MOTO-ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Με την αφορμή που ο κολοσσός HERO (Ινδική εταιρεία με τον μεγαλύτερο όγκο πωλήσεων μοτοσυκλετών στον κόσμο) συμμετέχει και φέτος στο DAKAR έριξα μια ματιά τι μηχανάκια φτιάχνει. Οκ βασικά τραγωδίες φτιάχνει για μέχρι 200-250 κυβικά.

Αυτό που δειχνει να έχει ένα ενδιαφέρον είναι αυτό




Νταξει κάπως συμπαθητικό,αδύναμο λίγα κυβικά αλλά αντί για παπί ας πούμε θα είχε ενδιαφέρον και πατάς και χωματακι.

Στην Ινδία έχει κάτι λιγότερο από 1500€!

Και οι προδιαγραφές της Ινδίας οι BS6 είναι εφάμιλλες με τις euro5. Συνεπώς εύκολα θα ερχόταν αυτό Ευρώπη.

Προς το παρόν δεν ασχολείται η εταιρεία. Τουρκία στέλνει και κατά βάση Ινδία,λατινική Αμερική.
 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Με την αφορμή που ο κολοσσός HERO (Ινδική εταιρεία με τον μεγαλύτερο όγκο πωλήσεων μοτοσυκλετών στον κόσμο) συμμετέχει και φέτος στο DAKAR έριξα μια ματιά τι μηχανάκια φτιάχνει. Οκ βασικά τραγωδίες φτιάχνει για μέχρι 200-250 κυβικά.

Αυτό που δειχνει να έχει ένα ενδιαφέρον είναι αυτό




Νταξει κάπως συμπαθητικό,αδύναμο λίγα κυβικά αλλά αντί για παπί ας πούμε θα είχε ενδιαφέρον και πατάς και χωματακι.

Στην Ινδία έχει κάτι λιγότερο από 1500€!
Χαμός γίνεται με δαύτο. Και φαίνεται να πηγαίνει καλά στο χώμα
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
μειωση τιμων
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
μειωση τιμων
Η CFMOTO συνεχίζει δυνατά..

Προσωπικά μου αρέσει το 800MT sport στα 9 χιλιαρικάκια, μου κάνει μεγάλη εντύπωση η μεγάλη διαφορά τιμής στα CLX-700 μεταξύ Heritage και Adventure (thanks but no thanks φάση) και στη καινούργια σειρά CLX μικρού κυβισμού πήγαν να τα βάλουν ακριβότερα απο τα NK τα γυμνά αλλά το πήραν πίσω. Ενδιαφέρον.

Απο όλα αυτά για μένα το 800MT sport είναι μια μοτοσυκλέτα που αξίζει προσοχής.. Πολύ δυνατό πακέτο.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY

Οι Βρετανοί κρατάνε δεσμούς με την εδώ και χρόνια Ινδική Royal Enfield και μου κάνει εντύπωση η πολύ δυνατή εμπορική πορεία του METEOR 350 που και στην Αγγλία και στην Ιταλία είναι στο TOP-10 των πωλήσεων. Εμείς τις σνομπάρουμε αυτές τις μηχανές εδώ, μήπως κάνουμε λάθος(??)
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
το μπενελι 800 με αλλο ονομα
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
το μπενελι 800 με αλλο ονομα
7995€ η QJ...
Εφόσον είναι σχεδόν ίδια τι θα επέλεγες?
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
το μπενελι 800 με αλλο ονομα
Μεγάλο onoff και σε καλή τιμή αλλά θα απέφευγα αυτό το μοτέρ. Θεοβαρο παλιάς κοπής και μικρές επιδόσεις. Το SRT θα είναι καλύτερη μοτοσυκλέτα και λογικά φτηνότερη?

Μανώλη αντί για το heritage χτυπά ένα τέτοιο SRT 700 άμα έρθει.Να μπορείς να πας και πιο μακρυά άμα θες. Βέβαια στο δρόμο φαίνονται όλες τι ψάρια πιάνουν.
 
Τελευταία επεξεργασία:

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
7995€ η QJ...
Εφόσον είναι σχεδόν ίδια τι θα επέλεγες?
τι να σου πω,παντως αυτο που φερνει η μπενελι θα ειναι το 700αρι,αυτο ειναι 750....δυσκολη εξισωση,αν εχουν ιδιες τιμες μπενελι για το ονομα
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
τι να σου πω,παντως αυτο που φερνει η μπενελι θα ειναι το 700αρι,αυτο ειναι 750....δυσκολη εξισωση,αν εχουν ιδιες τιμες μπενελι για το ονομα
Αυτό έχει το παλιό μοτέρ του tnt1130 χωρίς τον ένα κύλινδρο. Το 700 θα έχει ίδιο η σχεδόν ίδιο με το heritage
 

ektor

Μέλος
Όνομα
Έκτωρ
Μοτό
ΧΤ600Ε
Εγώ πιστεύω ότι πρέπει να είμαστε εδώ, να βοηθάμε αυτούς που αξίζουν και προσπαθούν και να περιμένουμε να βάλουμε στον κουμπαρά για να αγοράζουμε απο αυτούς.
Γιατί να μην πάρω μτχ. Ducati
"Have chain tension adjusted by a Ducati Dealer or authorized Service Center".
Σε λίγο λιγότερο κωμικό τόνο, η ζωή είναι μία και πεπερασμένη, και ο βιοπορισμός στα καθ' ημας απαράλλακτα αντίξοος, ώστε να θεωρηθεί λογικό επιχείρημα η θυσία του ιδρώτα μας και των ετών αποταμίευσης ΚΑΙ για την ευρωπαϊκή (ουχί ελληνική) βιομηχανία, μετά τη θυσία για τον ΕΦΚΑ, την ΑΑΔΕ και και και.
Το όχημα, eo ipso, έχει τελολογική αποστολή να σε πηγαίνει και το καλύτερο όχημα είναι αυτό που μπορεί κανείς να έχει, όσο έχει χρόνια να ζήσει και κορμί να τον βαστάει.
Συνεπώς γιατί όχι κινέζικη μοτό; Κάλλιο να δει κανείς Ελλάδα, Βαλκάνια, Ευρώπες ή ό τι άλλο ποθεί, παρά τις ενημερώσεις στην ιστοσελίδα της KTM, Triumph, BMW. :yew:
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Μεγάλο onoff και σε καλή τιμή αλλά θα απέφευγα αυτό το μοτέρ. Θεοβαρο παλιάς κοπής και μικρές επιδόσεις. Το SRT θα είναι καλύτερη μοτοσυκλέτα και λογικά φτηνότερη?

Μανώλη αντί για το heritage χτυπά ένα τέτοιο SRT 700 άμα έρθει.Να μπορείς να πας και πιο μακρυά άμα θες. Βέβαια στο δρόμο φαίνονται όλες τι ψάρια πιάνουν.
Στο έχω πει ..τα τύπου σκραμπλερ μου αρέσουν,ποτέ δεν είχα τέτοιο σχέδιο και η ζωή είναι μικρή για να μην δοκιμάζουμε..μάλιστα φίλος είχε Ducati scrambler και πήρε heritage... μάντεψε ποιο είναι καλύτερο..απ' κει και πέρα,όλα παίζουν,θα δούμε...
Όσον αφορά το μπενελι, όλοι λέγαν στο 500αρι ότι του λείπει δύναμη... οπότε σωστή κίνηση απ' τους ιταλοκινεζους...
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Στο έχω πει ..τα τύπου σκραμπλερ μου αρέσουν,ποτέ δεν είχα τέτοιο σχέδιο και η ζωή είναι μικρή για να μην δοκιμάζουμε..μάλιστα φίλος είχε Ducati scrambler και πήρε heritage... μάντεψε ποιο είναι καλύτερο..απ' κει και πέρα,όλα παίζουν,θα δούμε...
Όσον αφορά το μπενελι, όλοι λέγαν στο 500αρι ότι του λείπει δύναμη... οπότε σωστή κίνηση απ' τους ιταλοκινεζους...
μια χαρά τα λες.. βουρ στο πατσά!!! Κι εμένα ξέρεις μ αρέσει πολύ το heritage.

