Δουλεύει ο ένας κύλινδρος !

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Έχω πάει Πάτρα με 160 σταθερά, παρκάρω, πάω Ριο Αντίριο, γυρνάω Πάτρα και τότε άναψε λαμπάκι....Έχω πάει Κόρινθο με 200 σταθερά και μόλις ξεκίνησα για πίσω στον Ισθμό άναψε λαμπάκι....Είναι αν του μάθεις τα χούγια πως το πάς και μπορεί να είναι υποφερτό από βενζίνη, αλλά οικονομικό δεν είναι με τίποτα...τζάμπ βενζίνες καίμε βασικά με τέτοια μηχανάκια...μια στο τόσο θα το πάς όπως πρέπει και θα δείς την διαφορά από ένα οικονομικό μηχανάκι, πχ.....Χ Ο Ν Τ Α........όλες τις άλλες μέρες χορηγός είσαι...τέλος παντων.....
τα εργαλεια ολα καλα ειναι εμεις πρεπει να ρεγουλαρουμε τις ορεξεις μας και εμπασει περιπτωση τα γουστα τα πλερωνουμε ολοι....
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Καλά και εσύ ...όταν λέμε σαν χοντα το 2019...εννούμε όπως δουλεύανε τα χοντα του 2000.....τότε που ήταν καρμπυρατέρ και είχανε 50 άλογα....από τέτοιας χρονολογίας χοντα είναι η ανάμνηση των περισσότερων .....γιατί από τότε έχει να βγάλει η χοντα καινούργιο αντίστοιχο μοντέλο που να πουλήσει Ελλάδα (δεν μιλάω για CB500 ή VFR κλπ,κλπ) μιλάμε για V2 ON/OFF. Άσε γιατί πήρα το XRV1000 και με 2α επιτόπου στροφή πιο πολύ το συμπλέκτη πατινάριζα παρά το γκάζι άνοιγα....χάλια....Όσο για τις αναβαθμίσεις, που τις είδες....το μόνο από αυτά που αγοράζεις είναι οι εξατμίσεις...όλα τα άλλα χαζομάρες είναι για την περιέργεια κυρίως....

Τέλος πάντων....όλοι μεγαλώνοντας σε GS θα καταλήξουμε......ή οι πιο φτωχοί σε VSTROM....!!!
Ο Αλέξανδρος φαίνεται ότι έχει χιούμορ και αναφέρθηκε στα Χόνδα.... Μέχρι και τα μάρμαρα του Σοϊτσιρο (λάθος το σοιχιρο) κάπου στo Τόκιο κουνηθηκαν.
Λέτε ε; Λοιπόν διαβάστε ή μάλλον ακούστε για να μπορείτε να συγκρίνετε και να καταλάβετε ποιες είναι οι διαφορές....


Αυτό είναι η μελωδία που παράγει ένας γνήσιος Ιαπωνικός κινητήρας:




Αυτό είναι ο θόρυβος που παράγει ένας Γερμανικός κινητήρας (εκεί που πας να ακούσεις κάτι μελωδικό πάντα κάτι αρχίζει και "χτυπάει"):




Όταν προσπαθείς να κάνεις έναν Ευρωπαϊκό (π.χ. Αυστριακό) να ακουστεί σαν Ιαπωνικός... το αποτέλεσμα είναι αυτό:

 
Τελευταία επεξεργασία:

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Για Ιταλική ορχήστρα δεν έβαλές κάτι όμως.....εκεί να σε δώ !!!!!
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Βασικά λέω να δώ το MV AUGUSTA TURISMO VELOCE 800......για πείτε....Εννοώ να το δώσω το 990 και να πάρω τέτοιο με ανταλλαγή...πιο καλό δεν θα είναι για κάθε μερά ???
 
Περιοχή
Πλαταιές Κιθαιρωνας
Όνομα
ΛΕΩΝΙΔΑΣ.
Μοτό
GS 1150 ADV
Λέτε ε; Λοιπόν διαβάστε ή μάλλον ακούστε για να μπορείτε να συγκρίνετε και να καταλάβετε ποιες είναι οι διαφορές....


