MOTO-ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

KO$74S81

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
. KTM 950 ADV 2004
.TM 250 2T 2010
Sent from my iPhone using Tapatalk
:thumbsdown:............:secret:Voge 125 τετραχρονο με abs. Για αυτήν την κατηγορία - είδος μία χαρά μου φαίνεται, για κάποιον που θέλει κάτι σε 125 και όχι παπί.
 
Τελευταία επεξεργασία:

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
:thumbsdown:....... :secret:Voge 125 τετραχρονο με abs. Για αυτήν την κατηγορία - είδος μία χαρά μου φαίνεται, για κάποιον που θέλει κάτι σε 125 και όχι παπί.
Κατεβαίνεις στο υπόγειο, ζητάς συγνώμη απο το 950 που πόσταρες κινέζικο + κάνεις διαγραφή ιστορικού στο browser… αλλίως θα σε στοιχειώσει ενα παγκολίνο για πάντα.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Συμπαθητικό αλλά σε μέγεθος kinder έκπληξη. Μόνο άμα είσαι 1.60 ίσως βολεψει. Κάθισα πάνω στην έκθεση και μου ερχόταν το τιμόνι να μπει στη σπλήνα. Μηχανάκι για νάνους είναι.
 

KO$74S81

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
. KTM 950 ADV 2004
.TM 250 2T 2010
Συμπαθητικό αλλά σε μέγεθος kinder έκπληξη. Μόνο άμα είσαι 1.60 ίσως βολεψει.
Ναι είναι λίγο...σαν μπρελοκ, πιο πολύ για κανα πιτσιρικά μικροκαμωμενο, αλλά μου φάνηκε κ εμένα συμπαθητικό, αν κάποιος θέλει κατι μικρό εκτός παπιου, όχι για μένα....( Παω να ζητήσω συγνώμη στο 950):D
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
smt 890 16500+
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ναι είναι λίγο...σαν μπρελοκ, πιο πολύ για κανα πιτσιρικά μικροκαμωμενο, αλλά μου φάνηκε κ εμένα συμπαθητικό, αν κάποιος θέλει κατι μικρό εκτός παπιου, όχι για μένα....( Παω να ζητήσω συγνώμη στο 950):D
Έχει 125 τέτοια πιο ευρύχωρα. Αυτό είναι για κάνα στρουμφάκι.. :roflmao:
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Πρώτη Απριλίου 2023.

ΩΡΕΦΙΛΕΠΑΝΙΚΟΣΚΛΕΙΝΕΙΤΟΣΠΙΤΙΤΗΣΚΤΜ
κρίμα πάντως

Παρόλα αυτά, αυτά με τις πρωταπριλιές τα ακούω.. Ευκαιρία για rendering τύπου αστειάκι βρε!! Αλλά η δημοσιοτητα σε κάτι ποτέ δεν είναι άσκοπη. Μέτράει και αντιδράσεις!

Ο Pierer ήδη έχει δηλώσει πως το project 490 παύει στην Ινδία και προχωράει το project υποκυβισμού του 790 LC8c για μελλοντικές on-off μικρότερου κυβισμού. Και επίσης έχει δηλώσει πώς όλες οι μοτοσυκλέτες της ΚΤΜ μέχρι μεσαία κυβικά θα φτιάχνονται Κίνα και Ινδία

Συνεπώς σύντομα θα δούμε κάποιο γόνο μάλλον σε 690 2Κ αυτού του project και άμα το δούμε απο ΚΤΜ θα περάσει και στην CFMOTO ίσως η πλατφόρμα. Τώρα σε ποια μορ΄φη δεν ξέρω αλλά το KOVE 450 RALLY ηδη κάνει σούσουρο παγκοσμίως και στη Κίνα και η CFMOTO ΄ώντας η DACIA BRAND συνεργάτης της KTM θα ήταν η ιδανική μάρκα συνεργάτης να έβγαζε ένα αντι-690 τυπου RALLY πιο budget. Αν τώρα ο Pierer θέλει να δει την CFmoto να μπλέκει πολυ με τα χώματα δεν ξέρω.. Αλλά απο ένα σημείο και έπειτα οι Κινέζοι δεν κρατιόνται για πάντα. Θα παίρνουν και οι ίδιοι αποφάσεις για τον εαυτό τους.
 
Τελευταία επεξεργασία:

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Πρώτη Απριλίου 2023.

ΩΡΕΦΙΛΕΠΑΝΙΚΟΣΚΛΕΙΝΕΙΤΟΣΠΙΤΙΤΗΣΚΤΜ
Ναι την πατήσαμε
κρίμα πάντως

Παρόλα αυτά, αυτά με τις πρωταπριλιές τα ακούω.. Ευκαιρία για rendering τύπου αστειάκι βρε!! Αλλά η δημοσιοτητα σε κάτι ποτέ δεν είναι άσκοπη. Μέτράει και αντιδράσεις!

