MOTO-ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ας κάνουμε πορεία για το κράτος που νομίζει ότι πρέπει να βάζει 5000 φορολογικές μ@λακίες στα μηχανάκια μας, στα αξεσουάρ, στα τέλη, στα , στα στα.
To πρόβλημα δεν είναι ότι βάζει φορολογία, πχ οι Σκανδιναβοί έχουν περισσότερη. Αλλά λαμβάνουν και απολαμβάνουν από το κράτος και αν τα κάθε λογής και χρώματος σκάνδαλα είχαν γίνει εκεί δεν θα ήταν οποιοσδήποτε συμμετέχων ακόμα στην βουλή τους, οπότε έχουν εμπιστοσύνη και πληρώνουν γκρινιάζοντας μεν, γνωρίζοντας ότι είναι ανταποδοτικό δε. Εμείς πληρώνουμε γνωρίζοντας ότι τα χρήματα θα φαγωθούν.
Το πρόβλημα είναι οι μισθοί.

Αυτό με το ΦΠΑ που λες, τουλάχιστον για τις ενδοχώριες συναλλαγές, δεν το έχω βιώσει. Για επιστροφή από εξαγωγές έχω διαβάσει πολλά καθόλου κολακευτικά για τον τρόπο που δουλεύει η εφορία, καλό κουράγιο γιατί δουλεύεις κυρίως έτσι.

Αν μου επιτρέπεις, γιατί έξω από τον χορό και μπορεί να κάνω λάθος, την κίνηση "πάμε Κίνα για φτηνά" την ξεκίνησαν όλες οι βιομηχανίες. Ο απλός κόσμος είδε το παράδειγμα και αποφάσισε ότι αν το κάνει ο mr megamoney γιατί να μην το κάνει και ο ίδιος; Καλώς ή κακώς ακόμα μιά φάση "το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι", καθόλου τυχαίο παράδειγμα ξανά οι πολιτικοί μας άρχοντες σε κάθε επίπεδο, αφού κλέβουν χαλαροί και λαμπεροί το κράτος θα το κάνει ακόμα και ο καστανάς (που διόλου τυχαία είναι ο μόνος φταίχτης για την παραοικονομία).


Αυτό με τα τέλη χτύπησε χορδή γιατί με χρέωσαν τέλη του 2021 γιατί... φταίω που το σύστημα έκανε λάθος στην άρση ακινησίας και "το έπαθε πολύς κόσμος" και εννοείται ότι το κρατικό λάθος θα το πληρώσει ο πολίτης.
 

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
amyroukai

Όπως το λες είναι και το ξεκίνησαν και οι βιομηχανίες οι ίδιες εν μέρει (φτιάχνω Κίνα φθηνά, πουλάω την ίδια τιμή, άρα μεγαλύτερο ποσοστό κέρδους). Απλά τι λέω. Αυτό το ''φθηνά'' , πρέπει να έχει ενα όριο. Αν η εδώ βιομηχανία κλείσει, δεν πρέπει να σκεφτόμαστε μόνο παιδιά ότι ''έκλεισε η τάδε, ε και τί'' . Όταν αργότερα δεν θα έχουν που να πάνε οι σχεδιαστές, μηχανικοί, επιστήμονες, (γιατί είναι και πολλοί οι Κινέζοι...) τότε σιγά σιγά θα ζήσουν το πακέτο οι άλλιες γενιές. Πρέπει να μας ένδιαφέρει θα μου πεις τι θα γίνει το 2123? Ίσως όχι. Αλλά τι είναι η κουβέντα? Σαν το καγκουρώ, πηδάει απο δω, πηδάει απο κεί και τα λέμε...