Αυτό είναι η μελωδία που παράγει ένας γνήσιος Ιαπωνικός κινητήρας:




Αυτό είναι ο θόρυβος που παράγει ένας Γερμανικός κινητήρας (εκεί που πας να ακούσεις κάτι μελωδικό πάντα κάτι αρχίζει και "χτυπάει"):




Όταν προσπαθείς να κάνεις έναν Ευρωπαϊκό (π.χ. Αυστριακό) να ακουστεί σαν Ιαπωνικός... το αποτέλεσμα είναι αυτό:

Μεγάλη επιτυχία τα βίντεο STF. :ha
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Εγώ λέω να πας σε τετρακύλινδρο, ώστε όταν μένεις από έναν κύλινδρο έχεις άλλους 3...όπως και να το κάνουμε έχεις απόθεμα...
Χα...καλά τώρα που είναι μονοκύλνδρο το 990 κάνει 500κλμ με ένα ντεπόζιτο....για οικονομία το κάνει το καημένο...συμπάσχει μαζί μου
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Βαλβίδες ,πότε έκανες έλεγχο τελευταία φορά ; (πρίν πόσα χλμ)
Μπουζί ,πότε άλλαξες τελευταία φορά ; (πρίν πόσα χλμ)
Ποιός κύλινδρος δεν δουλεύει ;

Οπως το ακούω(διαβάζω) ,αν κ παρακινδυνευμένη πάντα η τηλεδιάγνωση ,μάλλον έλιωσε η ακίδα του ενός μπουζί.
Αν βραχυκύκλωσε ,θα έλιωσε-έκοψε κ τα πλαινά ακιδάκια(σώματα).
Αν είσαι τυχερός κ δεν έχεις ζημιά στο πιστόνι κ στις έδρες των βαλβίδων ,τότε θα την βγάλεις φτηνά.

Καλή τύχη σου εύχομαι
&
Οταν το ανοίξει ο μάστοράς σου ,ενημέρωσέ μας.
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Μάγκες σας παρακαλώ πολύ απο εδώ και στο εξής να απαντήσει όποιος πραγματικά ξέρει και έχει εμπειρια, του έχει ξανατύχει κλπ.... Θεωρήματα όπως ...πήγαινε στον μαστορα και καψτου το μαγαζί ή φέρε το στρατο να βομβαρδίσει την ΚΤΜ ή κάθε Τρίτη μάστορα κλπ...δεν βγάζουν πουθένα...ότι έγινε έγινε...τώρα τι κάνουμε.....
Λοιπόν...ρούφηξε λέει τις βαλβίδες...(πριν δυο βδομάδες έγινε ρύθμιση βαλβίδων στο μεγάλο σερβισ)..........τις άνοιξε τρια εκατοστά του χιλιοστού, μέτρησε συμπίεση και είναι οκ...Μου ειπε πάρτο και πήγαινε χαλάρά όμως μέχρι να το φτιάξεις...τώρα δεν είναι να το ανοίγεις όυτε να πάς μακρια....Επίσης είπε έχει αρπάξει η βαφή του εκκεντροφόρου όπως ήταν κλειστές τον χτύπαγε....Μπορεί λέει να το φτιάξει...8 βαλβίδες, φλάντζες, καπελώτα κλπ κλπ...

