Ελαστικά Αnlas Capra X για mega on-off

ΗΛΙΑΣ

Μέλος
Περιοχή
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
XLV 1000, XRV 650, HUSKY WR 250
Ελα ενταξει πες μην ντρεπεσαι στην ANLAS δουλευεις; :p Με επεισες:ok::ok: και που τα βρισκουμε εδω; :thinking:
Όχι δεν "δουλεύω" για την anlas, η ANLAS δουλεύει για .......μας!!!!
Προσπάθησα να μεταφέρω όσο το δυνατόν αναλυτικότερα της πληροφορίες. Τα καλύτερα για μένα είναι τα PIRELLI rallycross και τα χειρότερα τα MITAS. Η σύγκριση έγινε μεταξύ αυτών των δύο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Σε συνέχεια των προηγούμενων εντυπώσεων και με την τελευταία εξόρμηση στα Ελληνικά Βουνά “8”, έχοντας διανύσει συνολικά περί τα 5000 χιλ. ολοκληρώνεται η αξιολόγηση των ελαστικών ANLAS CAPRA X στο AFRICA TWIN 650 με διαστάσεις 90/90-21 και 130/80-17.

ΟΝ (ΑΣΦΑΛΤΟΣ): Χρησιμοποιήθηκαν για 2500 χιλ/τρα περίπου και σε όλες τις συνθήκες οδοστρώματος που δύναται να κινηθεί το ελαστικό. Από στεγνή άσφαλτο με μηδενική πρόσφυση έως άσφαλτο με πολύ καλή πρόσφυση. Δρόμους βροχερούς αλλά και σε δρόμους στροφηλίκια με μόνιμη υγρασία (ανήλιους). Με δείκτη ταχύτητας “H” (έως 210 χιλ.) και με πιέσεις 29 psi εμπρός και 36 psi πίσω ανέπτυξα ταχύτητα έως 140 χιλ/τρα.
▷ Στην ευθεία είναι άνετο χωρίς θόρυβο (παράξενο μ’ αυτά τα τακούνια) κι έχει σταθερότητα χωρίς στρεβλώσεις και ταλαντώσεις που σε τρομάζουν. Μάλιστα στα 120 άφησα τα χέρια για να ‘δω την αντίδραση….. καμία. Κάποια χιλ/τρα έγιναν με φόρτο που επιβαρύνουν την ικανότητα του κι εκεί λειτούργησε άψογα ακόμη και στο βρεγμένο.
▷ Φρενάρισμα, επειδή είναι 50/50 περίμενα μια “άπρεπή” συμπεριφορά στο κράτημα. Όπου χρειάστηκε να φρενάρω απότομα έγινε χωρίς πρόβλημα και καμία φοβία. Βρίσκεται εντός των πλαισίων του δυνατού, που σου προσφέρει ασφάλεια.
▷ Στροφές, εκεί «πιέστηκε» αρκετά και δεν με πρόδωσε. Χωρίς αποκλείσεις από τις «γραμμές μου» είτε σε στεγνό είτε σε βρεγμένο. Κάποιες φορές ήμουν προετοιμασμένος και για πτώση αλλά με ”ξεγέλασε”. Με φόρτο αισθάνθηκα κάποια ταλάντωση χωρίς να με φοβίσει ιδιαίτερα.
Συνοψίζοντας, στην άσφαλτο είναι ένα ελαστικό ”βεντούζα” που κινείται με αξιοπρέπεια και ασφάλεια. Θα ”ανεχτεί ” να το πιέσεις για αυτό που προφέρει, χωρίς όμως να έχεις ξεχάσει τι ”πατούμενο ” φοράς.

