Test Ride - Είναι Δυνατό, είναι Γρήγορο, είναι Εύκολο... είναι το V-STROM 1050 XT

Kas91

Μέλος
Όνομα
Σιμος
Μοτό
Honda Innova 125
Κατι απο χελωνονιντζακια μου θυμίζουν!!!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Αυτό και αν είναι πραγματικά πούπουλο σε αίσθηση.
Με φρένα άγκυρες και πολύ καλό στήσιμο.
Δυστυχώς αν και τα δοκίμασα και τα δυο gt/rally φια το λόγο ότι είναι ακόμα στην διαδικασία στησίματος είχα τον νορμαλ χάρτη και δεν είχα διαθέσιμη όλη την δύναμη του κινητήρα συν ότι και τα δυο έπρεπε να τα φέρω πίσω στο μισαωτο(15 λεπτά το καθένα)
Από επόμενη εβδομάδα θα το ξαναδούμε καλύτερα.
Στα αρνητικά η ζέστη που ερχόταν στα πόδια κοριός αριστερά.
To gt pro μαζί με πινακίδες και κόκκινο χρώμα στα 15650 αν θυμαμαι καλά, χωρίς καμία μα καμία έκπτωση ας είναι και μετρητά.
Ένα δώρο αξίας 300-400 ευρώ σε αξεσουάρ μπόρεσα να πετύχω στην τιμή!!!
Απλά ενημερωτικά!!!





Nikos
Και σε αυτό μου αρέσει το κόκκινο. Για πες σε σύγκριση με το V-STROM;

Ποιες είναι οι διαφορές μεταξύ rally/gt; Αν θες άνοιξε ένα άλλο θέμα για τα Triumph για να βοηθηθούν υποψήφιοι αγοραστές στο μέλλον. Ή ας κάνει το split ένας διαχειριστής,
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R


Πραγματικά απίστευτο το πως κρύβει τα κιλά του και σταματημένο και κυρίως εν κινηση!!!
Σύμφωνο απόλυτα με την τοποθέτηση του stf
Τρομερό παντού, από χαμηλά μέχρι ψηλά, παντού ροπή.
Γενικά ένα τρομερό all day μηχανάκι.
14.100 (λόγω εκπτωσης)με τις πινακίδες με 4 χρόνια εγγύηση και 4 χρόνια οδική νομίζω ότι είναι από τις καλύτερες αν όχι η καλύτερη 1000ρα κούτα εκεί έξω value for money.


Nikos
Ψοφάει για θάλασσα το άτιμο! (i' m in love with it)
 

galanakop

Μέλος
Περιοχή
tripolitsa
Όνομα
Nikos
Μοτό
BMW 1250GSA
Aprilia Tuareg 660
Vespa gts 300
KTM 350 EXC-F 23
Και σε αυτό μου αρέσει το κόκκινο. Για πες σε σύγκριση με το V-STROM;

