Εκείνη η άμμος μέσα στην στροφή

Hellmarine

Μέλος
Περιοχή
Ζωγράφου
Όνομα
Δημος
Μοτό
Bmw f800gs
Καλησπέρα
Χτες βρέθηκα στο παρακατι να φάω την πρώτη μου καλή τούμπα και δικαβαλος μάλιστα με την γυναίκα πάνω... Επαρχιακός δρόμος νησάκι, στροφουλες 2α 3η και εκεί που μπαίνω στην στροφουλα ένα μικρό λοφακι άμμος... Λέω γίναμε.. Χάνει πρόσφυση το μπροστινό δυο τρία ψαρέματα το τιμόνι δεξιά αριστερά, το σφιγγω γερά κλείνω και το γκάζι λίγο, πάλι καλά το έσωσα...
Ερώτηση λοιπόν... Ποια είναι η σωστή συμπεριφορά σε τέτοια περίπτωση?
 

rock n rolla_990

Κόπανος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Ζ
Μοτό
GS χιλιαδιακοσα
Piaggio Beverly
Vespa PX200E
Ερώτηση λοιπόν... Ποια είναι η σωστή συμπεριφορά σε τέτοια περίπτωση?
Επανέλαβε μετά απο μένα.

Πάτερ ημών ο εν τοις ουρανοις.......
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Καλησπέρα
Χτες βρέθηκα στο παρακατι να φάω την πρώτη μου καλή τούμπα και δικαβαλος μάλιστα με την γυναίκα πάνω... Επαρχιακός δρόμος νησάκι, στροφουλες 2α 3η και εκεί που μπαίνω στην στροφουλα ένα μικρό λοφακι άμμος... Λέω γίναμε.. Χάνει πρόσφυση το μπροστινό δυο τρία ψαρέματα το τιμόνι δεξιά αριστερά, το σφιγγω γερά κλείνω και το γκάζι λίγο, πάλι καλά το έσωσα...
Ερώτηση λοιπόν... Ποια είναι η σωστή συμπεριφορά σε τέτοια περίπτωση?
Ακριβώς το αντίθετο :laugh::laugh::roflmao:
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Μετά το Πάτερ Υμών...

Και αν μιλάμε για μπόλικη άμμο, ξεχνάς το μπροστινό φρένο, έχεις μόνιμα ανοιχτό το γκάζι στο 1/4 και μέσα στη στροφή και φρενάρεις μόνο με το πίσω. Αν δεν πιάσει ξαναπές το Πατερ Υμών.
 

nikos_pc

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Νίκος
Μοτό
TIGER 800 XC
Αυτή ήταν η κύρια ερώτηση μου, σε σχολείο που έκανα. Η απάντηση είναι δεν κάνεις τίποτα δεν αλλάζεις θέση στο γκάζι, ούτε πλησιάζεις τα φρένα και το τιμόνι το κρατάς σαν να έχεις στα χέρια σου ένα μωρό. Το μόνο που κάνεις είναι να κρατηθείς όσο μπορείς με τα πόδια σου. Η μηχανή θα γλυστρίσει όσο είναι και θα βρεί την πρόσφυση να συνεχίσει εσύ έχεις το θέμα να κρατηθείς επάνω της. Έχω πατήσεις σε κλειστή στροφή με χλμ. πετρέλαιο και πρόσφατα χώμα και όντως κράτηθηκα και δεν έκανα τίποτα και βγήκα χωρίς το παραμικρό απο την στροφή. Πλέον υποστηρίζω ότι τα σχολεία χρειάζονται και κοστίζουν πολύ λιγότερο απο αυτά που θα σε γλυτώσουν.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Από την μέχρι τώρα εμπειρία μου στο χωμα όταν κάτι δεν πάει καλά ανοίγω το γκάζι
Όσες φορές μου έχει συμβεί στην άσφαλτο δεν κάνω τίποτα!!!!!απλά εμπιστεύομαι την μηχανή μου και περιμένω στωικά να πιάσει πρόσφυση ο τροχός
Πάντα πιάνει !!!!!!
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Όσες φορές μου έχουν συμβεί παρόμοιες καταστάσεις, δεν προλαβαίνω να σκεφτώ θεωρίες. Απλά λειτουργώ ενστικτωδώς.
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Από την μέχρι τώρα εμπειρία μου στο χωμα όταν κάτι δεν πάει καλά ανοίγω το γκάζι
Όσες φορές μου έχει συμβεί στην άσφαλτο δεν κάνω τίποτα!!!!!απλά εμπιστεύομαι την μηχανή μου και περιμένω στωικά να πιάσει πρόσφυση ο τροχός
Πάντα πιάνει !!!!!!
Στην άσφαλτο είναι πιο απλά τα πράγματα ,αρκεί να έχει τρακσιον
 