Το μηχανάκι δεν θέλω να το αποχωριστώ και έχω στεναχωρεθεί πραγματικά....Τι να κάνω ???? Εάν το φτιάξω μετά τελείωσε, ή θα γεννήσει και άλλα ???
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
δεν εχω καταλαβει τιποτα απο αυτα που γραφεις...το μονο που καταλαβαινω απο αυτα που γραφεις ειναι οτι στη ρυθμιση των βαλβιδων τα διακενα ηταν κατω απο το μηδεν και οι εκκεντροφοροι τριβονταν μονιμα πανω στα καπελωτα...σε καθε περιπτωση αυτο δεν θα επρεπε να σου δημιουργει αυτα που εκανε το μοτερ που περιγραφεις, αλλα φυσικα και εγινε ζημια στους εκκεντροφορους μαλλον και στη γεφυρα πιθανοτατα που τους κραταει, αλλα και στην κεφαλη στο σημειο που εδραζονται...αν θες ξαναπεριεγραψε ξανα τι εγινε, ή βαλε και φωτογραφιες αν εχεις...σε καθε περιπτωση, αν εγινε πριν 2 βδομαδες οπως λες σερβις, στη θεση σου θα σκεφτομουν τη νομικη οδο για την επιλυση του θεματος...
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
δεν εχω καταλαβει τιποτα απο αυτα που γραφεις...το μονο που καταλαβαινω απο αυτα που γραφεις ειναι οτι στη ρυθμιση των βαλβιδων τα διακενα ηταν κατω απο το μηδεν και οι εκκεντροφοροι τριβονταν μονιμα πανω στα καπελωτα...σε καθε περιπτωση αυτο δεν θα επρεπε να σου δημιουργει αυτα που εκανε το μοτερ που περιγραφεις, αλλα φυσικα και εγινε ζημια στους εκκεντροφορους μαλλον και στη γεφυρα πιθανοτατα που τους κραταει, αλλα και στην κεφαλη στο σημειο που εδραζονται...αν θες ξαναπεριεγραψε ξανα τι εγινε, ή βαλε και φωτογραφιες αν εχεις...σε καθε περιπτωση, αν εγινε πριν 2 βδομαδες οπως λες σερβις, στη θεση σου θα σκεφτομουν τη νομικη οδο για την επιλυση του θεματος...
Λοιπον αναλυτικά :

Πριν 3 βδομαδες το παω για μεγαλο σερβισ. Του λεω βγάλε και τα τρίγωνα να παρει και άλλο αερα. Ολα καλα, το παιρνω. Μετά από μια βδομαδα βαζω τους φλογοκρυπτες στις εξατμσεις και βγαινω εθνικη να το τελικιασω να δω εάν έκοψε στα ψηλα, και τοτε πανω στην τελικη κοβει και συνεχιζει να δουλευει με τον ενα κυλινδρο.
Αφου το πηγα στον μαστορα και το κοιταξε μου ειπε το εξης : Τις βαλβίδες του πισω κυλινδρου τις ρούφηξε. Αφου τις ανοιξε, μετρησε συμπιεση και μου ειπε...το μηχανακι δουλευει τωρα, αλλά δεν ειναι για πολλα-πολλα θελει φτιαξιμο.

Το ερωτημα ειναι το εξης : Φτιαχνεται ??? ΄Η τζάμπα τα λεφτα? Μετά έχει σειρά η μπιέλα? Μήπως το μπιστονι? Μήπως η φθορά που έχει δημιουργηθεί τελικά οδηγήσει αλυσιδωτά σε άλλες βλάβες.....ακριβότερες ????
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Πώς ακριβως ρουφηξε τις βαλβιδες μεσα σε 3 βδομαδες και τι σημαινει ρουφηξε τις βαλβιδες? Οτι εφαγαν τα εδρανα και κλεισανε? Ετσι, σε 3 βδομαδες?
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
παλι δεν πολυβγαζω νοημα αλλα θα την βγαλουμε την ακρη!
αυτο που δε βγαζει νοημα ειναι το παρακατω, υπογραμμισμενο

