Test Ride - Είναι Δυνατό, είναι Γρήγορο, είναι Εύκολο... είναι το V-STROM 1050 XT

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R


Η Suzuki είναι η μόνη εταιρεία Ιαπωνικής προέλευσης της οποίας δεν είχα ποτέ μοτοσυκλέτα. Ο κυριότερος λόγος είναι πως συνήθως δεν μου άρεσαν οπτικά (υποκειμενικό). Υπήρχε μια εξαίρεση και αυτή ήταν η DR750 Big στο λευκό πορτοκαλί χρώμα. Έτσι η παρουσίαση του νέου V-STROM1050 XT ήταν μια ευχάριστη έκπληξη για μένα καθώς το νέο μοντέλο πραγματικά μου αρέσει πολύ!
Το ραντεβού για Test Ride είχε κλειστεί για της 9 Μαρτίου 2020. Τους είχα πει ότι θα περάσω κατά της 11:00 και μου είχαν απαντήσει με το πάσο μου γιατί η μηχανή θα ήταν εκεί. Έτσι και εγώ το αντιμετώπισα χαλαρά και όταν ήρθε η μέρα τακτοποίησα άλλες υποθέσεις μου πρώτα και πήγα στις 13:00. Δυστυχώς εκείνη την ημέρα και εκείνη την ώρα ότι είχαν περάσει από τα περιοδικά και πήραν για μία εβδομάδα και τις τρεις διαθέσιμες μοτοσυκλέτες. Έτσι έχασα την ευκαιρία να σας μεταφέρω τις εντυπώσεις μου πριν από τα περιοδικά. Τις αμέσως επόμενες μέρες άρχισε η καραντίνα. Λίγες μέρες μετά, στις 14 Μαρτίου 2020 είχα πάρει από τον Σαρακάκη για Test Ride το νέο Africa 1100 AS... το σημειώνω γιατί ήταν η τελευταία γεύση που είχα από σύγχρονη On/Off μεγάλου κυβισμού.

Σήμερα λοιπόν βρήκα χρόνο και πολύ γρήγορα κανονίστηκαν όλα. Μετά την τακτοποίηση των εγγράφων και μια σύντομη ενημέρωση παρέλαβα τη μοτοσυκλέτα και την είχα στη διάθεση μου για μιάμιση ώρα.

Πρώτη γεύση
Γυρίζεις το κλειδί και ανάβει η οθόνη με την πράσινη φλουόρ απόχρωση. Η πρώτη εντύπωση είναι αυτή μιας πολύ φλύαρης οθόνης η οποία μεταφέρει αρχικά μια σύγχυση, μέχρι να εξοικειωθείς τουλάχιστον. Πολλές γραμμές και πολλές πληροφορίες με μικρές γραμματοσειρές. Ευτυχώς οι κύριες πληροφορίες δηλ. το ταχύμετρο, το στροφόμετρο και η σχέση που έχεις κουμπωμένη στο κιβώτιο είναι ευανάγνωστες. Αν εξοικειωθείς μαζί της εκτός από τα παραπάνω θα βρεις επίσης: μερικό χιλιομετρητή, θερμοκρασία κινητήρα και εξωτερικού περιβάλλοντος, χάρτες, Traction control, επίπεδο abs, υπολογιστής ταξιδιού, στάθμη καυσίμου και ρολόι. Πληροφόρηση αρκετά πλούσια η οποία όταν χτυπάει ο ήλιος πάνω της γίνεται δυσανάγνωστη.



Τα χειριστήρια είναι ποιοτικά αλλά κυρίως είναι εύκολα στη χρήση, εξοικειώνεσαι πολύ εύκολα με το μενού. Στα αριστερά ένα κουμπί που σε μετακινεί στο επιθυμητό mode που θέλεις να αλλάξεις μεταξύ χαρτών του εγκεφάλου, traction control και του abs και άλλα δυο κουμπιά που αυξάνουν ή μειώνουν τα επίπεδα τους. Το abs δεν αποσυνδέεται εντελώς αλλά έχει δυο επίπεδα που αφορούν την παρεμβατικότητα του. Στα δεξιά είναι το cruise control. Οι υπόλοιποι διακόπτες στις γνωστές θέσεις όλων των Ιαπωνικών μοτοσυκλετών.

Πατάς τη μίζα και ακούς έναν πραγματικά υπέροχο ήχο από τον δικύλινδρο V κινητήρα.
Τα ηλεκτρονικά -πριν ξεκινήσω τη βόλτα- τοποθετήθηκαν όλα στη θέση "κάγκουρο-οδήγηση".
Στην νεκρά στις ξερογκαζιές αντιλαμβάνεσαι μια καθυστέρηση στην απόκριση του γκαζιού. Πρώτη στο κιβώτιο και αύξηση των στροφών του κινητήρα χωρίς να μετακινηθεί ο δεξιός καρπός. Η ένδειξη καυσίμου βρίσκεται στα 2/6 οπότε το ρεζερβουάρ των 20 λίτρων πρέπει να έχει μέσα του 6 με 7 λίτρα. Με αυτήν την ποσότητα λοιπόν όσο αργά και να πήγαινες η μηχανή φαίνεται πανάλαφρη. Ελιγμοί μεταξύ μποτιλιαρισμένων αυτοκινήτων, πάτημα ποδιού και πλάγιασμα μηχανής για κόψιμο (αλλάζοντας λωρίδες διήθησης από τη μια πλευρά στην άλλη εν μέσω των ακινητοποιημένων οχημάτων), όλα είναι παιχνίδι. Μου είχε φανεί και η Africa ελαφριά αλλά αυτή είναι άλλο πράγμα....



Ο συμπλέκτης είναι υδραυλικός και θέλει τη μισή δύναμη από αυτήν που ασκώ στο 250ρι μου....





Κινητήρας/Πλαίσιο
Με πρώτη στο κιβώτιο αν χουφτώσεις το γκάζι η μετάβαση προς τη δεύτερη ταχύτητα έχει μια δυσκολία. Από εκεί και πάνω όλα γίνονται εύκολα, βούτρο.
Το κενό στην απόκριση του γκαζιού εν κινήσει δεν υπάρχει ή δεν κατάφερα να μου γίνει αντιληπτό. Η μηχανή είναι ένας πύραυλος εδάφους/εδάφους. Πάνω από τις 2-2500 στροφές δεν έχει σημασία πια σχέση έχει κουμπωμένη στο κιβώτιο. Κάποια στιγμή κινούμενος στη παραλιακή από Συγγρού προς Πειραιά είχα 5η και 147 χλμ στο κοντέρ, βάζω 6η και χουφτώνω καθώς είχα άπλα μπροστά μου... συνεχίζει και ανεβάζει σαν τρελή. Το εξαιρετικό στοιχείο της υπόθεσης είναι πως τα κάνει όλα εύκολα και τα θεωρητικά 230 κιλά (πλήρης υγρών) δεν υπάρχουν Π-Ο-Υ-Θ-Ε-Ν-Α. Αλλάζει κατεύθυνση με τη σκέψη, στρίβει, ανεβάζει στροφές και ο όμορφος ήχος του κινητήρα δε φεύγει από τα αυτιά σου. Και στρίβει... στρίβει καλά και με πληροφορία που σου λέει ότι όλα πάνε καλά, δεν φοβάσαι. Η συνολική συμπεριφορά της είναι μια διαρκής ασφάλτινη απόλαυση, δεν ήθελα να την επιστρέψω. Ενθουσιασμός, ναι ενθουσιασμός... πολύς!!!
Φρένα. Εξαιρετικό το μπροστινό το οποίο και με 150 στο κοντέρ έριχνε άγκυρες με το τσίμπημα ενός δαχτύλου. Το πίσω απαιτεί μεγαλύτερη πίεση και μεταφέρει μια λαστιχώδη αίσθηση παρόμοια με αυτή που είχα νιώσει στο Tracer 900.







Άνεση
Όταν την παρέλαβα η ζελατίνα ήταν ρυθμισμένη στη μέση του διαθέσιμου ύψους της. Η κατασκευή δεν αρέσει σε πολλούς αλλά είναι πραγματικά στιβαρή και δεν ακούς κανέναν κραδασμό και δεν βλέπεις κανένα παίξιμο. Τέτοια είδα στην Africa και με ενοχλούσαν. Με 150 και 160 φορώντας κράνος με γείσο βρισκόμουν σε απόλυτη νηνεμία. Το ύψος μου είναι 1.80. Η σέλα είναι ανατομική αλλά σκληρή. Δε ξέρω τι γίνεται σε πολύωρο ταξίδι, θέλω να πιστεύω πως είναι μελετημένη αλλά αυτό θα πρέπει να το πληροφορηθούμε από τα περιοδικά σε κανά πολυήμερο ή πολύωρο τεστ. Η σιλουέτα της μηχανής λεπτή, τα πόδια φθάνουν εύκολα κάτω και το ξαναγράφω, όσο αργά και να κινείσαι η μοτοσυκλέτα είναι πούπουλο.











Αυτά από εμένα όσο πιο φρέσκα μπορώ να τα έχω, δε ξέρω αν μου έχει διαφύγει καμιά εντύπωση θα συμπληρώσω αν θυμηθώ κάτι.







 
Τελευταία επεξεργασία:

VISION

Μέλος
Όνομα
ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Μοτό
ΚΤΜ 1090
Το σκέφτομαι παραααα πολύ σοβαρά να κάνει πάρεα το DR του '92 που εχω.
Επειδή μου αρέσει η γραφή σου, έχεις ποστάρει κάπου το test ride του Africa και δεν το πηρα χαμπάρι?
 
Reactions: STF

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
Πολύ όμορφο ρε συ.
 
Reactions: STF

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
Ωραιος Στεφ κ αναλυτικος για οσα πρόλαβες να δεις.
Ευχαριστούμε.
Ομολογω οτι ειναι το μοναδικό mega on off που θα αγοραζα την σημερον ημερα.
Μου αρεσει τοσο οπτικα κ πιστευω οτι η Σουζουκι έχει κανει πολυ τιμια δουλεια!
 
Reactions: STF

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Κούκλα...
Την φωτογραφισες στην γειτονιά μου... Βλέπω.
 
Reactions: STF

Spyrious

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
00' TL1000R
22' 701 Enduro
Το θεωρώ ως το πιο όμορφο v-strom.Από κάτω όμως κρύβεται σχεδόν το ίδιο πλαίσιο και μοτερ με μικρες αναβαθμίσεις.Βεβαι πάντα το v-strom ήταν τιμιότατο,αξιόπιστο αλλά χωρίς χαρακτήρα.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ωραίο review...!!!
Και ωραία μοτοσυκλέτα εννοείται... ;)
 
Reactions: STF

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Ωραίος και to the point απο τη ματιά ενός προσγειωμένου αναβάτη. :friendship:
 
Reactions: STF

VISION

Μέλος
Όνομα
ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Μοτό
ΚΤΜ 1090
Αυτό πούμε χαλάει απίστευτα είναι αυτά τα κάγκελα που προεξέχουν!!!!!!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Το θεωρώ ως το πιο όμορφο v-strom.Από κάτω όμως κρύβεται σχεδόν το ίδιο πλαίσιο και μοτερ με μικρες αναβαθμίσεις.Βεβαι πάντα το v-strom ήταν τιμιότατο,αξιόπιστο αλλά χωρίς χαρακτήρα.
Θα γράψω μια λέξη: ΣΑΤΑΝΑΣ :dnl:
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Το κιτρινο το υπερτουμπανο ειναι ερωτευσιμο..... Να σε ρωτησω η σελες ρυθμιζουν πανω κατω;;;

#xrv_world_explorer
 
Reactions: STF

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Το κιτρινο το υπερτουμπανο ειναι ερωτευσιμο..... Να σε ρωτησω η σελες ρυθμιζουν πανω κατω;;;

#xrv_world_explorer
Ναι με εργαλείο μπορείς και την ανεβοκατεβάζεις 20mm
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
φανταστική μοτοσυκλέτα, δεν έχω οδηγήσει το καινούργιο, αλλά το προηγούμενο μοντέλο. Αν αγόραζα mega on-off αυτό θα έπαιρνα. Άψογο πακέτο στη σωστή τιμή και με την εγγύηση Suzuki Που για μένα είναι η κορυφή σε θέμα αξιοπιστίας και απο τις Γιαπωνέζικες.

Και το καινούργιο εμφανισιακά έχει χαρακτήρα ιδιαίτερο, εμένα μου αρέσει ενώ το προηγούμενο όχι ιδιαίτερα.

Και το Μικρολίμανο εξίσου ωραίο, έπινα ένα καφεδάκι!
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Έτσι και βγάλουν το 650 με τέτοια εμφάνιση θα γεμίσει ο τοπος.
Να γιατί όχι Vstrom.



STF τέκνον, ο ΣΑΤΑΝΑΣ είναι ένας και θαυμαστά τα κύλινδρά του, ως εν δρόμω όσο και εν πίστα, ελθέτω η βασιλεία του εις τους αιώνες των αιώνων αμήν.
 
Top Bottom