OFF (ΧΩΜΑ): ΕΔΩ ΠΙΕΣΤΗΚΕ. Ως enduras μ’ αρέσουν οι χωμάτινες διαδρομές με κάποιο βαθμό δυσκολίας. Αξιοποιήθηκε σε όλων των ειδών χωμάτινων διαδρομών που υπάρχουν, από αμμώδες έως πετρώδες με κροκάλες. Σε στεγνό και σε αρκετή λάσπη. Με πιέσεις ελαστικών 20-24 psi εμπρός και 18-22 psi πίσω, οι ταχύτητες ανάλογα τη διάθεση και το έδαφος.
◈ Στο ”στεγνό”, έκανα ότι ήθελα χωρίς να με φοβίζει. Όπου το ”έβαζα” εκεί πήγαινε και άκουγε σε όλες τις εντολές (εκκίνηση, φρένο, στροφή κ.λ.π.). Βέβαια χωρίς τις απαιτήσεις όπως από ένα αντίστοιχο ”καθαρό”………είπαμε είναι 50/50.
◈ Στο ”βρεγμένο”, κινείται με σχετική άνεση και χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα διέλευσης. Λόγω της χάραξης των τακουνιών του (πυκνά) δεν ”αυτοκαθαρίζεται” εύκολα και σε χαμηλές ταχύτητες ”στουμπώνει”, αυτό έπαθα όταν χρειάστηκε να πάω με χαμηλή ταχύτητα σε πηχτή λάσπη (πυλός).
◈ Στην ευθεία, ” κυνηγήθηκε ” και δεν μου έδειξε κάποια αδυναμία ώστε να ξαφνιαστώ. Όπου χρειάστηκε ανέπτυξα ταχύτητα με πολύ καλή πληροφόρηση του εδάφους.
◈ Στο φρενάρισμα, μπορώ να πω ότι έμεινα ευχαριστημένος. Όταν πήγαινα με μια normal ταχύτητα και τα δύο ελαστικά αντιδρούσαν άμεσα. Είχα ένα μικρό θέμα όταν το “κυνηγούσα” μέσα σε κατηφορικές φουρκέτες και στροφές και χρειαζόταν να φρενάρω, το μπροστινό συμπεριφερόταν πολύ καλά, έχανα το πίσω. Η είσοδος δε, με πλασάρισμα ήθελε λίγο προσοχή για να μην το χάσεις.
◈ Στις στροφές, επειδή ο μπροστινός τροχός είναι αυτός που κατευθύνει το σύνολο της μοτοσυκλέτας, δεν αντιμετώπισα πρόβλημα πρόσφυσης, ακόμη και όταν πιέστηκε σε χωματόδρομο με χαλίκι. Αρκετές φορές όμως αισθάνθηκα ότι, ο πίσω τροχός δεν μπορεί να ακολουθήσει τον μπροστινό.
◈ Αναρριχητικότητα, (αυτό είναι δικό μου)…….. ανέβηκε σε σημεία που δεν πίστευα ότι θα τα καταφέρω. Όταν βάζεις μια μοτ/τα 220 κιλών σε μονοπάτια αλλά και σε απότομα ανηφορικά που χρήζει ένα καλό τακούνι για να ανεβείς δεν είναι και ότι καλύτερο να μείνεις κάπου στη μέση………. της ανηφόρας !!!
Συνοψίζοντας, στο χώμα είναι ένα “κλίκ” κάτω από τα «καθαρόαιμα» της κατηγορίας το οποίο στον απλό αναβάτη δίνει απλόχερα ουσιώδη στοιχεία κίνησης που τον βοηθούν να απολαύσει τη διαδρομή.

ΤΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ !!!!!: Στο πίσω ελαστικό, περισσότερη ανάπτυξη περιμετρικά στα πλευρικά τακούνια και μεγαλύτερο ύψος στο σύνολο των τακουνιών. Πιο αραιό τακούνι και στα δύο ελαστικά (…κι ας κάνουν …..θόρυβο).
.: Η αλήθεια είναι ότι δεν τα λυπήθηκα καθόλου, ούτε στην άσφαλτο ούτε στο χώμα. Οι εντυπώσεις μου για τα ANLAS CAPRA X στο AFRICA TWIN 650 μετά από 5000 χιλιόμετρα χρήσης σε βατά αλλά και δύσκολα εδάφη είναι πολύ ενθαρρυντικές και μπορεί να αντιμετωπιστεί ως ένας ισάξιος παίκτης στον κόσμο των ON-OFF ελαστικών.
Το μπροστινό έχει μηδαμινή φθορά ενώ το πίσω ελαστικό έχει φθαρεί περίπου μέχρι τη μέση. Βέβαια αυτό εξαρτάται κι από τη χρήση του κάθε οδηγού πως επιθυμεί να κινηθεί.
Κατέληξα ότι πρόκειται για ένα πολύ καλό ελαστικό με μαλακή γόμα που θα σε κρατήσει σταθερό στις ευθείες και τις στροφές της Εθνικής Οδού και θα σε βοηθήσει να διασχίσεις όλες τις ανωμαλίες του εδάφους είτε χωρίς αλλά και με φορτίο για να καταλήξεις στην ψηλότερη κακοτράχαλη κορυφή.

Ps: ……στα παραπάνω δεν ακολούθησα κάποιο σχέδιο ή τρόπο σκέψης, απλώς προσπάθησα να τα βάλω σε μία σειρά σύμφωνα με τη σκέψη του αναβάτη που μοτοσυκλετεί………….
Αναλυτικοτατος........και όχι μόνο.
Σε γενικές γραμμές και μετά από 3500 χλμ, έτσι είναι η συμπεριφορά τους και στο gs......
Μια ένσταση για την βρεγμένη άσφαλτο. .......άκρως επικίνδυνα, όπως σχεδόν όλα τα τακουνάτα.
 

ΗΛΙΑΣ

Μέλος
Περιοχή
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
XLV 1000, XRV 650, HUSKY WR 250
Η γνώμη μου για τα ANLAS με την AFRICAνα στο χώμα είναι από πολύ καλή έως εξαιρετική. Βέβαια το μέτρο σύγκρισης τους είναι με τα κορυφαία κατ’ εμέ MT 21 PIRELLI. Τα αντίστοιχα ΜΙΤΤΑΣ Ε 09 δεν τα συμπεριλαμβάνω στην κριτική μου γιατί σε ίδιο terrainμε την ίδια χρήση τα θεωρώ από κακά έως επικίνδυνα. Τα βρίσκω:
1. Στην άσφαλτο σταθερά χωρίς το παραμικρό τρέμουλο και με πολύ καλό κράτημα όσο και να τα πίεσα. Καλή πληροφόρηση και χωρίς θόρυβο. Στο βρεγμένο υπήρχε ένα μικρό θέμα σταθερότητας σε στροφή(το έχασα για λίγο) το οποίο πιστεύω το έχουν όλα τα τακουνάτα ελαστικά.
2. Σε χωματόδρομο σε πάνε πολύ καλά και δεν έχεις να φοβηθείς για καμιά μορφολογία του εδάφους που θα σε δυσκολέψει. Πρίν το trOFFyτα πήγα σε πολύ χειρότερα σημεία (ανηφορικά μονοπάτια) που δεν ήξερα εάν θα έβγαινα, τα οποία με εξέπληξαν.
Πιστεύω ότι, το ελαστικό «χτυπάει» στα ίσια τις μεγάλες εταιρείες και δεν έχει να φοβηθεί τίποτα και κανένα ανταγωνιστή του είδους.
Αναλυτικοτατος........και όχι μόνο.
Σε γενικές γραμμές και μετά από 3500 χλμ, έτσι είναι η συμπεριφορά τους και στο gs......
Μια ένσταση για την βρεγμένη άσφαλτο. .......άκρως επικίνδυνα, όπως σχεδόν όλα τα τακουνάτα.
Δεκτή η ένστασή σου Κώστα...για το βρεγμένο αναφέρω εκτενέστερα στα προηγούμενα. Τα τακούνια στην βρεγμένη άσφαλτο ( με χαμηλό δείκτη πρόσφυσης) θέλουν μεγάλη προσοχή.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Για 17 άρες ζάντες βγάζει ;;;
120 70 17
180 55 17 ;;;;;;;;
 

Magelanos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα-Ίλιον
Όνομα
Πανος
Μοτό
1)BMW K1200S
2)BMW F650
Για 17 άρες ζάντες βγάζει ;;;
120 70 17
180 55 17 ;;;;;;;;
Στεργιο μια ματια που εριξα στο sait το επισημο της εταιριας δεν εχουν τετοιες διαστασεις. Μιλαμε παντα για το χωματινο..;)
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Για 17 άρες ζάντες βγάζει ;;;
120 70 17
180 55 17 ;;;;;;;;
Ετσι οπως το εχεις πλι, ξεχνα τα χωματα. Αμα θες θα βαζεις τις αλλες για χωμα.

Στάλθηκε από το SM-T800 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Ετσι οπως το εχεις πλι, ξεχνα τα χωματα. Αμα θες θα βαζεις τις αλλες για χωμα.

Στάλθηκε από το SM-T800 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
οχι θα βαλω χωματινα σε αυτες τις ζαντες!!!και πιστευω οτι θα πλαναρω καλυτερω!!!!
 

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
οχι θα βαλω χωματινα σε αυτες τις ζαντες!!!και πιστευω οτι θα πλαναρω καλυτερω!!!!
Ότι Φοίνικα θα πλανάρεις ολημερίς αυτό είναι σίγουρο... :D
 

N4pSt3R

Lost Balkaneros
Περιοχή
Ορεστιάδα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
BMW F800gs
Σε τέτοιες ζάντες έχω εντύπωση πώς μόνο μια διάσταση από πιρέλι βγάζει για το multistrada...
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
του κου σου 80
αυτα!!!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
οχι θα βαλω χωματινα σε αυτες τις ζαντες!!!και πιστευω οτι θα πλαναρω καλυτερω!!!!
Οκ, θα τους πουμε να φτιαξουν για σενα:p

Υγ: στο χωμα, οσο πιο στενα, τοσο καλυτερα βρισκει προσφυση, σε σχεση και με το βαρος παντα. Αλλιως θα πλαναρεις, οπως το ειπες:cool:
 

Ironbutt

Μέλος
Περιοχή
2ο Πουδαρ Χαλκιδικης...
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
BMW 1200 GSA
To ΟΠΛΟ φορεσε καινουργια πατουμενα...!!!!!!
Σε λιγο καιρο θα αρχισουν και οι δοκιμες μολις λασκαρω λιγο απο τη δουλεια..
Να ευχαριστησω και απο εδω τον συμφορουμιτη που με βοηθησε τοσο πολυ ωστε να τα αποκτησω...(δεν ξεχναω τα τσιπουρα):D:D:D
 

moonwalker

Μέλος
Όνομα
ΝΙΚΟΣ
Μοτό
BMW R1150SM, BMW K1200R, KTM 620
To ΟΠΛΟ φορεσε καινουργια πατουμενα...!!!!!!
Σε λιγο καιρο θα αρχισουν και οι δοκιμες μολις λασκαρω λιγο απο τη δουλεια..
Να ευχαριστησω και απο εδω τον συμφορουμιτη που με βοηθησε τοσο πολυ ωστε να τα αποκτησω...(δεν ξεχναω τα τσιπουρα):D:D:D

Ποιες οι εντυπωσεις σου μέχρι στιγμής. Πρεπει να αλλαξω τα TKC80 και θα ήθελα να πάω σε κάτι φτηνότερο !
 

