο με 990 και 200000 χλμ... Που ορκίζοταν οτι δεν το είχε ανοίξει, μέχρι που γνώρισα αυτόν που του έκανε επισκευή στα 100000.
Η μλκια του να κρατάς μυστικό και να λες π@παριες για ένα μοτέρ... Με ξεπερναει
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Εγώ γνωρίζω έναν τύπο με 990 και 200000 χλμ... Που ορκίζοταν οτι δεν το είχε ανοίξει, μέχρι που γνώρισα αυτόν που του έκανε επισκευή στα 100000.
Η μλκια του να κρατάς μυστικό και να λες π@παριες για ένα μοτέρ... Με ξεπερναει
Εντάξει αυτός είναι περίπτωση.
Δεν ειναι αντιπροσωπευτικό δείγμα των κατεμάδων :roflmao:
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Πάντως έκανα την έρευνα μου για το θέμα με τις βαλβίδες και λέω να το μοιραστώ μαζί σας να προλάβετε τα χειρότερα. Λοιπόν, χοντρά, χοντρά όπως μου κατεβαίνουν από το κεφάλι¨:

  1. Υπαρχει μια φήμη οτι δεν επαρκει η πίεση του λαδιού γι αυτό μακροπρόθεσμα χαλάνε. Κάτι άκουσα για αλλαγή σε κάτι βλαβιδάκια κλπ...δεν έχω ασχοληθεί ούτε ξέρω τι εξάρτημα είναι αυτό. Αν κάποιος το έχει ψάξει ας το μοιραστεί να προλάβει κανένα παλλικάρι...
  2. Το ελέυθερα φίλτρα αέρα επιδεινώνουν το πρόβλημα κατά πολύ...καθονται λέει βρομίες στις έδρες και κλείνουν οι βαλβίδες...οπότε βάλτε όλοι τα μαμά μπας και σωθείτε
  3. Λένε ότι πολλοί εκκεντροφόροι γραντζουνίζονται γιατί είναι από το εργοστάσιο μάπα και στη συνέχεια δεν ανοίγουν οι βαλβίδες. Αυτό έχει παρατηρηθεί ακόμα και σε 1290, δηλαδή καινούργιο μοτέρ που υποτίθεται ότι αυτά θα είχανε λυθεί...Δεν ξέρω...πάντως αν είναι όταν κάνει ρύθμιση βαλβίδων στο μεγάλο σερβις ο μαστορας μπορεί να το δει αυτο....εάν φτάσει να ρυθμίσει βλαβίδες
  4. Γενικά τα LC8 σαν αγωνιστικά μοτερ που είναι...θέλουν και αγωνιστική συντήρηση....πάλι φήμη αυτό που λέω είναι ότι υπάρχει οδηγία (στο μιλητό, όχι επίσημη) στους αγωνιζόμενους που τρέχουν με LC8 (πχ RC8, super duke...κλπ) να αλλάζει όλη η κεφαλή και οι εκκεντροφόροι κάθε 10.000 αγωνιστικής οδήγησης. Δεν εννοώ εργοστασιακή ομάδα....αλλά για τον ιδιώτη που το βάζει σε πίστα....
  5. Γενικά από όσο έψαξα και όσους ρώτησα πάρα πολλά LC8 στα 100.000κλμ maximum πάνε για rebuild κεφαλής, άλλα προληπτικά, άλλα λόγω βλάβης.
Τέλος και κλείνοντας δεν ξέρω αν υπάρχει τρόπος να γίνει πρόληψη στο πρόβλημα, γιατί έχω πολλούς φίλους με 990 και το συζητάμε, μη φτάσει το θέμα να θέλει άνοιγμα το μοτέρ.....Δεν ξέρω εάν ρυθμίζεις συνέχεια τις βαλβίδες εάν είναι προληπτικό μέσο ή εάν δεν το σώζεις....(προσοχή ρυθμίζεις, όχι μετράς με το φίλερ και ξανακλείνεις το ψευτοκάπακο στο μοτερ)

Αυτά τα γράφω οχι για να αρχίσετε το κράξιμο ορισμένοι, αλλά για να προλάβει κανένας το κακό, αλλά και για να αρχίσει μια κουβέντα......εάν ξέρει κανένας κάτι παραπάνω να μας πεί να το μάθουν και άλλοι να πάμε να το φτιάξουμε.....

Απο αυτα που λες δεν ισχυει πραγματικα τιποτα πλην του 2 οπου γενικα το κακο φιλτραρισμα κανει κακο σε ολους τους κινητηρες. Γενικα, για καποιον που στοιχειωδως γνωριζει πως λειτουργει ενας κινητηρας , ειναι και αστεια μιας και δε βγαζουν κανενα νοημα.

Οι κεφαλες ειδικα, οπως και σχεδον σε ολα τα συγχρονα μοτερ με καπελωτα ειναι αλεξισφαιρες...Λυπαμαι πραγματικα που την πατησες ασχημα με τον μηχανικο που εμπλεξες, αλλα αυτα που λες δεν ισχυουν σε καμμια περιπτωση.

Αν σε κανει βεβαια να κοιμασαι πιο ανετα τα βραδια το να νομιζεις οτι φταιει ο γιαλος και οτι δεν αρμενιζεις εσυ στραβα, τοτε πασο
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom