Δουλεύει ο ένας κύλινδρος !

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Φίλε δεν είναι 500€...εμένα μου είπε τα τριπλά...8 βαλβίδες είπε άλλαγμα

πας σε ενα αλλη συνεργειο, σου λεει ακριβως τι εχει γινει και προχωρας. Αν εχει θεματα η κεφαλη σου, παιρνεις μια γεματη κεφαλη, της κανεις ενα σερβις και προχωρας. Αν δεν εχει, επισκευαζεις οτι επισκευαζεται, και τα υπολοιπα καινουρια. Σε καμμια περιπτωση τηλεδιαγνωση δε γινεται για να καταλαβεις αν ολες οι βαλβιδες θελουν αλλαγμα (!!!!!) οι βαλβιδες εχουν ενα μεγιστο παχος που πρεπει να εχουν προκειμενου να σφραγιζουν σωστα, να μη κινδυνευουν να σπασουν, η να καουν. Για να το διαπιστωσεις αυτο, πρεπει να παρεις τις βαλβιδες στα χερια και να μετρησεις. Μεχρι στιγμης απο οτι εχεις πει οτι σου εχει πει ο μαστορας σου, φαινεται οτι και θελει να βγαλει την ουρα του απ εξω, και θελει να σου φαει και χρηματα απο μια επισκευη που μαλλον δε χρειαζεσαι. Δε μπορω πραγματικα να καταλαβω γιατι το σκεφτεσαι ακομα...Ο μηχανικος σου εχει γερο κινητρο να μη σου πει τι εχει συμβει στο μηχανακι σου...ενας ανεξαρτητος μαστορας δε θα κρυψει τιποτα

Εγω ακομα περιμενω παντως να στειλεις μια φωτο απο τους εκκεντροφορους σου...εκει θα φανει αν εχει κανει τη ζημια ο μαστορας σου η οχι
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Φίλε δεν είναι 500€...εμένα μου είπε τα τριπλά...8 βαλβίδες είπε άλλαγμα
O καθε κύλινδρος εχει 4 βαλβίδες.
Αν σου πε 8 ,πα να πει ότι εχουν πρόβλημα κ οι 2 κεφαλές
Αρα μάλλον μιλάμε για άκυρη ρύθμιση
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
O καθε κύλινδρος εχει 4 βαλβίδες.
Αν σου πε 8 ,πα να πει ότι εχουν πρόβλημα κ οι 2 κεφαλές
Αρα μάλλον μιλάμε για άκυρη ρύθμιση
Εννοείται ότι έκανε λάθος...Μετά από σερβισ σε τρεις βδομάδες όσο και να το ξεσκίσεις ότι και αν κάνεις δεν δικαιολογείται...άσε γιατί είχα και τήψεις και έλεγα ρε λές να φταιώ εγώ που του έβγαλα τα τριγωνάκια και δούλευε τελειώς φτωχο και τα τίναξε τα πέταλα ???? Θα πάω και άλλου να μου πούνε και εκεί τιμή και διάγνωση....απλά είναι τώρα το τρέξιμο και το χάσιμο χρόνου ....
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Φίλε δεν είναι 500€...εμένα μου είπε τα τριπλά...8 βαλβίδες είπε άλλαγμα
Σου είπε. 1500 ευρό για να βγάλει και να σου αλλάξει 8 βαλβίδες?? Ρε έχει εκραγεί το κεφάλι του??? Πάρε τη μηχανή και σήκω φύγε από κει μέσα..

380ευρο έδωσα στο ρεκτιφιέ για επισκευή κύλινδρο κεφαλής σε hyundai i20 με αλλαγή 8 βαλβίδες με ενισχυμένες αερίου. Τρίψιμο βαλβιδες, έδρες, ρύθμιση βαλβίδες και στη τιμή μέσα ήταν και όλο το σετ φλαντζες κεφαλής. Ήταν φιλική τιμή επειδή πήγα μαζί με ένα φίλο μηχανικό που συνεργάζονται αλλά και πάλι..
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Δεν ξέρω τι σου κάνε αυτός ο άνθρωπος εκεί μέσα. Καταρχήν θέλει να σου αλλάξει όλες τις βαλβίδες. Οι οποίες μαζί με τα τσιμουχακια τους απ ότι είδα πάνε κάπου 300 ευρό συν τη δουλειά του μηχανουργείου. Πες φλαντζες κλπ. Τι στο διάβολο έκανε? Διέλυσε και ο εκκεντροφορος και τα καπελοτα, όλα γι αν κωλος μέσα?? Και γιατί και οι 2 κύλινδροι??

Με τόσα λεφτά παίρνεις μοτέρ.

Δε ξέρω νομίζω έκανε χοντρή μαλακια ο τύπος και σου τίναξε το μοτέρ δεν εξηγείται. Για να θέλει να σου αλλάξει όλες τις βαλβίδες και βγαίνει αυτό το κοστολογίου σημαίνει έκανε μια κεφαλή άχρηστη.
 

