Είναι πολύς ο αέρας! Το Αφρικα το καλό το εφταμισο

MotoADVTales

Ο Μαστροχαλαστής
Περιοχή
Χαλκιδικη
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
XRV 750 RD07A
Καλησπέρα ξανά παιδιά.

Έχω ένα θεματάκι. 1,87 ύψος. Ο αέρας από τη ζελατινα έρχεται κατευθείαν στα μάτια. Αποτέλεσμα να με πονάει ο σβέρκος μετά από λίγη ώρα ακόμη και σε επαρχιακό δρόμο.

Πηρα ένα spoiler αλλά τα πράγματα γίνανε ακόμη χειρότερα, ο αέρας πλέον πάει στο γείσο με αποτέλεσμα να φτιάχνω φραπέ με αφρό φαιάς ουσίας.

Για πείτε τι κάνουμε.
Αξίζει σέλα σκαφτη;

Να δοκιμάσω ένα rally windshield που βρήκα στην Αθήνα;



Ρίχτε ιδέες γιατί είμαι σε απόγνωση χτες σκεφτηκα ακόμη και την εσχάτη λυση!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Το spoiler δεν έχει ρύθμιση κλίσης;
Αν ναι, πειραματίσου λίγο με μια πιο ορθια κλίση.

Η rally screen ίσως σου δημιουργήσει ένα συνεχόμενο buffeting το οποίο είναι πιο κουραστικό από τη συνεχή ροή.

Η άλλη λύση είναι να χρησιμοποιήσεις neckbrace που ακουμπάει το πίσω μέρος του κράνους πάνω του και είναι στην ουσία σαν στηριγμα.

Ρώτα και τον apos.zeitou που έχει ένα spoilerακι κινέζικο και νομίζω ότι είναι ικανοποιημένος.
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450

lamogio0

Μέλος
Περιοχή
Κιάτο
Όνομα
Bilakos
Μοτό
Ktm 990 Adventure 2009
Suzuki RM450Ζ 2009
Για μένα πάρε τηλέφωνο την γνωστή εταιρεία mpf που κατασκευάζει τα πάντα πάνω σε πλαστικό ακόμα και ζελατίνες σε ότι μέγεθος εσύ τους πεις.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Εάν μπαίνεις χώμα θα πρότεινα να μην πειράξεις το ύψος της ζελατίνας.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Το spoiler δεν έχει ρύθμιση κλίσης;
Αν ναι, πειραματίσου λίγο με μια πιο ορθια κλίση.

Η rally screen ίσως σου δημιουργήσει ένα συνεχόμενο buffeting το οποίο είναι πιο κουραστικό από τη συνεχή ροή.

Η άλλη λύση είναι να χρησιμοποιήσεις neckbrace που ακουμπάει το πίσω μέρος του κράνους πάνω του και είναι στην ουσία σαν στηριγμα.

Ρώτα και τον apos.zeitou που έχει ένα spoilerακι κινέζικο και νομίζω ότι είναι ικανοποιημένος.
Συμφωνω κι επαυξανω, το σποιλερ θελει ψαξιμο, πειραματισου με κλισεις και υψος. Οταν πρωτοεβαλα την MRA με το φρυδακι στο 1090 με επαιρνε και με σηκωνε, μετα απο λιγες δοκιμες ομως βρηκα την ιδανικη θεση και πλεον μεχρι κοφτη δεν ενοχλει καθολου ο αερας.

Εκτος απο το κινεζικο κλασσικο σποιλερακι υπαρχουν και προσθετα τυπου MRA που κανουν πιο αποτελεσματικη τη στρωματικη ροη οποτε εχεις πολυ λιγοτερους στροβιλισμους.

Kατι τετοιο> 280mm Motorcycle Windshield Extension Spoiler Air Wind Deflector Windscreen | eBay
 

MotoADVTales

Ο Μαστροχαλαστής
Περιοχή
Χαλκιδικη
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
XRV 750 RD07A
Συμφωνω κι επαυξανω, το σποιλερ θελει ψαξιμο, πειραματισου με κλισεις και υψος. Οταν πρωτοεβαλα την MRA με το φρυδακι στο 1090 με επαιρνε και με σηκωνε, μετα απο λιγες δοκιμες ομως βρηκα την ιδανικη θεση και πλεον μεχρι κοφτη δεν ενοχλει καθολου ο αερας.

Εκτος απο το κινεζικο κλασσικο σποιλερακι υπαρχουν και προσθετα τυπου MRA που κανουν πιο αποτελεσματικη τη στρωματικη ροη οποτε εχεις πολυ λιγοτερους στροβιλισμους.

Kατι τετοιο> 280mm Motorcycle Windshield Extension Spoiler Air Wind Deflector Windscreen | eBay
Το έψαξα. Αρκετά θα έλεγα. Θα το ξαναδώ αν είναι.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

MotoADVTales

Ο Μαστροχαλαστής
Περιοχή
Χαλκιδικη
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
XRV 750 RD07A
Για μένα πάρε τηλέφωνο την γνωστή εταιρεία mpf που κατασκευάζει τα πάντα πάνω σε πλαστικό ακόμα και ζελατίνες σε ότι μέγεθος εσύ τους πεις.
Πήρε τηλ και μου λέει αυτή που έχω είναι η μεγαλύτερη. Δεν μπορεί να κάνει κάτι.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Γιατι;


Sent from my iPhone using Tapatalk
Γιατί σε ανηφορικά κομμάτια φέρνεις το σωμα μπροστά για να φορτίσεις το μπροστινό σύστημα, οπότε εάν η ζελατίνα είναι ψηλή έρχεται κοντά στο λαιμό σου με ότι αυτό συνεπάγεται.
 

MotoADVTales

Ο Μαστροχαλαστής
Περιοχή
Χαλκιδικη
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
XRV 750 RD07A
Γιατί σε ανηφορικά κομμάτια φέρνεις το σωμα μπροστά για να φορτίσεις το μπροστινό σύστημα, οπότε εάν η ζελατίνα είναι ψηλή έρχεται κοντά στο λαιμό σου με ότι αυτό συνεπάγεται.
Ααα για να μην το ανεβάσω λες. Οκ.

Έχω 2 ζελατίνες και την μια την έκοψα αρκετά, σε φάση dual sport και νόμιζα εννοούσες να μην την χαμηλώσω.
ΧαχαχαχΧα


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max

lamogio0

Μέλος
Περιοχή
Κιάτο
Όνομα
Bilakos
Μοτό
Ktm 990 Adventure 2009
Suzuki RM450Ζ 2009
Θα συμφωνήσω με τον k0kos μια τέτοια έξτρα ζελατίνα πιστεύω θα εξαλείψει το θέμα με τον αέρα διαφορετικά ήρθε η ώρα να βάλεις τζελ στην σέλα σου αφού πρώτα την κατεβάσεις 3-4 πόντους!
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
σπυρο στο ειχα ξαναπει στο τηλεφωνο...
μην πετας τα λεφτα σου τζαμπα....
το μονο που μενει ειναι να σκαψεις λιγο την σελα ......
κοιτα την ζελατινα που φοραω τωρα....
και εχω σκαμμενη σελα....
ειμαι 1.80.... και παλι λιγο αερακι το τρωω.... αλλα πολυ λιγο....
σε αυτο βεβαια βοηθα το υψος μου , επειδη ειμαι πιο κοντος απο σενα....
η ζελατινα που ηδη εχεις ειναι απο τις ψηλοτερες στην αγορα....
αν δεν απατωμαι ειναι περιπου 44 ποντους....
με την βοηθεια απο το φρυδι και ισως απο το σκαψιμο της σελας να βελτιωθει λιγο η κατασταση...
αλλα χωρις ιδιαιτερη διαφορα....



 
Τελευταία επεξεργασία:

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Συνηστω να μην κατεβάσεις τη σέλα γιατι τα γόνατα θα κλείσουν παραπάνω και θα γίνει πιο κουραστικό στο ταξίδι ειδικά αν είσαι ψΖηλός, όπως ο amyroukai . Όση άνεση κερδίσεις από την καλύτερη καλυψη αέρα (αν κερδίσεις), θα τη χασεις από τα γρηγορότερα πιασμένα γονατα.

Άσε που στην εκτός δρόμου οδήγηση που συνεχώς σηκώνεσαι-καθεσαι, θα γίνει επίσης πιο κουραστικό.

