Test Ride - Είναι Δυνατό, είναι Γρήγορο, είναι Εύκολο... είναι το V-STROM 1050 XT

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Κοντα στα..10χιλιαρικα...δεν νομιζω Κωστα....εχουν αλλαξει οι εποχες...!!!!
Κοιτα, τα μεγάλα έχουν ξεφύγει στα 15.000 + οπότε θεωρώ πως όποιος θέλει καινούργιο προσιτό μεσαίο ταξιδιάρικο ον οφ θα αγόραζε ένα τέτοιο ανανεωμένο vstrom με κλειστά μάτια.
Αν του άλλαζαν και τις αναρτήσεις με κάτι καλύτερο, μεγαλύτερες διαδρομές κτλ θα πούλαγε περισσότερο φυσικά. Επιπλέον ο αντιπρόσωπος της suzuki στην Ελλάδα κατά καιρούς κάνει πολύ καλές προσφορές.



Το 1050 ΧΤ μου αρέσει πολύ αλλά το Άφρικα 1000 και 1100 πολύ περισσότερο οπότε αν είχα τα χρήματα θα πήγαινα καρφί για Άφρικα.
 

JACOBS95

Μέλος
Περιοχή
ΔΡΑΜΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R1100 GS
το africa δεν ειναι συγκρισιμο μηχανακι με το vstrom, το πρώτο ειναι offon και το δευτερο onoff. H κυριοτερη διαφορα τους ειναι οι εμπρος τροχοι ,που στο acrica ειναι 21'' ενω στο suzuki 19''. Πολλοί αναβάτες δεν δίνουν την πρέπουσα προσοχη σ αυτή την διαφορά αγοράζοντας on-off μοτο.
ο τροχος 21'' σε μεγαλα μοτο είναι ένας αναχρονισμός που έρχεται απο το παρελθόν ,όταν οι εταιρίες έβγαλαν στην αγορά dakar look μηχανάκια.
Σε περιορίζει να φοράς στενό ελαστικό με ότι σημάινει αυτό σε πρόσφυση, και να έχεις ένα μηχανάκι πισόβαρο , που δεν μπορεί να οδηγηθεί σαν μοτοσυκλέτα δρόμου. στα υπέρ είναι η επιλογή αμιγώς χωμάτινων ελαστικών και η συμπεριφορά στο χώμα (στην γρηγορη οδήγηση ,στην εκδρομή δεν έχει σημασία) . το όριο για τροχό 21 είναι οι μοτο τύπου Τ7,790ADV ,που μπορούν να πάνε χώμα με αρκετές αξιόσεις. Τα χιλιάρια των 230+κιλων είναι κρίμα να θυσιάζουν την σωστή και διασκεδαστική συμεριφορά στην άσφαλτο για μια δυνατότητα που σχεδόν κανείς μας δεν χρειάζεται. Τα σημερινά ελαστικά 19'' καλύπτουν όλα τα γούστα, απο off road μέχρι ασφάλτινα ,να ξύνεις μαρσιπιέ στις άλπεις και κυρίως να μπορείς να φρενάρεις
 

galanakop

Μέλος
Περιοχή
tripolitsa
Όνομα
Nikos
Μοτό
BMW 1250GSA
Aprilia Tuareg 660
Vespa gts 300
KTM 350 EXC-F 23
το africa δεν ειναι συγκρισιμο μηχανακι με το vstrom, το πρώτο ειναι offon και το δευτερο onoff. H κυριοτερη διαφορα τους ειναι οι εμπρος τροχοι ,που στο acrica ειναι 21'' ενω στο suzuki 19''. Πολλοί αναβάτες δεν δίνουν την πρέπουσα προσοχη σ αυτή την διαφορά αγοράζοντας on-off μοτο.
ο τροχος 21'' σε μεγαλα μοτο είναι ένας αναχρονισμός που έρχεται απο το παρελθόν ,όταν οι εταιρίες έβγαλαν στην αγορά dakar look μηχανάκια.
Σε περιορίζει να φοράς στενό ελαστικό με ότι σημάινει αυτό σε πρόσφυση, και να έχεις ένα μηχανάκι πισόβαρο , που δεν μπορεί να οδηγηθεί σαν μοτοσυκλέτα δρόμου. στα υπέρ είναι η επιλογή αμιγώς χωμάτινων ελαστικών και η συμπεριφορά στο χώμα (στην γρηγορη οδήγηση ,στην εκδρομή δεν έχει σημασία) . το όριο για τροχό 21 είναι οι μοτο τύπου Τ7,790ADV ,που μπορούν να πάνε χώμα με αρκετές αξιόσεις. Τα χιλιάρια των 230+κιλων είναι κρίμα να θυσιάζουν την σωστή και διασκεδαστική συμεριφορά στην άσφαλτο για μια δυνατότητα που σχεδόν κανείς μας δεν χρειάζεται. Τα σημερινά ελαστικά 19'' καλύπτουν όλα τα γούστα, απο off road μέχρι ασφάλτινα ,να ξύνεις μαρσιπιέ στις άλπεις και κυρίως να μπορείς να φρενάρεις
Συμφωνώ και εγώ. Αν το off σου είναι πέρασμα απλά ή έστω κάτι παραπάνω αλλά εκδρομικό στυλ (αργό απόλαυσης) τότε ο 19ρης είναι ταμάμ.


