Είναι η λίπανση αλυσίδας πρακτικά αχρείαστη?

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Τον τελευταιο 1.5 χρονο βαζω βαλβολινη μονο σε ολες τις μηχανες που εχω και ολα βαινουν καλως εχω να πω.
Καθαριζει ευκολα με πετρελαιο η παραφινελαιο , δεν μαζευει σαβουρα απο δρομο η χωμα ,απλα θελει λιγο σκουπισμα μολις τη βαλεις γιατι πιτσιλαει.
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Βαλβολινη και γω!!!!! Με ζεστή την αλυσίδα και είσαι μπομπα......

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Τον τελευταιο 1.5 χρονο βαζω βαλβολινη μονο σε ολες τις μηχανες που εχω και ολα βαινουν καλως εχω να πω.
Καθαριζει ευκολα με πετρελαιο η παραφινελαιο , δεν μαζευει σαβουρα απο δρομο η χωμα ,απλα θελει λιγο σκουπισμα μολις τη βαλεις γιατι πιτσιλαει.
Παραφινελαιο ναι,το λέει και το μανουαλ, πετρέλαιο όχι καίει τα o-ring.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Βαλβολινη και γω!!!!! Με ζεστή την αλυσίδα και είσαι μπομπα......

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Φτηνή βαλβολινη χοντρή από βενζινάδικο και είναι μια χαρά και σε άσφαλτο και σε χώμα.
Πέρασμα με πινέλο για πιο μερακλιδικη δουλειά.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Κι εγώ απο καιρό μόνο βαλβολίνη στις αλυσίδες. Η μόνη περίπτωση που θα σκεφτόμουν κάτι διαφορετικό είναι να είχα μοτοσυκλέτα street με κάμποσα άλογα και να σκεφτόμουνα ενδεχομένως κάτι που να αντιστεκόταν καλύτερα στη φυγόκεντρο σε σχέση με τη βαλβολίνη λόγω μεγαλύτερων πιέσεων σε επιταχύνσεις-τελικές.

Κατα τα άλλα η βαλβολίνη είναι ότι πιο προτεινόμενο.
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Και ο Bret κοντά σε αυτή την λογική, μόνο λίγο πετρέλαιο για καθάρισμα, που εξασφαλίζει στα ταξίδια του με ευρημαματικό τρόπο....


Εγώ υπερ της βαλβολίνης 20 χρόνια τώρα;)
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Εχω την αλυσίδα πάνω στο 990 γύρω στα 20Κ χλμ.
Δεν την έχω σφίξει ακόμα από την πρώτη τοποθέτηση, ίσως μια φορά στην αρχή που πήρα τα μπόσικά της.
Χρησιμοποιώ το Denicol chain lub κάθε 500 χλμ.
Λιπαινω μόνο όταν η αλυσίδα είναι ζεστή δηλαδή διογκωμενη δηλαδή το γρασσο μπαίνει παντού.
Κάθε 1000 καθαρίζω με παραφινελαιο και φρεντι εξπρέσι, ευλογία που ποτέ δε θα γνωρίσουν οι αξονάτοι, να τα λέμε κι αυτά.

 

dan

lone wolf
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Θανάσης
Μοτό
F 800 GS
Z 50 J
Για χρήση μόνο σε άσφαλτο παίζει και σπρέι. ΑΛΛΑ στο χώμα τι ;
Για μένα η καλύτερη λύση είναι Βαλβολίνη αφού πρώτα καθαρίσω την αλυσίδα με ένα βουρτσάκι πλυσίματος πιάτων !! (το κυκλικό για ποτήρια)
Είναι καλύτερο από τις ειδικές βούρτσες για αλυσίδες επειδή το πιάτων είναι μαλακό και αφαιρεί εις βάθος την χωματομάκα σε αντίθεση με τις "ειδικές" που απλός την ξύνουν επιφανειακά.
Μόλις λοιπόν βγω άσφαλτο από χώμα στην πρώτη στάση στήνω στο κεντρικό σταντ , βουρτσίζω - λαδώνω και σε 2 λεπτά έφυγα.
 