Επίσης, θα εισαι πλέον "μέσα" στη μοτοσυκλέτα και όχι "πάνω", κάτι όχι επιθυμητό σε μοτοσυκλέτα on-off.
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Συνηστω να μην κατεβάσεις τη σέλα γιατι τα γόνατα θα κλείσουν παραπάνω και θα γίνει πιο κουραστικό στο ταξίδι ειδικά αν είσαι ψΖηλός, όπως ο amyroukai . Όση άνεση κερδίσεις από την καλύτερη καλυψη αέρα (αν κερδίσεις), θα τη χασεις από τα γρηγορότερα πιασμένα γονατα.

Άσε που στην εκτός δρόμου οδήγηση που συνεχώς σηκώνεσαι-καθεσαι, θα γίνει επίσης πιο κουραστικό.

Επίσης, θα εισαι πλέον "μέσα" στη μοτοσυκλέτα και όχι "πάνω", κάτι όχι επιθυμητό σε μοτοσυκλέτα on-off.
υποθετω οτι αυτα ειναι αυτονοητα και ο Σπυρος τα εχει ηδη υποψη του....
για αυτο αναφερθηκα μονο στη ζελατινα και στο σκαψιμο....
 

MotoADVTales

Ο Μαστροχαλαστής
Περιοχή
Χαλκιδικη
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
XRV 750 RD07A
σπυρο στο ειχα ξαναπει στο τηλεφωνο...
μην πετας τα λεφτα σου τζαμπα....
το μονο που μενει ειναι να σκαψεις λιγο την σελα ......
κοιτα την ζελατινα που φοραω τωρα....
και εχω σκαμμενη σελα....
ειμαι 1.80.... και παλι λιγο αερακι το τρωω.... αλλα πολυ λιγο....
σε αυτο βεβαια βοηθα το υψος μου , επειδη ειμαι πιο κοντος απο σενα....
η ζελατινα που ηδη εχεις ειναι απο τις ψηλοτερες στην αγορα....
αν δεν απατωμαι ειναι περιπου 44 ποντους....
με την βοηθεια απο το φρυδι και ισως απο το σκαψιμο της σελας να βελτιωθει λιγο η κατασταση...
αλλα χωρις ιδιαιτερη διαφορα....



Θυμαμαι τι ειπαμε, αλλα τωρα που πηρα το ιδιο σποϊλερ με τον αποστολη, στο γεισο ειναι χειροτερα, θα προσπαθισω να βρω καποια άλλη θεση μπας και ειανι καλυτερα, αλλα νομιζω τις ειδα ολες τις θεσεις και κλισεις. Θα δουμε! Αν και ξενερωσα πολυ!
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Συνηστω να μην κατεβάσεις τη σέλα γιατι τα γόνατα θα κλείσουν παραπάνω και θα γίνει πιο κουραστικό στο ταξίδι ειδικά αν είσαι ψΖηλός, όπως ο amyroukai . Όση άνεση κερδίσεις από την καλύτερη καλυψη αέρα (αν κερδίσεις), θα τη χασεις από τα γρηγορότερα πιασμένα γονατα.

Άσε που στην εκτός δρόμου οδήγηση που συνεχώς σηκώνεσαι-καθεσαι, θα γίνει επίσης πιο κουραστικό.

Επίσης, θα εισαι πλέον "μέσα" στη μοτοσυκλέτα και όχι "πάνω", κάτι όχι επιθυμητό σε μοτοσυκλέτα on-off.
Aυτο ακριβως!

Να σου δωκω και μια ιδεα που ειχα κανει στο Σουπερτενεκε και με ειχε βολεψει λιγο καιρο. Ειχα βαλει αποστατες μεταξυ του φερινγκ και της ζελατινας, με αποτελεσμα να αφηνει ενα μικρο κενο απο κατω. Βοηθησε παρα πολυ στο θεμα στροβιλισμων καθως αφηνε αερα να περναει πισω απο τη ζελατινα και στην ουσια μειωνε την υποπιεση που δημιουργουσε τους στροβιλισμους. Βεβαια στο ΧΤΖ η ζελατινα πιανει εξωτερικα του φερινγκ ενω στο ΧRV ειναι νομιζω εσωτερικα. Αυτο που μπορεις να κανεις ομως ειναι να κανεις μια εγκοπη στο κεντρο της ζελατινας χαμηλα, ειτε σε αυτη που εχεις ειτε σε μια που ειναι για πεταμα, δοκιμαστικα.
 
Top Bottom