Δουλεύει ο ένας κύλινδρος !

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Οταν λετε ρουφηξε βαλβιδα δηλαδη τι ακριβως εννοειται; Πως γινεται πχ ενα μπουσα να ρουφηξει βαλβιδα εισαγωγης μαλιστα; Η ενα crf? Γιατι τα crf τις εκοβαν τις βαλβιδες απ οτι θυμαμαι...
Δεν σου έχουν ρουφήξει τη βαλβίδα??? Α, δεν ξέρεις τι χάνεις....

Εγώ λέω πουλά το, γιατί πάντα θα έχεις την απορία αν έγινε σωστά η δουλειά... Αλλιώς, κράτα το και φιαξτο...
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Εγώ λέω πουλά το, γιατί πάντα θα έχεις την απορία αν έγινε σωστά η δουλειά... Αλλιώς, κράτα το και φιαξτο...
Θίγεις ένα ζήτημα που πραγματικά δεν το καταλαβαίνω και αφορά τα μεταχειρισμένα στην ελληνική αγορά. Οι περισσότεροι θέλουν να πουλήσουν χωρίς σέρβις, με φθαρμένα λάστιχα, κτλ.

Δηλαδή το παλικάρι να πουλήσει μια μοτοσυκλέτα με σοβαρό όπως δείχνει πρόβλημα σε κάποιον "κακομοίρη" που ο νέος ιδιοκτήτης να ψάχνει από την αρχή τι φταίει, πως έγινε και γιατί;

Διαφωνώ με αυτό το σκεπτικό μιας και είμαι της άποψης ότι μια μοτοσυκλέτα πρέπει να δίνεται πλήρως λειτουργική - εκτός και αν γίνεται γνωστό το πρόβλημα από τον πωλητή και η τιμή πέσει λόγω του προβλήματος και του σέρβις που θα χρειαστεί.
Δεν νομίζω να σου άρεσε το 640 σου να έπασχε από μηχανικό πρόβλημα (ΟΚ, έχεις ηλεκτρολογικό αλλά νομίζω καταλαβαίνεις τι εννοώ).
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Σαφώς κ να το φτιάξεις.
Δεν "πετάμε" μια μοτοσυκλέτα επειδή έχει θέμα στην κεφαλή.
Το γιατί κ πως προέκυψε ,είναι άλλο θέμα ,κ από απόσταση ,δεν μπορούμε να έχουμε απόλυτη άποψη.

Πάντως μην το βλέπεις τραγικό.
Οπως είπαν κι άλλοι πρίν ,ψάξου για μια καλή κομπλέ κεφαλή μεταχ/νη ,κ βάλτη πάνω.

Τώρα ,το που θα το φτιάξεις ,είναι επίσης άλλο ,κ καθαρά δικό σου θέμα.

Γνώμη μου:
Ρώτα τον μηχανικό σου > κόστος καινούργιων αντλλακτικών+εργασιών αποκατάστασης εδρών VS κόστος μεταχ/νης κεφαλής & τι προτείνει & αν είναι διατεθιμένος να σε βοηθήσει με ανεύρεση σωστής κεφαλής κ ίσως δωρεάν ή έστω χαμηλών εργατικών.
Μπορεί να μην τον εμπιστεύεσαι πλέον ,κατανοητό ,αλλά το ίδιο λάθος(αν έκανε) σίγουρα δεν θα το ξανακάνει.
Θα προσέξει πολύ αυτή τη φορά.

Ταυτόχρονα ,πήγαινε σε άλλον έναν ,κ ρώτα τα ίδια πράγματα (εκτός φυσικά από την πιθανότητα δωρεάν εργατικών)

Οταν σου απαντήσουν κ οι 2 ,αποφασίζεις σε ποιόν θα την φτιάξεις.
 
Τελευταία επεξεργασία:

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Θίγεις ένα ζήτημα που πραγματικά δεν το καταλαβαίνω και αφορά τα μεταχειρισμένα στην ελληνική αγορά. Οι περισσότεροι θέλουν να πουλήσουν χωρίς σέρβις, με φθαρμένα λάστιχα, κτλ.

Δηλαδή το παλικάρι να πουλήσει μια μοτοσυκλέτα με σοβαρό όπως δείχνει πρόβλημα σε κάποιον "κακομοίρη" που ο νέος ιδιοκτήτης να ψάχνει από την αρχή τι φταίει, πως έγινε και γιατί;

Διαφωνώ με αυτό το σκεπτικό μιας και είμαι της άποψης ότι μια μοτοσυκλέτα πρέπει να δίνεται πλήρως λειτουργική - εκτός και αν γίνεται γνωστό το πρόβλημα από τον πωλητή και η τιμή πέσει λόγω του προβλήματος και του σέρβις που θα χρειαστεί.
Δεν νομίζω να σου άρεσε το 640 σου να έπασχε από μηχανικό πρόβλημα (ΟΚ, έχεις ηλεκτρολογικό αλλά νομίζω καταλαβαίνεις τι εννοώ).
Οχι φιλε!!!! Δεν εννοώ πουλα το να κάνω αυτό το πράμα.....Θα μου πέσει καταρα στο κεφαλι και θα το βρω μπροστα μου!!!! Δεν θα ηθελα να γινει σε εμενα και δεν το κανω....Οταν λεω πουλα το εννοώ να το παω στο 500, να τους πω παρτε το οπως είναι και δωστε μου το 690 καινουργιο.....και τη διαφορα σε λεφτα.....

Αλλα ρε φίλε αφήνεις τι πιστόλι που το είχα από κούτα και το εφτιαχνα λιγο-λιγο και το χαζευα παρκαρισμενο για να πας να παρεις μηχανακι που δεν μου αρεσει ..... ούτε οπτικά....Δυο μηχανάκια μου αρέσαν απο παιδί, αυτό και το Caponord.....εεεε και μετά από 10 χρόνια δουλειά το πήρα....τώρα περάσανε αλλά 10 χρόνια να πάω να το πετάξω ????
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
το κοστος για να φτιαχτει δεν ειναι σιγουρα τραγικο, απο τη στιγμη που δεν επεσε τιποτα μεσα στον κυλιδρο, οπως ειπα και παραπανω ενα rebuilid στην κεφαλη ειναι αρκετο. Το πιθανοτερο ειναι να αρπαξαν μονο οι εκκεντροφοροι, αλλα αν εγινε ζημια σε γεφυρα και κεφαλη στο σημειο που πατανε οι εκκεντροφοροι, αυτο δε φτιαχνεται (η τουλαχιστον δεν συμφερει να φτιαχτει)

αλλαγη εδρων κλπ ειναι αστειες δουλειες για οποιοδηποτε ρεκτιφιε. Σε καθε περιπτωση ομως, δεν πρεπει ο 320 να πληρωσει το κοστος της ζημιας απο την τσεπη του. Η δουλεια στην κεφαλη ειναι πανευκολη, αλλα για να φτασεις εκει πρεπει να κατεβασεις μοτερ με οτι αυτο συνεπαγεται

Οσο για το θεμα του ρουφηγματος....ο μονος τροπος να ΄΄ρουφηξεις΄΄ μια βαλβιδα, ειναι να κανεις vacuum με εξωτερικο μηχανημα σε εισαγωγη και εξαγωγη, για να τσεκαρεις τη στεγανωτητα τους.
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Θίγεις ένα ζήτημα που πραγματικά δεν το καταλαβαίνω και αφορά τα μεταχειρισμένα στην ελληνική αγορά. Οι περισσότεροι θέλουν να πουλήσουν χωρίς σέρβις, με φθαρμένα λάστιχα, κτλ.

Δηλαδή το παλικάρι να πουλήσει μια μοτοσυκλέτα με σοβαρό όπως δείχνει πρόβλημα σε κάποιον "κακομοίρη" που ο νέος ιδιοκτήτης να ψάχνει από την αρχή τι φταίει, πως έγινε και γιατί;

Διαφωνώ με αυτό το σκεπτικό μιας και είμαι της άποψης ότι μια μοτοσυκλέτα πρέπει να δίνεται πλήρως λειτουργική - εκτός και αν γίνεται γνωστό το πρόβλημα από τον πωλητή και η τιμή πέσει λόγω του προβλήματος και του σέρβις που θα χρειαστεί.
Δεν νομίζω να σου άρεσε το 640 σου να έπασχε από μηχανικό πρόβλημα (ΟΚ, έχεις ηλεκτρολογικό αλλά νομίζω καταλαβαίνεις τι εννοώ).
Μάλλον δεν έκανα αρκετά κατανοητό το χιουμοριστικό της ανάρτησής μου
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Εαν κλεισουν τα διακενα των βαλβιδων τοσο πολυ παει να πει οτι οι βαλβιδες εχουν φαει τα εδρανα. Το θεμα ειναι οτι εαν εχεις τοσο κλειστες βαλβιδες τα κρυα πρωινα δυσκολευεται παρα πολυ να παρει μπροστα το μηχανακι. Μπορει λοιπον ο μαστορας να σου εβαλε καπελωτα πολυ λεπτα, κατω απο τα ορια που δινει ο κατασκευαστης, για να ξανανοιξει τα διακενα ωστε να δουλευει το μοτερ. Και προφανως αυτο εκανε για να σου λεει δουλευει αλλα θελει επισκευη, δεν ειναι για πολλα. Η απορια μου ειναι, οταν λεει μετρησε συμπιεση και ειναι οκ ειναι αφου εκανε την πατεντα με τα μικροτερα καπελωτα ή πριν?

Το ιδιο ειχα παθει στο ΧΤΖ. Δεν επαιρνε μπροστα με τιποτα τα πρωινα του χειμωνα. Ανοιξα καπακι και τα διακενα σε 5 απο τις 6 εισαγωγης ηταν θεοκλειστα. Ακομη και με το μικροτερο καπελωτο ημουν εκτος οριων. Τα χειλη στις βαλβιδες μου ηταν γτπ, αρα και τα εδρανα το ιδιο. Πηρα την κυλινδροκεφαλη παραμασχαλα και πηγα ρεκτιφιε. Ο μαστορας εκει μου ειπε αρπαγμενα κομβια και ρουλεμαν εκκεντροφορων. Μαλλον απο στραβοβιδωμα ή στεγνωσε απο λαδι. Εγω λεω οτι επειδη ο προηγουμενος ειχε φιλτρα αερα μαλλον τα μαμα απο το εργοστασιο, βουλωσαν τελειως και ρουφουσε πλεον σκονη η εισαγωγη, και ξεσκισε τις βαλβιδες. Ισως να επαιξε ρολο και η χρηση αμολυβδης για τοσα χρονια ενω ειχε σχεδιαστει για μολυβδουχα βενζινη.

Τεσπα, με 150ευρα μεταχειρισμενη κομπλε κεφαλη και αλλα 150ευρα ρεκτιφιε, καπελωτα απο Γιαμαχα κτλ ειχα καινουριο μοτερ. Τα εργατικα δικα μου γιατι το΄χω. Οποτε μιλαμε για κανα 500ευρω στην περιπτωση σου. Εγω δεν θα το πεταγα, θα το εφτιαχνα. Το πιο σημαντικο απ΄ολα ομως ειναι να μαθεις τον λογο που εγινε η ζημια, ωστε να μην την ξαναπαθεις. Εαν ολες αυτες οι μοντες που εχεις κανει στην εισαγωγη τραβανε μεσα σκονες παιζει να φταιει κι αυτο.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Στη μηχανή σου έχεις κάνει διάφορα που ξεφεύγουν απο τα προβλεπόμενα του κατασκευαστή. Σε αυτό το πλαίσιο αρχικά πολλά μπορούν να συμβούν πέρα απο τα απολύτως αναμενόμενα (αυτό το κρατάμε)

Καταρχήν όπως σου είπαν παραπάνω. Ένα πρόβλημα στην κεφαλή δεν επηρεάζει με κάποιον τρόπο κατα βάση τον κορμό του μοτέρ εκτός αν καρφώσει καμιά βαλβίδα σε κάνα έμβολο.

