ΕΚΟ στην αρχή του Κηφισού (αμέσως μετά την λαχαναγορά)!!!Είναι αλήθεια ότι μας βάζουν πιο πολύ βενζίνη από ότι πληρώνουμε στα μπενζιναδικα???
Αυτό θα ήταν πολύ καλό για εμάς ,αλλά θα έκλειναν όλα τα μπεντζινάδικα
Μάλλον θα πρέπει να αλλάξει ελαφρώς ο τίτλος ,σε...
Είναι αλήθεια ότι μας χρεώνουν πιο πολύ βενζίνη,από ότι πραγματικά βάζουμε,στα μπενζιναδικα???
Χα χα χα....δε χρειάζεται νομίζω ,παρά να ξαναβάλεις στο ίδιο που έκανες το πρώτο γέμισμα.Δυο τρείς φορές σε διαφορετικά και ...έτοιμος.Λογικό να καίει πιο λίγο το dtm, αν και η μέτρηση πρεπει να είναι ακριβής σε όλα.
Γεμίζουμε και κάνουμε 100 χλμ και ξαναγεμίζουμε.
Βέβαια πρέπει να είμαστε και κωλοφαρδοι να πέσουμε σε βενζινα που δεν κλέβει....σπάνιο πράμα.
Εχθές γέμισα τον Γκάντι που ήταν σε ρεζέρβα και μου βάλανε 22 λίτρα σε τεποζιτο 21....ήμουν έτοιμος να ανάψω τσιγάρο πάνω στην αντλία με τους απατεώνες.
Το έκανα και ή απάντηση....διαστέλονται αυτά τα πλαστικά...Έχοντας σαν δεδομένο ότι οι 90% των βενζινάδων μας κατακλέβουν έχω αρχίσει να σκέφτομαι να τους βάζω να γεμίζουν μπιτόνι με συγκεκριμένη χωρητικότητα να δω τι στο διάολο δικαιολογία θα λένε
όσο περισσότερη ζέστη τόσο λιγότερη βενζίνη....Δεν πάω να το παίξω δικηγόρος του διαβόλου, αλλά έχω προσέξει ότι κάποιες αντλίες κάτω από τη μέτρηση των λίτρων αναγράφουν μια θερμοκρασία, ξέρω γω 15-20°C.
Υποθέτω ότι αυτή είναι η θερμοκρασία που καλιμπραρεται το ροομετρο τους. Η βενζίνη απ' ότι γκουγκλαρα διαστέλλεται κατά 300ppm ανά βαθμό αύξησης της θερμοκρασίας. Αυτό φυσικά και δε σημαίνει πως τον Αύγουστο το 10αρι μπιτονι παίρνει 11.5 λίτρα, αλλά μήπως όντως τα ροομετρα δεν είναι ακριβή;
Αλλά να είμαστε κόσμος με μπιτονια μεταλλικά, ουτε να μανουριασουν να μην μπορούνΕχει δοκιμάσει άραγε κανένας να γεμίσει σε 5λιτρο πχ, να του βάλουν 6 λίτρα και να πει "παρτην πίσω, δεν την πληρώνω".
Ναι παιζουν πολλά, το αν θα σε κατηγορήσει οτι δεν πληρώνεις, οτι μεγάλωσε το μπιτονι (ας φέρουμε του στρατού τα μεταλλικα).
Και αν σου πουν οτι θα 'φωνάξουν την αστυνομία' θα το κάνουν όντως αν εχουν λερωμένη τη φωλιά τους;
Αν όχι, ποιος ψήνεται για κανα τέστ?
