Test Ride - Είναι Δυνατό, είναι Γρήγορο, είναι Εύκολο... είναι το V-STROM 1050 XT

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ρε Γιάννη... αυτό έλειπε μετά από τόσο καιρό "συστέγασης" στο forum να μην αντιλαμβάνομαι το χιούμορ σου!
Φταίει που και εγώ δεν χρησιμοποίησα καμιά φατσούλα! Απλά εκμεταλλεύομαι τις πάσες που μου κάνεις να γράψω κάτι τις παραπάνω!

Για τα παλικάρια δε ξέρω αν ήταν κουλάδια, από την μετέπειτα εξέλιξη του μεταξύ τους ανταγωνισμού δε νομίζω. Μάλλον τους αιφνιδίασα γιατί φορούσα τα ρούχα εργασίας (πουκαμισάκι-κυριλέ παντελόνι και σινιέ παπουτσάκι ) και το όλον λουκ ήταν... υποτονικό, είχα και V-strom σου λέει... εύκολο το τσαγάκι.
Και να κάτι που θέλω να πω, κάθε φορά που κουμπώνεις πρώτη ανεβάζει στροφές αυτόματα πράγμα που βοηθάει. Αυτό που δεν βοηθάει είναι ότι αν ανεβάσεις πολύ τις στροφές με τη πρώτη στο κιβώτιο κατά την επιτάχυνση η δευτέρα θέλει αποφασιστικότητα αλλιώς....
..



Advphone....
 

JACOBS95

Μέλος
Περιοχή
ΔΡΑΜΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R1100 GS
Γενικά είναι συμπαθητική μοτο. Ποια όμως η γνώμη σας απέναντι σε μια multi 950? Παρόμοια τιμή και φιλοσοφία. Ας αφήσουμε έξω τα κοινότυπα όπως το ιταλικό θα διαλυθει κτλ
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Γενικά είναι συμπαθητική μοτο. Ποια όμως η γνώμη σας απέναντι σε μια multi 950? Παρόμοια τιμή και φιλοσοφία. Ας αφήσουμε έξω τα κοινότυπα όπως το ιταλικό θα διαλυθει κτλ
Νομίζω ότι δεν υπάρχει σύγκριση.
Το multi είναι εκτός συναγωνισμού, με το μόνο μειονέκτημα το ψηλό κόστος συντήρησης.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
δεν ειναι παρόμοιας τιμής. αν πάρεις την έκδοση με το φουλ ηλεκτρονικο πακετο και τις ακτινωτές ζάντες η τιμή είναι 18.500...
 
Reactions: STF

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
Αυτό πούμε χαλάει απίστευτα είναι αυτά τα κάγκελα που προεξέχουν!!!!!!
Έτοιμη θέση για προβολάκια κι εσύ γκρινιάζεις ? Θα σε μαλώσω..... :happy::happy::happy:

Πολύ σοβαρή πρόταση απο την suzuki. Τίμιο αν μη τι άλλο !!!
 

