Εθνική Οδός - Με πόσα και σε ποιά λωρίδα;

Coyote

Μέλος
Όνομα
Τάσος
Μοτό
Varadero C-ABS 2010
Σε άλλες χώρες δεν υπάρχει μποτιλιαρισμα.. Δηλαδή?
Σε πολύ κίνηση τα οχήματα κινούνται ακριβώς όπως και στην χώρα μας.
Όταν δεν υπάρχει κίνηση και στην χώρα μας δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα γενικά.


Μποτιλιάρισμα βόρεια Ιταλία, όλα σταματημένα έβγαλα και φώτο την Λ.Ε.Α. γιατί μου έκανε εντύπωση....





 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Στα Αγγλικά smart motorways την ΛΕΑ την δίνουν σε κυκλοφορία με φωτεινή ένδειξη "use hard shoulder", αλλά εκεί ρυθμίζουν και το μποτιλιάρισμα όσο μπορούν μειώνοντας ταχύτητα στα οχήματα και αυξάνοντας ταχύτητα σε άλλα σημεία.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Μποτιλιάρισμα βόρεια Ιταλία, όλα σταματημένα έβγαλα και φώτο την Λ.Ε.Α. γιατί μου έκανε εντύπωση....





Τέτοια εικόνα έχει και η χώρα μας πλεον
Δεν έχω φώτο από μποτιλιαρισμα έξω από τη Ρώμη, να δεις ομορφιες οι Ρωμαίοι
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
α ρε γατάκια λίγο υπομονή μέχρι να ομαλοποιηθούν τα πράματα

ΜΕΤΑ

Θα δείτε τι πα να πει βλαχοδήμαρχος και
ΜΕΓΑΑΑΑΑΑΛΟΣ ΠΕΡΙΠΑΤΟΣ
:ha
 

Hellmarine

Μέλος
Περιοχή
Ζωγράφου
Όνομα
Δημος
Μοτό
Bmw f800gs
Μποτιλιάρισμα βόρεια Ιταλία, όλα σταματημένα έβγαλα και φώτο την Λ.Ε.Α. γιατί μου έκανε εντύπωση....





Έτσι και πατήσει ρόδα στην ΛΕΑ σε έχουν σταματήσει στα διόδια και σου έχουν κόψει την κλήση, εκεί δουλεύουν οι κάμερες... Το έχω ζήσει με τουριστικό λεωφορείο που ο οδηγός του έφυγε λίγο και πάτησε και κινήθηκε για λίγο πάνω στην γραμμή στην ΛΕΑ, μας σταμάτησαν ποιο κάτω και έπεσε κλήση...
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Πρέπει να ζούμε σε διαφορετική χώρα μάλλον :fun
Κάνω σχεδόν κάθε σκ.. Το Αθήνα Κόρινθος και το βλέπω στην επιστροφή.
Ένα με δύο αυτοκίνητα συναντάς στην ΛΕΑ πλέον.
 

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
Κάνω σχεδόν κάθε σκ.. Το Αθήνα Κόρινθος και το βλέπω στην επιστροφή.
Ένα με δύο αυτοκίνητα συναντάς στην ΛΕΑ πλέον.
Πρέπει να ζούμε σε παράλληλο σύμπαν.... Την προηγούμενη Κυριακή μόνο η Μάρα έλειπε από την ΛΕΑ. Η Σάρα είχε περάσει προηγουμένως μαζί με καμιά 30αριά ανεγκέφαλους.
Εγώ με 40 και ενδιάμεσα αριστερής-μεσαίας....
 

sek

Κουλό μέλος
Περιοχή
Θεσ/νίκη
Όνομα
Νίκος
Μοτό
R1200GS SE
Έχουμε σταματήσει στη ΛΕΑ στην Ισπανία αμέσως μετά από παράπλευρη είσοδο, οκ, λάθος αλλά ήταν άμεση βιολογική ανάγκη, κατά κάποιο τρόπο δεν είμαστε πολύ επικίνδυνοι για την κυκλοφορία γιατί όσοι έρχονται πίσω μας είναι από την είσοδο και δεν έχουν μεγάλη ταχύτητα. Στα 3' εμφανίστηκε τροχαία και μας έγραψαν αδιαπράγματευτα. 100€ έκαστος.
 
Τελευταία επεξεργασία:

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Έχουμε σταματήσει στη ΛΕΑ στην Ισπανία αμέσως μετά από παράπλευρη είσοδο, οκ, λάθος αλλά ήταν άμεση βιολογική ανάγκη, κατά κάποιο τρόπο δεν είμαστε πολύ επικίνδυνοι για την κυκλοφορία γιατί όσοι έρχονται πίσω μας είναι από την είσοδο και δεν έχουν μεγάλη ταχύτητα. Στα 3' εμφανίστηκε τροχαία και μας έγραψαν αδιαπράγματευτα. 100€ έκαστος.
Στοιχησε λιγο παραπανω το κατουρημα............... :laugh::laugh::laugh::laugh:
 

andreasgt

Μέλος
Όνομα
Ανδρεας
Μοτό
BMW R 1250 GS ADVENTURE / 2019
120-140 ειτε μονοκαβαλος ειτε δικαβαλος και συνηθως μεταξυ αριστερης και μεσαιας λωριδας. Θεωρω πως εαν κατι συμβει και βρισκεσαι στην μεσαις λωριδα εχεις περισσοτερο χωρο για ελιγμο αριστερα η δεξια. Η δεξια με χαλαει λογω ποιοτητας οδοστροματος αλλα και γιατι συνηθως με το ρθθμο που κραταω συχνα πυκνα πρεπει να προσπερνας καποιον ξεχασμενο.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Χτες το βράδυ γυρνάμε από Βόλο/Πήλιο.

