Εθνική Οδός - Με πόσα και σε ποιά λωρίδα;

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Προσπαθώ να σεβαστώ τα όρια στα τούνελ αλλά γίνεται επικίνδυνο το πράμα . Όταν έχει όριο 80 και περάσεις με 120+ και σε πιάσει η κάμερα, δηλαδή 30 km πάνω από το οριο, χαιρετάς το δίπλωμα για 2 μήνες + το πρόστιμο.

Με το αμάξι είναι πιο εύκολο με την μοτοσυκλέτα φοβάμαι.
Εμένα με φοβίζει το συγκεκριμένο σημείο και οι κλήσεις του δρόμου είναι όλες ανάποδες...
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
...Και η πλακα ειναι οτι μας δουλευει κιολας, οτι δεν το ανοιγει...!
Λοιπόν για να πω και κάτι σοβαρό.

Το ότι δουλευόμαστε με τον μάνιακ βγάζει γέλιο και καλώς γίνεται.


Η πραγματική διαφορά ανάμεσα στο "120" και το "80" στον περιφερειακό Υμηττού είναι της τάξης του 3λεπτου. Δηλαδή ψυχολογικά τεράστια διαφορά, πρακτικά μηδέν.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δεν τα ξερω αυτα τα μοντερνα...εμενα ειναι παλιο!:p:p
Ε για να φανταστείς, στο rain πάλι βγάζει περισσότερα άλογα από όσα ονειρεύεται το V4 στον στρόφαλο. Ευρωπαϊκά, μην μπλέξεις, μόνο Ιταλικό αυτοκίνητο που δεν χαλάει ποτέ.
 

Pektis

Μέλος
Όνομα
Janis
Μοτό
Vfr vtec rc 46
Ε για να φανταστείς, στο rain πάλι βγάζει περισσότερα άλογα από όσα ονειρεύεται το V4 στον στρόφαλο. Ευρωπαϊκά, μην μπλέξεις, μόνο Ιταλικό αυτοκίνητο που δεν χαλάει ποτέ.
Ορεξουλες βλεπω ε;;!!!

Στάλθηκε από το SM-A750FN μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Τον τρώει.... Να του βάλω φρέσκο βιδεο
Θα φτιάξω ένα στο διπλό σταντ με ανεμιστήρα για να ακούγεται αέρας σαν να κινείται το μηχανάκι και θα σας κοροϊδέψω ότι τρέχω με πολλά. Μόνο κοντέρ στο πλάνο. Η εναλλακτικά green screen λήψη και γρήγορο βίντεο mix από YouTube.


Pektis και πριν με τα 145 ψωνάρα ήταν και τώρα με τα 165 το ίδιο. Είναι να μην πάρεις καλό χιλιάρι. Τι στα λέω τώρα, Χόντα εγγύηση, ασπαστα, ξεχνάς το συνεργείο, ξέρετε οι κάτοχοι. Καλύτερα αξιοπιστία παρά ιπποδύναμη.
 

Pektis

Μέλος
Όνομα
Janis
Μοτό
Vfr vtec rc 46
Pektis και πριν με τα 145 ψωνάρα ήταν και τώρα με τα 165 το ίδιο. Είναι να μην πάρεις καλό χιλιάρι. Τι στα λέω τώρα, Χόντα εγγύηση, ασπαστα, ξεχνάς το συνεργείο, ξέρετε οι κάτοχοι. Καλύτερα αξιοπιστία παρά ιπποδύναμη.
Τα 110 στα 800κυβ. δεν με χαλανε φιλε...
Αν ειχα τα 160 τα δικα σου επειδη με ξερω, θα μιλουσαμε απο τον Αγ.Πετρο τωρα...:pointu:
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Τα 110 στα 800κυβ. δεν με χαλανε φιλε...
Αν ειχα τα 160 τα δικα σου επειδη με ξερω, θα μιλουσαμε απο τον Αγ.Πετρο τωρα...:pointu:
Αυτά συζητούσαμε και με τον Γιώργο τότε που ήταν να πάρω το 1000, αυτά λέμε και 10 χρόνια μετά, ακριβώς ίδιες κουβέντες;
Έχει ενδιαφέρον το ότι η ευθύνη της απόφασης μετατοπίζεται σε υπερφυσικά όντα και εν δυνάμει καταστάσεις ακόμα και τώρα, η απλή πραγματικότητα είναι ότι είχες κάτι άλλο στο μυαλό, το πήρες, το χαίρεσαι. Θα μπορούσαμε να δεχτούμε και ως πιθανότητα το ότι παρά το γεγονός ότι το κοντέρ σου γράφει 40+ έτη δεν έχεις αποκτήσει φίλτρο αυτοσυντήρησης και σε οτιδήποτε καβαλήσεις γυρνάς το γκάζι στο 100%, αλλά δεν ίσχυε τότε και δεν ισχύει και τώρα. Τίποτα μεμπτό στο να μην θες να πάρεις τόσο δυνατό μηχανάκι, ρεαλιστικά δεν χρειάζεται. Μπορείς να πας αργά και αριστερά ακόμα και με το VFR.
 