Με το ΦΠΑ εννοώ ότι αν αγοράζεις υλικα απο εδώ πληρώνεις ΦΠΑ 24%, το οποίο δεν παίρνεις αν πουλάς χονδρική στην Ευρώπη ή σε τρίτες χώρες, οπότε είσαι πιστωτικός σχεδόν για πάντα... Κι εκεί όταν το ζητήσεις καλύτερα να βάλεις κάνα ''έχεις κορμί αράπικο'' να παίζει και να περιμένεις...

Αντιλαμβάνομαι την οπτική σου, δεν "καταφέρθηκα" όμως κατά των ευρωπαϊκων εταιρειών. Απλώς υπέδειξα το προφανές, ότι η οικονομική πραγματικότητα της ευρείας μάζας μοτοσυκλετιστών υποδεικνύει ποίες εταιρείες θα πουλήσουν και ποίες θα πάνε κουβά. Με 15 χιλιάδες ευρώ στον τόπο μας ξεκινάς πολύ μικρή επιχείρηση/ επιτήδευμα/ γραφείο, ανοίγεις λιτά σπίτι ή αποκτας το norden με άδειο τεπόζιτο. Είναι σαφές ότι η πλειονότητα δεν θα επιλέξει το τελευταίο και αυτό λογικά, κι όχι εκδικητικά προς τον αυστριακό όμιλο. Ίσως όμως η πλειονότητα αυτή εξετάσει το trk 502 για να κάνει τα ταξίδια που ονειρεύεται στα 6,5 χιλιαρικάκια, τα υπόλοιπα δε ως τα 15 να τα φάει χρησιμοποιώντας τη μοτο και τακτοποιώντας και νοίκια ενός έτους.
Όσο για την Ευρώπη ως σπίτι μας και συνεπώς τις ευρωπαϊκές εταιρείες ως "δικές μας", δεν θεωρώ ότι έχουμε στο παραμικρό α. οι ίδιοι ως άτομα/πολίτες και β. η εδώ οικονομία μας κοινή μοίρα με τους βόρειο- Ευρωπαίους και την αντίστοιχη δική τους. Από τη στιγμή που ακόμη και οι μικρές βιοτεχνίες μας μετακινήθηκαν στους βαλκάνιους γείτονές μας κι εδώ έχουμε τον τουρισμό ως τρέχουσα "βιομηχανία", η μελλοντική κακοδαιμονία της ευρωπαϊκής βιομηχανίας θα μας είναι οικονομικά και δημοσιονομικά αδιάφορη.
Το παράδειγμα όμως που φέρνεις είναι λίγο τραβηγμένο (ας μου επιτραπεί η έκφραση). Και τι εννοώ. Me 7000 βρίσκω στο car.gr tracer του 17, Brutale του 11, crossrunner, 700gs, Ducati Paso, 1200gs , fjr 1300, tiger 800xc, 950/99 adventure (202 σελίδες έβγαλε το car.gr στα μηχανάκια 5000-7000 Ευρώ) και τοοοοσα άλλα. Και ρωτάω (και τον εαυτό μου μέσα βάζω). Γιατί πρέπει να έχω μοντέλο του 2026 απο σήμερα? Γιατί αυτή η μανία να πάρω πάντα το τελευταίο? Αν το σκεφτείς, αυτή η μανία είναι που οδηγεί τους κατασκευαστές να πράττουν όπως λέει ο amyroukai, μιας και να βγάζεις καινούργιο μοντέλο κάθε τέσσερα χρόνια που κερδίζει Dakar, δεν είναι εύκολο αλλά ο κόσμος το θέλει γιατί σε 4 χρόνια πάλιωσε η κατάσταση. Προφανώς και όταν έχεις θέματα επιβίωσης, το μηχανάκι είναι το τελευταίο που θα σκεφτείς και να σου πω και την αλήθεια, αν δεν έχω για το νοίκι, δεν συμμετέχω και στην κουβέντα ''τι μηχανάκι να πάρω'' . Εννοείται ότι κανείς λογικός δεν σκέφτεται ''κοίτα τι μου έκανε η Beta, τώρα θα της δείξω εγώ αγοράζοντας τατσουμάκι εφτάμισι''.