JACOBS95

Μέλος
Περιοχή
ΔΡΑΜΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R1100 GS
Stf κάνεις μια σωστή και ενδιαφέρουσα παρουσίαση . Θα ήταν ωραίο να οδηγήσεις την καινούργια tiger 900 και να κάνεις μια άτυπη σύγκριση . Η Αγγλίδα ξεκινάει από 12000 και φτάνει πάνω από 15000 ανάλογα την έκδοση. Ποια θα σε έλκυε και θα σε ικανοποιούσε περισσότερο ;
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
απο περιεργεια STF, κανεις παρουσιασεις μοτο σαν δημοσιογραφος η απλα δοκιμαζεις μοντελα σαν ιδιωτης?
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
απο περιεργεια STF, κανεις παρουσιασεις μοτο σαν δημοσιογραφος η απλα δοκιμαζεις μοντελα σαν ιδιωτης?
Σαν ιδιώτης τίποτε περισσότερο. Γιατί μου αρέσει η μοτοσυκλέτα γενικώς.
Τις εντυπώσεις τις μεταφέρω γιατί μου αρέσει ΚΑΙ το γράψιμο. Δοκιμάζω μόνο μοτοσυκλέτες που είναι εντός "προσγειωμένου" μπάτζετ ή ένα σκαλί πάνω από αυτό αλλά ποτέ κάτι που έχει μια υπερβολική τιμή κτήσης, το όριο μου είναι η 15.000€.
Πολλές φορές αναρωτιόμαστε ποια είναι η μοτοσυκλέτα που θα αγοράζαμε σήμερα. Εμένα μου συμβαίνει να διαπιστώνω πως καμία σύγχρονη δεν ταιριάζει στις πραγματικές μου ανάγκες ή δεν μπορεί να καλύψει τις βασικές και ταυτόχρονα και αυτές που προκύπτουν περιστασιακά (έστω και με κάποιες υποχωρήσεις). Τελικά πάντα ανακαλύπτεις κάποιες που σε ξαφνιάζουν ή που σου δίνουν αυτό το "κάτι" που ήταν απρόσμενο, τέτοιες ήταν το απλό THRUXTON 1200, το XSR900 και πρόσφατα το V-STROM 1050 XT. Μεταφέροντας τις εντυπώσεις μου μπορεί να οδηγήσω τη σκέψη και ενός άλλου φίλου σε μια μοτοσυκλέτα που δεν είχε σκεφτεί, αν του "κουμπώσει" κιόλας... ακόμη καλύτερα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Stf κάνεις μια σωστή και ενδιαφέρουσα παρουσίαση . Θα ήταν ωραίο να οδηγήσεις την καινούργια tiger 900 και να κάνεις μια άτυπη σύγκριση . Η Αγγλίδα ξεκινάει από 12000 και φτάνει πάνω από 15000 ανάλογα την έκδοση. Ποια θα σε έλκυε και θα σε ικανοποιούσε περισσότερο ;
Αν πάω στη Triumph θα με πάρουν με τις λεμονόκουπες. Του έχω πάρει ήδη τα Street Twin 900, Thruxton 1200 και Speed Twin 1200 (είχα προγραμματίσει και το Scrambler 1200 XE αλλά κάτι στράβωσε εκείνη την ημέρα). To πρώτο ήταν μια απογοήτευση, το δεύτερο μαγικό και με το τρίτο δεν ταιριάξαμε (μέσα σε 1 ώρα είχα μια έντονη ενόχληση στα "μέζεα" από τη σχέση σέλας/ντεπόζιτου, ίσως αν ήμουν πιο αδύνατος όλα να ήταν ΟΚ).
Γενικά χαζεύοντας τις μοτοσυκλέτες τις Triumph βλέπω μια πολύ καλή ποιότητα στα υλικά κατασκευής. Δυστυχώς στη χώρα μας δεν πουλάει τόσο πολύ και πάντα μου μένει μια απορία σε σχέση με το κόστος συντήρησης και την αξιοπιστία της. Είναι μια εταιρεία που έχει μια θολή εικόνα στο μυαλό μου αλλά θα τολμούσα μια αγορά γιατί με συγκινεί ως τελικό προϊόν.
 

VISION

Μέλος
Όνομα
ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Μοτό
ΚΤΜ 1090
Έτοιμη θέση για προβολάκια κι εσύ γκρινιάζεις ? Θα σε μαλώσω..... :happy::happy::happy:

Πολύ σοβαρή πρόταση απο την suzuki. Τίμιο αν μη τι άλλο !!!
Προβολάκια?????? Τι είναι αυτό??
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Αν πάω στη Triumph θα με πάρουν με τις λεμονόκουπες. Του έχω πάρει ήδη τα Street Twin 900, Thruxton 1200 και Speed Twin 1200 (είχα προγραμματίσει και το Scrambler 1200 XE αλλά κάτι στράβωσε εκείνη την ημέρα).
Πάντως Στέφανε αν τα καταφέρεις κάνε μια δοκιμή το Scrambler 1200 XE, αξίζει.
Αν εξαιρέσεις τη ζέστη που βγάζει η εξάτμιση είναι πραγματικά μια μεγάλη γυμνή adventure μοτοσυκλέτα με άφθονη ροπή (βλέπε κινητήρα Thruxton 1200).
Μόνο μειονέκτημα το στενό ντεπόζιτο που όταν σηκώνεσαι όρθιος για οφφ οδήγηση δεν το αγκαλιάζουν τα γόνατα, παράξενη αίσθηση.
Το πρόβλημα της ζέστης λύνεται με το να βγει ο καταλύτης. Και χωρίς καταλύτη περνάει τα τεστ εκπομπής καυσαερίων οπότε η Γκρέτα δεν θα παραπονιέται.

