Δουλεύει ο ένας κύλινδρος !

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
ρε παιδια αν τις βαλβιδες τις εχει ρουφηξει προς τα μεσα, γινεται μετα να τις τραβηξεις εξω και να δουλευει κανονικα??
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
ρε παιδια πραγματικα απορω γιατι μερικοι φοβαστε να διεκδικήσετε το δικιο σας....τι παει να πει το σκιζεις και ηρθε η ωρα του, αυτες τις παπαριες αναμασανε ακομα τα συνεργια και ο κοσμος τρωει κουτοχορτο...Ο μαστορας απλα ειδε οτι δεν εχεις γνωσεις επι του αντικειμενου, σου ειπε μια μαλακια τυπου αμα ρουφανε βαλβιδες με αναδρομο ερμη καιγεται ο θερμοσίφωνας και εσυ πελαγωσες.
Αυτο που σου ειπε δεν υφίσταται και απλα ΣΕ ΠΕΡΝΑΕΙ ΓΙΑ ΚΟΡΟΙΔΟ, αν σου ειπε αυτο το πραγμα

Οπως το περιγραφεις, το συνεργειο εχει 100% ευθυνη. Πηγαινε σε ενα αλλο συνεργειο να σου πει αναλυτικα ποιο ειναι το προβλημα (και πληρωσε για τον ελεγχο προφανως)
Ζητα εγγραφως να σου πει το νεο συνεργειο τι εχει γινει. Θα σου πει ακριβως τι εχει συμβει, αμα δεν ειναι ο μπαρμπαμητσος στη γωνια που φτιαχνει ποδηλατα (καλο θα ειναι να διαλεξεις καποιο εξουσιοδοτημενο συνεργειο)

Αν εχει γινει οτι περιεγραψα απο πανω, δωσε την αναφορα του συνεργειου σε ενα δικηγορο και πες του να τον παρει ενα τηλεφωνο. Το πιθανοτερο ειναι εκει να λυθει το θεμα. Αν δε το κανει ειτε προχωρας νομικα, ειτε λυνεις τελειως και κρινοντας απο τη ζημια, αλλαζεις οτι χρειαζεται. Δικο σου το μηχανακι και εσυ αποφασιζεις. Το οτι εχει κανει παπαρια ο μαστορας ειναι προφανες. Τωρα αν εσυ θες να παραμυθιαζεσαι οτι το σκιζεις και φταις, ειναι δικο σου θεμα...BTW τα αμερικανακια αυτο το μοτερ που χαλαει κιολας, του γαμανε τα πρεκια και συνηθως του κανουν ενα λυσιματακι στα 100-150.000 μιλια για να αλλαξουν ελατηρια στα πιστονια και να δουν οτι δε χρειαζοταν κιολας...
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
ρε παιδια πραγματικα απορω γιατι μερικοι φοβαστε να διεκδικήσετε το δικιο σας....τι παει να πει το σκιζεις και ηρθε η ωρα του, αυτες τις παπαριες αναμασανε ακομα τα συνεργια και ο κοσμος τρωει κουτοχορτο...Ο μαστορας απλα ειδε οτι δεν εχεις γνωσεις επι του αντικειμενου, σου ειπε μια μαλακια τυπου αμα ρουφανε βαλβιδες με αναδρομο ερμη καιγεται ο θερμοσίφωνας και εσυ πελαγωσες.
Αυτο που σου ειπε δεν υφίσταται και απλα ΣΕ ΠΕΡΝΑΕΙ ΓΙΑ ΚΟΡΟΙΔΟ, αν σου ειπε αυτο το πραγμα

Οπως το περιγραφεις, το συνεργειο εχει 100% ευθυνη. Πηγαινε σε ενα αλλο συνεργειο να σου πει αναλυτικα ποιο ειναι το προβλημα (και πληρωσε για τον ελεγχο προφανως)
Ζητα εγγραφως να σου πει το νεο συνεργειο τι εχει γινει. Θα σου πει ακριβως τι εχει συμβει, αμα δεν ειναι ο μπαρμπαμητσος στη γωνια που φτιαχνει ποδηλατα (καλο θα ειναι να διαλεξεις καποιο εξουσιοδοτημενο συνεργειο)