Ποιες είναι οι διαφορές μεταξύ rally/gt; Αν θες άνοιξε ένα άλλο θέμα για τα Triumph για να βοηθηθούν υποψήφιοι αγοραστές στο μέλλον. Ή ας κάνει το split ένας διαχειριστής,
Σε σχέση με το vstrom Πιο ελαφριά ακόμα αίσθηση , μιας και υπολείπεται κατά 20+ κιλά το gt φρένα άγκυρες πραγματικές και εξοπλισμός και γκάτζετ που ξεχείλιζουν. Θερμενωμενα γκριπ σέλα οθόνη ουαου.
Και αυτό ροπάτο από χαμηλά. Και παρόλο που ήταν σε διαδικασία στρώσιματος και δεν είχαν ανοίξει το φουλ πρόγραμμα ο κινητήρας που δείχνει πιο άγριος από του v strom. Στο v strom όλα γίνονται πιο ομαλά πιο προβλέψιμα. Αυτό φαίνεται πιο μανιτζεβελο σε σχέση με το vstrom.
Ωραίος ήχος πιο ωραίος από το v strom.
Αλλά μεθώ προσωπικά ενοιωθα πολύ έντονη την ζέστη από τον κινητήρα παιδιά. Στο v storm δεν συμβαίνει αυτό.
Είμαι στο 1.82 και με το χέρι στην καρδιά αν αποφάσιζα χθες δεν ξέρω πιο θα ήθελα να διαλέξω.
Πιο άνετο ή καλύτερα πιο οικείο κούμπωσα λίγο καλύτερα στο vstrom.
Το vstrom Ξέρει να κρύβει τα κιλά του και είναι τόσο ευέλικτο μέσα στην κίνηση που πραγματικά είναι απίστευτο.
Σε στροφές και ευθείς είναι αυτό ακριβώς που θέλει ένας μέσος αναβάτης που τον ενδιαφέρει το χιλιόμετρο μαζί με την σπορ οδήγηση.
Μικρές απόκλισης στο ένα και στο άλλο, αλλά αυτή την εντύπωση μου δίνει το vstrom.
Το οικονομικό σε συνδυασμό και με τα 4 χρόνια εγγύηση και οδική νομίζω ότι το καθιστούν πολύ πολύ ψηλά στις προτιμήσεις όσον θέλουν κούτα μηχανάκι 2020.
Στο gt τώρα αν και η εμφάνιση είναι σίγουρα υποκειμενικό πράγμα νομίζω πως οι 7 στους 10 και μαζί και εγώ θα πω πως είναι πιο όμορφο το gt με φουλ εξοπλισμό που για εμένα δικαιολογεί και την διαφορά τον 1500 περίπου ευρώ που προκειπτει από τις δυο προσφορές που πήρα. 14.100-15.650.
Ηλεκτρικές πίσω αναρτήσεις οθόνη συνδεσιμότητα θερμενομενα γκριπ και σέλα χαρτογραφήσεις , σουιφτ,νομίζω ότι δικαιολογούν αυτή την διαφορά.
Επίσης στην πόλη είναι ευέλικτο με εύκολες αλλαγές κατεύθυνσης. Δεν μπόρεσα να το δω σε στροφιλίκια και επίσης να δω όπως είπα και πριν τον κινητήρα σε πλήρη ιαχή αλλά νομίζω όμως ότι είναι δυνατό.
Την πεμτη θα προσπαθήσω να το ξαναδώ για πιο πολύ ώρα. Τουλάχιστον θα προσπαθήσω για να αποφασίσω και εγώ με την σειρά μου μέχρι τέλος της επόμενης εβδομάδας τι θα παραγγείλω.Ειναι δυο επικρατέστερα.
Αν δεν με ενοχλούσε η ζέστη που ενοιωθα στα πόδια θα θυσίαζα την λίγο καλύτερη αίσθηση του πως κούμπωσα στο vstrom και θα το έπαιρνα χθες.
Αλλά δεν ξέρω είμαι πολύ μπερδεμένος θετικά και με τα δυο.


Nikos
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Με το καλό ό,τι αποφασίσεις αλλά μην πίνεις και οδηγείς, κρίμα είναι :p
Κι όπως λέει κι ένας μεγάλος Έλληνας ερμηνευτής....

Μη πίνεις ξυδια.... Και καταστρέφεσαι....
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Σε σχέση με το vstrom Πιο ελαφριά ακόμα αίσθηση , μιας και υπολείπεται κατά 20+ κιλά το gt φρένα άγκυρες πραγματικές και εξοπλισμός και γκάτζετ που ξεχείλιζουν. Θερμενωμενα γκριπ σέλα οθόνη ουαου.
Και αυτό ροπάτο από χαμηλά. Και παρόλο που ήταν σε διαδικασία στρώσιματος και δεν είχαν ανοίξει το φουλ πρόγραμμα ο κινητήρας που δείχνει πιο άγριος από του v strom. Στο v strom όλα γίνονται πιο ομαλά πιο προβλέψιμα. Αυτό φαίνεται πιο μανιτζεβελο σε σχέση με το vstrom.
Ωραίος ήχος πιο ωραίος από το v strom.
Αλλά μεθώ προσωπικά ενοιωθα πολύ έντονη την ζέστη από τον κινητήρα παιδιά. Στο v storm δεν συμβαίνει αυτό.
Είμαι στο 1.82 και με το χέρι στην καρδιά αν αποφάσιζα χθες δεν ξέρω πιο θα ήθελα να διαλέξω.
Πιο άνετο ή καλύτερα πιο οικείο κούμπωσα λίγο καλύτερα στο vstrom.
Το vstrom Ξέρει να κρύβει τα κιλά του και είναι τόσο ευέλικτο μέσα στην κίνηση που πραγματικά είναι απίστευτο.
Σε στροφές και ευθείς είναι αυτό ακριβώς που θέλει ένας μέσος αναβάτης που τον ενδιαφέρει το χιλιόμετρο μαζί με την σπορ οδήγηση.
Μικρές απόκλισης στο ένα και στο άλλο, αλλά αυτή την εντύπωση μου δίνει το vstrom.
Το οικονομικό σε συνδυασμό και με τα 4 χρόνια εγγύηση και οδική νομίζω ότι το καθιστούν πολύ πολύ ψηλά στις προτιμήσεις όσον θέλουν κούτα μηχανάκι 2020.
Στο gt τώρα αν και η εμφάνιση είναι σίγουρα υποκειμενικό πράγμα νομίζω πως οι 7 στους 10 και μαζί και εγώ θα πω πως είναι πιο όμορφο το gt με φουλ εξοπλισμό που για εμένα δικαιολογεί και την διαφορά τον 1500 περίπου ευρώ που προκειπτει από τις δυο προσφορές που πήρα. 14.100-15.650.
Ηλεκτρικές πίσω αναρτήσεις οθόνη συνδεσιμότητα θερμενομενα γκριπ και σέλα χαρτογραφήσεις , σουιφτ,νομίζω ότι δικαιολογούν αυτή την διαφορά.
Επίσης στην πόλη είναι ευέλικτο με εύκολες αλλαγές κατεύθυνσης. Δεν μπόρεσα να το δω σε στροφιλίκια και επίσης να δω όπως είπα και πριν τον κινητήρα σε πλήρη ιαχή αλλά νομίζω όμως ότι είναι δυνατό.
Την πεμτη θα προσπαθήσω να το ξαναδώ για πιο πολύ ώρα. Τουλάχιστον θα προσπαθήσω για να αποφασίσω και εγώ με την σειρά μου μέχρι τέλος της επόμενης εβδομάδας τι θα παραγγείλω.Ειναι δυο επικρατέστερα.
Αν δεν με ενοχλούσε η ζέστη που ενοιωθα στα πόδια θα θυσίαζα την λίγο καλύτερη αίσθηση του πως κούμπωσα στο vstrom και θα το έπαιρνα χθες.
Αλλά δεν ξέρω είμαι πολύ μπερδεμένος θετικά και με τα δυο.


Nikos
αυτο με τη ζεστη στα ποδια ειναι ενα θεμα που ακομα δεν εχουνε λυσει στα μικρα Τιγρακια, απο το 2011 που βγηκε το πρωτο 800αρι ολοι αυτο το παραπονο εχουνε.
Μαζι και εγω...!
 