Miltiadis

Μέλος
Όνομα
Γιωργιόόό!!!!!
Μοτό
Σκύλος μαύρος!
....και μετά σου λένε"φταίνε"/"σπάνε"τα ktm.Να ρίξει τον εγωισμό του και να παραδεχθεί τη μλκ που σου έκανε,λάθοι είμαστε ανθρώπους κάνουμε στην τελική ΟΛΟΙ,να στο φτιάξει ζητώντας σου να πληρώσεις ΜΟΝΟ τα ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ανταλλακτικά(ΜΗΝ σου πω να μην πληρώσεις τίποτα).Τόσα χρόνια πελάτης του και συμπεριφέρεται έτσι,τι να πώ?Καλά ξεμπερδέματα εύχομαι,ειλικρινά και μην στεναχωριέσαι!
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Δεν ξέρω τι σου κάνε αυτός ο άνθρωπος εκεί μέσα. Καταρχήν θέλει να σου αλλάξει όλες τις βαλβίδες. Οι οποίες μαζί με τα τσιμουχακια τους απ ότι είδα πάνε κάπου 300 ευρό συν τη δουλειά του μηχανουργείου. Πες φλαντζες κλπ. Τι στο διάβολο έκανε? Διέλυσε και ο εκκεντροφορος και τα καπελοτα, όλα γι αν κωλος μέσα?? Και γιατί και οι 2 κύλινδροι??

Με τόσα λεφτά παίρνεις μοτέρ.

Δε ξέρω νομίζω έκανε χοντρή μαλακια ο τύπος και σου τίναξε το μοτέρ δεν εξηγείται. Για να θέλει να σου αλλάξει όλες τις βαλβίδες και βγαίνει αυτό το κοστολογίου σημαίνει έκανε μια κεφαλή άχρηστη.
Πρέπει να πάω αλλού να το δούνε....Ή έγινε τόσο χοντρή μαλακία (αλλά θα δούλευε το μηχανάκι???), ή έχει κάνει λάθος στην τιμή που μου είπε ή θέλει να βγάλει λεφτά (το τελευταίο δεν το πολυπιστεύω...του πούστη 10 χρόνια τον ξέρω....)
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Άμα δεν δούμε κάτι ποιός μπορεί να ξέρει?

Δεν μπορώ να καταλάβω πώς κάποιος μπορεί να κάνει λάθος στη ρύθμιση των βαλβίδων, όχι οτι δεν γίνεται αλλά σε ένα V2 να καταφέρεις να κάνεις ζημιά και στους 2 κυλινδρους. Να κατάφερες να κλείσεις τις βαλβίδες και στους 2 κυλίνδρους? Να τις έκλεισες τόσο που να έκανες ζημιά και στα έκκεντρα?

Δεν ξέρω, όπως είπα αν δε δώ δε ξέρω.
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Άμα δεν δούμε κάτι ποιός μπορεί να ξέρει?

Δεν μπορώ να καταλάβω πώς κάποιος μπορεί να κάνει λάθος στη ρύθμιση των βαλβίδων, όχι οτι δεν γίνεται αλλά σε ένα V2 να καταφέρεις να κάνεις ζημιά και στους 2 κυλινδρους. Να κατάφερες να κλείσεις τις βαλβίδες και στους 2 κυλίνδρους? Να τις έκλεισες τόσο που να έκανες ζημιά και στα έκκεντρα?

Δεν ξέρω, όπως είπα αν δε δώ δε ξέρω.
Μηπως το ρυθμισε σχετικα ζεστο?
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Άμα δεν δούμε κάτι ποιός μπορεί να ξέρει?

Δεν μπορώ να καταλάβω πώς κάποιος μπορεί να κάνει λάθος στη ρύθμιση των βαλβίδων, όχι οτι δεν γίνεται αλλά σε ένα V2 να καταφέρεις να κάνεις ζημιά και στους 2 κυλινδρους. Να κατάφερες να κλείσεις τις βαλβίδες και στους 2 κυλίνδρους? Να τις έκλεισες τόσο που να έκανες ζημιά και στα έκκεντρα?

Δεν ξέρω, όπως είπα αν δε δώ δε ξέρω.

πανευκολα, αρκει να βαλεις μεγαλυτερα καπελωτα απ οτι πρεπει
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Απορώ με την υπομονή σας...
Εγώ λέω πουλά το, γιατί πάντα θα έχεις την απορία αν έγινε σωστά η δουλειά... Αλλιώς, κράτα το και φιαξτο...
:fun:fun:fun

Εγώ πάντως θαυμάζω την υπομονή τους, πρέπει να το ομολογήσω!

Πέντε σελίδες φτάσαμε, και είμαστε στον ίδιο παρανομαστή με τη πρώτη... και να πω την αλήθεια δεν έχω καταλάβει αν ο Αλέξανδρος θέλει να τη φτιάξει, ή να τη πουλήσει, ή να πάρει MV Agusta για καθημερινή χρήση, ή μήπως να πάρει το 690 που δεν "ρουφάει" τις βαλβίδες...

Θα παρεξηγηθεί τώρα ο Αλέξανδρος... αλλά πρέπει να του πω αυτό που δε θα του αρέσει. Όταν ζητάμε βοήθειες πρέπει να είμαστε έτοιμοι να "ακούμε". Αν αυτό που σου γράφουν δεν σε ικανοποιεί και εσύ επαναλαμβάνεσαι (σα να θες να σου γράφουν αυτό που "θέλεις" να διαβάσεις") το πράγμα αρχίζει και γίνεται κουραστικό. Η βοήθεια που ζητάς με θεωρητικές απορίες μπορεί να λάβει μόνο θεωρητικές απαντήσεις. Ζήτησες βοήθειες, και έλαβες πολλές! Αξιολόγησε τις και δράσε αναλόγως. Δεν υπάρχει τίποτα άλλο.

Για να μη τα γράφουμε ξανάματάπάλι από την αρχή, οι συμβουλές που σου έδωσε ο pumba είναι οι σωστές ως προς τη τυπική οδό και ως προς το συμφέρον ΣΟΥ!

Αν δεν ανοίξει ο κινητήρας κανένας δε ξέρει να σου πει (ούτε κι εσύ όπως βλέπουμε) και καλύτερα είναι να σου τον ανοίξει κάποιος εξουσιοδοτημένος εφόσον θέλεις να βρεις το δίκιο σου (αν θέλεις να το βρεις).

Φυσικά υπάρχουν πάντοτε και άλλες λύσεις, "ενδιάμεσες" που θα διορθώσουν το πρόβλημα.

Αντί να πας τη μηχανή στο 500 για να πάρεις κάποια άλλη, διόρθωσε την. Μετά με καθαρό μυαλό αποφάσισε τι θα κάνεις. Σε επίπεδο κινητήρα δεν υπάρχει κάτι που να μη φτιάχνεται. Εκτός αν πιστεύεις πως αν τη δώσεις για ανταλλαγή όπως είναι δε θα σε εκμεταλευτούν... θα σου βρουν κι άλλα "προβλήματα" και θα σου τη πάρουν κοψοχρονιά, μια μηχανή που είναι Η ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΜΗΧΑΝΗ.

Καλή τύχη σου εύχομαι.
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Απορώ με την υπομονή σας...


:fun:fun:fun

Εγώ πάντως θαυμάζω την υπομονή τους, πρέπει να το ομολογήσω!

Πέντε σελίδες φτάσαμε, και είμαστε στον ίδιο παρανομαστή με τη πρώτη... και να πω την αλήθεια δεν έχω καταλάβει αν ο Αλέξανδρος θέλει να τη φτιάξει, ή να τη πουλήσει, ή να πάρει MV Agusta για καθημερινή χρήση, ή μήπως να πάρει το 690 που δεν "ρουφάει" τις βαλβίδες...

Θα παρεξηγηθεί τώρα ο Αλέξανδρος... αλλά πρέπει να του πω αυτό που δε θα του αρέσει. Όταν ζητάμε βοήθειες πρέπει να είμαστε έτοιμοι να "ακούμε". Αν αυτό που σου γράφουν δεν σε ικανοποιεί και εσύ επαναλαμβάνεσαι (σα να θες να σου γράφουν αυτό που "θέλεις" να διαβάσεις") το πράγμα αρχίζει και γίνεται κουραστικό. Η βοήθεια που ζητάς με θεωρητικές απορίες μπορεί να λάβει μόνο θεωρητικές απαντήσεις. Ζήτησες βοήθειες, και έλαβες πολλές! Αξιολόγησε τις και δράσε αναλόγως. Δεν υπάρχει τίποτα άλλο.

Για να μη τα γράφουμε ξανάματάπάλι από την αρχή, οι συμβουλές που σου έδωσε ο pumba είναι οι σωστές ως προς τη τυπική οδό και ως προς το συμφέρον ΣΟΥ!

Αν δεν ανοίξει ο κινητήρας κανένας δε ξέρει να σου πει (ούτε κι εσύ όπως βλέπουμε) και καλύτερα είναι να σου τον ανοίξει κάποιος εξουσιοδοτημένος εφόσον θέλεις να βρεις το δίκιο σου (αν θέλεις να το βρεις).

Φυσικά υπάρχουν πάντοτε και άλλες λύσεις, "ενδιάμεσες" που θα διορθώσουν το πρόβλημα.

Αντί να πας τη μηχανή στο 500 για να πάρεις κάποια άλλη, διόρθωσε την. Μετά με καθαρό μυαλό αποφάσισε τι θα κάνεις. Σε επίπεδο κινητήρα δεν υπάρχει κάτι που να μη φτιάχνεται. Εκτός αν πιστεύεις πως αν τη δώσεις για ανταλλαγή όπως είναι δε θα σε εκμεταλευτούν... θα σου βρουν κι άλλα "προβλήματα" και θα σου τη πάρουν κοψοχρονιά, μια μηχανή που είναι Η ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΜΗΧΑΝΗ.

Καλή τύχη σου εύχομαι.
Δεν θέλω να σας κουράζω....Αντιλαμβάνομαι τι λές...Απλά δεν μου έχει ξανατύχει τέτοιο πράμα και εχθές που το έμαθα το σοκ ήταν μεγάλο και έπρεπε κάπου να τα πω!!!! Σήμερα που το χωνεύω σιγά-σιγά το βλέπω πιο ψύχραιμα......Θα δούμε τι θα γίνει όταν το πάω σε άλλο μάστορα να μου δώσει και αυτός διάγνωση και προσφορά για την επισκευή και μιλάμε....
 
Reactions: STF

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Απορώ με την υπομονή σας...


:fun:fun:fun

Εγώ πάντως θαυμάζω την υπομονή τους, πρέπει να το ομολογήσω!

Πέντε σελίδες φτάσαμε, και είμαστε στον ίδιο παρανομαστή με τη πρώτη... και να πω την αλήθεια δεν έχω καταλάβει αν ο Αλέξανδρος θέλει να τη φτιάξει, ή να τη πουλήσει, ή να πάρει MV Agusta για καθημερινή χρήση, ή μήπως να πάρει το 690 που δεν "ρουφάει" τις βαλβίδες...

Θα παρεξηγηθεί τώρα ο Αλέξανδρος... αλλά πρέπει να του πω αυτό που δε θα του αρέσει. Όταν ζητάμε βοήθειες πρέπει να είμαστε έτοιμοι να "ακούμε". Αν αυτό που σου γράφουν δεν σε ικανοποιεί και εσύ επαναλαμβάνεσαι (σα να θες να σου γράφουν αυτό που "θέλεις" να διαβάσεις") το πράγμα αρχίζει και γίνεται κουραστικό. Η βοήθεια που ζητάς με θεωρητικές απορίες μπορεί να λάβει μόνο θεωρητικές απαντήσεις. Ζήτησες βοήθειες, και έλαβες πολλές! Αξιολόγησε τις και δράσε αναλόγως. Δεν υπάρχει τίποτα άλλο.

Για να μη τα γράφουμε ξανάματάπάλι από την αρχή, οι συμβουλές που σου έδωσε ο pumba είναι οι σωστές ως προς τη τυπική οδό και ως προς το συμφέρον ΣΟΥ!

Αν δεν ανοίξει ο κινητήρας κανένας δε ξέρει να σου πει (ούτε κι εσύ όπως βλέπουμε) και καλύτερα είναι να σου τον ανοίξει κάποιος εξουσιοδοτημένος εφόσον θέλεις να βρεις το δίκιο σου (αν θέλεις να το βρεις).

Φυσικά υπάρχουν πάντοτε και άλλες λύσεις, "ενδιάμεσες" που θα διορθώσουν το πρόβλημα.

Αντί να πας τη μηχανή στο 500 για να πάρεις κάποια άλλη, διόρθωσε την. Μετά με καθαρό μυαλό αποφάσισε τι θα κάνεις. Σε επίπεδο κινητήρα δεν υπάρχει κάτι που να μη φτιάχνεται. Εκτός αν πιστεύεις πως αν τη δώσεις για ανταλλαγή όπως είναι δε θα σε εκμεταλευτούν... θα σου βρουν κι άλλα "προβλήματα" και θα σου τη πάρουν κοψοχρονιά, μια μηχανή που είναι Η ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΜΗΧΑΝΗ.

Καλή τύχη σου εύχομαι.
Διαφωνώ...οριζοντίως και καθέτως...αν το θέμα δε φτάσει τις 50 σελίδες...δεν πρέπει να ανοιχτεί ο κινητήρας...
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
πανευκολα, αρκει να βαλεις μεγαλυτερα καπελωτα απ οτι πρεπει
Ειρωνικά το είπα βασικά. Μηχανικός να κάνει τέτοιας αμέλειας λάθη πρέπει να αλλάξει επάγγελμα, τελεια.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Αν τις ρυθμισεις με ζεστο μοτερ τοτε τα διακενα κλεινουν/οι βαλβιδες μενουν ανοιχτες.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Δεν εκλεισε, πηγε Μεταξουργειο. Το σερβις δεν ξερω που πηγε.
 
Top Bottom