Στα διόδια του Θεολόγου, είναι στον γκισέ μηχανάκι. Ο οδηγός δεν βγάΝει το γαντάκι του γιατί θεωρεί ότι είναι πιο απλό να ψάξει μιά χούφτα ψιλά με το γάντι από όπου τα είχε, να κρεμαστεί η υπάλληλος έξω από το παράθυρο για να ψαρέψει το αντίτιμο και μετά να τα βάλει στην τσέπη και να φύγει. Κάνει μιά ξερογκαζιά και ακούγεται η χαρακτηριστική υγρή πορδή του δικύλινδρου σε σειρά, μηχανότρατα ρελαντί στο λιμάνι, πλοπ-πλοπ. Επιτέλους φεύγει. Πληρώνουν και οι άλλοι πίσω του, έρχεται η σειρά μας, ξεκινάμε. Είναι παγκοσμίως γνωστό ότι το jimny είναι πιο γρήγορο και από βεστρόμ, τρώω και ένα κράξιμο γιατί δεν πάει πάνω από 100 στην ανηφόρα από την ευγενέστατη κατά τα λοιπά συνοδηγό (με 90 ανέβαινε την ανηφόρα που τσάκισε το αΦάνατο τρασάλπ του Κωστή, εκεί μου είπε ξέρεις ότι το αυτοκίνητο έχει και πέμπτη ταχύτητα ε; Λες και αν βάλεις πέμπτη θα τραβάει καλύτερα στην ανηφόρα... ΚΑΜΙΑ ΝΤΡΟΠΗ). Και βλέπω το κωλοφάναρο της τράτας, λέω δεν είναι δυνατόν.... Αλλά είναι και πλησιάζουμε κιόλας, WTF. Φτάνουμε μετά το ισιάδι, εννοείται ο αναβάτης ο αργά και αριστερά γιατί ΕΤΣΙ. Λέω δεν πειράζει, θα περάσω από δεξιά, έχει και χώρο να βγω αριστερά μπροστά του πριν την νταλίκα και να μην ενοχληθεί κανείς μας. Φτάνω σχεδόν δίπλα, είναι CB500X ή NC7X0X, το οποίο ανάβει δεξί φλας και αρχίζει να μπαίνει μπροστά μου. Φρένα, εν τω μεταξύ έχει έρθει και άλλο αυτοκίνητο πίσω από το ATIA, κοιταζόμαστε με τον άλλο οδηγό, μπαίνει δεξιά το χόνδα, εκεί που πάει να επιταχύνει το άλλο αυτοκίνητο ανάβει αριστερό φλας και αρχίζει πάλι να κινείται αριστερά. Για μιά στιγμή λέω τι στο καλό έχει πάθει ο μλκς ο γέρος (σαν λευκή κοτσίδα φάνηκε ανάμεσα στο κράνος και στο μπουφάν) μετά κατάλαβα, μπήκε δεξιά, ήταν βέβαιος ότι δεν θα προλάβει να μας αφήσει να περάσουμε πριν φτάσει στην νταλίκα και επειδή στα μοτοτσιπί όποιος είναι μπροστά διαλέγει γραμμή πήρε την πιο λογική απόφαση, αντί να κλείσει λίγο το γκάζι που ποιός άνθρωπος το κάνει αυτό όταν έχει αγγίξει την ταχύτητα του φωτός, δηλαδή τα 110 χιλιόμετρα την ώρα, κανείς, απλά θα βγει να περάσει. Έχουμε μείνει λοιπόν και περιμένουμε τον μλκ να τελειώσει το προσπέρασμα του, υπάρχει δεύτερη νταλίκα, χώνεται δεξιά στο κενό ανάμεσα στις νταλίκες και βγάζει ΠΑΛΙ φλας για αριστερά αλλά κανείς δεν είχε διάθεση για ευγένειες τέτοιου τύπου "περάστε, όχι εσείς παρακαλώ, μα τι λέτε, όχι περάστε" και τον αφήσαμε δεξιά, όπου εννοείται ότι και δεν στριμώχτηκε τόσο αργά που πήγαινε και ξαναβγήκε και ΠΑΡΕΜΕΙΝΕ αριστερά σε άδειο δρόμο μέχρι που έφτασε το επόμενο αυτοκίνητο και κόλλησε πίσω. Το πιο αστείο είναι ότι δεν ήταν γέρος με κοτσίδα, ήταν ξανθιά με κοτσίδα και... "η διαφάνεια στο κολάν την μάρανε, μας κράζουν στο δρόμο και να γιατί" όπως πρόσεξε η συνοδηγός. Και κάπου σε κάποιο άλλο σόσιαλ φαντάζομαι έχει ποστάρει ινσταστόρι "έφαγα τον δρόμο με κουτάλι, είμαι μιά θεά, είστε το μαύρο χάλι".

Ποιός πανύβλακας δάσκαλος ή "παλαίουρας γνώστης/μύστης του δίτροχου" έχει εμφυσήσει στους νεοφώτιστους την άποψη ότι αριστερά είναι πιο ασφαλής η λωρίδα οπότε πιάσε την και όσοι είναι πίσω ξιδάκι γιατί.... είσαι μπροστά και επιλέγεις τι θα κάνεις, θεϊκό δικαίωμα;