Nikos
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Να γιατί όχι Vstrom.



STF τέκνον, ο ΣΑΤΑΝΑΣ είναι ένας και θαυμαστά τα κύλινδρά του, ως εν δρόμω όσο και εν πίστα, ελθέτω η βασιλεία του εις τους αιώνες των αιώνων αμήν.
Μη συγκρίνουμε ανόμοιους Σατανάδες... όταν αποκτήσει το V-STROM άλλους δυο κυλίνδρους και προσθέσει και 5.500 € στη τιμή του... τότε να το συζητήσουμε.
Επίσης... με προκαλείς να αναφερθώ σε τάπα που έφαγε ανυποψίαστος Κέντρο-Ευρωπαίος (ομόσταυλος του δικού σου Σατανά) και ακόμη πιο ανυποψίαστος Μεσογειακός σε φανάρια της Καλλιρόης όταν ανταποκρίθηκα στη διπλή πρόκληση. Την "έφαγαν" και στα 150-200 μετρά έκοψα, διότι η μηχανή δεν ήταν δική μου και την οδηγούσα μόλις 10-15 λεπτά. Πάντως αυτά τα 4-5 δευτερολέπτα ήταν αρκετά για να σχηματιστεί ένα χαμόγελο στο πρόσωπο μου. Τους χαρίζω τα επόμενα μέτρα στα οποία συνέχισαν να ανταγωνίζονται μεταξύ τους.

Δε ξέρω τι κάνουν τα πραγματικά νούμερα, και εσκεμμένα δεν ασχολήθηκα με αυτά ούτε πριν ούτε μετά το test ride, διότι με ενδιαφέρει ότι η μηχανή μου αρέσει εξωτερικά και ήθελα να μάθω ποια είναι η αίσθηση που μεταδίδει σε όλες τις καταστάσεις στην άσφαλτο (κίνηση, βόλτα, γκαζάκι). Τώρα ξέρω πως είναι μια μοτοσυκλέτα που θα αργήσει κάποιος να την βαρεθεί γιατί είναι fun to ride, ενώ εύκολα θα εξυπηρετήσει και το ταξίδι.

