Ελαστικά Αnlas Capra X για mega on-off

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Δεν ξέρω. Όπως είπα, δοκίμασα να τα κατεβάσω μέχρι 29 και πάλι τα ίδια. Δεν ξέρω με το στρώσιμο αν θα βελτιωθεί η κατάσταση. Δεν θυμάμαι και ποιος άλλος μου είπε στη Βλάχα ότι είχε το ίδιο πρόβλημα. Ίσως δεν κάθεται καλά με το μηχανάκι μου.
29 ειναι υψηλη πιεση....
Αυτο προσπαθω να σου πω. Και με τα χλμ στρωνουν σιγουρα!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Από το ΜΜΜ και μετά έχω το δεύτερο ζευγάρι anlas και όπως έχω πει παραπάνω, είναι οτι καλύτερο σε συμπεριφορά για το gs1200.....για εμένα.
Με ασφάλτινες πιέσεις πολύ καλό στην ασφαλτο....Με χωμάτινες πιέσεις τέλειο στο χωμα, ιδίως στη λάσπη και στην υγρασία.

Θα δοκιμαστεί και σε στεγνό έδαφος την άλλη εβδομάδα, στην βολτα του Μαθουσαλα, γιατί η αλήθεια είναι ότι δεν έχω κάνει πολλά χλμ σε στεγνό χωμα.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Παιδες, επανερχομαι και παλι στο θεμα καθως ειχα μεγαλο προβλημα με το μπροστινο Anlas. Το εβαλα πανω το περασμενο Σαββατο για μια καλη χωματινη που θα πηγαινα την Κυριακη και πηγα μια δοκιμαστικη χωματινη το Σαββατο το μεσημερι. Στην επιστροφη και ενω ειχα περιπου 90χμω σε ασφαλτινο επαρχιακο δρομο, ενοιωσα το μπροστινο να κανει τα δικα του :eek: Στιγμιαια νομισα οτι ταχε παιξει το ρουλεμαν ή κατι τετοιο και δεν φρεναρησα, απλα κατεβασα ταχυτητες μεχρι να σταματησω, βοηθωντας προς το τελος και με το πισω φρενο. Ειδα το λαστιχο πλακα και εψαξα για καρφι αλλα δεν υπηρχε τιποτα. Οδηγησα το μηχανακι για 8χμ με σκασμενο μπροστινο και πολυ προσοχη μεχρι ενα συνεργειο και εκει βγαζοντας την σαμπρελα ειδαμε οτι ειχε τρυπησει στο πλαϊ. Ψαχνοντας προσεκτικα το λαστιχο απο μεσα, ειδαμε οτι σε ενα σημειο ειχε αστοχησει, κανοντας εσωτερικη ρωγμη - δηλ. ενα μικρο σπασιμο - η οποια οπως το λαστιχο εχει ελαστικοτητες "δαγκωνε" την σαμπρελα και την τρυπησε! Εβαλα παλι πανω το Σαχαρα που ειχε προηγουμενως για ντεμι χρηση και πηγα μ'αυτο την χωματινη την Κυριακη.

Σημερα το πρωι που μπορεσα, εδειξα το λαστιχο στα παιδια του Περιστερα (ο Νικος δεν ητανε εκει) και μου ειπανε οτι δεν ειναι η πρωτη φορα που εχουν συμβει αστοχιες στα συγκεκριμενα λαστιχα, ειχανε θεματα και απο αλλους χρηστες. Αυτα, το αναφερω εδω για να ειναι πληρες το θεμα. Μου ειχε σκασει μπροστινο στο χωμα πριν απο χρονια αλλα στην ασφαλτο ποτε και ειναι φυσικα πολυ επικινδυνο. Να πω επισης οτι το λαστιχο ειχε ακριβως 2000χμ και ητανε η δευτερη φορα που τοβαλα πανω στη ζαντα, την πρωτη το αφησα για 2000χμ και τοβγαλα για να παω ασφαλτινη στη Βουλγαρια και το περασμενο σ/κ το ξαναβαλα πανω για επερχομενες χωματαδες ..αλλα τελικα λογω αυτης της αστοχιας αχρηστευτηκε και το πεταξα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Παιδες, επανερχομαι και παλι στο θεμα καθως ειχα μεγαλο προβλημα με το μπροστινο Anlas. Το εβαλα πανω το περασμενο Σαββατο για μια καλη χωματινη που θα πηγαινα την Κυριακη και πηγα μια δοκιμαστικη χωματινη το Σαββατο το μεσημερι. Στην επιστροφη και ενω ειχα περιπου 90χμω σε ασφαλτινο επαρχιακο δρομο, ενοιωσα το μπροστινο να κανει τα δικα του :eek: Στιγμιαια νομισα οτι ταχε παιξει το ρουλεμαν ή κατι τετοιο και δεν φρεναρησα, απλα κατεβασα ταχυτητες μεχρι να σταματησω, βοηθωντας προς το τελος και με το πισω φρενο. Ειδα το λαστιχο πλακα και εψαξα για καρφι αλλα δεν υπηρχε τιποτα. Οδηγησα το μηχανακι για 8χμ με σκασμενο μπροστινο και πολυ προσοχη μεχρι ενα συνεργειο και εκει βγαζοντας την σαμπρελα ειδαμε οτι ειχε τρυπησει στο πλαϊ. Ψαχνοντας προσεκτικα το λαστιχο απο μεσα, ειδαμε οτι σε ενα σημειο ειχε αστοχησει, κανοντας εσωτερικη ρωγμη - δηλ. ενα μικρο σπασιμο - η οποια οπως το λαστιχο εχει ελαστικοτητες "δαγκωνε" την σαμπρελα και την τρυπησε! Εβαλα παλι πανω το Σαχαρα που ειχε προηγουμενως για ντεμι χρηση και πηγα μ'αυτο την χωματινη την Κυριακη.

Σημερα το πρωι που μπορεσα, εδειξα το λαστιχο στα παιδια του Περιστερα (ο Νικος δεν ητανε εκει) και μου ειπανε οτι δεν ειναι η πρωτη φορα που εχουν συμβει αστοχιες στα συγκεκριμενα λαστιχα, ειχανε θεματα και απο αλλους χρηστες. Αυτα, το αναφερω εδω για να ειναι πληρες το θεμα. Μου ειχε σκασει μπροστινο στο χωμα πριν απο χρονια αλλα στην ασφαλτο ποτε και ειναι φυσικα πολυ επικινδυνο. Να πω επισης οτι το λαστιχο ειναι ακριβως 2000χμ και ητανε η δευτερη φορα που τοβαλα πανω στη ζαντα, την πρωτη το αφησα για 2000χμ και τοβγαλα για να παω ασφαλτινη στη Βουλγαρια και το περασμενο σ/κ το ξαναβαλα πανω για επερχομενες χωματαδες ..αλλα τελικα λογω αυτης της αστοχιας αχρηστευτηκε και το πεταξα.
Αν σου είπαν ότι
Παιδες, επανερχομαι και παλι στο θεμα καθως ειχα μεγαλο προβλημα με το μπροστινο Anlas. Το εβαλα πανω το περασμενο Σαββατο για μια καλη χωματινη που θα πηγαινα την Κυριακη και πηγα μια δοκιμαστικη χωματινη το Σαββατο το μεσημερι. Στην επιστροφη και ενω ειχα περιπου 90χμω σε ασφαλτινο επαρχιακο δρομο, ενοιωσα το μπροστινο να κανει τα δικα του :eek: Στιγμιαια νομισα οτι ταχε παιξει το ρουλεμαν ή κατι τετοιο και δεν φρεναρησα, απλα κατεβασα ταχυτητες μεχρι να σταματησω, βοηθωντας προς το τελος και με το πισω φρενο. Ειδα το λαστιχο πλακα και εψαξα για καρφι αλλα δεν υπηρχε τιποτα. Οδηγησα το μηχανακι για 8χμ με σκασμενο μπροστινο και πολυ προσοχη μεχρι ενα συνεργειο και εκει βγαζοντας την σαμπρελα ειδαμε οτι ειχε τρυπησει στο πλαϊ. Ψαχνοντας προσεκτικα το λαστιχο απο μεσα, ειδαμε οτι σε ενα σημειο ειχε αστοχησει, κανοντας εσωτερικη ρωγμη - δηλ. ενα μικρο σπασιμο - η οποια οπως το λαστιχο εχει ελαστικοτητες "δαγκωνε" την σαμπρελα και την τρυπησε! Εβαλα παλι πανω το Σαχαρα που ειχε προηγουμενως για ντεμι χρηση και πηγα μ'αυτο την χωματινη την Κυριακη.

Σημερα το πρωι που μπορεσα, εδειξα το λαστιχο στα παιδια του Περιστερα (ο Νικος δεν ητανε εκει) και μου ειπανε οτι δεν ειναι η πρωτη φορα που εχουν συμβει αστοχιες στα συγκεκριμενα λαστιχα, ειχανε θεματα και απο αλλους χρηστες. Αυτα, το αναφερω εδω για να ειναι πληρες το θεμα. Μου ειχε σκασει μπροστινο στο χωμα πριν απο χρονια αλλα στην ασφαλτο ποτε και ειναι φυσικα πολυ επικινδυνο. Να πω επισης οτι το λαστιχο ειχε ακριβως 2000χμ και ητανε η δευτερη φορα που τοβαλα πανω στη ζαντα, την πρωτη το αφησα για 2000χμ και τοβγαλα για να παω ασφαλτινη στη Βουλγαρια και το περασμενο σ/κ το ξαναβαλα πανω για επερχομενες χωματαδες ..αλλα τελικα λογω αυτης της αστοχιας αχρηστευτηκε και το πεταξα.
Δεν σε "πηγε" το ανλας. ...Γιωργη
Το ότι έχει συμβεί ξανά σκίσιμο, είναι ανησυχητικό
Εγώ θα δοκίμαζα τα wild, έτσι και αλλιώς στην επόμενη αλλαγή, αλλά μετά από αυτή σου την αναφορά και την αύξηση τιμής από τον αντιπρόσωπο, δεν με ξαναβλέπω. ..
Αν και όπως έχω ξαναπεί. ....στο gs τα πάει περίφημα.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Αν σου είπαν ότι

Δεν σε "πηγε" το ανλας. ...Γιωργη
Το ότι έχει συμβεί ξανά σκίσιμο, είναι ανησυχητικό
Εγώ θα δοκίμαζα τα wild, έτσι και αλλιώς στην επόμενη αλλαγή, αλλά μετά από αυτή σου την αναφορά και την αύξηση τιμής από τον αντιπρόσωπο, δεν με ξαναβλέπω. ..
Αν και όπως έχω ξαναπεί. ....στο gs τα πάει περίφημα.
Wild ;)
Our next choice :yew:
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Παιδες, επανερχομαι και παλι στο θεμα καθως ειχα μεγαλο προβλημα με το μπροστινο Anlas. Το εβαλα πανω το περασμενο Σαββατο για μια καλη χωματινη που θα πηγαινα την Κυριακη και πηγα μια δοκιμαστικη χωματινη το Σαββατο το μεσημερι. Στην επιστροφη και ενω ειχα περιπου 90χμω σε ασφαλτινο επαρχιακο δρομο, ενοιωσα το μπροστινο να κανει τα δικα του :eek: Στιγμιαια νομισα οτι ταχε παιξει το ρουλεμαν ή κατι τετοιο και δεν φρεναρησα, απλα κατεβασα ταχυτητες μεχρι να σταματησω, βοηθωντας προς το τελος και με το πισω φρενο. Ειδα το λαστιχο πλακα και εψαξα για καρφι αλλα δεν υπηρχε τιποτα. Οδηγησα το μηχανακι για 8χμ με σκασμενο μπροστινο και πολυ προσοχη μεχρι ενα συνεργειο και εκει βγαζοντας την σαμπρελα ειδαμε οτι ειχε τρυπησει στο πλαϊ. Ψαχνοντας προσεκτικα το λαστιχο απο μεσα, ειδαμε οτι σε ενα σημειο ειχε αστοχησει, κανοντας εσωτερικη ρωγμη - δηλ. ενα μικρο σπασιμο - η οποια οπως το λαστιχο εχει ελαστικοτητες "δαγκωνε" την σαμπρελα και την τρυπησε! Εβαλα παλι πανω το Σαχαρα που ειχε προηγουμενως για ντεμι χρηση και πηγα μ'αυτο την χωματινη την Κυριακη.

