Δύο λάστιχα διαφορετικά

Big twin

Orange blood
Όνομα
Σαββας
Μοτό
Ktm 990 smt 2011
Φίλοι θέλω να δοκιμάσω κάτι μιας και δεν απαγορεύεται νομικά εδώ και θέλω απόψεις.. Πρέπει να βάλω λάστιχο πάλι αλλά μόνο πίσω καθώς το μπροστά είναι σχεδόν καινούργιο.. Μιας που το τρώει για πλάκα(το πίσω μόνο) μέσα σε 2500 χλμ μαξ... 3-4 βόλτες δλδ έλεος έτσι?.. Κουραστικα να πληρώνω.. Θέλω να αφήσω μπροστά το σπορ λάστιχο diablo rosso 3 και πίσω να βάλω ένα sport-touring το continental road attack 3(μοιάζουν και κάπως μεταξύ τους) για το οποίο έχω ακούσει απίστευτα γκριπ.. Αν κάτι με τρώει είναι η λίγο διαφορετικής κορώνα που θα έχει..

Τι λέτε καγκουρια?

Με ενδιαφέρει το μπροστά να κρατάει πολύ καλά μιας και όλοι ξέρουμε ότι το πίσω μαζεύεται εύκολα αν γλιστρήσει ενώ το μπροστά μικρή η πιθανότητα να το σώσεις..

Να τονίσω πως το μηχανάκι πιέζεται μέχρι τα όρια σχεδόν...

Καλοδεχούμενο το οκ καλοδεχούμενη και η καρπαζια...
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Απαντησες μονος σου...

Αν στα ορια κινησε τοτε φροντισε τουλαχιστον φρεσκα πατουμενα.


ΥΓ.... οχι ορια στο δρομο.
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Προβλημα θεωρητικα δεν θα εχεις.

Απλα τα δεδομενα που θετεις δεν συνησταται.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
 

Big twin

Orange blood
Όνομα
Σαββας
Μοτό
Ktm 990 smt 2011
Χεχε :friendship:.. Για το Υ.Γ να μην λέω πολλά και ξεφύγουμε θα πω απλά ότι είμαι ορθολογιστής άνθρωπος και ελπίζω να σε κάλυψα..



ΔΕΝ ξεχνάμε όμως μοτοσικλέτα έχουμε και η λογική πάει περίπατο μερικές φορές και έτσι πρέπει ΚαΤεΜε.... Απλά κοιτάμε να τα κάνουμε σε αριστερες φλαταδουρες στροφές... :)


Τα λέω καλά? :p
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Oταν είχα το ΚΤΜ950SM είχα κάνει τέτοιου είδους πειράματα ,χωρίς να αντιμετωπίσω δράματα.
Βέβαια ,όταν έβαζα κάτι διαφορετικό πίσω ,ξεκίναγα διερευνητικά ,κ πίεζα σταδιακά ,μέχρι να νιώσω τις αντιδράσεις της μοτό ,κ να βεβαιωθώ για την συμπεριφορά της.
Πάντως ,με την ποιότητα ασφάλτου που έχετε εκεί ,κ με δεδομένη την γρήγορη οδήγηση που κάνεις ,θα σου πρότεινα γενικά ,να δοκιμάσεις ζευγάρια με σκληρές γόμες Ε-Π.
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Χεχε :friendship:.. Για το Υ.Γ να μην λέω πολλά και ξεφύγουμε θα πω απλά ότι είμαι ορθολογιστής άνθρωπος και ελπίζω να σε κάλυψα..