Εγω δεν μπορώ να καταλάβω για τον θεό μου, αυτό το κομμάτι με το ''να κάνει τα ταξίδια που ονειρεύεται''. Συμφωνώ εν μέρη στην λογική ''θέλει να κάνει πράγματα, οκ...'' . Αλλά έχουμε δει τι αγοράζεις μτχ στην Ελλάδα με 6000 Ευρώ? Πάς ταξίδι απο δω στο διάστημα. Ο Έλληνας όμως (και το λέω με πλήρη επίγνωση) θέλει το τελευταίο μοντέλο, το κούτα, το να μυρίζει κερί. Στην Αγγλία 10 χρόνια βαρέθηκα να βλέπω παλιά μηχανάκια (εννοώ 5ετίας). Τα street τα κρτατούσαν όσο πήγαινε και δεν έβλεπα καινούργια κάθε χρονιά. Εδώ είμασταν (έζησα έξω απο το 97 εως το 07) βγήκε VFR? Πάρτε το όλοι. Βγήκε CBR? πάμε γι άλλα! Αυτή η καταναλωτική μανία, οδηγεί με ακρίβεια σε αυτό που βλέπουμε τώρα. Δεν θυμάμαι εγώ τους παλιούς να έχουν τελευταίας γενιάς αυτοκίνητο. Είχε ο άλλος ενα Opel, κι αν δεν το έθαβε, με αυτό ήταν. Φτάσαμε να λέμε ''ποιότητα ζωής'' τα οχήματά μας. Εκεί νομίζω το χάνουμε και αν δεις ποστ κι εδώ και τον τύπο, πουσάρει τα καινούργια σαν να μην υπάρχει αύριο. Μαγικό το καινούργιο μοντέλο! Πολύ καλύτερο απο το περσινό το τάδε!! Αν δεν το οδηγήσετε, δεν θα το πιστεύετε!!!! Και σε οδηγεί να καταναλώνεις. Τα λέω για να τα ακούω κι εγώ, αν και κάθε όχημα έμεινε στα χέρια μου σχεδόν 10 χρόνια.
Παλιά αγόραζες μια τηλεόραση και με αυτήν μεγάλωναν τα παιδιά και η οικογένεια. Τώρα Plasma, LED, QLED, OLED, B-LED, X-LED, X-ray, Xmen, Curved, 3D, 4D, beam me up Scotty και δεν ξέρω γω τι... (κάθε χρόνο Black Friday μέχρι να σβήσει ο ήλιος...)
Οι μικρές βιοτεχνίες μας, άσχετα με το σύστημα εδώ που είναι (προς το παρών) για να γελάνε μαζί μας και τα σαλινΓΚάρια, ενας απο τους βασικούς λόγους που έφυγαν είναι το κέρδος. Κι εκεί (αν το σκεφτείς ) είναι όλο το ζουμί. Όπως εμείς έχουμε γίνει καταναλωτές με τα τσαρούχια, έτσι έχουν γίνει κερδοσκόποι οι εταιρίες (ας μου επιτραπεί ο όρος). Αυτοσκοπός είναι το κέρδος, όπως αυτοσκοπός ενος πιτσιρικά σήμερα είναι το τελευταίο τηλέφωνο, το PS15 και τηλεόραση Z-LED που της μιλάς και σου δείχνει ότι εσυ πεις. Αν το κοινό δεν ψωνίσει 10 χρόνια καινούργια μοτοσυκλέτα (αν γινόταν αυτό με κάποιο μαγικό τρόπο) πιστεύεις ότι οι εταιρίες δεν θα άλλαζαν πολιτική ?(πχ. ''ας κάνουμε πιο πολλά αξεσουάρ, ας κάνουμε updates που μπορούν να τα αγοράζουν κλπ''). Αυτό που τους ενδιαφέρει είναι η αλλαγή. Αγοράζω, χρησιμοποιώ, πετάω. Και πάμε πάλι. Αυτό πρέπει εμείς να το σταματήσουμε και ο Κινέζος αυτό που είπα (να το θυμηθούμε), θα τον τεντώσει απο τα αυτιά όσο δεν πάει. Θα σου πουλάει 3000 Ευρώ 800 κυβικά μηχανάκι και μετά απο τρια χρόνια θα το πετάς και θα πάρεις το τελευταίο με άλλα 3000 χιλιάρικα και στα 9 χρόνια θα έχεις δώσει 9000 και πάλι θα σκέφτεσαι ''κερδισμένος είμαι, αφου το Αυστριακό κάνει 10... ''. Θα είσαι (για μένα) φανερά χαμένος γιατί αυτή η ''λογική'' σιγά σιγά θα πάει παντού και αυτό μόνο καλό δεν είναι.
 
