............Voge 125 τετραχρονο με abs. Για αυτήν την κατηγορία - είδος μία χαρά μου φαίνεται, για κάποιον που θέλει κάτι σε 125 και όχι παπί.Sent from my iPhone using Tapatalk
Τελευταία επεξεργασία:
............Voge 125 τετραχρονο με abs. Για αυτήν την κατηγορία - είδος μία χαρά μου φαίνεται, για κάποιον που θέλει κάτι σε 125 και όχι παπί.Sent from my iPhone using Tapatalk
Κατεβαίνεις στο υπόγειο, ζητάς συγνώμη απο το 950 που πόσταρες κινέζικο + κάνεις διαγραφή ιστορικού στο browser… αλλίως θα σε στοιχειώσει ενα παγκολίνο για πάντα........ Voge 125 τετραχρονο με abs. Για αυτήν την κατηγορία - είδος μία χαρά μου φαίνεται, για κάποιον που θέλει κάτι σε 125 και όχι παπί.
Συμπαθητικό αλλά σε μέγεθος kinder έκπληξη. Μόνο άμα είσαι 1.60 ίσως βολεψει. Κάθισα πάνω στην έκθεση και μου ερχόταν το τιμόνι να μπει στη σπλήνα. Μηχανάκι για νάνους είναι.Voge 125R ΑΒS - Φωτιά στα 125 κυβικά! - BIKEIT!
Η πρώτη απόπειρα της Voge στις μοτοσυκλέτες με κινητήρα 125cc αφορά σε ένα μοντέλο που αναμένεται να πρωταγωνιστήσει σε μια κατηγορία που διευρύνεται με γοργούς ρυθμούς!www.bikeit.gr
Ναι είναι λίγο...σαν μπρελοκ, πιο πολύ για κανα πιτσιρικά μικροκαμωμενο, αλλά μου φάνηκε κ εμένα συμπαθητικό, αν κάποιος θέλει κατι μικρό εκτός παπιου, όχι για μένα....( Παω να ζητήσω συγνώμη στο 950)Συμπαθητικό αλλά σε μέγεθος kinder έκπληξη. Μόνο άμα είσαι 1.60 ίσως βολεψει.
Έχει 125 τέτοια πιο ευρύχωρα. Αυτό είναι για κάνα στρουμφάκι..Ναι είναι λίγο...σαν μπρελοκ, πιο πολύ για κανα πιτσιρικά μικροκαμωμενο, αλλά μου φάνηκε κ εμένα συμπαθητικό, αν κάποιος θέλει κατι μικρό εκτός παπιου, όχι για μένα....( Παω να ζητήσω συγνώμη στο 950)
κρίμα πάντωςΠρώτη Απριλίου 2023.
ΩΡΕΦΙΛΕΠΑΝΙΚΟΣΚΛΕΙΝΕΙΤΟΣΠΙΤΙΤΗΣΚΤΜ
Ναι την πατήσαμεΠρώτη Απριλίου 2023.
ΩΡΕΦΙΛΕΠΑΝΙΚΟΣΚΛΕΙΝΕΙΤΟΣΠΙΤΙΤΗΣΚΤΜ
Ένα μοτεράκι με 70 άλογα τροχό και περίπου 7-7,5 € θα είναι ότι πρέπει.κρίμα πάντως
Παρόλα αυτά, αυτά με τις πρωταπριλιές τα ακούω.. Ευκαιρία για rendering τύπου αστειάκι βρε!! Αλλά η δημοσιοτητα σε κάτι ποτέ δεν είναι άσκοπη. Μέτράει και αντιδράσεις!
Ο Pierer ήδη έχει δηλώσει πως το project 490 παύει στην Ινδία και προχωράει το project υποκυβισμού του 790 LC8c για μελλοντικές on-off μικρότερου κυβισμού. Και επίσης έχει δηλώσει πώς όλες οι μοτοσυκλέτες της ΚΤΜ μέχρι μεσαία κυβικά θα φτιάχνονται Κίνα και Ινδία
Συνεπώς σύντομα θα δούμε κάποιο γόνο μάλλον σε 690 2Κ αυτού του project και άμα το δούμε απο ΚΤΜ θα περάσει και στην CFMOTO ίσως η πλατφόρμα. Τώρα σε ποια μορ΄φη δεν ξέρω αλλά το KOVE 450 RALLY ηδη κάνει σούσουρο παγκοσμίως και στη Κίνα και η CFMOTO ΄ώντας η DACIA BRAND συνεργάτης της KTM θα ήταν η ιδανική μάρκα συνεργάτης να έβγαζε ένα αντι-690 τυπου RALLY πιο budget. Αν τώρα ο Pierer θέλει να δει την CFmoto να μπλέκει πολυ με τα χώματα δεν ξέρω.. Αλλά απο ένα σημείο και έπειτα οι Κινέζοι δεν κρατιόνται για πάντα. Θα παίρνουν και οι ίδιοι αποφάσεις για τον εαυτό τους.
Ρε συ δεν είναι απλά κοντό. Αυτό καλό είναι. Είναι μικρό. Το τιμόνι έρχεται στο στήθος. Δεν οδηγείται. Παιδικό είναι.Μ αρέσει που όλοι λέτε το 125 της Βογκ Κοντό
Σιγά τα διμετρα ντουκια .....
Οι κοντοί δλδ δεν έχουν ψυχή;
Οι νάνοι;οι μικροτσουτσουνοι;
Να χαθείτε τεντυμποιδες....
E, ναι.ωωωωω , μήπως έχεις βάλει πάνω από 5 αγγελίες ενεργές ?
Η ΚΤΜ ξέρει πολύ καλά πώς ένα σοβαρό χωμάτινο 390R θα γίνει το απόλυτο best seller. Και της είναι πανεύκολο να το κάνει. Ο μόνος λόγος που δεν το έχει κάνει μέχρι τώρα είναι επειδή αυτό το μοντέλο θα κλέψει πάρα πολλες πωλήσεις απο τις μεγαλύτερες κατηγορίες της εταιρείας, 790-890 ακόμα και 1290 (όπως έχει παραδεχτεί ο ίδιος ο Pierer πολλοί πελάτες φεύγουν απο το 1290 και πάνε στο 390 καθαρά για λόγους ευκολίας, ευελιξίας και βάρους).Μακάρι να βγαλουν κάτι καλό, πιο χωματινο.KTM 390 Adventure «R» - Έρχονται αλλαγές χωμάτινης –και μη- ουσίας; - BIKEIT!
Η φημολογία που έρχεται από τον τόπο κατασκευής των μικρών, πορτοκαλί εκφραστών της περιπέτειας, αναφέρει πως τα καλύτερα έρχονται.www.bikeit.gr