H λέξη ΣΑΤΑΝΑΣ ήρθε σαν απάντηση σε αυτό που έγραψε ο Σπύρος Spyrious ότι είναι (ή ίσως να εννοούσε ότι ήταν στο παρελθόν) μοτοσυκλέτα χωρίς χαρακτήρα. Σε κάποιο ξενόγλωσσο περιοδικό ή σε κάποιο βίντεο πριν από δίμηνο περίπου είχα διαβάσει (ή ακούσει) το πολύ εύστοχο σχόλιο: "το νέο Suzuki V-Strom 1050 είναι η απόδειξη πως μπορείς να κάνεις μεγάλη διαφορά με μικρές παρεμβάσεις".
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
το africa δεν ειναι συγκρισιμο μηχανακι με το vstrom, το πρώτο ειναι offon και το δευτερο onoff. H κυριοτερη διαφορα τους ειναι οι εμπρος τροχοι ,που στο acrica ειναι 21'' ενω στο suzuki 19''. Πολλοί αναβάτες δεν δίνουν την πρέπουσα προσοχη σ αυτή την διαφορά αγοράζοντας on-off μοτο.
ο τροχος 21'' σε μεγαλα μοτο είναι ένας αναχρονισμός που έρχεται απο το παρελθόν ,όταν οι εταιρίες έβγαλαν στην αγορά dakar look μηχανάκια.
Σε περιορίζει να φοράς στενό ελαστικό με ότι σημάινει αυτό σε πρόσφυση, και να έχεις ένα μηχανάκι πισόβαρο , που δεν μπορεί να οδηγηθεί σαν μοτοσυκλέτα δρόμου. στα υπέρ είναι η επιλογή αμιγώς χωμάτινων ελαστικών και η συμπεριφορά στο χώμα (στην γρηγορη οδήγηση ,στην εκδρομή δεν έχει σημασία) . το όριο για τροχό 21 είναι οι μοτο τύπου Τ7,790ADV ,που μπορούν να πάνε χώμα με αρκετές αξιόσεις. Τα χιλιάρια των 230+κιλων είναι κρίμα να θυσιάζουν την σωστή και διασκεδαστική συμεριφορά στην άσφαλτο για μια δυνατότητα που σχεδόν κανείς μας δεν χρειάζεται. Τα σημερινά ελαστικά 19'' καλύπτουν όλα τα γούστα, απο off road μέχρι ασφάλτινα ,να ξύνεις μαρσιπιέ στις άλπεις και κυρίως να μπορείς να φρενάρεις
Συμφωνώ απολύτως μαζί σου γιαυτό το λόγο όταν συζήτησα με πολλούς φίλους μου για το V-STROM είπα ότι στο δρόμο η συμπεριφορά του δε μπορεί να συγκριθεί με το Africa, κατά τη γνώμη μου είναι σαφώς καλύτερο το V-STROM. Για τον ίδιο λόγο δεν θα το έπαιρνα καθώς οι χωμάτινες αναζητήσεις μου καλύπτονται περισσότερο από επαρκώς με το μικρό.

Απλά πρέπει να πω ότι το Africa που οδήγησα ήταν το big tank (AS) με καμιά 15ρια λίτρα στο ρεζερβουάρ του φορτωμένο και μου φάνηκε αρκετά ελαφρύ και ευκολο-οδήγητο. Επίσης διαπίστωσα πως στους επιτόπιους ελιγμούς μάλλον οι μεγάλοι τροχοί ήταν το πλεονέκτημα που είχε. Είδα όμως πως η αίσθηση του V-STROM είναι ακόμη καλύτερη και στους δυο τομείς (χωρίς αυτό να σημαίνει πως το Africa είναι κακό).

Θα χαρώ πολύ σύντομα να κατατεθεί η άποψη και άλλου ΜΗ ΚΑΤΟΧΟΥ, διότι αυτό που έχει γράψει στο μυαλό μου -και είναι η κύρια αιτία του ενθουσιασμού μου- είναι η πανάλαφρη αίσθηση που δε θυμίζει 1000άρα μοτοσυκλέτα με τίποτα.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
Δημητρος
Μοτό
DL 650 vstrom 2010


Η Suzuki είναι η μόνη εταιρεία Ιαπωνικής προέλευσης της οποίας δεν είχα ποτέ μοτοσυκλέτα. Ο κυριότερος λόγος είναι πως συνήθως δεν μου άρεσαν οπτικά (υποκειμενικό). Υπήρχε μια εξαίρεση και αυτή ήταν η DR750 Big στο λευκό πορτοκαλί χρώμα. Έτσι η παρουσίαση του νέου V-STROM1050 XT ήταν μια ευχάριστη έκπληξη για μένα καθώς το νέο μοντέλο πραγματικά μου αρέσει πολύ!
Το ραντεβού για Test Ride είχε κλειστεί για της 9 Μαρτίου 2020. Τους είχα πει ότι θα περάσω κατά της 11:00 και μου είχαν απαντήσει με το πάσο μου γιατί η μηχανή θα ήταν εκεί. Έτσι και εγώ το αντιμετώπισα χαλαρά και όταν ήρθε η μέρα τακτοποίησα άλλες υποθέσεις μου πρώτα και πήγα στις 13:00. Δυστυχώς εκείνη την ημέρα και εκείνη την ώρα ότι είχαν περάσει από τα περιοδικά και πήραν για μία εβδομάδα και τις τρεις διαθέσιμες μοτοσυκλέτες. Έτσι έχασα την ευκαιρία να σας μεταφέρω τις εντυπώσεις μου πριν από τα περιοδικά. Τις αμέσως επόμενες μέρες άρχισε η καραντίνα. Λίγες μέρες μετά, στις 14 Μαρτίου 2020 είχα πάρει από τον Σαρακάκη για Test Ride το νέο Africa 1100 AS... το σημειώνω γιατί ήταν η τελευταία γεύση που είχα από σύγχρονη On/Off μεγάλου κυβισμού.