Εγώ θέλω να κάνω τεστ ράϊντ πάλι το Scrambler 1200 XE (το είχα κάνει πέρσι το καλοκαίρι για 3 με 4 ώρες) και το 900 rally GT pro. Το 900 ράλλυ εδω πάνω κοστίζει 15.000 ευρώ φουλ έξτρα.
Εκπληκτική τιμή αν φανταστείς ότι το νέο άφρικα 1100 (η απλή έκδοση με σαμπρέλα και μανιουαλ κιβώτιο) βγαίνει στα 18.500 με ελάχιστα βασικά έξτρας (και 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση).
Παρόλαυτα θα το κάνω τεστ ράϊντ και το άφρικα.

Και να για μείνω εντός θέματος περι Vstrom 1050XT που έγραψες εδω πάνω κοστίζει 17.000 ευρώ με 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση.
 
Reactions: STF

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Και να για μείνω εντός θέματος περι Vstrom 1050XT που έγραψες εδω πάνω κοστίζει 17.000 ευρώ με 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση.
Εδώ η τιμή του V-Strom 1050 XT είναι 14600. Σου κόβουν από τη τιμή 500 ευρώ με το καλημέρα άσχετα αν θα το πάρεις τοις μετρητοίς ή με διακανονισμό. Εναλλακτικά μπορείς να πάρεις δώρο αξεσουάρ Suzuki αξίας 1000€.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Χτύπα το triumph όσο προλαβαίνεις...μετά θα έρθουν οι δασμοί και μπορεί να γίνουν ακριβότερα...είναι και έτος James Bond φέτος...no time to die...
 

JACOBS95

Μέλος
Περιοχή
ΔΡΑΜΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R1100 GS
Στα χαρτιά το 900 rally είναι νικητής. Το suzuki είναι μια μοτο 10ετιας με άλλο κοστούμι και όργανα, το triumph είναι εντελώς νέα μοτο, με ποιοτικοτερα περιφερειακά. Αλλά μόνο οδηγοντας επιβεβαιώνεται αυτο
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Στα χαρτιά το 900 rally είναι νικητής...
'Oντως ως προς τις προδιαγραφές ισχύει,
στην πράξη όταν το "καβάλησα" για λίγο, ένοιωσα πολύ άβολα στην περιοχή των μηρών,
ο όγκος της μοτό στη εσωτερική περιοχή των μηρών είναι ενοχλητικός,
σε σημείο που επέστρεψα σε 10 λεπτά, τόσο πολύ δε "βολεύτηκα".
// Β
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Στα χαρτιά το 900 rally είναι νικητής. Το suzuki είναι μια μοτο 10ετιας με άλλο κοστούμι και όργανα, το triumph είναι εντελώς νέα μοτο, με ποιοτικοτερα περιφερειακά. Αλλά μόνο οδηγοντας επιβεβαιώνεται αυτο
Γιάννη επειδή δεν έχω οδηγήσει ΚΑΝΕΝΑ από τα παλιότερα V-Strom δεν μπορώ να επιβεβαιώσω, ούτε και να αρνηθώ. Αλλά ειλικρινά δεν πιστεύω ότι αυτό έχει κάποια σημασία. Αυτό που ξέρω είναι πως οδήγησα μια μοτοσυκλέτα σύγχρονη, φιλική, γρήγορη και δυνατή. Αν αυτά σε κερδίσουν όλα τα άλλα δεν έχουν σημασία, για εμένα είναι απλώς ιστορία (και αυτά είναι το αποτέλεσμα της τελευταίας φράσης σου). Όπως ξαναέγραψα δεν είναι η μόνη μοτοσυκλέτα που διατηρεί βασικά στοιχεία ίδια σε εξελιγμένη μορφή.