tattoopanther

★Zavarakatranemia
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδική
Όνομα
ΚρίστοΠαντέρα
Μοτό
R1200GS
Stf κάνεις μια σωστή και ενδιαφέρουσα παρουσίαση . Θα ήταν ωραίο να οδηγήσεις την καινούργια tiger 900 και να κάνεις μια άτυπη σύγκριση . Η Αγγλίδα ξεκινάει από 12000 και φτάνει πάνω από 15000 ανάλογα την έκδοση. Ποια θα σε έλκυε και θα σε ικανοποιούσε περισσότερο ;
Προσωπικά .....Aγγλιδα..!!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Stf κάνεις μια σωστή και ενδιαφέρουσα παρουσίαση . Θα ήταν ωραίο να οδηγήσεις την καινούργια tiger 900 και να κάνεις μια άτυπη σύγκριση . Η Αγγλίδα ξεκινάει από 12000 και φτάνει πάνω από 15000 ανάλογα την έκδοση. Ποια θα σε έλκυε και θα σε ικανοποιούσε περισσότερο ;
Σε σχέση με το vstrom Πιο ελαφριά ακόμα αίσθηση , μιας και υπολείπεται κατά 20+ κιλά το gt φρένα άγκυρες πραγματικές και εξοπλισμός και γκάτζετ που ξεχείλιζουν. Θερμενωμενα γκριπ σέλα οθόνη ουαου.
Και αυτό ροπάτο από χαμηλά. Και παρόλο που ήταν σε διαδικασία στρώσιματος και δεν είχαν ανοίξει το φουλ πρόγραμμα ο κινητήρας που δείχνει πιο άγριος από του v strom. Στο v strom όλα γίνονται πιο ομαλά πιο προβλέψιμα. Αυτό φαίνεται πιο μανιτζεβελο σε σχέση με το vstrom.
Ωραίος ήχος πιο ωραίος από το v strom.
Αλλά μεθώ προσωπικά ενοιωθα πολύ έντονη την ζέστη από τον κινητήρα παιδιά. Στο v storm δεν συμβαίνει αυτό.
Είμαι στο 1.82 και με το χέρι στην καρδιά αν αποφάσιζα χθες δεν ξέρω πιο θα ήθελα να διαλέξω.
Πιο άνετο ή καλύτερα πιο οικείο κούμπωσα λίγο καλύτερα στο vstrom.
Το vstrom Ξέρει να κρύβει τα κιλά του και είναι τόσο ευέλικτο μέσα στην κίνηση που πραγματικά είναι απίστευτο.
Σε στροφές και ευθείς είναι αυτό ακριβώς που θέλει ένας μέσος αναβάτης που τον ενδιαφέρει το χιλιόμετρο μαζί με την σπορ οδήγηση.
Μικρές απόκλισης στο ένα και στο άλλο, αλλά αυτή την εντύπωση μου δίνει το vstrom.
Το οικονομικό σε συνδυασμό και με τα 4 χρόνια εγγύηση και οδική νομίζω ότι το καθιστούν πολύ πολύ ψηλά στις προτιμήσεις όσον θέλουν κούτα μηχανάκι 2020.
Στο gt τώρα αν και η εμφάνιση είναι σίγουρα υποκειμενικό πράγμα νομίζω πως οι 7 στους 10 και μαζί και εγώ θα πω πως είναι πιο όμορφο το gt με φουλ εξοπλισμό που για εμένα δικαιολογεί και την διαφορά τον 1500 περίπου ευρώ που προκειπτει από τις δυο προσφορές που πήρα. 14.100-15.650.
Ηλεκτρικές πίσω αναρτήσεις οθόνη συνδεσιμότητα θερμενομενα γκριπ και σέλα χαρτογραφήσεις , σουιφτ,νομίζω ότι δικαιολογούν αυτή την διαφορά.
Επίσης στην πόλη είναι ευέλικτο με εύκολες αλλαγές κατεύθυνσης. Δεν μπόρεσα να το δω σε στροφιλίκια και επίσης να δω όπως είπα και πριν τον κινητήρα σε πλήρη ιαχή αλλά νομίζω όμως ότι είναι δυνατό.
Την πεμτη θα προσπαθήσω να το ξαναδώ για πιο πολύ ώρα. Τουλάχιστον θα προσπαθήσω για να αποφασίσω και εγώ με την σειρά μου μέχρι τέλος της επόμενης εβδομάδας τι θα παραγγείλω.Ειναι δυο επικρατέστερα.
Αν δεν με ενοχλούσε η ζέστη που ενοιωθα στα πόδια θα θυσίαζα την λίγο καλύτερη αίσθηση του πως κούμπωσα στο vstrom και θα το έπαιρνα χθες.
Αλλά δεν ξέρω είμαι πολύ μπερδεμένος θετικά και με τα δυο.


Nikos
Νίκο σε ευχαριστώ για το κόπο να γράψεις όλες αυτές τις πληροφορίες.
Από αυτά που γράφεις και χωρίς να έχω δοκιμάσει τον Τίγρη, μάλλον θα έμενα στο V-Strom για την οικειότητα που ένιωσα μαζί του και γιατί λάτρεψα το μοτέρ του. Έχω μάθει και στα Japan... και όταν μια μοτοσυκλέτα είναι πραγματικά καλή αυτομάτως η ζυγαριά γέρνει προς τα εκεί.
Ελπίζω κάποτε να οδηγήσω και το Triumph.
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
...Αλλά δεν ξέρω είμαι πολύ μπερδεμένος θετικά και με τα δυο.
Nikos
...δεν υπάρχουν πλέον "κακές" μοτό, είναι θέμα "κλικ" και "περπατήματος" κατά περίπτωση υποψήφιου αγοραστή.
Στους μηρούς εσωτερικά δεν υπήρξε ενόχληση; μια αίσθηση να μην μπορείς να "κουμπώσεις" στη θέση οδήγησης;
// Β
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
...δεν υπάρχουν πλέον "κακές" μοτό, είναι θέμα "κλικ" και "περπατήματος" κατά περίπτωση υποψήφιου αγοραστή.
// Β
Πολύ σωστά Βασίλη, έτσι είναι! Θα προσθέσω και το πως κουμπώνεις πάνω της. Κάποιες φορές μπορεί μια μοτοσυκλέτα να σου αρέσει πολύ αλλά ανεβαίνεις πάνω της και νιώθεις "ξένο" σώμα.
 

Jeronimo

Simplicity
Περιοχή
Athens
Όνομα
George
Μοτό
Suzuki GT1000
Honda Super Cub C125
Honda SH350
Σε σχέση με το vstrom Πιο ελαφριά ακόμα αίσθηση , μιας και υπολείπεται κατά 20+ κιλά το gt φρένα άγκυρες πραγματικές και εξοπλισμός και γκάτζετ που ξεχείλιζουν. Θερμενωμενα γκριπ σέλα οθόνη ουαου.
Και αυτό ροπάτο από χαμηλά. Και παρόλο που ήταν σε διαδικασία στρώσιματος και δεν είχαν ανοίξει το φουλ πρόγραμμα ο κινητήρας που δείχνει πιο άγριος από του v strom. Στο v strom όλα γίνονται πιο ομαλά πιο προβλέψιμα. Αυτό φαίνεται πιο μανιτζεβελο σε σχέση με το vstrom.
Ωραίος ήχος πιο ωραίος από το v strom.
Αλλά μεθώ προσωπικά ενοιωθα πολύ έντονη την ζέστη από τον κινητήρα παιδιά. Στο v storm δεν συμβαίνει αυτό.
Είμαι στο 1.82 και με το χέρι στην καρδιά αν αποφάσιζα χθες δεν ξέρω πιο θα ήθελα να διαλέξω.
Πιο άνετο ή καλύτερα πιο οικείο κούμπωσα λίγο καλύτερα στο vstrom.
Το vstrom Ξέρει να κρύβει τα κιλά του και είναι τόσο ευέλικτο μέσα στην κίνηση που πραγματικά είναι απίστευτο.
Σε στροφές και ευθείς είναι αυτό ακριβώς που θέλει ένας μέσος αναβάτης που τον ενδιαφέρει το χιλιόμετρο μαζί με την σπορ οδήγηση.
Μικρές απόκλισης στο ένα και στο άλλο, αλλά αυτή την εντύπωση μου δίνει το vstrom.
Το οικονομικό σε συνδυασμό και με τα 4 χρόνια εγγύηση και οδική νομίζω ότι το καθιστούν πολύ πολύ ψηλά στις προτιμήσεις όσον θέλουν κούτα μηχανάκι 2020.
Στο gt τώρα αν και η εμφάνιση είναι σίγουρα υποκειμενικό πράγμα νομίζω πως οι 7 στους 10 και μαζί και εγώ θα πω πως είναι πιο όμορφο το gt με φουλ εξοπλισμό που για εμένα δικαιολογεί και την διαφορά τον 1500 περίπου ευρώ που προκειπτει από τις δυο προσφορές που πήρα. 14.100-15.650.
Ηλεκτρικές πίσω αναρτήσεις οθόνη συνδεσιμότητα θερμενομενα γκριπ και σέλα χαρτογραφήσεις , σουιφτ,νομίζω ότι δικαιολογούν αυτή την διαφορά.
Επίσης στην πόλη είναι ευέλικτο με εύκολες αλλαγές κατεύθυνσης. Δεν μπόρεσα να το δω σε στροφιλίκια και επίσης να δω όπως είπα και πριν τον κινητήρα σε πλήρη ιαχή αλλά νομίζω όμως ότι είναι δυνατό.
Την πεμτη θα προσπαθήσω να το ξαναδώ για πιο πολύ ώρα. Τουλάχιστον θα προσπαθήσω για να αποφασίσω και εγώ με την σειρά μου μέχρι τέλος της επόμενης εβδομάδας τι θα παραγγείλω.Ειναι δυο επικρατέστερα.
Αν δεν με ενοχλούσε η ζέστη που ενοιωθα στα πόδια θα θυσίαζα την λίγο καλύτερη αίσθηση του πως κούμπωσα στο vstrom και θα το έπαιρνα χθες.
Αλλά δεν ξέρω είμαι πολύ μπερδεμένος θετικά και με τα δυο.


Nikos

Αφου εισαι ετοιμος να αγοράσεις κούτα κανε ενα test ride και στο παρακάτω




Παραπλήσια τιμή ( με τις αναρτησεις ξεφευγει στα 17-18 ) , αν το κάνεις γραψε και δυο λογια σαν σύγκριση-αισθηση-αποδοση.
 

galanakop

Μέλος
Περιοχή
tripolitsa
Όνομα
Nikos
Μοτό
BMW 1250GSA
Aprilia Tuareg 660
Vespa gts 300
KTM 350 EXC-F 23
Παιδιά γνωρίζουμε χώρα κατασκευής στα τιγράκια 900;;;


Nikos
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Σήμερα λοιπόν, έκανα και εγώ μια μικρή βόλτα το νέο 1050. Μπήκα στην Καλλιρόης να ρωτήσω για το GSXS1000 (πολύ καλή προσφορά, μπάι δε γουέι), μου είπε το παιδί ότι έχει και το Vstrom για τεστ, ε δεν το πολυσκέφτηκα....

Η βόλτα ήταν μέσα στην Αθήνα, μεσημέρι, οπότε η κίνηση δεν άφηνε πολλά περιθώρια για να μπορέσω να σχηματίσω μια σωστή γνώμη για την μοτοσυκλέτα. Παρόλα αυτά, θα παραθέσω και εγώ τα συν και πλην που είδα, πάντα σύμφωνα με την δική μου οπτική (στρητάς εδώ και αρκετά χρόνια με μια μικρή παρένθεση το 990 ADV που, παραδόξως, μου άρεσε):
  • Το μοτέρ τυπικό Σουζούκι V2, γραμμικό παντού, δεν σκορτσάρει, τραβάει θετικά από χαμηλά. Δεν μπόρεσα να το ανοίξω καλά αλλά το γκάζι έδινε το παρόν, χωρίς φυσικά να εντυπωσιάζει.
  • Σχετικά καλή θέση οδήγησης, επιτέλους ένα τιμόνι της προκοπής σε ιαπωνικό ονοφ, το ντεπόζιτο βρήκα ότι μάλλον άνοιγε τα πόδια αρκετά για V2, δεν με ενόχλησε όμως. Η σέλα σίγουρα είναι σκληρή αλλά όσο πέρναγε η ώρα, τόσο πιο θετικά έννοιωθα τα μαλακά μου μόρια, σε αντίθεση με πιο μαλακές σέλες που τελικά κουράζουν μετά από λίγο. Βέβαια, είμαι 110 κιλά όποτε κάποιος πιο ελαφρύς μπορεί να έχει αντίθετη γνώμη. Θα ήθελα λίγο μεγαλύτερη απόσταση σέλας/μαρσπιέ.
  • Καλή ανεμοκάλυψη από την ζελατίνα, παρότι ήμουν με το jet κράνος δεν αντιλήφθηκα στροβιλισμούς και ιδιαίτερους θορύβους, μέχρι τα 130 που άνοιξα (Υψος 1,98 και η ζελατίνα μάλλον στην ψηλή θέση).
  • Ποιοτικά κουμπάκια, δεν πάτησα τίποτα, τα άφησα όλα όπως μου τα έβαλαν (ABS στο 1, riding mode κανονικό, νόρμαλ κάτι τέτοιο).
  • Φρένα μια χαρά, χωρίς όμως να εντυπωσιαστώ. Προοδευτικά και με δύναμη όταν χρειαστεί, μάλλον...(δεν χρειάστηκε να το διαπιστώσω).
  • Το τράκτιον δουλεύει πολύ ωραία, ακόμα και σε χούφτωμα γκαζιού σε άθλια άσφαλτο. Χωρίς κομπιάσματα σπρώχνει την μοτοσυκλέτα μπροστά.
  • Τώρα για την αίσθηση της μοτοσυκλέτας, δεν μπορώ να πω ότι την αισθάνθηκα και πούπουλο, χωρίς να με προβληματίζει κιόλας. Να πω την αλήθεια, μου θύμισε αρκετά το 990 αλλά όπως είπα, δεν έκανα και καμιά σοβαρή διαδρομή.
  • Μου φάνηκε ότι ένοιωσα λίγο ζέστη από την αριστερή μεριά του ποδιού (χαμηλά) προς το τέλος, σε καμία περίπτωση ενοχλητική. Για μένα είναι ΟΚ μιας και δεν περιμένω κάτι διαφορετικό από μεγάλου κυβισμού μηχανή σε αστική μετακίνηση (έχω κολλήσει και βαρέα όταν είχα το S1000R που έψηνε μπουτάκι για πλάκα...)
  • Όργανα. Φάουλ μεγάλο. Δεν βλέπεις τίποτα, ειδικά με τον ήλιο να πέφτει πάνω και την φυμέ ζελατίνα στο κράνος. Είναι που είναι πυκνοβαλμένες οι ενδείξεις, είναι και η οθόνη μέτρια και δεν βγάζεις άκρη έυκολα. Χίλιες φορές να άφηναν τα όργανα από το προηγούμενο.
  • Ride by wire. Μέτριο. Σχετικά απότομο στο άνοιξε-κλείσε του γκαζιού, με δυσκόλεψε αρχικά το hill assist, θέλει μια συνήθεια μιας και πολλές φορές η περιστροφή της γκαζιέρας δεν μου έδινε την ίδια ποσότητα γκαζιού. Προς το τέλος το συνήθισα. Επίσης, όταν χούφτωνα το γκάζι από χαμηλομεσαίες, μετά την αρχική ώθηση ένοιωθα το γκρίπ να θέλει να γυρίσει πίσω, σαν να το κρατάει ένα ελατήριο. Το παιδί στον Σφακιανάκη μου είπε ότι έμπαινε το τράκτιον αλλά δεν είμαι σίγουρος γι' αυτο. Δοκίμασα τα ηλεκτρονικά σε άλλο σημείο του δρόμου με άσφαλτο γυαλί (βλέπε παραπάνω) και δεν το έκανε αυτό.
  • Το σασμάν ήταν λίγο σφικτό, περίεργο για Σουζούκι, μπορεί να θέλει στρώσιμο (η μοτοσυκλέτα είχε νομίζω 2700κμ στο οδόμετρο).
Συνολικά, βγάζει μια Σουζουκίλα ( τίμιο, οικείο αλλά και λίγο "άχρωμο"). Σίγουρα μια πολύ καλή επιλογή για καινούργιο με την τιμή που έχει και τις επιπλέον παροχές ( 4 χρόνια εγγύηση και οδική). Βέβαια όταν κάποιος φθάνει σε τέτοια χρήματα, ίσως να μην δυσκολευτεί να πάει και πιο ψηλά και να αγοράσει λίγο παραπάνω χαρακτήρα. Προσωπικά, μάλλον θα έδινα αρκετά λιγότερα για ένα μτχ προηγούμενο μοντέλο ή σε αυτά τα λεφτά να ψώνιζα ΚΤΜ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Μεταξύ μας δύσπιστοι ήταν μόνο με μια μηχανή...και το λόγο το μάθατε πρώτοι εδώ...επειδή δεν τους κάλεσε η Yamaha στην επίσημη παρουσίαση. Κατά τα άλλα όταν είναι για bmw στάζουν μέλι...και τα review τους δεν είναι και τίποτα τρομερό αλλά ας οψονται που είναι Βαλκάνιοι. Δηλαδή κοντοχωριανοι...
 
Reactions: STF
Top Bottom