Τα προβλήματα που εμφανίζονται λίγες μέρες μετά το μεγάλο Service 99% είναι υπαιτίοτητα μάστορα, ας μη λέμε τώρα μπαρούφες. 99% ο άνθρωπος έκανε λάθος στην ρύθμιση των βαλβίδων. Δεν βρήκε σωστά το ΑΝΣ?Έβαλε πιο χοντρό πλακάκι απ ότι έπρεπε και δεν πήρε σωστή μέτρηση? Δεν ξέρω. Ή ενδεχομένως βρήκε ευρήματα που δεν τα συζήτησε μαζί σου για διάφορους λόγους. Π.χ. έπρεπε να σου πει εκείνη την ώρα πως πρέπει να βγαλεις καπάκι και βαρέθηκε τη διαδικασία (ναι γίνεται κι αυτό)

Αν υποθέσουμε όμως πώς η ρύθμιση έγινε άψογα και προέκυψε μετά το πρόβλημα. Προφανώς για κάποιο λόγο σου έκαψε βαλβίδα (ή έδρα βαλβίδας δε ξέρω)

Δεν είναι σπουδαία υπόθεση να βγει η κεφαλή, χαλάρωσε. Δεν κέρω στο 990 αν πρέπει να κατέβει το μοτέρ μη κάνω τώρα τον έξυπνο αλλά σίγουρα δεν είναι κάτι τρομερό να χάσεις τον ύπνο σου.

Εφόσον βγει η κεφαλή λοιπόν θα έχεις μπροστά σου το πρόβλημα να δεις τί έχει συμβεί. Να ΄΄ρουφηχτεί΄΄ ατσάλινη βαλβίδα, δηλαδή να κάνει κοίλωμα και να μπει προς τα μέσα το θεωρώ απίστευτο άμα έχει συμβεί να πω την αλήθεια! Πιο πιθανό βρίσκω να έγινε λάθος ρύθμιση, να μην σφράγιζε καλά η βαλβίδα και να κάηκε.

Πάρε την κεφαλή στα χέρια σου και πήγαινε σε ένα ρεκτιφιέ για κυλινδροκεφάλές να σου πεί τι έχει συμβεί. Έχει εξειδικευμένα μηχανουργεία για αυτή τη δουλειά.

ΟΧΙ, άμα φτιάξεις τη κεφαλή δεςν σημαίνει πως αύριο θα σου βγάλει άλλα θέματα το μηχανάκι που να σχετίζονται με αυτό το θέμα και πως ανοίγεις ένα βαρέλι δίχως πάτο. Μη τρελαίνεσαι.
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Εαν κλεισουν τα διακενα των βαλβιδων τοσο πολυ παει να πει οτι οι βαλβιδες εχουν φαει τα εδρανα. Το θεμα ειναι οτι εαν εχεις τοσο κλειστες βαλβιδες τα κρυα πρωινα δυσκολευεται παρα πολυ να παρει μπροστα το μηχανακι. Μπορει λοιπον ο μαστορας να σου εβαλε καπελωτα πολυ λεπτα, κατω απο τα ορια που δινει ο κατασκευαστης, για να ξανανοιξει τα διακενα ωστε να δουλευει το μοτερ. Και προφανως αυτο εκανε για να σου λεει δουλευει αλλα θελει επισκευη, δεν ειναι για πολλα. Η απορια μου ειναι, οταν λεει μετρησε συμπιεση και ειναι οκ ειναι αφου εκανε την πατεντα με τα μικροτερα καπελωτα ή πριν?

Το ιδιο ειχα παθει στο ΧΤΖ. Δεν επαιρνε μπροστα με τιποτα τα πρωινα του χειμωνα. Ανοιξα καπακι και τα διακενα σε 5 απο τις 6 εισαγωγης ηταν θεοκλειστα. Ακομη και με το μικροτερο καπελωτο ημουν εκτος οριων. Τα χειλη στις βαλβιδες μου ηταν γτπ, αρα και τα εδρανα το ιδιο. Πηρα την κυλινδροκεφαλη παραμασχαλα και πηγα ρεκτιφιε. Ο μαστορας εκει μου ειπε αρπαγμενα κομβια και ρουλεμαν εκκεντροφορων. Μαλλον απο στραβοβιδωμα ή στεγνωσε απο λαδι. Εγω λεω οτι επειδη ο προηγουμενος ειχε φιλτρα αερα μαλλον τα μαμα απο το εργοστασιο, βουλωσαν τελειως και ρουφουσε πλεον σκονη η εισαγωγη, και ξεσκισε τις βαλβιδες. Ισως να επαιξε ρολο και η χρηση αμολυβδης για τοσα χρονια ενω ειχε σχεδιαστει για μολυβδουχα βενζινη.

Τεσπα, με 150ευρα μεταχειρισμενη κομπλε κεφαλη και αλλα 150ευρα ρεκτιφιε, καπελωτα απο Γιαμαχα κτλ ειχα καινουριο μοτερ. Τα εργατικα δικα μου γιατι το΄χω. Οποτε μιλαμε για κανα 500ευρω στην περιπτωση σου. Εγω δεν θα το πεταγα, θα το εφτιαχνα. Το πιο σημαντικο απ΄ολα ομως ειναι να μαθεις τον λογο που εγινε η ζημια, ωστε να μην την ξαναπαθεις. Εαν ολες αυτες οι μοντες που εχεις κανει στην εισαγωγη τραβανε μεσα σκονες παιζει να φταιει κι αυτο.
Ξέρεις που τσαντίζομαι όμως ρε γαμώτο?

Ανοίγεις το καπάκι, βλέπεις θέμα, ξέρεις το ιστορικό της μηχανής. Μπορεί λόγω χρήσης και χιλιομέτρων απο αυτό που θα είδες στα διάκενα να συζητήσεις με τον ιδιοκτήτη το ενδεχόμενο να βγει η κεφαλή να πάει στο ρεκτιφιέ εγκαίρως προτού του κάνει παραπάνω ζημιά.

Αυτό έκανα π.χ. εγώ με το αυτοκίνητο μου. Μέτρησα διάκενα, ήταν κλειστά εξαγωγής(λόγω χρήσης αερίου), ξήλωσα καπάκι, το πήγα ρεκτιφιέ, το έκανα τούμπανο ησύχασα. Δεν περίμενα να μου κάψει βαλβίδες για να ασχοληθώ.

Υποθέτουν οι μάστορες τί θα αποφασίσεις και αποφασίζουν αυτοί για σένα.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Μάλλον δεν έκανα αρκετά κατανοητό το χιουμοριστικό της ανάρτησής μου
Μην επαναληφθεί.
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Μπορείτε να μου προτείνετε μάστορα για να το δεί??? Το εύκολο που σκέφτομαι να κάνω είναι να πάω σε ένα συνεργείο ΚΤΜ εξουσιοδοτημένο να το δεί...αυτά τα κλασσικά ονόματα που παίζουν.....Πιστεύετε ότι υπάρχει κάποιος άλλος, περισσότερο ειδικός για τέτοια δουλειά ????
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Και το εξουσιοδοτημενο σε ρεκτιφιε θα τη στειλει την κεφαλη. Γνωμη μου, πηγαινε σε οποιοδηποτε συνεργειο εμπιστευεσαι να τη λυσουν και απο εκει και περα την πας εσυ σε οποιο ρεκτιφιε θες. Εγω την ειχα παει σε εναν καπου πισω απο Μεσογειων και Κατεχακη, εμεινα ευχαριστημενος απο τη δουλεια που εκανε, και με βολεψε ο ανθρωπος και γρηγορα παρ'ολο που δεν ειμαι επαγγελματιας του χωρου.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
πηγαινε σε ενα εξουσιοδοτημενο, αν εχει κανει κατι στραβο ο μαστορας, η αναφορα του συνεργειου μετραει
μετα διεκδικεις το κοστος επισκευης απο το προηγουμενο συνεργειο, εαν αυτος ευθυνεται για τη ζημια
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Εν τω μεταξύ επειδή στεναχωριέμαι να βλέπω ένα συνάδελφο εδώ να στεναχωριέται και να χάνει τον ύπνο του για τα σίδερα(σε καταλαβαίνω) σκέψου απλά τα εξής.

Δίνεις αρκετά χρήματα, έχεις μια μοτοσυκλέτα κορυφαία που την απολαμβάνεις. Είναι ΚΤΜ, είναι πουσαρισμένη μηχανή, έβαλες κι εσύ το χεράκι σου, δεν την άφησες τελείως μαμά και έχω να πω ΧΑΛΑΛΙ.

