:he:he130 το XR ..... ίσως να τα πιάνει με πρώτη, σίγουρα πάει πάνω από 100. Τι τα θες, ζητήματα που δεν θα απασχολήσουν ποτέ έναν κάτοχο μπόξερ.
...Και η πλακα ειναι οτι μας δουλευει κιολας, οτι δεν το ανοιγει...!:he:he
Στο πρόγραμμα rain.... Το σκίζει!!...Και η πλακα ειναι οτι μας δουλευει κιολας, οτι δεν το ανοιγει...!
Εμένα με φοβίζει το συγκεκριμένο σημείο και οι κλήσεις του δρόμου είναι όλες ανάποδες...Προσπαθώ να σεβαστώ τα όρια στα τούνελ αλλά γίνεται επικίνδυνο το πράμα . Όταν έχει όριο 80 και περάσεις με 120+ και σε πιάσει η κάμερα, δηλαδή 30 km πάνω από το οριο, χαιρετάς το δίπλωμα για 2 μήνες + το πρόστιμο.
Με το αμάξι είναι πιο εύκολο με την μοτοσυκλέτα φοβάμαι.
Λοιπόν για να πω και κάτι σοβαρό....Και η πλακα ειναι οτι μας δουλευει κιολας, οτι δεν το ανοιγει...!
Δεν τα ξερω αυτα τα μοντερνα...εμενα ειναι παλιο!Στο πρόγραμμα rain.... Το σκίζει!!
Ε για να φανταστείς, στο rain πάλι βγάζει περισσότερα άλογα από όσα ονειρεύεται το V4 στον στρόφαλο. Ευρωπαϊκά, μην μπλέξεις, μόνο Ιταλικό αυτοκίνητο που δεν χαλάει ποτέ.Δεν τα ξερω αυτα τα μοντερνα...εμενα ειναι παλιο!
Ορεξουλες βλεπω ε;;!!!Ε για να φανταστείς, στο rain πάλι βγάζει περισσότερα άλογα από όσα ονειρεύεται το V4 στον στρόφαλο. Ευρωπαϊκά, μην μπλέξεις, μόνο Ιταλικό αυτοκίνητο που δεν χαλάει ποτέ.
Τον τρώει.... Να του βάλω φρέσκο βιδεοΟρεξουλες βλεπω ε;;!!!
Στάλθηκε από το SM-A750FN μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Πηρε 160 αλογα στροφαλο και την ψωνισε!Τον τρώει.... Να του βάλω φρέσκο βιδεο
Παρακαλώ η γραμματέας να διαγράψει τη συγκριτική αναφορά από τα πρακτικά.Ανηφόρες και με αέρα, το jimny είναι χειρότερο και από 250 μονοκύλινδρο.
Θα φτιάξω ένα στο διπλό σταντ με ανεμιστήρα για να ακούγεται αέρας σαν να κινείται το μηχανάκι και θα σας κοροϊδέψω ότι τρέχω με πολλά. Μόνο κοντέρ στο πλάνο. Η εναλλακτικά green screen λήψη και γρήγορο βίντεο mix από YouTube.Τον τρώει.... Να του βάλω φρέσκο βιδεο
Τα 110 στα 800κυβ. δεν με χαλανε φιλε...Pektis και πριν με τα 145 ψωνάρα ήταν και τώρα με τα 165 το ίδιο. Είναι να μην πάρεις καλό χιλιάρι. Τι στα λέω τώρα, Χόντα εγγύηση, ασπαστα, ξεχνάς το συνεργείο, ξέρετε οι κάτοχοι. Καλύτερα αξιοπιστία παρά ιπποδύναμη.
Αυτά συζητούσαμε και με τον Γιώργο τότε που ήταν να πάρω το 1000, αυτά λέμε και 10 χρόνια μετά, ακριβώς ίδιες κουβέντες;Τα 110 στα 800κυβ. δεν με χαλανε φιλε...
Αν ειχα τα 160 τα δικα σου επειδη με ξερω, θα μιλουσαμε απο τον Αγ.Πετρο τωρα...
To γκαζι του vfr ειναι υπερ αρκετο σε πληροφορώ. Δεν χρειαζομαι αρκουδογκαζο...!Αυτά συζητούσαμε και με τον Γιώργο τότε που ήταν να πάρω το 1000, αυτά λέμε και 10 χρόνια μετά, ακριβώς ίδιες κουβέντες;
Έχει ενδιαφέρον το ότι η ευθύνη της απόφασης μετατοπίζεται σε υπερφυσικά όντα και εν δυνάμει καταστάσεις ακόμα και τώρα, η απλή πραγματικότητα είναι ότι είχες κάτι άλλο στο μυαλό, το πήρες, το χαίρεσαι. Θα μπορούσαμε να δεχτούμε και ως πιθανότητα το ότι παρά το γεγονός ότι το κοντέρ σου γράφει 40+ έτη δεν έχεις αποκτήσει φίλτρο αυτοσυντήρησης και σε οτιδήποτε καβαλήσεις γυρνάς το γκάζι στο 100%, αλλά δεν ίσχυε τότε και δεν ισχύει και τώρα. Τίποτα μεμπτό στο να μην θες να πάρεις τόσο δυνατό μηχανάκι, ρεαλιστικά δεν χρειάζεται. Μπορείς να πας αργά και αριστερά ακόμα και με το VFR.
Ετσι Τα 110 στροφαλισια του VFR ειναι μια χαρα και παλι μπορει να μπλεξεις αν δεν ελεγχεις το δεξι καρπο καθως τα 200 ειναι απλα ενα νουμερο στο κοντερ, sport touring γαρ και οχι on-off. Για τον ιδιο λογο εχω αποφυγει να παρω μηχανακι με 150+ αλογα καθως πασχω και απο μια μικρη αγκυλωσηΤα 110 στα 800κυβ. δεν με χαλανε φιλε...
Αν ειχα τα 160 τα δικα σου επειδη με ξερω, θα μιλουσαμε απο τον Αγ.Πετρο τωρα...
Και για τα on off... Τα 200 είναι απλά είναι νούμερο πλέον.Ετσι Τα 110 στροφαλισια του VFR ειναι μια χαρα και παλι μπορει να μπλεξεις αν δεν ελεγχεις το δεξι καρπο καθως τα 200 ειναι απλα ενα νουμερο στο κοντερ, sport touring γαρ και οχι on-off. Για τον ιδιο λογο εχω αποφυγει να παρω μηχανακι με 150+ αλογα καθως πασχω και απο μια μικρη αγκυλωση