Τελευταία επεξεργασία:

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
στη κουβεντα σας....παντως μια αναστροφη και παραγωγη ξανα στην ευρωπη,οι ευρωπαικες χωρες με χαμηλα μεροκαματα θα ειναι πρωτες στη λιστα
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Όταν αργότερα δεν θα έχουν που να πάνε οι σχεδιαστές, μηχανικοί, επιστήμονες
Αυτοί ας πούμε ότι είναι πληττόμενοι αλλά έχουν εφόδια για να πάνε αλλού. Οι "απλοί εργάτες" είναι που πληρώνουν την νύφη συνήθως με μακροχρόνιες ανεργίες και αδυναμία μετακίνησης για πολλούς λόγους και είναι τραγικά περισσότεροι. Το "δεν πειράζει ας κλείσει" συνηθέστερα παρά όχι είναι συνέπεια τέλματος γιατί αν δεν έχει να δώσει τίποτα μιά εταιρεία πλην ιστορίας...

Για την καταναλωτική μανία συμφωνώ αλλά να βλέπεις ότι όλοι υπηρετούν το "τέρας". Τα περιοδικά ΚΑΤΙ πρέπει να γράψουν, τα online μέσα ΚΑΤΙ πρέπει να πουν, οι αγωνιζόμενοι που κάνουν τα προμόσιον ΚΑΤΙ πρέπει να δείξουν και ο πελάτης θα "παρασυρθεί" γιατί είναι στην φύση του ανθρώπου, βλέπει και θέλει (τα έλεγε και ο Πλάτωνας, από τότε κρατάει το κακό, ο άνθρωπος είναι ανεξέλικτο ζώο τελικά) και οι εταιρείες όπως έλεγε και ο "δικός μας" εξέκιουτιβ που έγινε μόδα την τελευταία τριετία έχουν υποχρέωση απέναντι στους μετόχους να βγάζουν κερδοφορία άρα με κάθε τρόπο να πουλάνε.

Υπάρχει (όχι πάντα από ότι βλέπουμε) ο κορεσμός και η "μειούμενη ανταποδοτικότητα" των αγορών. Προσωπικά έχω "χτίσει" το γκαράζ που πάντα ήθελα, γελάω τώρα γιατί δεν προλαβαίνω να βολτάρω όσο θέλω αλλά ενώ έχει πιο καινούρια μηχανάκια εκεί έξω, δεν βρίσκω λόγο να τα πάρω αλλάζοντας κάποιο από τα υπάρχοντα. Πολλά παραπάνω χρήματα για ελάχιστη πρακτική ωφέλεια στην χρήση.

Συζητώντας με φίλους βλέπω ότι η "Κινεζοποίηση" με την έννοια του φθηνού εφήμερου ευαντικαθιστούμενου (αδόκιμος όρος της στιγμής) δεν ισχύει μόνο για μηχανάκια αλλά για τα πάντα, φιλίες, σχεσιακά (ειδικά εκεί το χάος).

Θυμάμαι από κάποιο ντοκιμαντέρ που έλεγαν ότι σε κάποια αυτοκρατορία οι σοφοί είχαν μέτρο την μουσική, όσο πιο "χαοτική" τόσο χειρότερη ήταν η κατάσταση και πως καταλάβαιναν ότι θα γίνει ριζική αλλαγή από αυτό. Μάλλον πλησιάζουμε σε τέτοιο σημείο γιατί τα έχουμε κάνει χάος παντού. Επηρεασμένος και από τα γεγονότα των ημερών που ζούμε το λέω αυτό, διαβάζοντας πόσα δίνουμε παγκόσμια για να συντηρήσουμε πολέμους συμφερόντων την ίδια ώρα που σε όλες τις χώρες του κόσμου έχει κόσμο που ζει και πεθαίνει στο πεζοδρόμιο και είναι κανονικότητα. Ακούγεται λίγο αστείο μετά οτιδήποτε για μικροαλλαγές σε πλαστικά και σίδερα που... ΜΟΝΟ ΑΥΤΑ θα σε κάνουν να ζήσεις την αληθινή περιπέτεια.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
στη κουβεντα σας....παντως μια αναστροφη και παραγωγη ξανα στην ευρωπη,οι ευρωπαικες χωρες με χαμηλα μεροκαματα θα ειναι πρωτες στη λιστα
Ο οικονομικός και βιομηχανικός πόλεμος είναι πλέον στην πόρτα μας.

Εγώ προσωπικά χαίρομαι που έχουν επελάσει οι Κινεζοι καθώς εδώ θα φανεί πόσα απιδια πιάνει ο σάκος.. ο Tavares τα είπε άψογα. Do or die είναι η κατάσταση. Η ίδια η παγκοσμιοποίηση θα οδηγήσει την Ε.Ε. σε αποφάσεις. Η ίδια η Γερμανία μαζί με άλλες βόρειο ευρωπαϊκές χώρες θα αναγκαστεί να αντιμετωπίσει το βρώμικο παιχνίδι που παίζει εδώ και δεκαετίες. Ένα παιχνίδι βασισμένο στην τεχνητή φτωχοποιηση του νότου υποχρεώνοντας στην αποβιομηχανοποιηση μέσω υποθηκών νόμων, νορμων και ψευδοεπιδοτησεις και στον δικό της πλουτισμό διατηρώντας την δική της βιομηχανοποίηση στα ύψη και χρησιμοποιώντας τρίτες χώρες για φτηνά εργατικά αντί για χώρες εντός της Ε.Ε.

Θα αναγκαστούν να δουν τις αποφάσεις τους ως προς τις φορολογήσεις,τους δασμούς,τα πάντα. Θα αναγκαστούν να δουν τους όρους της ελεύθερης αγοράς σε σύγκριση με τον κρατικό παρεμβατισμό και με όρους Κίνας.

Εγώ γουστάρω τους Κινέζους γιατί θα είναι η Νέμεσις μας η θα μας αναστήσουν από τις στάχτες. Εμείς σαν Ελλάδα τι είχαμε τι χάσαμε ψωλεω σε ξεχάσαμε. Φτωχοί ειμασταν φτωχοί θα είμαστε και τουριστικός προορισμός. Αντί να έρχονται Γερμανοί θα έρχονται Κινεζοι. Ο μέσος Γερμανός όμως και ο Ολλανδός θα δει την ζωή του να αλλάζει και τότε θα καταλάβει λίγο και τον νότο. Θα μείνει άνεργος εκεί που γελαγε με την Ελλάδα από το 2008.

Και τότε ΙΣΩΣ αφήσουν τις κρυμμένες δυνάμεις της Ευρώπης να ανθίσουν και βάζω μέσα την Ελλάδα. Φτιάχναμε α καλύτερα πλοία και ειμασταν οι καλύτεροι τεχνίτες στην ναυπηγοεπισκευη και μας έθαψαν. Έχουμε δυνατότητες και δυναμική. Είμαστε και έξυπνοι και μάστορες και μορφωμένοι. Μια ευκαιρία στα ίσα θελουμε και τους ψευδοφιλους μας βλέπε Γερμανούς να παίξουν στα ίσα. Ορίστε λοιπόν η ευκαιρία. Αναδιοργάνωστε την Ευρώπη,μοιραστε ευκαιρίες και αρμοδιότητες αλλιώς καθίστε να ψοφησουμε μαζί. Ο μέσος Ευρωπαίος η θα αναγκάσει τον ευρωπαϊκό καπιταλισμό να δει χαμηλά η θα τον τραβήξει αγοράζοντας Κινέζικα στη λήθη..

Είναι περίεργος για το μέλλον..
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το εξωτερικό χρέος της χώρας ήταν "μή εξυπηρετήσιμο" όταν ήταν 180 δις. Έφτασε τα 400 δις ΜΕ τα μνημόνια και την επιτροπεία, σταθεροποιήθηκε εκεί για λίγο και τα τελευταία τρία χρόνια, με δεύτερο μνημόνιο, με επιτροπεία, με με με με φλερτάρει τα 800 δις. Που δεν ξέρω γιατί θεωρείται εξυπηρετήσιμο τώρα.


Το μέλλον το ξέρουμε, διεθνής "νόμος Κατσέλη" δεν υπάρχει, διεθνής κλητήρας υπάρχει.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Ο οικονομικός και βιομηχανικός πόλεμος είναι πλέον στην πόρτα μας.

Εγώ προσωπικά χαίρομαι που έχουν επελάσει οι Κινεζοι καθώς εδώ θα φανεί πόσα απιδια πιάνει ο σάκος.. ο Tavares τα είπε άψογα. Do or die είναι η κατάσταση. Η ίδια η παγκοσμιοποίηση θα οδηγήσει την Ε.Ε. σε αποφάσεις. Η ίδια η Γερμανία μαζί με άλλες βόρειο ευρωπαϊκές χώρες θα αναγκαστεί να αντιμετωπίσει το βρώμικο παιχνίδι που παίζει εδώ και δεκαετίες. Ένα παιχνίδι βασισμένο στην τεχνητή φτωχοποιηση του νότου υποχρεώνοντας στην αποβιομηχανοποιηση μέσω υποθηκών νόμων, νορμων και ψευδοεπιδοτησεις και στον δικό της πλουτισμό διατηρώντας την δική της βιομηχανοποίηση στα ύψη και χρησιμοποιώντας τρίτες χώρες για φτηνά εργατικά αντί για χώρες εντός της Ε.Ε.

Θα αναγκαστούν να δουν τις αποφάσεις τους ως προς τις φορολογήσεις,τους δασμούς,τα πάντα. Θα αναγκαστούν να δουν τους όρους της ελεύθερης αγοράς σε σύγκριση με τον κρατικό παρεμβατισμό και με όρους Κίνας.

Εγώ γουστάρω τους Κινέζους γιατί θα είναι η Νέμεσις μας η θα μας αναστήσουν από τις στάχτες. Εμείς σαν Ελλάδα τι είχαμε τι χάσαμε ψωλεω σε ξεχάσαμε. Φτωχοί ειμασταν φτωχοί θα είμαστε και τουριστικός προορισμός. Αντί να έρχονται Γερμανοί θα έρχονται Κινεζοι. Ο μέσος Γερμανός όμως και ο Ολλανδός θα δει την ζωή του να αλλάζει και τότε θα καταλάβει λίγο και τον νότο. Θα μείνει άνεργος εκεί που γελαγε με την Ελλάδα από το 2008.

Και τότε ΙΣΩΣ αφήσουν τις κρυμμένες δυνάμεις της Ευρώπης να ανθίσουν και βάζω μέσα την Ελλάδα. Φτιάχναμε α καλύτερα πλοία και ειμασταν οι καλύτεροι τεχνίτες στην ναυπηγοεπισκευη και μας έθαψαν. Έχουμε δυνατότητες και δυναμική. Είμαστε και έξυπνοι και μάστορες και μορφωμένοι. Μια ευκαιρία στα ίσα θελουμε και τους ψευδοφιλους μας βλέπε Γερμανούς να παίξουν στα ίσα. Ορίστε λοιπόν η ευκαιρία. Αναδιοργάνωστε την Ευρώπη,μοιραστε ευκαιρίες και αρμοδιότητες αλλιώς καθίστε να ψοφησουμε μαζί. Ο μέσος Ευρωπαίος η θα αναγκάσει τον ευρωπαϊκό καπιταλισμό να δει χαμηλά η θα τον τραβήξει αγοράζοντας Κινέζικα στη λήθη..

Είναι περίεργος για το μέλλον..
Για τα τελευταια που ειπες..καπου σε ενα πανακριβο εργαλειο που κανει τη διαφορα για την ελλλαδα,σε ενα προβλημα του οι γερμανοι θελαν ενα τετραμηνο να το φτιαξουν,ομως αυτο ηταν απαγορευτικο,διοτι κανει τη διαφορα.....ετσι τα αλανια το πηραν πανω τους και το φτιαξανε σε 12 μερες....απο τοτε εγινε κανονας
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Για να ξεπλυθεί λίγο η κόκκινη σκόνη που πέφτει στο νήμα αφειδώς, ένα σπέσιαλ μοναδικό μηχανάκι.




Ναι δεν είναι παραγωγής ή εύκολο να την παραγγείλει κάποιος ή vfm
 

Adventurous

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
GSXR Κ8 1000
Για να ξεπλυθεί λίγο η κόκκινη σκόνη που πέφτει στο νήμα αφειδώς, ένα σπέσιαλ μοναδικό μηχανάκι.




Ναι δεν είναι παραγωγής ή εύκολο να την παραγγείλει κάποιος ή vfm
Νομίζω ότι θα ήταν ιδανική για death wish


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Θα πάρει χρόνο υποθέτω.

..το προσεχές διάστημα θα αναζητηθεί ο τεχνικός σύμβουλος που θα καταλήξει στις τεχνικές προδιαγραφές του συστήματος...
"Σιγά σιγά, γίνεται η αγουρίδα μέλι"!!!!! ;)
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY

Μετά την CFmoto έβγαλε τον τιμοκατάλογο του 2023 και η VOGE με κάποιες μειώσεις τιμών!!

Το καλοπουλημένο 300DS ούτε 4 χιλιάρικα και το επίσης εμπορικό και ποιοτικό 500DS στο όριο των 6 χιλιάδων
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Και μιας και είναι των ημερών μόλις έσκασε μύτη η QJMOTORS το αδερφάκι της Benelli,να και η MOTOWAY με την Benelli να βρίσκει γενναίες εκπτώσεις στις τιμές της! Τώρα μπαίνουν μέσα και το κάνουν για να ορθώσουν αντίσταση στην αδελφή εταιρεία του Γκοργκολη? Είχαν μεγάλα περιθώρια και είπαν να τα ρίξουν για να μην τους ρίξει έξω η αγορα?? Ποιος ξέρει?! Ο ανταγωνισμός σε λειτουργία προς όφελος του καταναλωτή.





 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Βγήκε και ο καινούργιος τιμοκατάλογος για το 2023 της Royal Enfield



Και ήρθε και το καινούργιο Super Meteor 650 R.E.H Παναγιώτη..:hungry:

 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Και KYMCO νέος τιμοκατάλογος με κάποιες μειώσεις σε τιμές μετρητοίς



 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Και μιας και λέμε τιμοκαταλόγους πάρτε και του 2023 για τα Yamaha

 
Top Bottom