Αν εχει γινει οτι περιεγραψα απο πανω, δωσε την αναφορα του συνεργειου σε ενα δικηγορο και πες του να τον παρει ενα τηλεφωνο. Το πιθανοτερο ειναι εκει να λυθει το θεμα. Αν δε το κανει ειτε προχωρας νομικα, ειτε λυνεις τελειως και κρινοντας απο τη ζημια, αλλαζεις οτι χρειαζεται. Δικο σου το μηχανακι και εσυ αποφασιζεις. Το οτι εχει κανει παπαρια ο μαστορας ειναι προφανες. Τωρα αν εσυ θες να παραμυθιαζεσαι οτι το σκιζεις και φταις, ειναι δικο σου θεμα...BTW τα αμερικανακια αυτο το μοτερ που χαλαει κιολας, του γαμανε τα πρεκια και συνηθως του κανουν ενα λυσιματακι στα 100-150.000 μιλια για να αλλαξουν ελατηρια στα πιστονια και να δουν οτι δε χρειαζοταν κιολας...
Φιλε ασχετος δεν ειμαι. Αυτα που λες τα ειπα και εγω... αλλα ακρη δεν βγαινει... μονο που θα τσακωθεις. Εδω σε φιλο μου του δωσανε μηχανακι μετα απο σερβις χωρις λαδι και εσπασε στα 3 χιλιομετρα απο το μαγαζι και ο μαστορας δεν δεχοτανε τιποτα... Πρεπει να το παω σε αλλο εξουσιοδοτημενο να μου πει και αυτος....
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Ειμαι επαγγελματιας,το ρουφηξε τις βαλβιδες δεν το εχω ξανακουσει,ΣΥΜΦΩΝΑ με τα λεγομενα ΣΟΥ μοιαζει με ρυθμιση του διακενου των βαλβιδων κατω απ το κανονικο το οποιο σε συνδιασμο με το ""σκισιμο"" και ενδεχομενη υπερστροφια αρπαξε-εκαψε την βαλβιδα εξαγωγης , φυσικα ολα αυτα ειναι το πιο ΠΙΘΑΝΟ σεναριο,σιγουρα θα σου πει οποιος στο λυσει(αν θελει βεβαια να σου πει).
Σου ευχομαι καλη τυχη.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Δεν νομιζω να ειπες αυτα που λεω εγω, γιατι εγω δε θα ρωτουσα ποτε τι σημαινει ρουφαω βαλβιδες. Δεν εχει φυσικα καμμια σημασια, και η αγνοια δεν ειναι σε καμμια περιπτωση κακο πραγμα. Γι αυτο υπαρχουν οι επαγγελματιες, για να κανουν αυτα που εμεις δε μπορουμε εναντι αμοιβης. Αμα ειναι να τα χαλανε οι μαστορες, τα σπαμε και μονοι μας.

Ακρη δε βγαινει οταν πας να κινηθεις σαν μπακαλης, αν κανεις αυτα που σου εγραψα παραπανω δεν αφηνεις περιθορια.
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Ειμαι επαγγελματιας,το ρουφηξε τις βαλβιδες δεν το εχω ξανακουσει,ΣΥΜΦΩΝΑ με τα λεγομενα ΣΟΥ μοιαζει με ρυθμιση του διακενου των βαλβιδων κατω απ το κανονικο το οποιο σε συνδιασμο με το ""σκισιμο"" και ενδεχομενη υπερστροφια αρπαξε-εκαψε την βαλβιδα εξαγωγης , φυσικα ολα αυτα ειναι το πιο ΠΙΘΑΝΟ σεναριο,σιγουρα θα σου πει οποιος στο λυσει(αν θελει βεβαια να σου πει).
Σου ευχομαι καλη τυχη.
Ασε με ρε φιλε και δεν μπορω να κοιμηθω τωρα απο τη στεναχωρια... Αφου λεει ο μαστορας οτι τα εκανε ολα καλα. Που να ξερω μου ειπε τι εκανες εσυ οταν το πηρες??? Και αν το πηγες με 230 μεχρι τη Λαμια???? Τελος παντων ειμαι στα τηλεφωνα με οσους ξερω εδω και τρεις ωρες και μου λενε ολοι το ιδιο... Αν οι βαλβιδες ειχανε μπει μεσα τοτε τις ξεχασε κλειστες.... και αν ειναι ετσι οι βαλβιδες πανε για πεταμα... δεν θα ξαναδουλευε το μοτερ... Τωρα πως δουλευει δηλαδη???
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Ειμαι επαγγελματιας,το ρουφηξε τις βαλβιδες δεν το εχω ξανακουσει,ΣΥΜΦΩΝΑ με τα λεγομενα ΣΟΥ μοιαζει με ρυθμιση του διακενου των βαλβιδων κατω απ το κανονικο το οποιο σε συνδιασμο με το ""σκισιμο"" και ενδεχομενη υπερστροφια αρπαξε-εκαψε την βαλβιδα εξαγωγης , φυσικα ολα αυτα ειναι το πιο ΠΙΘΑΝΟ σεναριο,σιγουρα θα σου πει οποιος στο λυσει(αν θελει βεβαια να σου πει).
Σου ευχομαι καλη τυχη.
Υπερστροφια τι εννοεις αφου εχει κοφτη?? Επισης αν υποθεσουμε οτι οι βαλβιδες απο καποιο λογο πατηθηκαν πιο μεσα απο τιε εδρες τοτε δεν θα επρεπε οι βαλβιδες να καταστραφουν τελειως???
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Ασε με ρε φιλε και δεν μπορω να κοιμηθω τωρα απο τη στεναχωρια... Αφου λεει ο μαστορας οτι τα εκανε ολα καλα. Που να ξερω μου ειπε τι εκανες εσυ οταν το πηρες??? Και αν το πηγες με 230 μεχρι τη Λαμια???? Τελος παντων ειμαι στα τηλεφωνα με οσους ξερω εδω και τρεις ωρες και μου λενε ολοι το ιδιο... Αν οι βαλβιδες ειχανε μπει μεσα τοτε τις ξεχασε κλειστες.... και αν ειναι ετσι οι βαλβιδες πανε για πεταμα... δεν θα ξαναδουλευε το μοτερ... Τωρα πως δουλευει δηλαδη???