Pektis

Μέλος
Όνομα
Janis
Μοτό
Vfr vtec rc 46
Αυτά συζητούσαμε και με τον Γιώργο τότε που ήταν να πάρω το 1000, αυτά λέμε και 10 χρόνια μετά, ακριβώς ίδιες κουβέντες;
Έχει ενδιαφέρον το ότι η ευθύνη της απόφασης μετατοπίζεται σε υπερφυσικά όντα και εν δυνάμει καταστάσεις ακόμα και τώρα, η απλή πραγματικότητα είναι ότι είχες κάτι άλλο στο μυαλό, το πήρες, το χαίρεσαι. Θα μπορούσαμε να δεχτούμε και ως πιθανότητα το ότι παρά το γεγονός ότι το κοντέρ σου γράφει 40+ έτη δεν έχεις αποκτήσει φίλτρο αυτοσυντήρησης και σε οτιδήποτε καβαλήσεις γυρνάς το γκάζι στο 100%, αλλά δεν ίσχυε τότε και δεν ισχύει και τώρα. Τίποτα μεμπτό στο να μην θες να πάρεις τόσο δυνατό μηχανάκι, ρεαλιστικά δεν χρειάζεται. Μπορείς να πας αργά και αριστερά ακόμα και με το VFR.
To γκαζι του vfr ειναι υπερ αρκετο σε πληροφορώ. Δεν χρειαζομαι αρκουδογκαζο...!
Εχει και το vtec & ξεγελιεμαι...:p
Το πως οδηγουσαμε τοτε, ειναι ενα αλλο καφαλαιο...!
Καμια σχεση το τοτε με το τωρα...Αλιμονο αν ακομα και τωρα πηγαινα τερμα γκαζι...Το μυαλο εχει μπει στη θεση του πλεον amyrou...
Ελα όμως που μια στο τοσο μπλεκω με καλοθελητες και πιανω τον εαυτο μου να ξεφευγει;
Πιστευω οτι εχουμε ηρεμησει απο τοτε...
Οσο πιο μικρος εισαι, εχεις περισσοτερο αγνοια κινδυνου.
Και αυτο που λες για κλεψιμο στο κοντερ , δεν παιζει...Μαμα ειναι τα γραναζια ρε, με αλλαγμενα κλεβει!!
Ελα να σε μετρησω μπας και ξεκοτεψεις απο τα 130!!!:fun:fun
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Τα 110 στα 800κυβ. δεν με χαλανε φιλε...
Αν ειχα τα 160 τα δικα σου επειδη με ξερω, θα μιλουσαμε απο τον Αγ.Πετρο τωρα...:pointu:
Ετσι :ok: Τα 110 στροφαλισια του VFR ειναι μια χαρα και παλι μπορει να μπλεξεις αν δεν ελεγχεις το δεξι καρπο καθως τα 200 ειναι απλα ενα νουμερο στο κοντερ, sport touring γαρ και οχι on-off. Για τον ιδιο λογο εχω αποφυγει να παρω μηχανακι με 150+ αλογα καθως πασχω και απο μια μικρη αγκυλωση :D
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ετσι :ok: Τα 110 στροφαλισια του VFR ειναι μια χαρα και παλι μπορει να μπλεξεις αν δεν ελεγχεις το δεξι καρπο καθως τα 200 ειναι απλα ενα νουμερο στο κοντερ, sport touring γαρ και οχι on-off. Για τον ιδιο λογο εχω αποφυγει να παρω μηχανακι με 150+ αλογα καθως πασχω και απο μια μικρη αγκυλωση :D
Και για τα on off... Τα 200 είναι απλά είναι νούμερο πλέον.
Εδώ και αρκετά χρόνια.
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Αν και τα ειπαν λιγο πολυ και οι προλαλησαντες εξαρταται τι καβαλας. Στις ιδιες συνθηκες που πηγαινω 130-140 με το Τενερε, με το ΖΖR 14 πας 180-200 τραγουδωντας. καθε περιπτωση ειναι διαφορετικη και η ουσια ειναι να μπορεις να προσαρμοζεσαι αναλογα.
 
Top Bottom