Ο Pierer ήδη έχει δηλώσει πως το project 490 παύει στην Ινδία και προχωράει το project υποκυβισμού του 790 LC8c για μελλοντικές on-off μικρότερου κυβισμού. Και επίσης έχει δηλώσει πώς όλες οι μοτοσυκλέτες της ΚΤΜ μέχρι μεσαία κυβικά θα φτιάχνονται Κίνα και Ινδία

Συνεπώς σύντομα θα δούμε κάποιο γόνο μάλλον σε 690 2Κ αυτού του project και άμα το δούμε απο ΚΤΜ θα περάσει και στην CFMOTO ίσως η πλατφόρμα. Τώρα σε ποια μορ΄φη δεν ξέρω αλλά το KOVE 450 RALLY ηδη κάνει σούσουρο παγκοσμίως και στη Κίνα και η CFMOTO ΄ώντας η DACIA BRAND συνεργάτης της KTM θα ήταν η ιδανική μάρκα συνεργάτης να έβγαζε ένα αντι-690 τυπου RALLY πιο budget. Αν τώρα ο Pierer θέλει να δει την CFmoto να μπλέκει πολυ με τα χώματα δεν ξέρω.. Αλλά απο ένα σημείο και έπειτα οι Κινέζοι δεν κρατιόνται για πάντα. Θα παίρνουν και οι ίδιοι αποφάσεις για τον εαυτό τους.
Ένα μοτεράκι με 70 άλογα τροχό και περίπου 7-7,5 € θα είναι ότι πρέπει.
 

kuklinski

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
Cr250
Μ αρέσει που όλοι λέτε το 125 της Βογκ Κοντό

Σιγά τα διμετρα ντουκια .....

Οι κοντοί δλδ δεν έχουν ψυχή;

Οι νάνοι;οι μικροτσουτσουνοι;

Να χαθείτε τεντυμποιδες....
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Θα βγει το εντούρο της τριουμφ που μας είπαν "πιο σύντομα από ότι μπορεί να νομίζετε" στο εργοστάσιο και δεν θα το πιστεύει κανείς
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Μ αρέσει που όλοι λέτε το 125 της Βογκ Κοντό

Σιγά τα διμετρα ντουκια .....

Οι κοντοί δλδ δεν έχουν ψυχή;

Οι νάνοι;οι μικροτσουτσουνοι;

Να χαθείτε τεντυμποιδες....
Ρε συ δεν είναι απλά κοντό. Αυτό καλό είναι. Είναι μικρό. Το τιμόνι έρχεται στο στήθος. Δεν οδηγείται. Παιδικό είναι.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Credits στο car.gr, αντιγράφω από το site τους

Ενέργεια
Κόστος
Ανανέωση αγγελιών
Ανανέωση αγγελιών αυτοκινήτων
3 credits
Ανανέωση αγγελιών μοτοσυκλετών
3 credits
Ανανέωση αγγελιών υπόλοιπων οχημάτων
2 credits
Ανανέωση μικρών αγγελιών και ανταλακτικών
1 credit
Προώθηση αγγελιών
Προώθηση αγγελίας
50 - 500 credits

Ξεκίνησα με 15 credits, για αγορά 50 credits κόστος 5Ε.

ΟΚ, είχαμε καλομάθει τόσο καιρό στο τσαμπέ.
 

KO$74S81

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
. KTM 950 ADV 2004
.TM 250 2T 2010

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Μακάρι να βγαλουν κάτι καλό, πιο χωματινο.
Η ΚΤΜ ξέρει πολύ καλά πώς ένα σοβαρό χωμάτινο 390R θα γίνει το απόλυτο best seller. Και της είναι πανεύκολο να το κάνει. Ο μόνος λόγος που δεν το έχει κάνει μέχρι τώρα είναι επειδή αυτό το μοντέλο θα κλέψει πάρα πολλες πωλήσεις απο τις μεγαλύτερες κατηγορίες της εταιρείας, 790-890 ακόμα και 1290 (όπως έχει παραδεχτεί ο ίδιος ο Pierer πολλοί πελάτες φεύγουν απο το 1290 και πάνε στο 390 καθαρά για λόγους ευκολίας, ευελιξίας και βάρους).

Αν βγάλει 390R θα είναι ξεκάθαρα απο την πίεση του ανταγωνισμού (βλέπε KOVE 450 rally π.χ.). Μπορεί να φαίνεται μυρμήγκι το 450 rally μπροστά στην παντοκρατορία της ΚΤΜ στο χώμα αλλά ο ντόρος που έγινε στο DAKAR με τους Κινέζους και η ζήτηση που ήδη έχει διαμορφωθεί παγκοσμίως δεν άφησε καθόλου ήσυχους τους Αυστριακούς. Κάποιος ξένος παίχτης πάει να παίξει μπαλα στο γήπεδο τους.
 

skritikos

Μέλος
Περιοχή
Dark side of the Moon
Όνομα
Stam
Μοτό
Honda CB500X '17
Νομίζω πως πιάσανε οι δημοσιογράφοι μια είδηση από την ειδική ινδική αγορά και το μεγαλοποιούν.
Μόλις φέτος έβγαλε η KTM το 390 με spoked wheels (παράλληλα με το cast). Και τα δυο σε όλο τον Δυτικό κόσμο και Αυστραλία είναι με τις ρυθμιζόμενες αναρτήσεις της WP (Apex).
Στην Ινδία όμως όχι, κανένα μοντέλο. Αυτό είναι που ετοιμάζουν για Ινδία όπως φαίνεται, να δώσουν κάποιο lite version των αναρτήσεων που παίρνουν οι υπόλοιποι τόσα χρόνια.
Διότι έχουν τεράστιο ανταγωνισμό σε μια αγορά με εκατοντάδες εκατομμύρια θεωρητικούς πελάτες.

Το να βγάλει 390 Adventure R πραγματικά το θεωρώ σχεδόν αδύνατο. Τουλάχιστον για 2023-24.
 
Top Bottom