αν σου ειπε τετοιο πραγμα, απλα πας σε αλλο συνεργειο να σου δωσει μια γνωματευση και μετα βλεπεις πως θα κινηθεις...και με 230 να πηγαινες μεχρι τη λαμια, αυτο το πραγμα που περιγραφεις δε θα γινοταν.

Υπερστροφια τι εννοεις αφου εχει κοφτη?? Επισης αν υποθεσουμε οτι οι βαλβιδες απο καποιο λογο πατηθηκαν πιο μεσα απο τιε εδρες τοτε δεν θα επρεπε οι βαλβιδες να καταστραφουν τελειως???
ρε συ, τι υπερστροφιες και παπατζες καθομαστε και συζηταμε, απλα ο τυπος σου αραδιασε ενα σωρρο μπουρδες για να δικαιολογισει τα αδικαιολογιτα, ΑΝ ΟΝΤΩΣ σου ειπε αυτα τα πραγματα....οι βαλβιδες δεν γινεται να πατηθουν πιο μεσα, ο εκκεντροφορος απλα πιεζε την βαλβιδα μονιμα και την κρατουσε ελαχιστα ανοιχτη (ειπαμε, στην περιπτωση που τα πραγματα ειναι οπως τα περιγραφεις). Οταν συμβαινει αυτο, το διακενο ειναι μηδεν προφανως και ο εκκεντροφορος τριβεται σε καπελοτα και γεφυρες και απλα υπερθερμαινεται...ειτε κοφτη το πας ειτε 3000σαλ η ζημια απο τη στιγμη που τα διακενα δεν ειναι σωστα εχεις προβλημα


παντως επειδη τα λες λιγο περιεργα και εσυ, αποδειξη εχεις για τις δουλειες?
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
αν σου ειπε τετοιο πραγμα, απλα πας σε αλλο συνεργειο να σου δωσει μια γνωματευση και μετα βλεπεις πως θα κινηθεις...και με 230 να πηγαινες μεχρι τη λαμια, αυτο το πραγμα που περιγραφεις δε θα γινοταν.



ρε συ, τι υπερστροφιες και παπατζες καθομαστε και συζηταμε, απλα ο τυπος σου αραδιασε ενα σωρρο μπουρδες για να δικαιολογισει τα αδικαιολογιτα, ΑΝ ΟΝΤΩΣ σου ειπε αυτα τα πραγματα....οι βαλβιδες δεν γινεται να πατηθουν πιο μεσα, ο εκκεντροφορος απλα πιεζε την βαλβιδα μονιμα και την κρατουσε ελαχιστα ανοιχτη (ειπαμε, στην περιπτωση που τα πραγματα ειναι οπως τα περιγραφεις). Οταν συμβαινει αυτο, το διακενο ειναι μηδεν προφανως και ο εκκεντροφορος τριβεται σε καπελοτα και γεφυρες και απλα υπερθερμαινεται...ειτε κοφτη το πας ειτε 3000σαλ η ζημια απο τη στιγμη που τα διακενα δεν ειναι σωστα εχεις προβλημα