Τώρα αυτό που ξεστόμισες παραπάνω σε ποιόν να το πεις και να το πιστέψει!
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
μια χαρά τα λες.. βουρ στο πατσά!!! Κι εμένα ξέρεις μ αρέσει πολύ το heritage.

Τώρα αυτό που ξεστόμισες παραπάνω σε ποιόν να το πεις και να το πιστέψει!
Λοιπόν..μπενελι 700..
Ανακοινώνουν ίδια ιπποδύναμη με τα cf moto..αυτά μετρούνται περίπου 64 τροχό.. δεδομένου ότι και το 500αρι ήταν στα κιλά που είναι το 700 ,μιλάμε για ένα σύνολο με +25 άλογα,αφού το 500αρι βγάζει καμιά 40αρια..
Επίσης λόγω άπλετο χώρου,Πιθανολογω το μπενελι να έχει μεγαλύτερο φιλτροκουτι,με ότι συνεπάγεται αυτό για την απόδοση κτλπ. Ακόμα πιστεύω ότι θα έχει καλύτερο ψεκασμό,διότι σχεδιάζονται στην Ιταλία και οι Ιταλοί το κατέχουν.αλλωστε στα τεστ διαβάζουμε αντίστοιχα καλύτερο ψεκασμό στα μοτομορινι απ' τα cf στα 650..Όλα αυτά κάτι σκέψεις σκόρπιες μεσημεριού αν επαληθευτούν εδώ θα είμαστε..
Για τη σύγκριση των ντουκατι cf moto, επιγραμματικά, καλύτερη απόδοση κινητήρα, καλύτερο κιβώτιο κτλπ
 

