Είναι η λίπανση αλυσίδας πρακτικά αχρείαστη?

dimprio

Μέλος
Περιοχή
Πάτρα
Όνομα
dimitris
Μοτό
GS 800
Κ γώ για αλυσίδα είμαι . Έβγαλε 40000 με αρκετό σκίσιμο , πολλές εκδρομές κ λίγο χώμα . Προς τα τελειώματα δν την πρόσεχα κ τόσο . Έχω χρυσή ενισχυμένη . Το θέμα μου είναι ότι τα γρανάζια χαλάνε την αλυσίδα ή το αντίστροφο; Πχ γτ κάποιοι κρατάνε τα γρανάζια ; Πρέπει να βάλεις ακριβά γρανάζια;
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Κ γώ για αλυσίδα είμαι . Έβγαλε 40000 με αρκετό σκίσιμο , πολλές εκδρομές κ λίγο χώμα . Προς τα τελειώματα δν την πρόσεχα κ τόσο . Έχω χρυσή ενισχυμένη . Το θέμα μου είναι ότι τα γρανάζια χαλάνε την αλυσίδα ή το αντίστροφο; Πχ γτ κάποιοι κρατάνε τα γρανάζια ; Πρέπει να βάλεις ακριβά γρανάζια;
Αν εννοεις did xring χρυση, τελικα μαλλον δεν ειναι και τοσο καλες.
Η φθορα ξεκιναει ειτε απο χωμα-βρωμα κλπ που καταστρεφει τα τσιμουχακια, ειτε απο φθορα του μπροστινου γραναζιου. Συνηθως το πισω γραναζι ειναι σα καινουργιο καθε φορα που αλυσιδα και μπροστινο εχουν γινει σωβρακα. Σε μενα τουλαχιστον ετσι ηταν παντα. Εκτοτε οποτε το θυμαμαι αλλαζω το μπροστινο καθε 20κ χλμ. Επισης δε θα ξαναπαρω did. Σειρα εχει δοκιμη σε afam.

Επισης, σημαντικοτατο, να επιλεγονται αριθμοι δοντιων γραναζιων σε συνδυασμο με αριθμο κρικων αλυσιδας ωστε ο ιδιος κρικος να συναντα το ιδιο δοντι σε οσο το δυνατο μεγαλυτερο αριθμο περιστροφων αλυσιδας. Το gearingcommander.com το καλυπτει αυτο το θεμα.
 

dimprio

Μέλος
Περιοχή
Πάτρα
Όνομα
dimitris
Μοτό
GS 800
Αν εννοεις did xring χρυση, τελικα μαλλον δεν ειναι και τοσο καλες.

Επισης, σημαντικοτατο, να επιλεγονται αριθμοι δοντιων γραναζιων σε συνδυασμο με αριθμο κρικων αλυσιδας ωστε ο ιδιος κρικος να συναντα το ιδιο δοντι σε οσο το δυνατο μεγαλυτερο αριθμο περιστροφων αλυσιδας. Το gearingcommander.com το καλυπτει αυτο το θεμα.
Nαι xring χρυση εχω. Βεβαια για 40κ που εβγαλε οκ δεν ειναι κακο.
RK regina εχω δει πως ειναι αρκετα πιο ανθεκτικες απο τις did.
Regina βρισκω αρκετα οικονομικες αλλά λενε Z ring. Εμενα που βαζω xring τι διαφορα εχουν;

Ευχαριστω για τις πληροφοριες σας
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Nαι xring χρυση εχω. Βεβαια για 40κ που εβγαλε οκ δεν ειναι κακο.

Regina βρισκω αρκετα οικονομικες αλλά λενε Z ring. Εμενα που βαζω xring τι διαφορα εχουν;

Ευχαριστω για τις πληροφοριες σας

Ο καθενας εχει τη δικη του πατεντα για το ιδιο πραγμα. Δε θα εδινα ιδιαιτερη βαση, αν και overall και οι δυο εταιρειες σε αντιστοιχες τιμες ειχαν περισσοτερη αντοχη.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Μια φορα εβαλα DID χρυση και μου κρατησε λιγοτερο απ'ολες τις αλυσιδες (20Κ χμ). Εδω και πολλα χρονια βαζω απλη Tsubaki Ο-ring ή χρυση Tsubaki X-ring και ειμαι απολυτα ικανοποιημενος - και τις παιρνω σε πολυ λογικες τιμες.

dimprio: γραναζι μπροστινο βαζω παντα μαμα σε Χονδα, πισω JT ή AFAM.

Το μονο μπροστινο γραναζι που φαγωθηκε σχετικα πριν την ωρα του ειναι το μαμισιο του CRF που αδυνατισε πολυ και εκανε "μυτες" σε 45000χμ, αλλιως τα γραναζια βγαζουν 70-80Κ χμ και δυο αλυσιδες.
 

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
Αν είχαν μιμηθεί και οι υπόλοιποι κατασκευαστές το σύστημα της ΜΖ και άλλων παρόμοιας προέλευσης αθανατων κατασκευών με την εντελώς κλειστή αλυσίδα δε θα συζητούσαμε για αλλαγές αλυσίδας σε μοτό ποτέ.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Οι "χρυσες" αλυσιδες το μονο παραπανω που προσφερουν απο τις μαυρες ειναι εμφανιση , και σαν χρωμα αλλα και επειδη πιανουν πιο δυσκολα την επιφανειακη κοκκινη σκουρια που κανει μπαμ στο μαυρο αβαφο μεταλλο. Κατα τα αλλα οι πιροι και τα ορινγκ που μετρανε ειναι ακριβως τα ιδια, γιαυτο και εχουν τις ιδιες μηχανικες ιδιοτητες.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Οι "χρυσες" αλυσιδες το μονο παραπανω που προσφερουν απο τις μαυρες ειναι εμφανιση , και σαν χρωμα αλλα και επειδη πιανουν πιο δυσκολα την επιφανειακη κοκκινη σκουρια που κανει μπαμ στο μαυρο αβαφο μεταλλο. Κατα τα αλλα οι πιροι και τα ορινγκ που μετρανε ειναι ακριβως τα ιδια, γιαυτο και εχουν τις ιδιες μηχανικες ιδιοτητες.
Μπορείς να τις φορέσεις και στο λαιμό τις χρυσές αλλά που να τα ξέρεις εσύ αυτά.
 

nikos_pc

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Νίκος
Μοτό
TIGER 800 XC
Μόνο εμένα που την πλένω την σκουπίζω και την φροντίζω έβγαλε 27 χιλιάδες και έχει γίνει σώβρακο είναι η ποιό ενισχυμένη της DID με πίσω JT και μπροστά μαμά γρανάζι.
Κάτι κάνω λάθος μου φαίνεται. Σκέφτομαι και εγώ να αλλάξω εταίρια η να βάλω την μαμά να τελειώνω.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Μπορείς να τις φορέσεις και στο λαιμό τις χρυσές αλλά που να τα ξέρεις εσύ αυτά.
Δεν ξερω για τι πραγμα μιλατε κυριε, εδω Χαιδαρι συνορα με Αγια Βαρβαρα δεν εχουμε τετοια.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Ρε τι μου θύμισες :roflmao:
 

Turtle

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Transalp 650 05
Επειδή θα ήθελα να δοκιμάσω το λάδωμα με την βαλβολινη μπορεί κάποιος να μου πει την διαδικασία γιατί δεν το έχω ξανακάνει; από αυτά που διάβασα κατάλαβα ότι ζεσταίνουμε την βαλβολινη και απλώνουμε με πινελακι. Έχει κάτι αλλο;
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Επειδή θα ήθελα να δοκιμάσω το λάδωμα με την βαλβολινη μπορεί κάποιος να μου πει την διαδικασία γιατί δεν το έχω ξανακάνει; από αυτά που διάβασα κατάλαβα ότι ζεσταίνουμε την βαλβολινη και απλώνουμε με πινελακι. Έχει κάτι αλλο;
ζεσταίνουμε την αλυσίδα και απλώνουμε με πινελάκι και το αφήνουμε... το κάνουμε το βραδύ και περνούμε την μηχανή το πρωί
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
ζεσταίνουμε την αλυσίδα και απλώνουμε με πινελάκι και το αφήνουμε... το κάνουμε το βραδύ και περνούμε την μηχανή το πρωί
Οπως το διαβασα ηταν σαν συνταγη για αρνακι στη γαστρα...Συγνωμη για το σπαμ. Συνεχίστε.
 

μητσος

Ο μήτσος των καρδαμιτσίων
Περιοχή
Γιάννενα
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
KLE500
80-αρα βαλβολίνη σε αυτοσχέδιο τοτουτέτοιο τι πιθανότητες να της δώσουμε να τρέχει σωστά;
 

Juve_750

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
CapoNord 2006 Abs a.k.a το ιταλικό διαμάντι!
Οι did οι vx δεν κάνουν ούτε να τις βάλεις σε ποδήλατο
Κοιτάξτε zvmx
 
Top Bottom