Σημερα το πρωι που μπορεσα, εδειξα το λαστιχο στα παιδια του Περιστερα (ο Νικος δεν ητανε εκει) και μου ειπανε οτι δεν ειναι η πρωτη φορα που εχουν συμβει αστοχιες στα συγκεκριμενα λαστιχα, ειχανε θεματα και απο αλλους χρηστες. Αυτα, το αναφερω εδω για να ειναι πληρες το θεμα. Μου ειχε σκασει μπροστινο στο χωμα πριν απο χρονια αλλα στην ασφαλτο ποτε και ειναι φυσικα πολυ επικινδυνο. Να πω επισης οτι το λαστιχο ειχε ακριβως 2000χμ και ητανε η δευτερη φορα που τοβαλα πανω στη ζαντα, την πρωτη το αφησα για 2000χμ και τοβγαλα για να παω ασφαλτινη στη Βουλγαρια και το περασμενο σ/κ το ξαναβαλα πανω για επερχομενες χωματαδες ..αλλα τελικα λογω αυτης της αστοχιας αχρηστευτηκε και το πεταξα.
Γιωργο δωσε ημερομηνια παραγωγης αν ειναι ευκολο.
Υπηρχαν χαμηλες τιμες στην αγορα που αφορουσαν τα στοκ λαστιχα παραγωγης 2014
και στα οποια δηλωθηκαν απο τους τοτε δοκιμαστες (σειρα R) θεματα αδυναμιας ζυγοσταθμισης.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Γιωργο δωσε ημερομηνια παραγωγης αν ειναι ευκολο.
Υπηρχαν χαμηλες τιμες στην αγορα που αφορουσαν τα στοκ λαστιχα παραγωγης 2014
και στα οποια δηλωθηκαν απο τους τοτε δοκιμαστες (σειρα R) θεματα αδυναμιας ζυγοσταθμισης.
Πασχαλη, ξεχασα να το αναφερω, το κοιταξαμε οταν ειδαμε την αστοχια εσωτερικα και η ημερομηνια πανω στο λαστιχο ητανε 12η βδομαδα του 2015 (1215).

@gsmaniac: στο λιγο που το ξαναχρησιμοποιησα μου θυμησε και παλι ποσο αθορυβο χωματινο λαστιχο ειναι το μπροστινο, αλλα τι να το κανεις..

@Wtower: αυτο το "σκαλι" που ενοιωσες στο μπροστινο ισχυει λιγο περισοτερο στο Anlas σε σχεση με αλλα χωματινα, το ενοιωσα και γω μολις τα ξαναβαλα πανω αλλα μετα απο λιγο το συνηθιζεις.
 