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
"Have chain tension adjusted by a Ducati Dealer or authorized Service Center".
Σε λίγο λιγότερο κωμικό τόνο, η ζωή είναι μία και πεπερασμένη, και ο βιοπορισμός στα καθ' ημας απαράλλακτα αντίξοος, ώστε να θεωρηθεί λογικό επιχείρημα η θυσία του ιδρώτα μας και των ετών αποταμίευσης ΚΑΙ για την ευρωπαϊκή (ουχί ελληνική) βιομηχανία, μετά τη θυσία για τον ΕΦΚΑ, την ΑΑΔΕ και και και.
Το όχημα, eo ipso, έχει τελολογική αποστολή να σε πηγαίνει και το καλύτερο όχημα είναι αυτό που μπορεί κανείς να έχει, όσο έχει χρόνια να ζήσει και κορμί να τον βαστάει.
Συνεπώς γιατί όχι κινέζικη μοτό; Κάλλιο να δει κανείς Ελλάδα, Βαλκάνια, Ευρώπες ή ό τι άλλο ποθεί, παρά τις ενημερώσεις στην ιστοσελίδα της KTM, Triumph, BMW. :yew:
Eϊναι ενδιαφέρουσα άποψη, σίγουρα και λίγο ''πραγματική'' . Οι μόνοι βέβαια που δεν σκέφτονται έτσι είναι οι Κινέζοι, όπου δουλεύουν 24/7 και αν κάτσει και κάνας άρρωστος τον πετάνε πιο δίπλα...
Και ξαναλέω. Θες να πάρεις απλά ενα όχημα να σε πηγαίνει? Πάρε ενα παλαιότερο μτχ. έστω και Ιαπωνικό μιας και οι Ιάπωνες (προσοχή, εγώ θεωρώ ότι > ) έχουν διαφορετική προσέγγιση σε προϊόντα, market penetration κλπ. Μπορείς να δεις την Ευρώπη με μτχ. Αφρικα Twin 650/750, Τρανσαλπ κλπ. και ότι άλλο μτχ τραβάει η ψυχή σου. Γιατί, θυμήσου το, σε 10-20 χρόνια, πιθανόν (1) να μην μπορείς ούτε να πας Βαλκάνια, ούτε να αξίζει να πας. Προφανώς και υπάρχει το ''μια ζωή την έχουμε'' και το ''έλα μωρέ τώρα που θα με ενδιαφέρει εμένα τώρα τι θα γίνει σε 50 χρόνια λες και θα είμαι εδω να το δω''. Όμως οι οικονομίες μιλάνε με κύκλους 50 ετών, και σίγουρα κάποιοι θα τα ζήσουν. Θα κάνει διαφορά ότι εσυ ή εγώ πήραμε Μορίνι αντία για μτχ. Honda. Προφανώς και 1-2 διαφορά δεν θα κάνουν. Και εδώ είναι το ίδιο παράδειγμα με τα ''φυσικά'' μαγαζιά που όλοι έτρεξαν πριν 15 χρόνια (κι εγώ μέσα) να πάρουμε απο το ''ιντερνετ'. Και να πα να γ@ το μαγαζί στην Φραντζή (λέω τώρα) που με κλέβει ο τύπος και αισχροκερδεί εις βάρος μου. Εμένα το εργατικό μΕρμύγκι που μου τα τρώνε όλοι και όλες. Όχι, δεν είναι έτσι γιατί αν κλείσουν όλοι στην Καλλιρόης να κολλήσουμε όλη σε μια οθόνη να βλέπουμε μηχανάκια με γυαλιά 3d. Εγώ πλέον προσπαθώ να μην ψωνίζω πολύ απο το μαγαζιά που είναι εκτός Ελλάδος εκτός και αν είναι ανάγκη και δεν βρίσκω κάτι εδώ. Έχω προμηθευτές έξω αλλά και Ελλάδα και προσπαθώ με κόστος (24% φπα που για να το πάρω πίσω θα φαω διαστημικό παλτό - και τρώω...) να συνεχίσω να αγοράζω απο εδώ όσα πράγματ ακαι υπηρεσίες μπορώ. Γιατί έτσι θα μεγαλώσουμε όλοι. Και αν αυτό το παράδειγμα αντί για Ελλάδα, το πούμε ''Ευρώπη'' το ίδιο θα είναι. Απλά λέμε ''Οι Γερμανοί οι πλούσιοι'', έτσι και στην