Αν την έχεις π.χ. 3 χρόνια και έχεις κάνει 30.000χλμ έχεις ξοδέψει κάπου 1000€ σε πάγια και άλλα 5.000€!!! σε βενζίνες, συντήρηση, αναλώσιμα!

Σύνολο 6.000€!

Και μπορεί τώρα να σου έβγαλε μια ζημιά 500€. Δες το ψύχραιμα, δεν ήρθε το τελος του κόσμου, μια επιβάρυνση του προυπολογισμού. Θα Μπορούσες να έχεις ένα Transalp ξέρω γω και να είσαι πιο ήσυχος αλλά δεν θα σου πρόσφερε τα ίδια πράγματα.

ΜΗΝ πας σε άλλο μάστορα. Εκεί να το φτιάξεις που πας χρόνια, δεν τον βγάλαμε άχρηστο τον άνθρωπο, μπορεί καν να μη φταίει και να ήταν η ώρα της μηχανής όπως και να χει. Εκεί να το φτιάξεις και να δεις με τα μάτια σου ακριβώς τί ζημιά έχει γίνει και να σου εξηγήσει πώς έγινε η ζημιά.

Αν μπεις τώρα στη διαδικασία να πας σε άλλο συνεργείο πιστεύω θα μπλέξεις χειρότερα. Σου είπε οτι η βαλβίδα ρουφήχτηκε. Ζήτα να δεις τη βαλβίδα που ρουφήχτηκε, σύγκρινε την με μια άλλη καλή, δες την έδρα της βαλβίδας, δες τον εκκεντροφόρο τί έχει συμβεί κλπ κλπ.
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Εν τω μεταξύ επειδή στεναχωριέμαι να βλέπω ένα συνάδελφο εδώ να στεναχωριέται και να χάνει τον ύπνο του για τα σίδερα(σε καταλαβαίνω) σκέψου απλά τα εξής.

Δίνεις αρκετά χρήματα, έχεις μια μοτοσυκλέτα κορυφαία που την απολαμβάνεις. Είναι ΚΤΜ, είναι πουσαρισμένη μηχανή, έβαλες κι εσύ το χεράκι σου, δεν την άφησες τελείως μαμά και έχω να πω ΧΑΛΑΛΙ.

Αν την έχεις π.χ. 3 χρόνια και έχεις κάνει 30.000χλμ έχεις ξοδέψει κάπου 1000€ σε πάγια και άλλα 5.000€!!! σε βενζίνες, συντήρηση, αναλώσιμα!

Σύνολο 6.000€!

Και μπορεί τώρα να σου έβγαλε μια ζημιά 500€. Δες το ψύχραιμα, δεν ήρθε το τελος του κόσμου, μια επιβάρυνση του προυπολογισμού. Θα Μπορούσες να έχεις ένα Transalp ξέρω γω και να είσαι πιο ήσυχος αλλά δεν θα σου πρόσφερε τα ίδια πράγματα.

ΜΗΝ πας σε άλλο μάστορα. Εκεί να το φτιάξεις που πας χρόνια, δεν τον βγάλαμε άχρηστο τον άνθρωπο, μπορεί καν να μη φταίει και να ήταν η ώρα της μηχανής όπως και να χει. Εκεί να το φτιάξεις και να δεις με τα μάτια σου ακριβώς τί ζημιά έχει γίνει και να σου εξηγήσει πώς έγινε η ζημιά.

Αν μπεις τώρα στη διαδικασία να πας σε άλλο συνεργείο πιστεύω θα μπλέξεις χειρότερα. Σου είπε οτι η βαλβίδα ρουφήχτηκε. Ζήτα να δεις τη βαλβίδα που ρουφήχτηκε, σύγκρινε την με μια άλλη καλή, δες την έδρα της βαλβίδας, δες τον εκκεντροφόρο τί έχει συμβεί κλπ κλπ.
Φίλε δεν είναι 500€...εμένα μου είπε τα τριπλά...8 βαλβίδες είπε άλλαγμα
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Φίλε δεν είναι 500€...εμένα μου είπε τα τριπλά...8 βαλβίδες είπε άλλαγμα
Αμα ειναι καινουριες ναι. Ψαξε για μεταχειρισμενη κεφαλη κομπλε, με βαλβιδες και εκκεντροφορους.
 
Top Bottom