παντως επειδη τα λες λιγο περιεργα και εσυ, αποδειξη εχεις για τις δουλειες?
Απο τοτε που το πηρα καινουργιο σε αυτον παω.... Γι αυτο δεν μπορω να το πιστεψω.... Δεν ηταν η 1η φορα που εκανε μεγαλο σερβις....
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Απο τοτε που το πηρα καινουργιο σε αυτον παω.... Γι αυτο δεν μπορω να το πιστεψω.... Δεν ηταν η 1η φορα που εκανε μεγαλο σερβις....
Λαθη συμβαινουν παντου και παντα.

Οι σωστοι επαγγελματιες, κατι που ισχυει και για τους ανθρωπους γενικοτερα, φαινονται απο το πως αντιμετωπιζουν τα λαθη τους.
Οπως ειπαμε, λυσεις υπαρχουν, απο κει και περα κανε οτι καταλαβαινεις
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Το ρελαντί στις πόσες στροφές ηταν;απλά από περιέργεια..
Οπα φιλε.... Ακου τι θυμηθηκα τωρα.... Το ρελαντι ηταν κανονικο. Την Παρασκευη φευγω απο τη δουλεια και οταν το βαζω μπροστα παει και κραταει ρελαντι λιγο κατω απο τις 2.000. Λεω κατι θα το επιασε θα στρωσει. Παω σπιτι το σβηνω. Το Σαββατο το πρωι το βαζω μπροστα και ειχε κανονικα ρελαντι, το ξανασβηνω και του κανω το 15λεπτο ρεσετ, ετσι κατι με επιασε, λεω δε γαμιεται.... Το βραδυ το Σαββατο επαθε οτι επαθε
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Δεν νομιζω πως παιζει ρόλο αλλα ο όρος ρουφηξε βαλβίδες υπαρχει.
Συνιθως το παθαίνουν οι τιτανίου!
Βεβαια οι εξαγωγής αποκλείεται να ειναι τιτανίου.

Ειναι το φαίνομενο που η βαλβίδα μπαινει πιο μεσα και γινεται σαν κουτάλι.
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Μαγκες μου.... την βουρτσα εγω θα τη φαω τωρα, ουτε ο μαστορας ουτε η ΚΤΜ, ουτε οι μαστοροι μεταξυ τους. Δεν προκειται ποτε ο ενας επισημα να δωσει τον αλλο το ιδιο αφεντικο εχουνε ολα τα εξουσιοδοτημενα....σιγα με χαλασουνε το ονομα της μαμας εταιρειας.
Το ερωτημα ειναι το εξης::: Εσεις αν το παθαινατε θα το φτιαχνατε?? Η θα ειναι λεφτα σε βαρελι χωρις πατο???
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Γενικα δεν ειναι τοσο μεγάλη ζημια .
Ενα busa που ρουφηξε τις τιτανιου πριν ενα μηνα εγινε αντικατασταση με ατσαλινες βαλβιδες.

Συνήθως το παθαινουν τα αρυθμιστα μοτερ .

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Το "ρουφήξε τις βαλβίδες" είναι αργκό των μαστόρων στα μηχανάκια εντούρο.

Συμβαίνει συχνά στα παλιότερα crf 250. Θέλει άλλες βαλβίδες και νέες έδρες στην κεφαλή.
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Καλημέρες παιδιά...Ευχαριστώ που βοηθάτε....Πάντως πρέπει να το δεί και άλλος το μηχανάκι μου φαίνεται....Δεν μπορεί, κάτι δεν μου λέει ο μάστορας....δηλαδή ρούφηξε βαλβίδες, δούλευε ο ένας κύλνδρος και μετά τις ρύθμισε και ξαναδουλεύουν και οι δυο ???? Εκτός και εάν είναι να δουλέψει για 500μέτρα.........
 
Τελευταία επεξεργασία:

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Οταν λετε ρουφηξε βαλβιδα δηλαδη τι ακριβως εννοειτε; Πως γινεται πχ ενα μπουσα να ρουφηξει βαλβιδα εισαγωγης μαλιστα; Η ενα crf? Γιατι τα crf τις εκοβαν τις βαλβιδες απ οτι θυμαμαι...
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom