Εθνική Οδός - Με πόσα και σε ποιά λωρίδα;

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Κανονικά ούτε και μεις πρέπει να μπαίνουμε αλλιώς χάνει το νόημα της Λ.Ε.Α. και οι οδηγοί αυτοκινήτων αισθάνονται μαλάκες και θα αρχίσουν να ξαναμπαίνουν.
Υπάρχει ανοχή από την αστυνομία, επειδή η μηχανή δεν θα δημιουργήσει πρόβλημα σε περίπτωση ακινητοποιησης.
Προφανώς υπάρχει επικίνδυνοτητα όταν κινείσαι στη Λ.Ε.Α, αλλά η κίνηση ανάμεσα στα αυτοκίνητα θεωρώ ότι είναι πιο επικίνδυνη.
Μπορεί να κάνω λάθος.
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
180-200 σταθερα στη μεσαια λουρίδα με το transalp (φτανω Μαρτίνο)

Με τα αλλα οχηματα 140 περιπου .

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Mε τοσα μονο ο Ροσσι παει κι αυτο εγινε μονο μια φορα.
:fun
 

sek

Κουλό μέλος
Περιοχή
Θεσ/νίκη
Όνομα
Νίκος
Μοτό
R1200GS SE
140-160 αν ειναι λασκα ο δρομος, μονος διπλος τριβαλιτσος.
Κυριως μεσαια λωριδα με προσπερασεις στην αριστερη.
Αποφευγω δεξια και ΛΕΑ για λογους ποιοτητας οδοστρωματος καθως και διαφορων υλικων που μαζευνται εκει.
Έτσι κινούμαι κι εγώ. Μου είχε κάνει εντύπωση στην Ισπανία που έβγαιναν αριστερά μόνο για προσπέραση και ξανά στην μεσαία.
 

rantanplan

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Μαλκότσι
και γώ πιό πολύ των επαρχιακών είμαι, εθνική μόνο για γρήγορα διαδικαστικά, ή στην επιστροφή όταν έχει βραδιάσει για ασφάλεια,
στην εθνική συνήθως είμαι γύρω στα 130 140, και συνήθως είμαι ή στο μεσαίο ή στο δεξί ανάλογα την κίνηση, και την κατάσταση του ρεύματος που χρησιμοποιούν τα φορτηγά, στις προσπεράσεις μπαινοβγαίνω αριστερά χωρίς να χρησιμοποιώ το αριστερό για πολύ ώρα, και άσχετα που ανοίγω αρκετά για να την τελειώνω γρήγορα κοιτάω καθρέφτες, (τ' αυτοκίνητα πλέον είναι αρκετά δυνατά και γρήγορα, και πολλά απο αυτά είναι σε χέρια που απλά τρέχουν, χωρίς να ξέρουν να τρέχουν.......)
στους επαρχιακούς δέν έχω στάνταρ, ανάλογα την άσφαλτο, την όρεξη, και σχεδόν πάντα συνυπολογίζοντας το ζόνγκ και τον merfy, τί κάθετοι υπάρχουν, ανάλογα πόσο κοντά είναι τα χωριά μεταξύ τους, το υψόμετρο, ακόμα και όταν βλέπω καντίνα στον δρόμο μαζεύομαι γιατί είναι πιθανή εστία για σκυλιά........
πιο πολύ φοβάμαι τα ξαφνικά ζωντανά(μέχρι και κατσίκι ξέμπαρκο να κόβει βόλτες στην εγνατία Θεσ/νικη Ξάνθη μου έτυχε), τις τρύπες ''τάφους'' , και την κουρτίνα 2 σε τυφλές στροφές
όπως καταλάβατε κοόόόκοκόκοκό........ και δέν με πειράζει (καθόλου πλέον), όσο μπορώ ''better safe than sorry'' που λένε και στο κεφαλοχώρι μου
 

rantanplan

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Μαλκότσι
Έτσι κινούμαι κι εγώ. Μου είχε κάνει εντύπωση στην Ισπανία που έβγαιναν αριστερά μόνο για προσπέραση και ξανά στην μεσαία.
εεεεεε χμμμ :thnkg: , μήπως είναι πιό σωστό αυτό???? (εκτός άν κάποιος πάει γ@μιώντας και δέν τον περνάει κανένας)
 