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
Gs 1200
Βαλβολινη στο tutoro και εχω σταματησει να ασχλουμαι με την αλυσιδα.Ουτε παραφηνελαιο βαζω πλεον...καθαρισμα με απλο πανι και τελος.

Πανω απο 30000 χλμ με τον Τιγρη χωρις να χρειαστει τεντωμα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Λίγο πολύ (ειδικά οι πιο χωμάτινοι) συμφωνούνε στην χρήση βαλβολινης. Αυτο που προσπαθώ να καταλάβω είναι αν αξίζει την βαβούρα, καθάριζε, λαδωνε, κάθε τόσο, η απλά εκτός από τεντωμα, και Αντε ένα σπραυ σιλικόνης για την σκουριά που και που να μην ξαναασχοληθω ποτέ.
Λέω να κάνω το long term, πείραμα να δω τι θα γίνει, μια που το έχω πια ακούσει από αρκετούς έμπειρους αναβάτες ότι το λιπαντικό που κρατάνε μέσα τα O rings και τα X rings κάνουν την δουλειά επαρκώς και δεν χρειάζεται τίποτα άλλο.
 

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
Λέω να κάνω το long term, πείραμα να δω τι θα γίνει, μια που το έχω πια ακούσει από αρκετούς έμπειρους αναβάτες ότι το λιπαντικό που κρατάνε μέσα τα O rings και τα X rings κάνουν την δουλειά επαρκώς και δεν χρειάζεται τίποτα άλλο.
DID με X-ring μετά από πειραματισμό 6000km κόλλησε 3 κρίκους και ξεκίνησε το φαινόμενο ''λαγουδάκι'' (μία έσφιγγε, μία λάσκαρε κατά την περιστροφή της.
Οπότε λάτρης κι εγώ της βαλβονίνης συνδυαστικά με το tutoro. Μπορεί να τα κάνει χάλια εκεί πίσω, αλλά σου προσφέρει βελούδινα κουμπώματα ταχυτήτων στον λεβιέ !!! :prft:
 

tattoopanther

★Zavarakatranemia
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδική
Όνομα
ΚρίστοΠαντέρα
Μοτό
R1200GS
Μηπως βάζετε βαλβολίνη με την ελπίδα ότι μια μέρα εκεί που έχει αλυσίδα θα εχει ξεφυτρώσει ένας άξονας αλα GS;
Από το στόμα μου το πήρες!!
 

dan

lone wolf
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Θανάσης
Μοτό
F 800 GS
Z 50 J
Λίγο πολύ (ειδικά οι πιο χωμάτινοι) συμφωνούνε στην χρήση βαλβολινης. Αυτο που προσπαθώ να καταλάβω είναι αν αξίζει την βαβούρα, καθάριζε, λαδωνε, κάθε τόσο, η απλά εκτός από τεντωμα, και Αντε ένα σπραυ σιλικόνης για την σκουριά που και που να μην ξαναασχοληθω ποτέ.
Λέω να κάνω το long term, πείραμα να δω τι θα γίνει, μια που το έχω πια ακούσει από αρκετούς έμπειρους αναβάτες ότι το λιπαντικό που κρατάνε μέσα τα O rings και τα X rings κάνουν την δουλειά επαρκώς και δεν χρειάζεται τίποτα άλλο.


το λιπαντικό μέσα στα orings είναι για την αλυσίδα , η βαλβολινη είναι για τα γρανάζια και τα ραουλακια της αλυσίδας.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
το λιπαντικό μέσα στα orings είναι για την αλυσίδα , η βαλβολινη είναι για τα γρανάζια και τα ραουλακια της αλυσίδας.
Ακριβώς. Επίσης μια καλά λαδωμενη αλυσίδα ανεβάζει λιγότερη θερμοκρασία λόγω μειωμενων τριβων με ο,τι πλεονέκτημα αυτό συνεπάγεται. Γενικά μέταλλο με μέταλλο χρειάζεται λίπανση σε όλες τις εφαρμογές.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
το λιπαντικό μέσα στα orings είναι για την αλυσίδα , η βαλβολινη είναι για τα γρανάζια και τα ραουλακια της αλυσίδας.
Η βαλβολινη ειναι και για να κραταει υγρα τα οριγκ να μη σκιζονται.
 
Reactions: dan
Top Bottom