Ελαστικά Αnlas Capra X για mega on-off

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Πασχαλη, το κριτηριο δεν ειναι το κοστος, απλα πιο ειναι καλυτερο με απολυτα κριτηρια. Δηλ. με "δαγκωμα" στο χωμα για σπιρτοζα++ οδηγηση και πολιτισμενη/ασφαλη συμπεριφορα στην ασφαλτο.
Αλογο που κερδιζει δεν το αλλαζεις!

adv phone
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Πασχαλη, το κριτηριο δεν ειναι το κοστος, απλα πιο ειναι καλυτερο με απολυτα κριτηρια. Δηλ. με "δαγκωμα" στο χωμα για σπιρτοζα++ οδηγηση και πολιτισμενη/ασφαλη συμπεριφορα στην ασφαλτο.
Στο χώμα καλύτερο μπροστινό από τα 2 που αναφέρεις,το Anlas, μακράν!
Στην άσφαλτο ίδια γεύση (στο στεγνό μέ "όσα και παντού", στο βρεγμένο μαλακωσά...). Πάντα στο GS μου κι έχω δοκιμάσει και τα 2.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ανακινω αυτο το θεμα (μπαινοντας και στο φορουμ μετα απο αρκετο καιρο λογω εορτων) για να ρωτησω τα εξης.

Τα χωματινα λαστιχα που εχω δοκιμασει στο Τρανσαλπ μου για μικτη χρηση ειναι ΜΤ21, Τ63 και TCK80, εχοντας καταληξει στα τελευταια. Πληροφοριακα, εχω 2 πισω τροχους και μπροστα βγαζω-βαζω λαστιχο σε λαστιχά - για ασφαλτο χρησιμοποιω Sahara για καθε μερα μπρος-πισω και Tourance πισω για μακρινα ταξιδια πχ Ευρωπη, Τουρκια, κλπ.

Πριν απο περιπου 1.5 χρονο δοκιμασα ενα Karoo 3 μπροστινο σαν λαστιχο για μονιμα πανω ωστε να αποφυγω τα βγαλε/βαλε αλλα δεν με ενθουσιασε - εχω γραψει εντυπωσεις στο σχετικο νημα. Λοιπον, η ερωτηση ειναι η εξης:

Για σας που εχετε δοκιμασει TCK80 και Anlas, στο μπροστινο λαστιχο ποιο απο τα δυο ειναι καλυτερο για γενικη χρηση, δηλ. χωμα αλλα ΚΑΙ ασφαλτο?? Θα με ενδιεφερε η γνωμη οσων εχουν βαλει και τα δυο και ειδικα η γνωμη του ΗΛΙΑ αν τα εχει δοκιμασει στο XRV650 που ειναι παρομοιο με το XLV650 (τα 1200GS πατανε το μπροστινο "αλλιως" λογω telelever).

Αυτα, η προθεση ειναι να βαλω ενα μπροστινο λαστιχο σαν τα TCK80 και Anlas για μονιμα πανω και να το αλλαζω με Sahara ή Dunlop Trailmax μονο για ταξιδι στο εξωτερικο. Ποιο απο τα δυο? Ευχαριστω προκαταβολικα για τις γνωμες σας.
Δοκίμασε το anlas Γιώργη. ....αξίζει τον κόπο.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Ευχαριστω για τις απαντησεις, εχω ηδη πεισθει να τα δοκιμασω :ok: Ιδιως απο αυτα που εχω διαβασει/ακουσει για το μπροστινο, ισως ειναι η λυση του ελαστικου που ψαχνω για να εχω μονιμα πανω, θα δειξει. Θα τα φορεσω αρχικα ζευγαρι ωστε να σχηματισω γνωμη και για τα δυο.


ΥΓ Χωρις να θελω να ανοιξω πολιτικη κουβεντα (φτου κακα), οπως εγραφα αλλου σε ταξιδιωτικο στην Τουρκια που θα ανεβασω κι'εδω: "Eντυπωσιαστηκαμε επισης σπο το γεγονος οτι παρα τις πολιτικες διαφορες τους - ισλαμιστες και κεμαλιστες/κοσμικοι - βαζουν το κεφαλι κατω, δουλευουν και προοδευουν χωρις να ριχνουν το φταιξιμο σε αλλους". Η υπαρξη εταιριας σαν την Anlas στη γειτονα χωρα λεει πολλα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