Αφου το πηγα στον μαστορα και το κοιταξε μου ειπε το εξης : Τις βαλβίδες του πισω κυλινδρου τις ρούφηξε. Αφου τις ανοιξε, μετρησε συμπιεση και μου ειπε...το μηχανακι δουλευει τωρα, αλλά δεν ειναι για πολλα-πολλα θελει φτιαξιμο.
το οτι ρουφηξε τις βαλβιδες δεν ξερω αμα ειναι καποια μαστορικη αργκο, αλλα δεν βγαζει κανενα νοημα και αν παρεις κυριολεκτικα την ''αιτιολογια'' ειναι απλα μια μπουρδα και μιση...Εγω μενω λοιπον στο τι ζημια μπορει να προκληθει ρεαλιστικα απο τη ρυθμιση βαλβιδων που εκανες πριν αρχισεις να εχεις προβληματα.
Πας για βαλβιδες ρυθμιση στο μεγαλο σερβις
Τα πιθανα σεναρια ειναι τα εξης:
  • ο μαστορας αφηνει ανοιχτες τις βαλβιδες. Αποτελεσμα κυριως αυξημενος θορυβος, και θεωρητικα, φθορα μετα απο αρκετο καιρο, σε βαλβιδες και εδρες.
  • ο μαστορας αφηνει πολυ κλειστες τις βαλβιδες ή βαζει πολυ μεγαλα καπελωτα και οι βαλβιδες μενουν μονιμα λιγο ανοιχτες. Αυτο ειναι το χειροτερο σεναριο (και μοιαζει με την περιγραφη σου) και επειδη οι εκκεντροφοροι σφιγγονται στην κεφαλη επειδη τους πιεζουν οι βαλβιδες, εχεις φθορα λογω υπερθερμανσης σε εκκεντροφορο, γεφυρα και κεφαλη. Πιστονι μπιελες δεν εμπλεκονται σε αυτο το προβλημα. Θεωρητικα, πιθανοτατα φθορα και σε βαλβιδες/εδρες μετα απο χρηση (πχ ισως καηκαν οι εξαγωγης). Αυτο ειναι το χειροτερο σεναριο, και φυσικα το πιο κοστοβορο. Αν τα πραγματα εγιναν ετσι, υπευθυνος ειναι ο μαστορας που δεν εκανε σωστα τη ρυθμιση των βαλβιδων.

Το ερωτημα ειναι το εξης : Φτιαχνεται ??? ΄Η τζάμπα τα λεφτα? Μετά έχει σειρά η μπιέλα? Μήπως το μπιστονι? Μήπως η φθορά που έχει δημιουργηθεί τελικά οδηγήσει αλυσιδωτά σε άλλες βλάβες.....ακριβότερες ????
Μπιελες πιστονια δεν εχουν θεμα, αλλα σιγουρα θα θες αν θες να εισαι εντελως σιγουρος ενα top end rebuild. Επειδη δουλευε λιγο το μηχανακι ετσι, το πιθανοτερο ειναι να μην εγινε τιποτα. Επειδη ομως, αν τα πραγματα εγιναν οπως λεω παραπανω, δηλαδη πρωτα επεσε χερι στις βαλβιδες, την ευθυνη την εχει 100% ο μαστορας και θα πρεπει να σου κανει ενα rebuild στην κεφαλη που παρουσιασε το προβλημα. Αν στα μασαγε, θα κινουμουν προσωπικα νομικα. Ελπιζω να εχεις ολες τις απαραιτητες αποδειξεις για το σερβις
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Πώς ακριβως ρουφηξε τις βαλβιδες μεσα σε 3 βδομαδες και τι σημαινει ρουφηξε τις βαλβιδες? Οτι εφαγαν τα εδρανα και κλεισανε? Ετσι, σε 3 βδομαδες?
Χαιρω πολυ....μπορει να αποδειχθει κατι??? Τωρα τι κανουμε??? Φτιαχνεται το μηχανακι και ειναι αξιοπιστο, η αρπαξανε ολα τα μεταλλα και τα φαγε τα ψωμια του??
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Χαιρω πολυ....μπορει να αποδειχθει κατι??? Τωρα τι κανουμε??? Φτιαχνεται το μηχανακι και ειναι αξιοπιστο, η αρπαξανε ολα τα μεταλλα και τα φαγε τα ψωμια του??
Nα αποδειχθει τι ακριβως? Σε ρωταω τι εξηγηση σου εδωσε για το πως "ρουφηξε τις βαλβιδες", εαν σου εδωσε. Προσπαθουμε ολοι να καταλαβουμε τι εχει παιχτει.
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
παλι δεν πολυβγαζω νοημα αλλα θα την βγαλουμε την ακρη!
αυτο που δε βγαζει νοημα ειναι το παρακατω, υπογραμμισμενο



