Δηλαδή τα άνω των 22€ που υπόκεινται σε κάποιο τελωνειακό τέλος αυτό πηγαίνει στα ταμεία των ΕΛΤΑ...?
Θανάση ,δεν ξέρω γιατί μπερδεύεσαι.
Εδώ μιλάμε για τα 15€ χρέωση σε δέματα αξίας κάτω των 22 € ,τα οποία βάσει νόμου είναι ΤΕΛΩΝΕΙΑΚΩΣ ΕΛΕΥΘΕΡΑ.
Η κάθε εταιρία διανομής ,ΕΛΤΑ-DHL-FEEDEX-ktl ,οφείλει να έχει-και έχει ,στελεχωμένο τμήμα διαλογής κ επιβολής τελωνειακών τελών.
Ο υπάλληλος των ΕΛΤΑ δηλ ,που υπηρετεί στον Αερολιμένα ,είναι Υπάλληλος ΕΛΤΑ ,στο τμήμα ΕΛΤΑ Τελωνείου Αθηνών ,και ,εκτός από διαλογέας είναι ΚΑΙ εκτελωνιστής.
(όχι τελωνειακός...εκτελωνιστής...υπάρχει διαφορά...ο τελωνειακός είναι κρατικός υπάλληλος...εκτελωνιστής μπορεί να είναι εως κ μονοπρόσωπος ιδιώτης ,διεκπεραιωτής εκτελωνισμού δηλαδή)
Ολες οι μεγάλες εταιρίες διακομιδής προϊόντων εχουν ανάλογο τμήμα διαλογής στο Αεροδρόμιο.
Οταν ξαναπάς ,ρίξε μια ματιά δεξιά ,μια γέφυρα πρίν τις αναχωρήσεις ,κ θα δεις τις ταμπέλες τους ,στο Πάρκο του Τελωνείου Αθηνών.
Τώρα...
Για τα άνω των 22€ αξίας δέματα ,υπάρχουν πίνακες που καθορίZουν το κόστος των τελών εισαγωγής τους.
To τελωνειακό κόστος + ΦΠΑ (όταν αυτά υπάρχουν) πάει στο Κράτος.
Μέσα σε αυτό το ποσό ,εμπεριέχεται ΚΑΙ το προ-συμφωνημένο κόστος εκτελωνισμού αντικειμένου ,το οποίο αποδίδεται στον εκτελωνιστή ,δηλ στην περίπτωσή μας στον ΕΛΤΑ.
Τα ΕΛΤΑ πληρώνονται ανά αντικείμενο που θα εκτελωνίσουν επιβάλλοντας ΤΕΛΟΣ εκτελωνισμού.
Δεν πληρώνονται όμως για κάτι που είναι τελωνειακώς ελέυθερο.
Ε ,τώρα θα πληρώνονται ,επειδή έτσι γουστάρουν κ μπορούν ,κ μάλιστα παίρνοντας ΠΑΡΑΝΟΜΑ νταβατζιλίκι 15 € όλα δικά τους ,χωρίς να είναι καν νόμιμο βάσει τελωνειακής νομοθεσίας.