Reactions: sek

sek

Κουλό μέλος
Περιοχή
Θεσ/νίκη
Όνομα
Νίκος
Μοτό
R1200GS SE
εεεεεε χμμμ :thnkg: , μήπως είναι πιό σωστό αυτό???? (εκτός άν κάποιος πάει γ@μιώντας και δέν τον περνάει κανένας)
Το ασπάζομαι.. Σ' εκείνο το ταξίδι, ο σύντροχος ήταν ώρα στην αριστερή με 120 κι εγώ δίπλα στην μεσαία, από πίσω του περίμεναν να περάσουν αλλά κανείς δεν έπαιξε φώτα ή κόρναρε μέχρι που του έκανα νόημα να αλλάξει λωρίδα. Επίσης, όταν είχε παράπλευρες εισόδους στην εθνική, όποιος κινούνταν δεξιά, αμέσως έμπαινε στην μεσαία για να αφήσει χώρο σ' αυτούς που έμπαιναν με μικρότερη ταχύτητα. Μου έκανε εντύπωση που το τηρούν όλοι σε αντίθεση με την πλειονότητα σε Ελλάδα και Ιταλία..
 
Τελευταία επεξεργασία:

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Το ασπάζομαι.. Σ' εκείνο το ταξίδι, ο σύντροχος ήταν ώρα στην αριστερή με 120 κι εγώ δίπλα στην μεσαία, από πίσω του περίμεναν να περάσουν αλλά κανείς δεν έπαιξε φώτα ή κόρναρε μέχρι που του έκανα νόημα να αλλάξει λωρίδα. Επίσης, όταν είχε παράπλευρες εισόδους στην εθνική, όποιος κινούνταν δεξιά, αμέσως έμπαινε στην μεσαία για να αφήσει χώρο σ' αυτούς που έμπαιναν με μικρότερη ταχύτητα.
Αυτό είναι πολιτισμός!
 
Reactions: sek

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
Gs 1200
Προτιμω την αριστερη γιατι η δεξια τις περισσοτερες φορες ειναι στο μαυρο της το χαλι.Φυσικα κινουμε με αναλογες ταχυτητες και φυσικα οταν βλεπω να με πλησιαζει αλλο οχημα πιανω δεξια.

Στην ΛΕΑ ποτε γιατι εκει καταληγει οτι πεφτει απο τα αλλα οχηματα.
 

Bulmont

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Όνομα
Βαγγελης Χ
Μοτό
BULTACO PURSANG 125
MONTESA ENDURO 125H7
Πιστεύω πώς το θέμα είναι ξεκάθαρο, ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟΣ, και όχι επαρχιακές οδοί.......

Στην εθνική οδό λοιπόν πηγαίνω χρησιμοποιώντας κατά το δοκούν όλο
το πλάτος και όλες τις λωρίδες...........
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Εθνικές οδοί από 130 ως 170 ανάλογα πόσο βιάζομαι όταν υπάρχει ταξίδι στη μέση ή είναι νύχτα .
Προτιμάω την μεσαία αλλά αν έχω κίνηση την αριστερή .
Όντως ισχύει αυτό που είπε ο μανιακ ότι όλα τα κουτιά κάνουν άκρη για να περάσει η πομωνα
Περισσοτερο όμως προτιμάω το δευτερεύον δίκτυο ,έχοντας συνυπολογισει όλους τους αστάθμητους παράγοντες που προαναφέραν οι
από πανω
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Παρεμπιπτόντως η αριστερή λωρίδα χρησιμοποιείται μόνο για προσπέραση.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Με το 1150 ταξιδεύω, (όταν θέλω να πάω κάπου μακριά, συνήθως εκτός συνόρων) 140-150 πραγματικά αλλά σε βόλτες την αποφεύγω την εθνική. Μεσαία λωρίδα και αριστερά μόνο.για προσπέραση.

Με το CCM 100-110 γιατί δουλεύει ψηλά και στην δεξιά λωρίδα. Στην εθνική θα μπω μόνο βράδυ.