est

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Σουζούκι ΔρΖ
Όταν έψαχνα να αλλάξω λάστιχα στο ΤΑ μου είχα πέσει μέσω googloψαξίματος σε αυτό το θέμα, διάβασα αρκετές θετικές γνώμες και το κράτησα στο πίσω μέρος του μυαλό μου.
Πριν από κανα 2μηνο λοιπόν πλησίαζε μία μοτοεκδήλωση που θα έπαιρνα μέρος και γνωρίζοντας εκ των προτέρων πως το τερέν θα είναι χωμάτινο έψαχνα για αντίστοιχο λάστιχο. Είχαν περάσει διάφορα από το μυαλό μου (ΜΤ21, Τ63, TKC80) αλλά πάντα συνυπολόγιζα α)τη συνολική χρήση που κάνω και β)το κόστος. Η μια περίπτωση που σκεφτόμουν ήταν να βάλω ένα οικονομικό χωμάτινο που να δουλεύει πάνω στη χοντρούλα μου (πχ Τ63) με κανα 150-160άρι και για να μην το λιώνω στην άσφαλτο να το αλλάζω με τα Tourance όταν δεν θα έκανα χωμάτινη χρήση. Η άλλη περίπτωση ήταν να ζοριστώ και να πάω για τα δοκιμασμένα TKC και όσο κρατήσουν.
Έχοντας αυτά στο μυαλό μου κίνησα για Μιχαλακοπούλου μεριά..
Εκεί λοιπόν βρέθηκαν μπροστά μου τα CapraX και μου προτάθηκαν σε μια τιμή που ήταν δύσκολο να αντισταθώ. 130 ευρώ περασμένα κομπλέ με την απόδειξη και τα ρέστα. Τα TKC υπήρχαν επίσης αλλά σε τιμή 200κάτι. Τ63 δεν έπαιζε στη διάστασή μου και θα είχε αναμονή.
Πήρα την απόφαση να τα βάλω, αλλά να πω την αλήθεια μου είχα ενδοιασμούς.
Τελικά αποδείχτηκε πως κακώς είχα.
Χρησιμοποιήθηκαν λοιπόν αρχικά μέσα σε πίστα κάνοντας περί τα 40 χλμ σε στεγνό πατημένο χώμα και πούδρα σε κάποια σημεία. Τα πήγαν μια χαρά, έδιναν πληροφόρηση και κράτημα, ακόμα και σε παραπάνω κλίσεις απ'ότι περίμενα. Στην πούδρα, οκ, ήθελε προσοχή αλλά προσεκτικά πηγαίναμε όλοι σε εκείνο το σημείο. Σημάδια κόπωσης δεν έδειξαν ακόμα και αν το σπινιάρισμα πήγαινε σύννεφο σε κάποια σημεία. Πηγαίνοντας και ερχόμενοι από το σημείο που έγινε η εκδήλωση (περί τα 200 ασφάλτινα χλμ συνολικά) λόγω του ότι στην παρέα υπήρχαν και πιο "καθαρά" μηχανάκια οι ταχύτητες κρατήθηκαν χαμηλά (100-110 χαω). Μέχρι εκεί στο δικό μου μηχανάκι (και σε σύγκριση με τα Tourance) δεν κάνουν θόρυβο. Από εκεί και πάνω ξεκινάει ένα γουργουρητό, όχι κάτι το ενοχλητικό πάντως.
Τα έβαλα αρχικά με το σκεπτικό μετά το χωματοevent να βγουν για να μη φθείρονται τζάμπα αλλά α)με έχουν κερδίσει και τα έχω αφήσει πάνω και β)δεν έχουν δείξει σημάδια υπερβολικής φθοράς.
Στη συνέχεια δουλεύτηκαν (και συνεχίζουν να δουλεύονται) μέσα στην πόλη για τα πήγαινε-έλα. Ζεσταίνονται σχετικά γρήγορα και παρέχουν καλή πρόσφυση (σε κάποια "γυαλιστερά" σημεία καλύτερη και από τα Tourance).
Έχουν πατήσει άλλες 3 φορές χώμα, δύο κοντινές σε Πεντέλη και Υμηττό και μια λίγο μεγαλύτερη σε Γεράνεια και Πατέρα. Έχω συναντήσει όλα τα τερέν, μαλακό/σκληρό χώμα, πέτρες φυτευτές και σαθρές και ολίγον από λάσπη. Σε όλα τα πήγαν μια χαρά, αναβαθμίζοντας αρκετά τις off road ικανότητες της χοντρούλας μου, εκτός από τη λάσπη που εκεί ναι θέλει χαμηλή ταχύτητα και ιδιαίτερη προσοχή γιατί μπουκώνει και διώχνει το μπροστινό.
Σε βρεγμένη άσφαλτο έτσι κι αλλιώς πηγαίνω αργά, αλλά δεν έχω νιώσει κάτι περίεργο στην αίσθηση.
Μιλάω για μπροστινό 90/90/21 54Τ και πίσω 130/80/17 65R.
To R πίσω στην αρχή με προβλημάτισε, αλλά μετά σκέφτηκα πως δεν φτάνω τελική 170 και ηρέμησα!:p
Συνολικά μέχρι τώρα έχω κάνει περί τα 2500 χλμ και δηλώνω ικανοποιημένος από την επιλογή μου.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Ανακινω αυτο το θεμα (μπαινοντας και στο φορουμ μετα απο αρκετο καιρο λογω εορτων) για να ρωτησω τα εξης.

Τα χωματινα λαστιχα που εχω δοκιμασει στο Τρανσαλπ μου για μικτη χρηση ειναι ΜΤ21, Τ63 και TCK80, εχοντας καταληξει στα τελευταια. Πληροφοριακα, εχω 2 πισω τροχους και μπροστα βγαζω-βαζω λαστιχο σε λαστιχά - για ασφαλτο χρησιμοποιω Sahara για καθε μερα μπρος-πισω και Tourance πισω για μακρινα ταξιδια πχ Ευρωπη, Τουρκια, κλπ.

Πριν απο περιπου 1.5 χρονο δοκιμασα ενα Karoo 3 μπροστινο σαν λαστιχο για μονιμα πανω ωστε να αποφυγω τα βγαλε/βαλε αλλα δεν με ενθουσιασε - εχω γραψει εντυπωσεις στο σχετικο νημα. Λοιπον, η ερωτηση ειναι η εξης:

Για σας που εχετε δοκιμασει TCK80 και Anlas, στο μπροστινο λαστιχο ποιο απο τα δυο ειναι καλυτερο για γενικη χρηση, δηλ. χωμα αλλα ΚΑΙ ασφαλτο?? Θα με ενδιεφερε η γνωμη οσων εχουν βαλει και τα δυο και ειδικα η γνωμη του ΗΛΙΑ αν τα εχει δοκιμασει στο XRV650 που ειναι παρομοιο με το XLV650 (τα 1200GS πατανε το μπροστινο "αλλιως" λογω telelever).

Αυτα, η προθεση ειναι να βαλω ενα μπροστινο λαστιχο σαν τα TCK80 και Anlas για μονιμα πανω και να το αλλαζω με Sahara ή Dunlop Trailmax μονο για ταξιδι στο εξωτερικο. Ποιο απο τα δυο? Ευχαριστω προκαταβολικα για τις γνωμες σας.
 
Τελευταία επεξεργασία:

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Το Anlas ειναι ισαξιο του TKC αλλωστε η τουρκικη εταιρεια συνεργαζεται αμεσα με την Continental.Αλλα αν μιλαμε μονο για μπροστινο δεν θα εμπαινα στον κοπο να δοκιμασω μιας κ η τελικη διαφορα στο κοστος χρησης μου φαινεται μικρη

adv phone
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Το Anlas ειναι ισαξιο του TKC αλλωστε η τουρκικη εταιρεια συνεργαζεται αμεσα με την Continental.Αλλα αν μιλαμε μονο για μπροστινο δεν θα εμπαινα στον κοπο να δοκιμασω μιας κ η τελικη διαφορα στο κοστος χρησης μου φαινεται μικρη
Πασχαλη, το κριτηριο δεν ειναι το κοστος, απλα πιο ειναι καλυτερο με απολυτα κριτηρια. Δηλ. με "δαγκωμα" στο χωμα για σπιρτοζα++ οδηγηση και πολιτισμενη/ασφαλη συμπεριφορα στην ασφαλτο.
 
Top Bottom