Απορία #2, νωρίτερα την ίδια ημέρα: Πήλιο, δρόμος Τσαγκαράδα-Μηλιές, βλέπω ένα VFR στο αντίθετο, μιά χαρά το παιδί. Μετά λίγη ώρα έρχεται επάνω στην στροφή αστροπελέκι με.... άλλο VFR (δύο σε μία ημέρα στον ίδιο δρόμο είναι να παίξεις τζόκερ μετά, όχι δεν έπαιξα) και μπαίνει σφήνα φρενάροντας τελευταία στιγμή ανάμεσα σε εμένα και ακόμα ένα αυτοκίνητο. Μπορούσε να περάσει; Ναι, άνετα, χαλαρά. Το τρενάκι της ανίας αποτελείται από Saab 9-3 2.0T τριών όγκων (δεν ξέρω αν είναι το τελευταίο που βγήκε, βαριέμαι να ψάξω), το jimny και ένα παλιό σειρά 3 πενφέ. Ο χονδαίος λοιπόν αποφασίζει ότι θα ξεκουραστεί κινούμενος ανάμεσα στο αυτοκίνητο μου και το προπορευόμενο, τεντώνει το ένα χέρι, το άλλο, το πόδι, το άλλο πόδι, σηκώνεται, αφήνει και τα δύο χέρια, μετά πάλι να στρίβει τον ένα καρπό, τον άλλο, ξανά σηκώνεται να στρώσει το βρακί που εξέχει... Και μία πλησιάζει εμένα μία τον άλλο. Το Saab κινείται "τόσο-όσο" δηλαδή τόσο αργά που σου σπάει τα @@, όσο γρήγορα που να μην μπορείς να περάσεις με το jimny χωρίς να κινδυνέψεις. Και έχεις και τον μαλάκα να κάνει γιόγκα και διατάσεις, κράνος, μπουφάν, χωρίς γάντια, τζινάκι και σταράκια, ανάμεσα σε δύο τουρίστες αντί να μείνει πιο πίσω και να κάνει ότι στο καλό του φωτίσει ο Γιαχβέ, χωρίς κάμποσα κιλά σίδερο να τον απειλούν. Πόσο χαζός πρέπει να είναι κάποιος για να επιλέξει να το κάνει αυτό;

Πως καταφέρνει ο κόσμος να κάνει μιά απλή μετακίνηση επικίνδυνη και μετά φταίει ο Μολώχ κλπ κλπ κλπ και όχι η κεφάλα του η άδεια;
 
Τελευταία επεξεργασία:

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Ελα ρε συ.
Πηρε ο Ναδάλ vfr και ηρθε για διακοπες Ελλαδα?
:fun:fun:fun
 

mike

Μέλος
Περιοχή
Ρέθυμνο
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
aprillia caponord rally
Γιάννη πραγματίκα αν κατέβεις ποτέ Κρήτη θα σε ποτίσω ρακι όση θέλεις και θα κάθομαι να σ απολαμβάνω να εξιστορείς ! επίσης στο vfr λογικά είχε θέμα η γωνία στα γόνατα ! να τα λέμε αυτά !
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Εγώ ανυσηχω.... Όσο πάει ρίχνει και το μ.ο ταχύτητας στην εθνική.
Ανηφόρες και με αέρα, το jimny είναι χειρότερο και από 250 μονοκύλινδρο.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Εσεις λετε για μεσες ωριαιες...τη μαλακια που εχουν κανει και εχει εξοδο αριστερα!!!! η εθνικη οδος οπως κατεβαινεις απο τριπολη και θες πατρα,ειναι παγκοσμια πρωτοτυπια...
επισης η μεσαια ή αριστερη θελει και καθρεπτες μην το ξεχναμε,γιατι πολλοι εχουν βαλει ταπες αντι γι αυτους!!!
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Στην περίπτωση της κοπέλας, δεν έπρεπε καν να σκέφτεται να κινηθεί αριστερά τόσο αργά που πήγαινε. Θα μου πεις είναι η μόνη ή η πρώτη, τουλάχιστον ο κλασικός αναισθητόπουλος δεν κάνει ζιγκ ζαγκ, απλά μένει αριστερά. Ή στην μέση, ενώ δεξιά είναι άδεια λωρίδα, αναγκάζοντας τους άλλους να περνάνε από αριστερά και δεξιά. Κάπου είχα δει ένα άρθρο που έγραφε ότι είναι αρκετά πιο επικίνδυνος ο αργός οδηγός στον δρόμο, ισχύει.
 
Top Bottom