Δε προσπαθώ να υπερασπιστώ το γεγονός ότι ΕΜΕΝΑ μου άρεσε και άρα σε όλους θα αρέσει. Προσπαθώ να έχω όσο το δυνατόν πιο ανοιχτό μυαλό. Επειδή διάβασα από αρκετούς το σχόλιο είναι ίδιος κινητήρας, ίδιο πλαίσιο... και ενώ διαβάζεται σαν κάποιου είδους κριτική εγώ πίσω από αυτά διαβάζω: "είναι η ίδια αξιοπιστία, η ίδια στιβαρότητα...". Θέλω να πω πως κάθε νόμισμα έχει δυο πλευρές. Όμως ούτε και αυτό με νοιάζει... λίγο πολύ οι σύγχρονες μοτοσυκλέτες σου δίνουν πάντα ένα λόγο να τις αποκτήσεις και να προσπεράσεις μικρότερες ή μεγαλύτερες παραφωνίες που μπορεί να τις συνοδεύουν. Το θέμα εδώ είναι πως σε καμία περίπτωση δεν οδηγείς μια παλιά συντηρητική μοτοσυκλέτα με διεκπεραιωτικό χαρακτήρα. Αντιθέτως οδηγείς μια μοτοσυκλέτα που είναι στο πνεύμα της εποχής προσφέρει και χαρά.
 

galanakop

Μέλος
Περιοχή
tripolitsa
Όνομα
Nikos
Μοτό
BMW 1250GSA
Aprilia Tuareg 660
Vespa gts 300
KTM 350 EXC-F 23


Πραγματικά απίστευτο το πως κρύβει τα κιλά του και σταματημένο και κυρίως εν κινηση!!!
Σύμφωνο απόλυτα με την τοποθέτηση του stf
Τρομερό παντού, από χαμηλά μέχρι ψηλά, παντού ροπή.
Γενικά ένα τρομερό all day μηχανάκι.
14.100 (λόγω εκπτωσης)με τις πινακίδες με 4 χρόνια εγγύηση και 4 χρόνια οδική νομίζω ότι είναι από τις καλύτερες αν όχι η καλύτερη 1000ρα κούτα εκεί έξω value for money.


Nikos
 

galanakop

Μέλος
Περιοχή
tripolitsa
Όνομα
Nikos
Μοτό
BMW 1250GSA
Aprilia Tuareg 660
Vespa gts 300
KTM 350 EXC-F 23
Στα χαρτιά το 900 rally είναι νικητής. Το suzuki είναι μια μοτο 10ετιας με άλλο κοστούμι και όργανα, το triumph είναι εντελώς νέα μοτο, με ποιοτικοτερα περιφερειακά. Αλλά μόνο οδηγοντας επιβεβαιώνεται αυτο
Αυτό και αν είναι πραγματικά πούπουλο σε αίσθηση.
Με φρένα άγκυρες και πολύ καλό στήσιμο.
Δυστυχώς αν και τα δοκίμασα και τα δυο gt/rally φια το λόγο ότι είναι ακόμα στην διαδικασία στησίματος είχα τον νορμαλ χάρτη και δεν είχα διαθέσιμη όλη την δύναμη του κινητήρα συν ότι και τα δυο έπρεπε να τα φέρω πίσω στο μισαωτο(15 λεπτά το καθένα)
Από επόμενη εβδομάδα θα το ξαναδούμε καλύτερα.
Στα αρνητικά η ζέστη που ερχόταν στα πόδια κοριός αριστερά.
To gt pro μαζί με πινακίδες και κόκκινο χρώμα στα 15650 αν θυμαμαι καλά, χωρίς καμία μα καμία έκπτωση ας είναι και μετρητά.
Ένα δώρο αξίας 300-400 ευρώ σε αξεσουάρ μπόρεσα να πετύχω στην τιμή!!!
Απλά ενημερωτικά!!!





Nikos
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom