MOTO-ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

b2bstam

Μέλος
Όνομα
matis
Μοτό
???
xt600e
Αν το γνώριζες, δεν το κατάλαβα από το σχόλιο σου και σου ζητάω συγγνώμη.

Το Dakar θέλει καλή και μεγάλη ομάδα για να κερδηθεί. Ουσιαστικά μόνο η ΚΤΜ κατεβαίνει με πολλά εργοστασιακά μηχανάκια (πάνω-κάτω 8 την φορά) και στρατιά από μηχανάκια ιδιωτών από τα μέσα της δεκαετίας του 1990. Έχει επενδύσει χοντρά στο Dakar και για αυτό τον λόγο μετράει πλέον 20 νίκες.

Τα τελευταία χρόνια μόνο η Honda έκανε κάποια σοβαρή προσπάθεια να κερδίσει τον αγώνα, τα κατάφερε δυο χρονιές, αλλά με 4 εργοστασιακά μηχανάκια και μικρή ομάδα, χωρίς να φτάνει ούτε για πλάκα το budget της ΚΤΜ.

Η Yamaha συντηρούσε μία μικρή ομάδα 2 εργοστασιακών, άντε 4 κάποιες χρονιές, για την τιμή των όπλων νομίζω, χωρίς να θέλει να βάλει το χέρι στην τσέπη.

Προσωπικά, η εποχή των 450 στο Dakar δεν μου αρέσει. Ο αγώνας έχει αλλάξει, έχει χάσει τον ρομαντισμό που είχε όσο ήταν στην Αφρική, τις ατέλειωτες ειδικές, την πραγματική πλοήγηση, τα διαφορετικά μηχανάκια (μονοκυλινδρα-δικύλινδρα).
Τώρα είμαι σαν μεγάλος αγώνας μοτοκρος. Καμία φορά το λένε και οι ίδιοι οι οδηγοί στις δηλώσεις τους μετά τις ειδικές.
Και ακόμη αν θες, τοτε μπορούσε να αγοράσεις το μηχανάκι που τρέχει, R80/100 GS, Africa 650/750, Super-Tenere 750, Adventure 640/690, με αποκορύφωμα το Adventure 950.

Αυτό νομίζω ότι προσπαθεί να κάνει η Yamaha τρέχοντας με το 700αρι τώρα και η Aprilia με το 660.


Sent from my iPhone using Tapatalk
+Φωνω σε όλα . Δεν χρειάζεται να μου ζητάς συγνώμη ίσως εγώ δεν το έθεσα σωστά. Απλώς με αυτή την κίνηση που έκανε μου φαίνεται σαν να λεει ότι άμα δεν το κάνετε 700 -800 το Ντακάρ εμεις δεν τρεχουμε.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Για την Yamaha δεν έχει αντίκτυπο σε πωλήσεις το Ντακάρ γιατί δεν έχει πια γκάμα τέτοια. Το Τ7 πάει τρένο και έχει λόγο να προωθείται εμπορικά από τα ράλι.
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Ο Φράνκο Πίκο έδωσε μια συνέντευξη για το Nτακάρ και λέει ότι μόνο το όνομα έχει μείνει.
Oύτε χάρτες ούτε τίποτα μόνο ένα κλειδωμένο ρόαντ μπουκ με 100δες γουέι πόιντς
για ένα ουσιαστικά εξτρίμ enduro.
Βασικά με χαλάνε και οι Σαούντιδες που έχουν μπει παντού με τα βρωμολεφτά τους
 

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Σε περίπτωση που δεν μπορεί να το δεί κάποιος, θα γίνει μια προσπάθεια να διασχίσουν ολη την Πίνδο απο την all road training και κάποιους ακόμα.
Ζηλεύω την τρέλα που κουβαλάνε αλλά ευτυχώς πατάω στη γη, ενιοτε και σε λαμαρίνα.

 

KO$74S81

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
. KTM 950 ADV 2004
.TM 250 2T 2010

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Σε περίπτωση που δεν μπορεί να το δεί κάποιος, θα γίνει μια προσπάθεια να διασχίσουν ολη την Πίνδο απο την all road training και κάποιους ακόμα.
Ζηλεύω την τρέλα που κουβαλάνε αλλά ευτυχώς πατάω στη γη, ενιοτε και σε λαμαρίνα.

Άμα αρχίσουν τα βουνά να είναι μέσο διαφήμισης για μερικούς και τουριστικό προιόν για άλλους, το σίγουρο είναι ότι κάποια στιγμή θα σταματήσουν να είναι δημόσια και προσβάσιμα για όλους.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Άμα αρχίσουν τα βουνά να είναι μέσο διαφήμισης για μερικούς και τουριστικό προιόν για άλλους, το σίγουρο είναι ότι κάποια στιγμή θα σταματήσουν να είναι δημόσια και προσβάσιμα για όλους.
Άσχετα με αυτό το βίντεο, αυτό που λες θα το κάνουν αργά ή γρήγορα!!!!!
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Άμα αρχίσουν τα βουνά να είναι μέσο διαφήμισης για μερικούς και τουριστικό προιόν για άλλους, το σίγουρο είναι ότι κάποια στιγμή θα σταματήσουν να είναι δημόσια και προσβάσιμα για όλους.
την συγκεκριμένη βόλτα την κάνει πολλά χρόνια πάντως.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Με τις ίδιες διαδρομές αναρτήσεων :(
μπουρδες η KTM, αν έδιναν έστω 3-4 ποντους διαδρομές με μια πιο σωστη ρύθμιση για το χώμα και ένα τιμόνι πιο σωστό για χώμα ίσως άξιζε. Τώρα δε θέλουμε.
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
την συγκεκριμένη βόλτα την κάνει πολλά χρόνια πάντως.
Ο κόσμος βολτάρει στα βουνά με μηχανάκια πάνω από 20 χρόνια. Άλλο ή βόλτα όμως και άλλο πρόμο και διαφήμιση για παροχή υπηρεσιών.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ο κόσμος βολτάρει στα βουνά με μηχανάκια πάνω από 20 χρόνια. Άλλο ή βόλτα όμως και άλλο πρόμο και διαφήμιση για παροχή υπηρεσιών.
Ξαναλέω τη συγκεκριμένη βόλτα ακριβώς όπως τη βλέπεις παρουσιάστηκε στο moto περιοδικό εδώ και πολλά χρόνια. η διαφορά είναι δεν εξαρτάται μόνο από το περιοδικό για να διαφημίσει τις υπηρεσίες του.

για να είμαστε και τιμιοι δεν είναι ο μόνος ο οποίος οργανώνει επί πληρωμή εκδρομές στο βουνό είναι πάρα πολλές εταιρείες αρκετές με παρουσία στα social προφανώς και δεν μπορώ να τις ξέρω όλες
 
Τελευταία επεξεργασία:

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Ξαναλέω τη συγκεκριμένη βόλτα ακριβώς όπως τη βλέπεις παρουσιάστηκε στο moto περιοδικό εδώ και πολλά χρόνια. η διαφορά είναι δεν εξαρτάται μόνο από το περιοδικό για να διαφημίσει τις υπηρεσίες του.

για να είμαστε και τιμιοι δεν είναι ο μόνος ο οποίος οργανώνει επί πληρωμή εκδρομές στο βουνό είναι πάρα πολλές εταιρείες αρκετές με παρουσία στα social προφανώς και δεν μπορώ να τις ξέρω όλες
Το σχόλιο δεν το προσωποποίησα για τον συγκεκριμένο. Ειναι γενικό και αφορά και τους υπόλοιπους που κάνουν το ίδιο.

Και επειδή αναφέρθηκε το moto. Δεν εχω διαβάσει το άρθρο που λές. Οπότε δεν ξέρω το πνεύμα του να σχολιάσω. Παλιότερα υπήρχε περισσότερος κόσμος που έγραφε τουριστικούς και ταξιδιωτικούς οδηγούς και άρθρα. Ο Ψημένος, ο Σινανης και άλλοι. Μέχρι και εγώ έχω γράψει ένα μίνι άρθρο για την ίδια διαδρομή το μακρινό 04. Άλλο τουριστικός οδηγός και άλλο αυτοπροβολή και social media.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Ξαναλέω τη συγκεκριμένη βόλτα ακριβώς όπως τη βλέπεις παρουσιάστηκε στο moto περιοδικό εδώ και πολλά χρόνια. η διαφορά είναι δεν εξαρτάται μόνο από το περιοδικό για να διαφημίσει τις υπηρεσίες του.

για να είμαστε και τιμιοι δεν είναι ο μόνος ο οποίος οργανώνει επί πληρωμή εκδρομές στο βουνό είναι πάρα πολλές εταιρείες αρκετές με παρουσία στα social προφανώς και δεν μπορώ να τις ξέρω όλες
νομιζω την ειχε κανει τοτε ο σπανος με ενα 990s μπλε,καπου το 2007 αν θυμαμαι καλα...κομματι κομματι σε 2-3 τευχη
 

KO$74S81

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
. KTM 950 ADV 2004
.TM 250 2T 2010
Με τις ίδιες διαδρομές αναρτήσεων :(
Τα 170κιλα γεμάτο ειναι επίσης μείον αν ισχύει...αν θελαν να το κανουν πιο σωστό θα ηθελε και 21/18 +αλλες αναρτήσεις και λιγο πιο ελαφρύ...+το τιμονι που αναφέρει ο tcdrift
 
Τελευταία επεξεργασία:

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Ο κόσμος βολτάρει στα βουνά με μηχανάκια πάνω από 20 χρόνια. Άλλο ή βόλτα όμως και άλλο πρόμο και διαφήμιση για παροχή υπηρεσιών.
Έχει λογική ο κόσμος. Δες πως διανύουμε την εποχή που οποιαδήποτε τέχνη και λεπτομέρειες την μαθαίνεις απο το youtube . Τώρα αν η ART ζητάει 250€ για 7-8 ώρες λες και θα σε πάει ΣΚ Σκωτία να οδηγήσεις στα highlands, τοτε δεν την σώζει ουτε η Πίνδος .
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Άλλο τουριστικός οδηγός και άλλο αυτοπροβολή και social media.
Όταν από ερασιτέχνης που κάνεις τη βόλτα σου για τη χαρά της ανακάλυψης γίνεσαι επαγγελματίας και πρέπει να προσβληθείς ως επιχείρηση γιατί η επιβίωσή σου εξαρτάται από αυτό, τα social media είναι μία εξαιρετική πλατφόρμα για να το κάνεις.

Είναι λίγο τραβηγμένο αλλά στην ίδια λογική ακριβώς κινούνται και ένα σωρό άνθρωποι οι οποίοι κάνουν ταξίδια γύρω από τον κόσμο και καταλήγουν τουριστικοί οδηγοί σε συγκεκριμένες χώρες η συνεργασία με τουριστικά γραφεία συγκεκριμένων χώρων και παραδείγματα από τους ανθρώπους που παρακολουθώ υπάρχουν αρκετά.


Δεν παίρνω θέση στο σωστό/λάθος κλπ, λέω ότι .. έτσι δουλεύει ο κόσμος πια.

Οι απαγορεύσεις δεν έρχονται για να μη βγάζει μεροκάματο οποιοσδήποτε τυχαίος ο οποίος πιθανότατα θα φροντίσει και το χώρο στον οποίο εκδράμει, γιατί από αυτόν το χώρο και το σεβασμό που δείχνει ο ίδιος αυτό το χώρο εξαρτάται και η επόμενη εκδρομή.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Είναι πολύς ο κόσμος που πληρώνει για να τον πάνε βόλτα.
Και στο χώμα και στην άσφαλτο
Όσο λοιπόν υπάρχει αυτός ο κόσμος, θα υπάρχει και "οδηγοί" που θα πληρώνονται για αυτήν την δουλειά.
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Όταν από ερασιτέχνης που κάνεις τη βόλτα σου για τη χαρά της ανακάλυψης γίνεσαι επαγγελματίας και πρέπει να προσβληθείς ως επιχείρηση γιατί η επιβίωσή σου εξαρτάται από αυτό, τα social media είναι μία εξαιρετική πλατφόρμα για να το κάνεις.
Υπήρχε πάντα ένας άτυπος ανταγωνισμός που τον έβλεπες ακόμα και σε τυχαίες συναντήσεις σε βόλτες μεταξύ "ερασιτεχνών" και επαγγελματιών του χώρου για διάφορους λόγους. Ένας από τους οποίους είναι η οικονομική επιβίωση του επαγγελματία και το αγχος να μην χάσει πελατολόγιο ή να μην υποβαθμιστεί το προϊόν του. Αυτό πλέον έχει μεταφερθεί και στα social media. Για να ξεχωρίσεις από τον σωρό πηγαίνεις στο πιο extreme, το ντύνεις με περιπετειώδη χαρακτηριστικά κλπ.

Το πρόβλημα που βλέπω εγώ είναι ότι όλη αυτή η οικονομική δραστηριότητα και η προβολή στα social γίνεται σε ένα περιβάλλον ήδη σακατεμένο όπου ο κάθε ιδιώτης το διεκδικεί χώρο για προσωπικό οικονομικό όφελος. Και ελλείψει οποιαδήποτε πλαισίου αυτό συνήθως οδηγεί σταδιακά στον αποκλεισμό της προσβασιμότητας. Ένα αντίστοιχο παράδειγμα αποκλεισμού είναι τι συμβαίνει με τις παραλίες και τα μπιτσόμπαρα.

Ένα δεύτερο πρόβλημα απο την υπερπροβολή στα social αλλά και την διάχυση πληροφοριών είναι ο κίνδυνος να συνεχιστεί η υποβάθμιση περιοχών που χρειάζονται προστασία γιατί απλά πολύς κόσμος λόγο των social θα αρχίζει να κατακλύζει αυτά τα μέρη. Και μιας και που το ανάφερα, να ξαναπώ για άλλη μια φορά το ίδιο κακό παράδειγμα, ότι θεωρώ για τον ίδιο λόγο ανεπίτρεπτο το ελληνικό ΤΕΤ να περνάει από την βάλια κάλντα και την Ζώνη ένα ή άλλα αντίστοιχα σημεία και δρυμούς.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Με τις ίδιες διαδρομές αναρτήσεων :(
Βαλανε τροχούς με ακτίνες, που κόστιζαν 1000-1500 ευρω σαν εξτρα αξεσουαρ και ανεβασανε 5 με 6 κατοσταρικα την τιμή της εκδοσης με τις ακτινες...στο εξωτερικο εχουν διαφορετικη τιμη...δεν ξερω εδω. δλδ 8500 χιλιαρικα για 400 κυβικα με ακτινες...170+ κιλα...και θα ερθουν οι Κoveτζηδες...με 800 κυβικα διπλασια αλογα και βαρος 180+ κιλα κατω απο 10.000;
 
Top Bottom