Reactions: Gus

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Και αμα σου φυγει το μπροστινο υπο κλιση λογω φυγοκεντρου (στροφη δλδ) θα σε σωσει το TC?????????????

προτιμω τα μικι μαυς,ειναι κ πιο διασκεδαστικα.

Καλο θα ηταν να κατανοησετε τι κανουν κ πως αυτα τα συστηματα ,η υπερβολικη εμπιστοσυνη μονο κακο κανει στην ασφαλεια σας
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Έχει και γι'αυτό ,αλλά θες τέρμα καινούριο μηχανάκι .
Κορνερινκ λεγεται.
 
Reactions: Gus

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Δεν υπάρχουν μπικικινια για κορνερινγκ και τα τοιαύτα, οπότε ας μείνουμε μερικοί (και γω μαζί εννοείται)στο Μίκι μαους :p
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Έχει και γι'αυτό ,αλλά θες τέρμα καινούριο μηχανάκι .
Κορνερινκ λεγεται.
Παλι αδιαβαστος(εισαι)
 
Τελευταία επεξεργασία:

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Παλι αδιαβαστος
Μη μου στεναχωριέσαι.
Και γω τρεις φορές κοντεψα να χάσω το δεξί ποδάρι από μπαριερα ,με έσωσε ο αυτοσχεδιασμος γκάζι- φρένο & φυσικά τα παυερημα .
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το σφίγγω/κλείνω είναι τα SR (survival reactions αντιδράσεις επιβίωσης) που εξασφαλίζουν την πτώση. Ενστικτωδώς θες να μειώσεις ταχύτητα (άρα κλείνεις γκάζι/φρενάρεις) για να μειώσεις το φαινόμενο που προκλήθηκε και αν πέσεις να πέσεις με πιο λίγα.

Πρακτικά το καλύτερο είναι να αφήσεις το λάστιχο να βρει πρόσφυση χωρίς να αφήσεις εντελώς το τιμόνι στην μοίρα του, αλλά το να συνεχίσεις να κατευθύνεις την μοτοσικλέτα όσο "ψαρεύει" είναι κάτι που αν δεν το κάνεις συνέχεια (πχ οδηγώντας στο χώμα) δεν βγαίνει από ένστικτο ποτέ.

Απλά είσαι τυχερός αν δεν τρέχεις άρα δεν θα φύγεις πολύ εκτός γραμμής και αν έχεις μεγάλους τροχούς που επιτρέπουν πιο χαλαρές αντιδράσεις στο μηχανάκι. Το γκάζι δεν πρέπει να κλείσει, η θεωρία λέει ότι μπορεί να φτάσει στο "μη επιταχυνόμενο" άνοιγμα χωρίς συνέπειες.
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Στη δικιά μου περίπτωση όσο έκλεινα το γκάζι τόσο με έβγαζε εκτός ,οπότε άνοιγα -εκλεινα και έτσι μπόρεσα να κρατήσω μια υποτιθέμενη γραμμη
 
Reactions: Gus
Top Bottom