Σήμερα λοιπόν βρήκα χρόνο και πολύ γρήγορα κανονίστηκαν όλα. Μετά την τακτοποίηση των εγγράφων και μια σύντομη ενημέρωση παρέλαβα τη μοτοσυκλέτα και την είχα στη διάθεση μου για μιάμιση ώρα.

Πρώτη γεύση
Γυρίζεις το κλειδί και ανάβει η οθόνη με την πράσινη φλουόρ απόχρωση. Η πρώτη εντύπωση είναι αυτή μιας πολύ φλύαρης οθόνης η οποία μεταφέρει αρχικά μια σύγχυση, μέχρι να εξοικειωθείς τουλάχιστον. Πολλές γραμμές και πολλές πληροφορίες με μικρές γραμματοσειρές. Ευτυχώς οι κύριες πληροφορίες δηλ. το ταχύμετρο, το στροφόμετρο και η σχέση που έχεις κουμπωμένη στο κιβώτιο είναι ευανάγνωστες. Αν εξοικειωθείς μαζί της εκτός από τα παραπάνω θα βρεις επίσης: μερικό χιλιομετρητή, θερμοκρασία κινητήρα και εξωτερικού περιβάλλοντος, χάρτες, Traction control, επίπεδο abs, υπολογιστής ταξιδιού, στάθμη καυσίμου και ρολόι. Πληροφόρηση αρκετά πλούσια η οποία όταν χτυπάει ο ήλιος πάνω της γίνεται δυσανάγνωστη.



Τα χειριστήρια είναι ποιοτικά αλλά κυρίως είναι εύκολα στη χρήση, εξοικειώνεσαι πολύ εύκολα με το μενού. Στα αριστερά ένα κουμπί που σε μετακινεί στο επιθυμητό mode που θέλεις να αλλάξεις μεταξύ χαρτών του εγκεφάλου, traction control και του abs και άλλα δυο κουμπιά που αυξάνουν ή μειώνουν τα επίπεδα τους. Το abs δεν αποσυνδέεται εντελώς αλλά έχει δυο επίπεδα που αφορούν την παρεμβατικότητα του. Στα δεξιά είναι το cruise control. Οι υπόλοιποι διακόπτες στις γνωστές θέσεις όλων των Ιαπωνικών μοτοσυκλετών.

Πατάς τη μίζα και ακούς έναν πραγματικά υπέροχο ήχο από τον δικύλινδρο V κινητήρα.
Τα ηλεκτρονικά -πριν ξεκινήσω τη βόλτα- τοποθετήθηκαν όλα στη θέση "κάγκουρο-οδήγηση".
Στην νεκρά στις ξερογκαζιές αντιλαμβάνεσαι μια καθυστέρηση στην απόκριση του γκαζιού. Πρώτη στο κιβώτιο και αύξηση των στροφών του κινητήρα χωρίς να μετακινηθεί ο δεξιός καρπός. Η ένδειξη καυσίμου βρίσκεται στα 2/6 οπότε το ρεζερβουάρ των 20 λίτρων πρέπει να έχει μέσα του 6 με 7 λίτρα. Με αυτήν την ποσότητα λοιπόν όσο αργά και να πήγαινες η μηχανή φαίνεται πανάλαφρη. Ελιγμοί μεταξύ μποτιλιαρισμένων αυτοκινήτων, πάτημα ποδιού και πλάγιασμα μηχανής για κόψιμο (αλλάζοντας λωρίδες διήθησης από τη μια πλευρά στην άλλη εν μέσω των ακινητοποιημένων οχημάτων), όλα είναι παιχνίδι. Μου είχε φανεί και η Africa ελαφριά αλλά αυτή είναι άλλο πράγμα....



Ο συμπλέκτης είναι υδραυλικός και θέλει τη μισή δύναμη από αυτήν που ασκώ στο 250ρι μου....





Κινητήρας/Πλαίσιο
Με πρώτη στο κιβώτιο αν χουφτώσεις το γκάζι η μετάβαση προς τη δεύτερη ταχύτητα έχει μια δυσκολία. Από εκεί και πάνω όλα γίνονται εύκολα, βούτρο.
Το κενό στην απόκριση του γκαζιού εν κινήσει δεν υπάρχει ή δεν κατάφερα να μου γίνει αντιληπτό. Η μηχανή είναι ένας πύραυλος εδάφους/εδάφους. Πάνω από τις 2-2500 στροφές δεν έχει σημασία πια σχέση έχει κουμπωμένη στο κιβώτιο. Κάποια στιγμή κινούμενος στη παραλιακή από Συγγρού προς Πειραιά είχα 5η και 147 χλμ στο κοντέρ, βάζω 6η και χουφτώνω καθώς είχα άπλα μπροστά μου... συνεχίζει και ανεβάζει σαν τρελή. Το εξαιρετικό στοιχείο της υπόθεσης είναι πως τα κάνει όλα εύκολα και τα θεωρητικά 230 κιλά (πλήρης υγρών) δεν υπάρχουν Π-Ο-Υ-Θ-Ε-Ν-Α. Αλλάζει κατεύθυνση με τη σκέψη, στρίβει, ανεβάζει στροφές και ο όμορφος ήχος του κινητήρα δε φεύγει από τα αυτιά σου. Και στρίβει... στρίβει καλά και με πληροφορία που σου λέει ότι όλα πάνε καλά, δεν φοβάσαι. Η συνολική συμπεριφορά της είναι μια διαρκής ασφάλτινη απόλαυση, δεν ήθελα να την επιστρέψω. Ενθουσιασμός, ναι ενθουσιασμός... πολύς!!!
Φρένα. Εξαιρετικό το μπροστινό το οποίο και με 150 στο κοντέρ έριχνε άγκυρες με το τσίμπημα ενός δαχτύλου. Το πίσω απαιτεί μεγαλύτερη πίεση και μεταφέρει μια λαστιχώδη αίσθηση παρόμοια με αυτή που είχα νιώσει στο Tracer 900.







Άνεση
Όταν την παρέλαβα η ζελατίνα ήταν ρυθμισμένη στη μέση του διαθέσιμου ύψους της. Η κατασκευή δεν αρέσει σε πολλούς αλλά είναι πραγματικά στιβαρή και δεν ακούς κανέναν κραδασμό και δεν βλέπεις κανένα παίξιμο. Τέτοια είδα στην Africa και με ενοχλούσαν. Με 150 και 160 φορώντας κράνος με γείσο βρισκόμουν σε απόλυτη νηνεμία. Το ύψος μου είναι 1.80. Η σέλα είναι ανατομική αλλά σκληρή. Δε ξέρω τι γίνεται σε πολύωρο ταξίδι, θέλω να πιστεύω πως είναι μελετημένη αλλά αυτό θα πρέπει να το πληροφορηθούμε από τα περιοδικά σε κανά πολυήμερο ή πολύωρο τεστ. Η σιλουέτα της μηχανής λεπτή, τα πόδια φθάνουν εύκολα κάτω και το ξαναγράφω, όσο αργά και να κινείσαι η μοτοσυκλέτα είναι πούπουλο.











Αυτά από εμένα όσο πιο φρέσκα μπορώ να τα έχω, δε ξέρω αν μου έχει διαφύγει καμιά εντύπωση θα συμπληρώσω αν θυμηθώ κάτι.





Κουκλα και πολυ καλη τιμη πιστευω σε σχεση με τον ανταγωνισμο,πιστευω με 2 χωματινα ελαστικα θα παταει και το χωματακι της πιο ανετα.
Μπραβο σου πολυ καλο review
 
Reactions: STF

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Μονο σε εμενα δεν αρεσει;; αυτη η μούρη του .......:(
Ξαναζεσταμενο φαγητο το πλαισιο - κινητηρας
Το εμφανισιακό είναι υποκειμενικό, δεν συζητείται. Εδώ σε άλλους αρέσει το V85... το σέβομαι και φυσικά πάντα αστειεύομαι :friendship:

Το ξαναζεσταμένο φαγητό που λες... δεν ξέρω... ίσως να ισχύει για κάποιον που έχει V-STROM 1000 προηγούμενης γενιάς.
Για κάποιον που δεν είχε όμως; Επίσης αν το ξαναζεσταμένο φαγητό είναι ένα καλό φαγητό; Πολλές μοτοσυκλέτες εκεί έξω αποτελούν ξαναζεσταμένο φαγητό; Όταν το τελικό αποτέλεσμα είναι καλό δεν με ενοχλεί, είναι πιο safe επιλογή από το νέο πείραμα.
Γιατί μάλλον πρόκειται για άθραυστο κινητήρα και οι κριτικές για το πλαίσιο ήταν πάντοτε καλές.
Μια χαρά και "πήγαινε και έστριβε", οπότε και στήσιμο και αναρτήσεις για μένα καλές. Πίστα δε πήγα και μάλλον ούτε πρόκειται να πάω, μου αρέσει όμως να παίζω στους δρόμους και στους επαρχιακούς, για αυτά τα πεδία το κρίνω εξαιρετικό!
Πάντως ζήτησα από φίλο που έχει το V-STROM 1000 του 2014 να μου το δώσει μια βόλτα γιατί μου προξένησε μεγάλη εντύπωση το νέο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

galanakop

Μέλος
Περιοχή
tripolitsa
Όνομα
Nikos
Μοτό
BMW 1250GSA
Aprilia Tuareg 660
Vespa gts 300
KTM 350 EXC-F 23
Κουκλα και πολυ καλη τιμη πιστευω σε σχεση με τον ανταγωνισμο,πιστευω με 2 χωματινα ελαστικα θα παταει και το χωματακι της πιο ανετα.
Μπραβο σου πολυ καλο review
Τα ελαστικά που φοράει αν δεν κάνω λαθως είναι τα A41. Εξαιρετικά στο δρόμο και δένουν καταπληκτικά με το όλο σύνολο του vstrom αλλά αν θέλεις κάτι παραπάνω και για χώμα και για άσφαλτο με τα akakee 70-30 θα είσαι μια χαρά.
Είμαι έτοιμος και εγώ παιδιά για την αγορά.
Θα κάνω και το 900 gt pro μια δοκιμή από βδομάδα και θα αποφασίσω.


Nikos
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Μη συγκρίνουμε ανόμοιους Σατανάδες... όταν αποκτήσει το V-STROM άλλους δυο κυλίνδρους και προσθέσει και 5.500 € στη τιμή του... τότε να το συζητήσουμε.
Επίσης... με προκαλείς να αναφερθώ σε τάπα που έφαγαν Κέντρο-Ευρωπαίος (ομόσταυλος του δικού σου Σατανά) και Μεσογειακός σε φανάρια της Καλλιρόης όταν ανταποκρίθηκα στη διπλή πρόκληση. Την "έφαγαν" και στα 150-200 μετρά έκοψα, διότι η μηχανή δεν ήταν δική μου και την οδηγούσα μόλις 10-15 λεπτά. Πάντως αυτά τα 4-5 δευτερολέπτα ήταν αρκετά για να σχηματιστεί ένα χαμόγελο στο πρόσωπο μου. Τους χαρίζω τα επόμενα μέτρα στα οποία συνέχισαν να ανταγωνίζονται μεταξύ τους.

Δε ξέρω τι κάνουν τα πραγματικά νούμερα, και εσκεμμένα δεν ασχολήθηκα με αυτά ούτε πριν ούτε μετά το test ride, διότι με ενδιαφέρει ότι η μηχανή μου αρέσει εξωτερικά και ήθελα να μάθω ποια είναι η αίσθηση που μεταδίδει σε όλες τις καταστάσεις στην άσφαλτο (κίνηση, βόλτα, γκαζάκι). Τώρα ξέρω πως είναι μια μοτοσυκλέτα που θα αργήσει κάποιος να την βαρεθεί γιατί είναι fun to ride, ενώ εύκολα θα εξυπηρετήσει και το ταξίδι.

H λέξη ΣΑΤΑΝΑΣ ήρθε σαν απάντηση σε αυτό που έγραψε ο Σπύρος Spyrious ότι είναι (ή ίσως να εννοούσε ότι ήταν στο παρελθόν) μοτοσυκλέτα χωρίς χαρακτήρα. Σε κάποιο ξενόγλωσσο περιοδικό ή σε κάποιο βίντεο πριν από κανά δίμηνο είχα διαβάσει (ή ακούσει) το πολύ εύστοχο σχόλιο: "το νέο Suzuki V-Strom 1050 είναι η απόδειξη πως μπορείς να κάνεις μεγάλη διαφορά με μικρές παρεμβάσεις".
Το πισί, όχι ο υπολογιστής, το πολίτικλι κορέκτ, μας έχει κάνει να χάσουμε λίγο ή εντελώς το χιούμορ μας. Αυτό που έγραψα ήταν τόσο κατάφωρα ασόβαρο που πραγματικά δεν άξιζε ούτε αράδα προς απάντηση.

Το που έριξες και τι δεν έχει σημασία, γιατί στην κόντρα περίπου όμοιων μοτοσικλετών την διαφορά την κάνει ο αναβάτης και όχι η μοτοσικλέτα. Χαίρομαι που σε έκανε να χαμογελάς. Χαίρομαι λίγο περισσότερο για το ξεβράκωμα των κουλών με τους άργαλους.

Το XT (όχι το yamaha) εξωτερικά είναι ακραία ερωτεύσιμο και είχα πάθει το κατιτίς όταν την είχα δει ζωντανή στο Μπέρμινγκχαμ και ακόμα δεν έχω αλλάξει γνώμη. Δεν βολεύτηκα στην καβάλα αλλά τώρα που έγραψες αυτά για την σέλα, πιθανότερο είναι να φταίει η Suzuki UK γιατί όπως ΟΛΕΣ οι εταιρίες, είχαν τις σέλες τέρμα κάτω.

Γενικότερα δεν διαφωνώ με οτιδήποτε γράφεις, είναι όμοιες οι παρατηρήσεις σου με όσες έχουμε δει/διαβάσει ως σήμερα και χαίρομαι όταν ένας "καθημερινός" αναβάτης δεν διαψεύδει τους δημοσιογράφους. Και χαίρομαι που είναι πολύ τίμιο γενικότερα το ΧΤ (και το απλό αλλά είναι λίγο ντεκαβλέ -καταραμένο μάρκετινγκ).
 
Reactions: STF

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
Το εμφανισιακό είναι υποκειμενικό, δεν συζητείται. Εδώ σε άλλους αρέσει το V85... το σέβομαι και φυσικά πάντα αστειεύομαι :friendship:

Το ξαναζεσταμένο φαγητό που λες... δεν ξέρω... ίσως να ισχύει για κάποιον που έχει V-STROM 1000 προηγούμενης γενιάς.
Για κάποιον που δεν είχε όμως; Επίσης αν το ξαναζεσταμένο φαγητό είναι ένα καλό φαγητό; Επίσης ξέρεις πόσες μοτοσυκλέτες εκεί έξω αποτελούν ξαναζεσταμένο φαγητό; Όταν το τελικό αποτέλεσμα είναι καλό δεν με ενοχλεί, είναι πιο safe επιλογή από το νέο πείραμα.
Γιατί μάλλον πρόκειται για άθραυστο κινητήρα και οι κριτικές για το πλαίσιο ήταν πάντοτε καλές.
Μια χαρά και "πήγαινε και έστριβε", οπότε και στήσιμο και αναρτήσεις για μένα καλές. Πίστα δε πήγα και μάλλον ούτε πρόκειται να πάω, μου αρέσει όμως να παίζω στους δρόμους και στους επαρχιακούς, για αυτά τα πεδία το κρίνω εξαιρετικό!
Πάντως ζήτησα από φίλο που έχει το V-STROM 1000 του 2014 να μου το δώσει μια βόλτα γιατί μου προξένησε μεγάλη εντύπωση το νέο.
Σίγουρα η εμφάνιση είναι υποκειμενικό θέμα, αλλιώς θα είχαμε όλοι μια μοτό.
Λέγοντας ξαναζεσταμένο φαγητό εννοώ ότι θα ήθελα να δω από την Suzuki μετά από τόσα χρόνια vstrom, κάτι καινοτόμο επιτέλους, που να κάνει τη διαφορά σε σχέση με τα παλαιότερα μοντέλα.
Το να βάλεις δύο όμορφα βαμμένα καπάκια και μια ταμπλέτα .........δεν με πείθει.
Τίμιο; Και εδώ θα συμφωνήσω.
Το σημαντικό είναι που σου έκανε θετική πρώτη εντύπωση που σημαίνει ότι έχουν κάνει καλή δουλειά με χάρτες, αναρτήσεις.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Το πισί, όχι ο υπολογιστής, το πολίτικλι κορέκτ, μας έχει κάνει να χάσουμε λίγο ή εντελώς το χιούμορ μας. Αυτό που έγραψα ήταν τόσο κατάφωρα ασόβαρο που πραγματικά δεν άξιζε ούτε αράδα προς απάντηση.

Το που έριξες και τι δεν έχει σημασία, γιατί στην κόντρα περίπου όμοιων μοτοσικλετών την διαφορά την κάνει ο αναβάτης και όχι η μοτοσικλέτα. Χαίρομαι που σε έκανε να χαμογελάς. Χαίρομαι λίγο περισσότερο για το ξεβράκωμα των κουλών με τους άργαλους.

Το XT (όχι το yamaha) εξωτερικά είναι ακραία ερωτεύσιμο και είχα πάθει το κατιτίς όταν την είχα δει ζωντανή στο Μπέρμινγκχαμ και ακόμα δεν έχω αλλάξει γνώμη. Δεν βολεύτηκα στην καβάλα αλλά τώρα που έγραψες αυτά για την σέλα, πιθανότερο είναι να φταίει η Suzuki UK γιατί όπως ΟΛΕΣ οι εταιρίες, είχαν τις σέλες τέρμα κάτω.

Γενικότερα δεν διαφωνώ με οτιδήποτε γράφεις, είναι όμοιες οι παρατηρήσεις σου με όσες έχουμε δει/διαβάσει ως σήμερα και χαίρομαι όταν ένας "καθημερινός" αναβάτης δεν διαψεύδει τους δημοσιογράφους. Και χαίρομαι που είναι πολύ τίμιο γενικότερα το ΧΤ (και το απλό αλλά είναι λίγο ντεκαβλέ -καταραμένο μάρκετινγκ).
Ρε Γιάννη... αυτό έλειπε μετά από τόσο καιρό "συστέγασης" στο forum να μην αντιλαμβάνομαι το χιούμορ σου!
Φταίει που και εγώ δεν χρησιμοποίησα καμιά φατσούλα! Απλά εκμεταλλεύομαι τις πάσες που μου κάνεις να γράψω κάτι τις παραπάνω!

Για τα παλικάρια δε ξέρω αν ήταν κουλάδια, από την μετέπειτα εξέλιξη του μεταξύ τους ανταγωνισμού δε νομίζω. Μάλλον τους αιφνιδίασα γιατί φορούσα τα ρούχα εργασίας (πουκαμισάκι-κυριλέ παντελόνι και σινιέ παπουτσάκι :p ) και το όλον λουκ ήταν... υποτονικό, είχα και V-strom σου λέει... εύκολο το τσαγάκι.
Και να κάτι που θέλω να πω, κάθε φορά που κουμπώνεις πρώτη ανεβάζει στροφές αυτόματα πράγμα που βοηθάει. Αυτό που δεν βοηθάει είναι ότι αν ανεβάσεις πολύ τις στροφές με τη πρώτη στο κιβώτιο κατά την επιτάχυνση η δευτέρα θέλει αποφασιστικότητα αλλιώς....
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Satan rulz, κλείσαμε, there is only one true church of evil.

Να θυμηθώ να κάνω διαθήκη μόνο. (Κανείς δεν θέλει να πεθάνει με vstrom και αυτό είναι σοβαρό ζήτημα για συζήτηση, όλοι θέλουν να ζήσουν υποτονικά μαζί του).
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Satan rulz, κλείσαμε, there is only one true church of evil.

Να θυμηθώ να κάνω διαθήκη μόνο. (Κανείς δεν θέλει να πεθάνει με vstrom και αυτό είναι σοβαρό ζήτημα για συζήτηση, όλοι θέλουν να ζήσουν υποτονικά μαζί του).
Αν είσαι άνθρωπος που το γκάζι σου είναι γλυκό... δύσκολο με δαυτό. Το Africa δεν μου "έβγαλε" τον κανίβαλο ακόμη και όταν το χούφτωσα. Όλα γίνονται με τον χαρακτηριστικό smooth Honda τρόπο. Ροπή που σε προδιαθέτει ότι μπορείς να το φορτώσεις κιλά χωρίς απώλειες και καλό γκάζι απλωμένο σταθερά.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Έχω ξαναγράψει ότι αυτό το μηχανάκι ασκεί μια περίεργη γοητεία...
:thinking:
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Top Bottom