(εννοειται δεν θα παραταμε τα μπιτόνια μας εκεί)
Οντως υπάρχει μια ανοχή ,και μπορείτε να το δείτε αυτό όταν βάζουμε βενζίνη με μεγάλες θερμοκρασιακές μεταβολές.Συστήνουν να βάζουμε βενζίνη "" κρύες" ώρες του 24ώρου!Δεν πάω να το παίξω δικηγόρος του διαβόλου, αλλά έχω προσέξει ότι κάποιες αντλίες κάτω από τη μέτρηση των λίτρων αναγράφουν μια θερμοκρασία, ξέρω γω 15-20°C.
Υποθέτω ότι αυτή είναι η θερμοκρασία που καλιμπραρεται το ροομετρο τους. Η βενζίνη απ' ότι γκουγκλαρα διαστέλλεται κατά 300ppm ανά βαθμό αύξησης της θερμοκρασίας. Αυτό φυσικά και δε σημαίνει πως τον Αύγουστο το 10αρι μπιτονι παίρνει 11.5 λίτρα, αλλά μήπως όντως τα ροομετρα δεν είναι ακριβή;
Επί του θέματος και από την σκοπιά μου, όπου λόγω δουλειάς βάζω αρκετά λίτρα την βδομάδα, θα έλεγα αυτό που έχει ειπωθεί και παραπάνω ότι τα εταιρικά πρατήρια έχουν μία δικλείδα ασφαλείας της σχέσεως ποσότητας - ποιότητας παραπάνω.
Θα έβαζα έναν αστερίσκο όμως, διότι πχ στην SHELL (που εδώ και αρκετά χρόνια δέν είναι SHELL αλλά έχουν εξαγορασθεί από τον όμιλο Βαρδινογιάννη) τα ιδιολειτουργούμενα πρατήρια χωρίζονται σε ιδιολειτουργούμενα και σε franchise εταιρικά. Για να το πώ απλά τα ιδιολειτουργούμενα έχουν προσωπικό που τα ένσημά τους πληρώνονται από την SHELL, ενώ τα franchise εταιρικά έχουν επιχειρηματία ο οποίος είναι κάτω από την ομπρέλα της μαμάς εταιρίας. Μήν μπερδευόμαστε όμως, άλλο τα πρατήρια που έχουν ταμπέλα SHELL , άλλο τα franchise εταιρικά, και άλλο τα ιδιολειτουργούμενα από την μαμά εταιρία. Περίπου τα ίδια συμβαίνουν και με την ΕΚΟ(που έχει συγγενή της την BP). Σε όλη την Θεσσαλονίκη η ΕΚΟ έχει μόνον 2 ιδιολειτουργούμενα πρατήρια 1 ανατολικά και 1 δυτικά.
Παλαιότερα ήμουν fan της SHELL, πλέον της ΕΚΟ, σε franchise εταιρικά έβρισκα διαφορές, στα μαμά ιδιολειτουργούμενα όχι.
Επίσης μιάς και λέμε για βενζίνες, λόγω του παλιοχαρακτήρα μου εδώ και κάποια χρόνια βάζω μόνον την ''98'', και κερνάω κάποιες φορές την 100άρα. Ίσως αξίζει όσοι ενδιαφέρονται να ψάξουν λιγάκι το θέμα με την αλλαγή του καθεστώτος του ποσοστού βιοκαυσίμων ΚΑΙ στην βενζίνη όπου εάν θυμάμαι καλά άλλαξε πρίν κάποια χρόνια με μεγαλύτερο ποσοστό. (Σχετικά με την 100άρα δέν είναι για όλα τα μοτέρ, αυτό καθορίζεται από την σχέση συμπίεσης).
Εκτός από την κοροϊδία στις ποσότητες, βασικό είναι η ποιότητα, όπου ειδικά στα diesel νέας τεχνολογίας έχει βασικό ρόλο.
Συγνώμη για το σεντόνι προσπάθησα να μήν επεκταθώ.
οι υπάλληλοι ντυμένοι το ιδιο με ταμπελακι με το όνομα τους και γενικά όλα της εταιρείας
πως μπορούμε να εντοπίσουμε τα ιδιολειτουργούμενα;