Παλιά με το ΖΖR πήγαινα 180 -200 γιατί και να έκοβα, ανέβαζε μόνο του. Στα 160 η γυναίκα με σκούνταγε να γκαζώσω γιατί ήταν σα να πηγαίναμε με 110.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Σε άλλες χώρες!!! :laugh:
Ότι συμβαίνει και στην λεα δηλαδή!!! Σε άλλες χώρες :fun!!!
Σε άλλες χώρες δεν υπάρχει μποτιλιαρισμα.. Δηλαδή?
Σε πολύ κίνηση τα οχήματα κινούνται ακριβώς όπως και στην χώρα μας.
Όταν δεν υπάρχει κίνηση και στην χώρα μας δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα γενικά.
 

rantanplan

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Μαλκότσι
Το ασπάζομαι.. Σ' εκείνο το ταξίδι, ο σύντροχος ήταν ώρα στην αριστερή με 120 κι εγώ δίπλα στην μεσαία, από πίσω του περίμεναν να περάσουν αλλά κανείς δεν έπαιξε φώτα ή κόρναρε μέχρι που του έκανα νόημα να αλλάξει λωρίδα. Επίσης, όταν είχε παράπλευρες εισόδους στην εθνική, όποιος κινούνταν δεξιά, αμέσως έμπαινε στην μεσαία για να αφήσει χώρο σ' αυτούς που έμπαιναν με μικρότερη ταχύτητα. Μου έκανε εντύπωση που το τηρούν όλοι σε αντίθεση με την πλειονότητα σε Ελλάδα και Ιταλία..
λίγο εκτός θέματος......
Μιάς και είμαστε χωριανοί........., μόλις ανέφερες μία από τις κυριότερες αιτίες των καθημερινών ατυχημάτων στον περιφεριακό, μαζί με αυτούς που δέν χρησιμοποιούν όλο το μήκος της παράπλευρης εισόδου ώστε ν' αναπτύξουν ταχύτητα, και με το που βγαίνουν από την έξοδο μπαίνουν κατ' ευθείαν στον κυρίως δρόμο, πόσο απλά πράγματα, αλλα πόσο δύσκολο να τα καταλάβουμε
 

sek

Κουλό μέλος
Περιοχή
Θεσ/νίκη
Όνομα
Νίκος
Μοτό
R1200GS SE
λίγο εκτός θέματος......
Μιάς και είμαστε χωριανοί........., μόλις ανέφερες μία από τις κυριότερες αιτίες των καθημερινών ατυχημάτων στον περιφεριακό, μαζί με αυτούς που δέν χρησιμοποιούν όλο το μήκος της παράπλευρης εισόδου ώστε ν' αναπτύξουν ταχύτητα, και με το που βγαίνουν από την έξοδο μπαίνουν κατ' ευθείαν στον κυρίως δρόμο, πόσο απλά πράγματα, αλλα πόσο δύσκολο να τα καταλάβουμε
True! Μερικές φορές επίσης, κανείς δεν αφήνει να μπεις κάνοντας αριστερά στην μεσαία και αναγκάζεσαι να σταματήσεις σαν να είχες stop..
Spam off
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Σε άλλες χώρες δεν υπάρχει μποτιλιαρισμα.. Δηλαδή?
Σε πολύ κίνηση τα οχήματα κινούνται ακριβώς όπως και στην χώρα μας.
Όταν δεν υπάρχει κίνηση και στην χώρα μας δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα γενικά.
Υπάρχουν μποτιλιαρίσματα και στις άλλες χώρες, και τα οχήματα κινούνται όπως και στην δίκη μας (εάν εξαιρέσεις την ΛΕΑ φυσικά :sneaky: )!!!

Το ότι η αριστερή λουρίδα είναι κανονικά μόνο για προσπέραση, ΚΑΙ αυτό είναι «υπό συζήτηση» εδώ :sneaky:!!!

Όταν δεν υπάρχει κίνηση, δεν υπάρχει πρόβλημα στη χώρα μας! Αυτό μας έλειπε, να υπήρχε δηλαδή ακόμα και τότε προβλημα :hungover:!
 
Top Bottom