Δουλεύει ο ένας κύλινδρος !

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Πάντως τα Mt-09 σε περνάνε από πάνω.
Τι;
Όχι;
Πληροφορίες μου λένε ότι τουλάχιστον κάτι tdm τα πατάνε τα 990 σας....
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Τι να κάνω ρε πουμα ???? Να φέρω την ιερά εξέταση να του κάνουνε βασανιστήρια να μαρτυρήσει ????
Τουλάχιστον...
 

chaosm

Μέλος
Κρίμα κ ήταν καλή ευκαιρία να βάλεις μοτέρ από super duke με το σασμάν από το 990 και fcr 41. Ωραίος ο μάστορας
Έχει τις άκρες του στη Πάτρα. Είναι γνωστός εδώ ο φίλος με τα ανταλλακτικά του........

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Πάντως έκανα την έρευνα μου για το θέμα με τις βαλβίδες και λέω να το μοιραστώ μαζί σας να προλάβετε τα χειρότερα. Λοιπόν, χοντρά, χοντρά όπως μου κατεβαίνουν από το κεφάλι¨:

  1. Υπαρχει μια φήμη οτι δεν επαρκει η πίεση του λαδιού γι αυτό μακροπρόθεσμα χαλάνε. Κάτι άκουσα για αλλαγή σε κάτι βλαβιδάκια κλπ...δεν έχω ασχοληθεί ούτε ξέρω τι εξάρτημα είναι αυτό. Αν κάποιος το έχει ψάξει ας το μοιραστεί να προλάβει κανένα παλλικάρι...
  2. Το ελέυθερα φίλτρα αέρα επιδεινώνουν το πρόβλημα κατά πολύ...καθονται λέει βρομίες στις έδρες και κλείνουν οι βαλβίδες...οπότε βάλτε όλοι τα μαμά μπας και σωθείτε
  3. Λένε ότι πολλοί εκκεντροφόροι γραντζουνίζονται γιατί είναι από το εργοστάσιο μάπα και στη συνέχεια δεν ανοίγουν οι βαλβίδες. Αυτό έχει παρατηρηθεί ακόμα και σε 1290, δηλαδή καινούργιο μοτέρ που υποτίθεται ότι αυτά θα είχανε λυθεί...Δεν ξέρω...πάντως αν είναι όταν κάνει ρύθμιση βαλβίδων στο μεγάλο σερβις ο μαστορας μπορεί να το δει αυτο....εάν φτάσει να ρυθμίσει βλαβίδες
  4. Γενικά τα LC8 σαν αγωνιστικά μοτερ που είναι...θέλουν και αγωνιστική συντήρηση....πάλι φήμη αυτό που λέω είναι ότι υπάρχει οδηγία (στο μιλητό, όχι επίσημη) στους αγωνιζόμενους που τρέχουν με LC8 (πχ RC8, super duke...κλπ) να αλλάζει όλη η κεφαλή και οι εκκεντροφόροι κάθε 10.000 αγωνιστικής οδήγησης. Δεν εννοώ εργοστασιακή ομάδα....αλλά για τον ιδιώτη που το βάζει σε πίστα....
  5. Γενικά από όσο έψαξα και όσους ρώτησα πάρα πολλά LC8 στα 100.000κλμ maximum πάνε για rebuild κεφαλής, άλλα προληπτικά, άλλα λόγω βλάβης.
Τέλος και κλείνοντας δεν ξέρω αν υπάρχει τρόπος να γίνει πρόληψη στο πρόβλημα, γιατί έχω πολλούς φίλους με 990 και το συζητάμε, μη φτάσει το θέμα να θέλει άνοιγμα το μοτέρ.....Δεν ξέρω εάν ρυθμίζεις συνέχεια τις βαλβίδες εάν είναι προληπτικό μέσο ή εάν δεν το σώζεις....(προσοχή ρυθμίζεις, όχι μετράς με το φίλερ και ξανακλείνεις το ψευτοκάπακο στο μοτερ)

Αυτά τα γράφω οχι για να αρχίσετε το κράξιμο ορισμένοι, αλλά για να προλάβει κανένας το κακό, αλλά και για να αρχίσει μια κουβέντα......εάν ξέρει κανένας κάτι παραπάνω να μας πεί να το μάθουν και άλλοι να πάμε να το φτιάξουμε.....
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Εγώ το πρόλαβα το πρόβλημα...στη ρίζα...πήρα Ιάπωνα αντί για περτικαλί σίφουνα...αλλά λέω εγώ τώρα ότι μερικές φορές η ζωή χωρίς προβλήματα είναι κάπως άνοστη...και μακάρι όλα τα προβλήματά μας σε αυτή τη ζωή να είναι βαλβίδες και εκκεντροφόροι...
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Το κοντέρ λέει αλήθεια και από όσο θυμάμαι δεν είχε ανοιχτεί μοτερ


Στάλθηκε από το SM-G960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μουφα είναι Σωτήρη.
Κλέβει το κοντέρ.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Το κοντέρ λέει αλήθεια και από όσο θυμάμαι δεν είχε ανοιχτεί μοτερ


Στάλθηκε από το SM-G960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
380,000+ χιλιόμετρα????
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ο lc8 είναι γενικά ασπαστος κινητήρας αλλά απαιτητικός πολύ οπως γνωρίζουμε στη συντήρηση,από κει ξεκινούν όλα..
Αφού τα ξέρεις..
Nαι ρε συ, αλλα 380,000χλμ ειναι η αποσταση Γης-Σεληνης, ουτε τα παλια λεωφορεια Ικαρους του ΟΑΣΑ δεν ειχαν γραψει τοσα.
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Δεν θυμάμαι να έλεγε ο τυπος για επισκευή πουθενά,εκτός και αν είχε μπλέξει με κακές παρέες και εγινε κρυφουλης..:p
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Δεν θυμάμαι να έλεγε ο τυπος για επισκευή πουθενά,εκτός και αν είχε μπλέξει με κακές παρέες και εγινε κρυφουλης..:p
Μπορεί να έκανε παρέα με χοντακηδες :p:p
 
Top Bottom