ΔΕΝ ξεχνάμε όμως μοτοσικλέτα έχουμε και η λογική πάει περίπατο μερικές φορές και έτσι πρέπει ΚαΤεΜε.... Απλά κοιτάμε να τα κάνουμε σε αριστερες φλαταδουρες στροφές... :)


Τα λέω καλά?
:p

:brr::brr: :D:D
Σε βρεγμενο ή γλυστερο δρομο εγω θα ηθελα το ιδιο λαστιχο σε ολα.
Λιγο πιο σκληρη γόμα και στα δυο και αλλαζεις το μπροστα ενα παρα ενα.
:friendship:
 

Big twin

Orange blood
Όνομα
Σαββας
Μοτό
Ktm 990 smt 2011
Πάντως ,με την ποιότητα ασφάλτου που έχετε εκεί ,κ με δεδομένη την γρήγορη οδήγηση που κάνεις ,θα σου πρότεινα γενικά ,να δοκιμάσεις ζευγάρια με σκληρές γόμες Ε-Π.
Οδήγηση σχεδόν στα όρια και σκληρά λάστιχα γατουλι μου? Μπερδεύτηκες η μπερδεύτηκα? Όσο και καλή να είναι η άσφαλτος μου φαίνεται κάπως όλο αυτό.. Όσο ζεις μαθαίνεις βέβαια...

Εξήγησε μου και το Ε-Π τι εννοείς δεν κατάλαβα! :D


Ευχαριστώ!
 

Big twin

Orange blood
Όνομα
Σαββας
Μοτό
Ktm 990 smt 2011
:brr::brr: :D:D
Σε βρεγμενο ή γλυστερο δρομο εγω θα ηθελα το ιδιο λαστιχο σε ολα.
Λιγο πιο σκληρη γόμα και στα δυο και αλλαζεις το μπροστα ενα παρα ενα.
:friendship:
Αν κάπου συμφωνώ μαζί σου είναι στην αλλαγή ένα πάρα ένα αλλά και με τα rosso 3 ένα πάρα ένα πάει οπότε προτιμώ το rosso μπροστά(νομίζω γτ δεν δοκίμασα ακόμα).. Βασικά δεν το φοβάμαι όλο αυτό με δύο διαφορετικές γόμες(γτ και το conti ra 3 έχει πολύ δυνατό κράτημα) αλλά φοβάμαι μήπως δεν ταιριάξουν οι διαφορετικές κορώνες...
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Επίσης μην παίζεις με τον πόνο μου! :cool: :p
...απλα σου εβαλα μια αριστερη φλαταδουρα για να πιεσεις στο οριο, γιατι στις δεξιες πηγαινεις προς τον αντιθετο!! :D
Ε-Π εννοει Εμπρος - Πισω.
Εγω παντως οταν εβαλα απο Metzeler τα Dunlop ηταν η μερα με τη νυχτα στην κορωνα.
Αν αυτα τα δυο ηταν μαζι ....δεν φανταζομαι πως θα ηταν.
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Να επαναφέρω το ερώτημα;
Και συγκεκριμένα στο Sprint, τελευταία, είχα τοποθετήσει ΒΤ16,
με το εμπρός να είναι ακόμα χρηστικό μετά από 10Κ χλμ (και να προβλέπεται να "αντέχει" ακόμα 2/3Κ), ενώ το πίσω είχε "τελειώσει" από τα 6,5/7Κ, αντικαταστάθηκε στα περίπου 8Κ με ένα μτχρ -Pirelli Diablo- το οποίο επίσης 'τελειώνει'.
Το ερώτημα λοιπόν έχει ως εξής:
να συνδυάσω ένα εμπρός ΒΤ16 με ένα πίσω ΒΤ23 ή Τ30;
ή
ένας τέτοιος συνδυασμός είναι προβληματικός και δεν συνίσταται;
(όπως σχεδόν το σύνολο των "λαστιχάδων" υποστηρίζει)
Τότε όμως οι επιλογές δεν είναι εύκολες...
Ποιο ζευγάρι ικανοποιεί τις απαιτήσεις: σπορ (κατά το δυνατό), διάρκεια (10Κ τουλάχιστον), οικονομικό;
Μ3, Τ30, ΒΤ23, Rosso-II;;; (με τα Ντάνλοπ δε έχω συμπάθειες...)
Ένα ακόμα ερώτημα "μίξης" είναι το εξής:
"κανονικό" εμπρός και GT πίσω;
δεδομένου ότι το Sprint χωρίς να είναι μαούνα, τα έχει τα κιλάκια του.
/ Β
 
Top Bottom