Utah θα λένε αυτούς που είναι στην Νέα Υόρκη ξέρω γω. οκ. Αλλα αλληλοστηρίζονται. Αυτό παιδιά πρέπει να τους το δώσουμε κι ας μην μας αρέσει το πάθος τους με το ''Made in USA'' . Αν εμείς είμασταν περήφανοι για τα VW και δεν ξέρω γω τι, θα ήταν αλλιώς τα πράγματα. Τώρα βλέπουμε ''τον κ@θίκι τον Γερμανό, Ιταλό, Γάλλο, Πορτογάλο που μας τα τρώει και ο Κινέζος ήρθε για να δώσει πράμα στον λαό''. Δεν είναι ακριβώς έτσι.
Τα μαγαζιά που δεν στηρίζονται, κλείνουν. Και προφανώς κάποια πρέπει να κλείσουν. Κάποια άλλα όμως όχι. Αν πχ θεωρούμε ότι η ΚΤΜ μας κοροϊδεύει ή η Χόντα κλπ. Να μην πάρουμε τα μοντέλα που θέλουμε. Να πάρουμε απο άλλον. Sherco, Beta, TM κλπ. Αλλά αυτό που έχει φτάσει να γίνεται πόλεμος στις τιμές, μόνο κακό θα φέρει και υπάρχουν άπειρες αναλύσεις για ''price war'' τακτικές και μόνο καλά δεν τελείωσαν. ¨Οσο μεγαλώνω, προσπαθώ να καταλάβω την ''σκέψη'' μας, και αντί να στρεφόμαστε κατά του κράτους για τους μισθούς μας (πχ.) στρεφόμαστε κατά των εταιριών ή εργοδοτών. Δεν είναι σωστό να στρεφόμαστε κατά των εταιριών. Ας κάνουμε πορεία για το κράτος που νομίζει ότι πρέπει να βάζει 5000 φορολογικές μ@λακίες στα μηχανάκια μας, στα αξεσουάρ, στα τέλη, στα , στα στα. Όχι ''ο Κινέζος έχει 6000 Ευρώ, πάνε πάρε δύο να είμαστε οκ!'' . Εγω προσωπικά, μεγαλώνοντας πιστεύω ότι εταιρίες που αξίζουν πρέπει να τις στηρίζω. Αν τύχει να μπορώ να στηρίξω το σπίτι μου (Ευρώπη) τότε ακόμα καλύτερα. Αν όχι, θα πρέπει να ξέρω, ότι αυτό που θα γίνει στην Ευρώπη τα επόμενα 20 χρόνια βολεύει (1) την Αμερική και (2) τον Κινέζο. Την Ευρώπη πάντως με τίποτα...
Το ''ουχί Ελληνική'' το εκλαμβάνω λίγο ως κωμικό, γιατί δεν νομίζω ποτέ να πάει καλά στην Ελλάδα ένα Ελληνικό αντικείμενο. Ο Έλληνας στην καλύτερη θεωρεί ότι το συγκεκριμένο Ελληνικό αντικείμενο αν το έκανε αυτός θα το έκανε καλύτερα και στην χειρότερη θέλει να κλείσει τον άλλον Έλληνα γιατί αυτός βγάζει φράγκα. Μην πούμε για μαγαζιά σε επαρχία όπου πάνε στο δίπλα χωριό σε κάποιες περιπτώσεις για να μην πάρει λεφτά ο δίπλα τους... δυστυχώς η νοοτροπία μας (όχι εμένα κι εσένα ίσως) είναι αλλοιωμένη απο τις αντιξοότητες και απο το πολιτικό μας σύστημα. Aκόμα και Ελληνική εταιρία να βγάλει μοτοσυκλέτες Adventure στα 15.οοο Ευρώ πχ. ο ¨Ελληνας θα πάει να πάρει άλλη γιατί ... δεν ξέρω... Τα παραδείγματά μας είναι πολλά απο παντού και απο Ελληνικές εταιρίες που τυγχάνει να ξέρω που φτιάχνουν απο έμβολα (τα οποία δεν είναι στρογγυλά, απλά λέω :p) , μπιέλες, πλαστικά, αξεσουάρ, ρομποτικά κλπ. Αν του πεις δε ότι είναι Ελληνικό, υπάρχει αυτό το ''α καλά, κατάλαβα'' . Κάτι σαν ο ''Κινέζος της Ευρώπης'' ξέρω γω με την κακή έννοια. Δεν ξέρω γιατί όμως. Ούτε το έχω κεντράρει μέχρι τώρα.