το οτι ρουφηξε τις βαλβιδες δεν ξερω αμα ειναι καποια μαστορικη αργκο, αλλα δεν βγαζει κανενα νοημα και αν παρεις κυριολεκτικα την ''αιτιολογια'' ειναι απλα μια μπουρδα και μιση...Εγω μενω λοιπον στο τι ζημια μπορει να προκληθει ρεαλιστικα απο τη ρυθμιση βαλβιδων που εκανες πριν αρχισεις να εχεις προβληματα.
Πας για βαλβιδες ρυθμιση στο μεγαλο σερβις
Τα πιθανα σεναρια ειναι τα εξης:
  • ο μαστορας αφηνει ανοιχτες τις βαλβιδες. Αποτελεσμα κυριως αυξημενος θορυβος, και θεωρητικα, φθορα μετα απο αρκετο καιρο, σε βαλβιδες και εδρες.
  • ο μαστορας αφηνει πολυ κλειστες τις βαλβιδες ή βαζει πολυ μεγαλα καπελωτα και οι βαλβιδες μενουν μονιμα λιγο ανοιχτες. Αυτο ειναι το χειροτερο σεναριο (και μοιαζει με την περιγραφη σου) και επειδη οι εκκεντροφοροι σφιγγονται στην κεφαλη επειδη τους πιεζουν οι βαλβιδες, εχεις φθορα λογω υπερθερμανσης σε εκκεντροφορο, γεφυρα και κεφαλη. Πιστονι μπιελες δεν εμπλεκονται σε αυτο το προβλημα. Θεωρητικα, πιθανοτατα φθορα και σε βαλβιδες/εδρες μετα απο χρηση (πχ ισως καηκαν οι εξαγωγης). Αυτο ειναι το χειροτερο σεναριο, και φυσικα το πιο κοστοβορο. Αν τα πραγματα εγιναν ετσι, υπευθυνος ειναι ο μαστορας που δεν εκανε σωστα τη ρυθμιση των βαλβιδων.


Μπιελες πιστονια δεν εχουν θεμα, αλλα σιγουρα θα θες αν θες να εισαι εντελως σιγουρος ενα top end rebuild. Επειδη δουλευε λιγο το μηχανακι ετσι, το πιθανοτερο ειναι να μην εγινε τιποτα. Επειδη ομως, αν τα πραγματα εγιναν οπως λεω παραπανω, δηλαδη πρωτα επεσε χερι στις βαλβιδες, την ευθυνη την εχει 100% ο μαστορας και θα πρεπει να σου κανει ενα rebuild στην κεφαλη που παρουσιασε το προβλημα. Αν στα μασαγε, θα κινουμουν προσωπικα νομικα. Ελπιζω να εχεις ολες τις απαραιτητες αποδειξεις για το σερβις
Τι εννοεις νομικα ρε φιλε??? Να κανω μηνυση και να παρω πραγματονωμονα και να βαλω δικηγορους??? αυτα που λες τα ειπα και εγω.... ηρθε η ωρα του μου ειπε, το σκιζεις κιολας και εγινε η μαλακια
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Το πώς έγινε σου εξήγησε?
Αυτό προσπαθούμε να καταλάβουμε όσοι διαβάζουμε...
Τι εξήγηση σου έδωσε ο μάστορας για αυτό?
Τι έφταιξε δηλαδή...
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Nα αποδειχθει τι ακριβως? Σε ρωταω τι εξηγηση σου εδωσε για το πως "ρουφηξε τις βαλβιδες", εαν σου εδωσε. Προσπαθουμε ολοι να καταλαβουμε τι εχει παιχτει.
Δεν υπαρχει απαντηση μου ειπε... ειναι συνδυασμος παραγοντων... εξαλλου λεει μετα απο καιρο αποκτανε λεει ολα ανοχες, το σκιζεις κι ολας και εγινε το κακο
 
Top Bottom