Morfeas

ΜΟΤΟταξιδιώτης
Περιοχή
Athens-Alimos
Όνομα
Δημήτρης Κατσούλας
Μοτό
BMW R1200 GSA
Triumph scrambler 900
Εγώ παίδες τα φοράω και στις δύο μοτο και πραγματικά είμαι ικανοποιημένος( 13000χλμ στο gs 11000+ στον τενεκε) . Αστοχία μου έχει κάτσει με τα Τουράνς.... αυτό είναι λαχείο...."κι αν σου κάτσει?"
Το κατάστημα που τα φόρεσες ...το δέχθηκε και στο αντικατέστησε?
 

jocker-t

#Ντανταντιρλάνταντα
Περιοχή
Busy Riding
Όνομα
Harris
Μοτό
"The Whip"
Τελικά έχουμε μια ξεκάθαρη εικόνα για τα χιλιόμετρα που βγάζουν?

(Με τα Karoo3 μετράω αισίως 10.000χλμ και το πίσω βγάζει αλλα 500-1000.
Το μπροστά έχει ακόμα πολύ.)
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Τελικά έχουμε μια ξεκάθαρη εικόνα για τα χιλιόμετρα που βγάζουν?

(Με τα Karoo3 μετράω αισίως 10.000χλμ και το πίσω βγάζει αλλα 500-1000.
Το μπροστά έχει ακόμα πολύ.)
Εγώ χάλασα το δεύτερο ζευγάρι και αν μιλησουμε για χωμα.....με το ζόρι φτάνει 2500 χλμ
 

jocker-t

#Ντανταντιρλάνταντα
Περιοχή
Busy Riding
Όνομα
Harris
Μοτό
"The Whip"
Εγώ χάλασα το δεύτερο ζευγάρι και αν μιλησουμε για χωμα.....με το ζόρι φτάνει 2500 χλμ
Σε 2500 φαγωθηκαν και το μπροστά και το πίσω?????
o_O
Η μόνο το πίσω?

Τι ποσοστό στο περίπου έκανες?
80 Ασφαλτο
20 Χώμα?
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Σε 2500 φαγωθηκαν και το μπροστά και το πίσω?????
o_O
Η μόνο το πίσω?

Τι ποσοστό στο περίπου έκανες?
80 Ασφαλτο
20 Χώμα?
Το πίσω φυσικά.......
Δεν μπορώ να πω ακριβως το ποσοστό.....αλλά έχει κάνει πολύ χωμα
Ασφαλτο πριν και μετά το χώμα και παντα μέχρι 120-130
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Με τη σημερινή τοποθέτηση του πίσω Anlas είδα τον λαστιχά να ζορίζεται ιδιαίτερα στην τοποθέτηση του...
Έφτασε η πίεση 80+ psi για να "σκάσει" το λάστιχο και να πατήσει στην ζάντα... :rolleyes:
Οπότε θεωρώ απίθανο να μπορέσει να γίνει επισκευή με τα γνωστά μέσα σε περίπτωση φούιτ στο δρόμο...
Κακό αυτό...
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Είναι βασικό κριτήριο για μένα η ευκολία τοποθέτησης με λεβιεδες...όπως και το βάρος
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Εβγαλα σημερα το Anlas που ειχα πισω στο Αλπ και το αντικατεστησα με Mitas E07.

Το παιδι που εκανε τη δουλεια στο συνεργειο κατεβασε μερικα &^%&^@ για να το ξεζανταρει. Ηξερα οτι ειναι πολυ σκληρο γι'αυτο δεν επαιρνα καν πισω σαμπρελα τελευταια που το ειχα πανω, μονο μεγαλα δεματικα. Αλλα να πω οτι εβγαλε 9000χμ με τη μεγαλη πλειοψηφια απ'αυτα σε χωμα και ειχε ακομη 1.5χλ πελμα στο κεντρο. Στο χωμα πολυ καλο αλλα στην ασφαλτο θελει προσοχη στο βρεγμενο. Επισης στο στριψιμο στην ασφαλτο ολα κατω, διωχνει οταν το πιεσει κανείς. Συνολικα πολυ τιμιο χωματινο λαστιχο με κυριο μειον το γεγονος οτι δε μπορει ν'αλλαξει κανείς σαμπρελα στην ακρη του δρομου.


 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Καλοφάγωτα αγορινα
 
Top Bottom