Ο καθένας προφανώς θα πάρει αυτό που θέλει, αυτό που βολεύει αυτόν, την τσέπη του, την νοοτροπία του. Κάνω κουβέντα και σε καμία περίπτωση δεν θέλω να πείσω κανέναν.
 

ektor

Μέλος
Όνομα
Έκτωρ
Μοτό
ΧΤ600Ε
Eϊναι ενδιαφέρουσα άποψη, σίγουρα και λίγο ''πραγματική'' .
Και ξαναλέω. Θες να πάρεις απλά ενα όχημα να σε πηγαίνει? Πάρε ενα παλαιότερο μτχ. έστω και Ιαπωνικό μιας και οι Ιάπωνες (προσοχή, εγώ θεωρώ ότι > ) έχουν διαφορετική προσέγγιση σε προϊόντα, market penetration κλπ.
Όχι, δεν είναι έτσι γιατί αν κλείσουν όλοι στην Καλλιρόης να κολλήσουμε όλη σε μια οθόνη να βλέπουμε μηχανάκια με γυαλιά 3d. Εγώ πλέον προσπαθώ να μην ψωνίζω πολύ απο το μαγαζιά που είναι εκτός Ελλάδος εκτός και αν είναι ανάγκη και δεν βρίσκω κάτι εδώ.
Τα μαγαζιά που δεν στηρίζονται, κλείνουν. Και προφανώς κάποια πρέπει να κλείσουν. Κάποια άλλα όμως όχι. Αν πχ θεωρούμε ότι η ΚΤΜ μας κοροϊδεύει ή η Χόντα κλπ. Να μην πάρουμε τα μοντέλα που θέλουμε. Να πάρουμε απο άλλον. Sherco, Beta, TM κλπ. Αλλά αυτό που έχει φτάσει να γίνεται πόλεμος στις τιμές, μόνο κακό θα φέρει και υπάρχουν άπειρες αναλύσεις για ''price war'' τακτικές και μόνο καλά δεν τελείωσαν. ¨Οσο μεγαλώνω, προσπαθώ να καταλάβω την ''σκέψη'' μας, και αντί να στρεφόμαστε κατά του κράτους για τους μισθούς μας (πχ.) στρεφόμαστε κατά των εταιριών ή εργοδοτών. Δεν είναι σωστό να στρεφόμαστε κατά των εταιριών.
Το ''ουχί Ελληνική'' το εκλαμβάνω λίγο ως κωμικό, γιατί δεν νομίζω ποτέ να πάει καλά στην Ελλάδα ένα Ελληνικό αντικείμενο.
Ο καθένας προφανώς θα πάρει αυτό που θέλει, αυτό που βολεύει αυτόν, την τσέπη του, την νοοτροπία του. Κάνω κουβέντα και σε καμία περίπτωση δεν θέλω να πείσω κανέναν.
Αντιλαμβάνομαι την οπτική σου, δεν "καταφέρθηκα" όμως κατά των ευρωπαϊκων εταιρειών. Απλώς υπέδειξα το προφανές, ότι η οικονομική πραγματικότητα της ευρείας μάζας μοτοσυκλετιστών υποδεικνύει ποίες εταιρείες θα πουλήσουν και ποίες θα πάνε κουβά. Με 15 χιλιάδες ευρώ στον τόπο μας ξεκινάς πολύ μικρή επιχείρηση/ επιτήδευμα/ γραφείο, ανοίγεις λιτά σπίτι ή αποκτας το norden με άδειο τεπόζιτο. Είναι σαφές ότι η πλειονότητα δεν θα επιλέξει το τελευταίο και αυτό λογικά, κι όχι εκδικητικά προς τον αυστριακό όμιλο. Ίσως όμως η πλειονότητα αυτή εξετάσει το trk 502 για να κάνει τα ταξίδια που ονειρεύεται στα 6,5 χιλιαρικάκια, τα υπόλοιπα δε ως τα 15 να τα φάει χρησιμοποιώντας τη μοτο και τακτοποιώντας και νοίκια ενός έτους.
Όσο για την Ευρώπη ως σπίτι μας και συνεπώς τις ευρωπαϊκές εταιρείες ως "δικές μας", δεν θεωρώ ότι έχουμε στο παραμικρό α. οι ίδιοι ως άτομα/πολίτες και β. η εδώ οικονομία μας κοινή μοίρα με τους βόρειο- Ευρωπαίους και την αντίστοιχη δική τους. Από τη στιγμή που ακόμη και οι μικρές βιοτεχνίες μας μετακινήθηκαν στους βαλκάνιους γείτονές μας κι εδώ έχουμε τον τουρισμό ως τρέχουσα "βιομηχανία", η μελλοντική κακοδαιμονία της ευρωπαϊκής βιομηχανίας θα μας είναι οικονομικά και δημοσιονομικά αδιάφορη.
 
Top Bottom