ΗΛΙΑΣ

Μέλος
Περιοχή
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
XLV 1000, XRV 650, HUSKY WR 250
Γιώργο Χρόνια Πολλα και Καλή Χρονιά !!!
Όπως γράφω πιο πάνω αναλυτικά ή εμπειρία που έχω σε χωμάτινα ελαστικά είναι μεταξύ ANLAS, PIRELLI MT 21 και MITAS E09.
Το ANLAS στην αρχή το αντιμετώπισα με μεγάλη επιφυλακτικότητα. Τελικά αποδείχθηκε ότι είναι ένα πολύ κάλο λάστιχο για όλες τις διαδρομές και με διάρκεια. Το MITAS το φοβήθηκα πολλές φορές. Για καθαρά χωμάτινες διαδρομές το ΜΤ 21είναι το καλύτερο αλλά όχι τόσο καλό στην άσφαλτο. Όλα τα παραπάνω έχουν να κάνουν με τον τρόπο οδήγησης του καθένα μας.
Όσον αφορά τη μίξη που θέλεις να κάνεις στο χώμα δεν θα καταλάβεις τη διαφορά, στην άσφαλτο όμως θα έχεις θέμα.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Όπως γράφω πιο πάνω αναλυτικά ή εμπειρία που έχω σε χωμάτινα ελαστικά είναι μεταξύ ANLAS, PIRELLI MT 21 και MITAS E09.
Το ANLAS στην αρχή το αντιμετώπισα με μεγάλη επιφυλακτικότητα. Τελικά αποδείχθηκε ότι είναι ένα πολύ κάλο λάστιχο για όλες τις διαδρομές και με διάρκεια. Το MITAS το φοβήθηκα πολλές φορές. Για καθαρά χωμάτινες διαδρομές το ΜΤ 21είναι το καλύτερο αλλά όχι τόσο καλό στην άσφαλτο. Όλα τα παραπάνω έχουν να κάνουν με τον τρόπο οδήγησης του καθένα μας.
Όσον αφορά τη μίξη που θέλεις να κάνεις στο χώμα δεν θα καταλάβεις τη διαφορά, στην άσφαλτο όμως θα έχεις θέμα.
Ευχαριστω Ηλια και επισης καλη χρονια!!
Το ΜΤ21 ειναι σιγουρα το καλυτερο στο χωμα, αν και με μικρη διαφορα απο το T63 που εχω επισης δοκιμασει, αλλα σε βαρουτσικο μηχανακι σαν το Τρανσαλπ 650 το πισω κοβει τακουνια για πλακα με τις ταχυτητες που παω στην ασφαλτο, και στο βρεγμενο ειναι ακρως επικινδυνο!! Τo Conti TKC80 ειναι το καλυτερο all round χωματινο για μενα και απολυτα αποδεκτο/πολιτισμενο στην ασφαλτο, με προσοχη βεβαια στο βρεγμενο οπως με ολα τα τακουνατα. Απ'οτι λετε ολοι, το Anlas ειναι εξ'ισου καλο και το μπροστινο ισως πιο πολιτισμενο/αθορυβο/με διαρκεια απο το TKC80 στην ασφαλτο.
Ο κυβος λοιπον εριφθη, θα τα δοκιμασω για να σχηματισω τη δικη μου γνωμη, ευχαριστω και παλι ολους για τις πληροφοριες.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Εβαλα τα Anlas μπρος-πισω το περασμενο Σαββατο και εκανα ηδη 700χμ. Αυτα περιελαβαν την χωματαδα/μονοπαταδα της Λαυρεωτικης Vol. 2 την Κυριακη, μια βολτα στο Σουνιο, κυκλοφορια καθε μερα στην Αθηνα και ενα ταξιδι 325χμ σημερα Αθηνα-Τρικαλα απο Αφιδνες-Σχηματαρι-Θηβα-Μπραλο-Λαμια-Δομοκο, με τις κλασικες αθλοπαιδιες σε Μπραλο και Δομοκο.

Οι πρωτες εντυπωσεις ειναι πολυ θετικες, τα λαστιχα μου φανηκανε σχεδον ιδια με τα Conti TKC80 στο χωμα και λιιγο χειροτερα στην ασφαλτο. Στα πρωτα 300-400χμ ειχανε μια ασταθεια στην ασφαλτο, μεγαλυτερη και σε μικροτερες ταχυτητες απο τα TKC80, αλλα αυτη μειωθηκε δραστικα μετα τις πρωτες 100αδες χμ. Το μονο προβλημα που βλεπω - και δεν νομιζω οτι εχει αναφερθει - ειναι μια φοβερη ευαισθησια στις ασπρες γραμμες στο στεγνο, σε βαθμο που το μηχανακι χορευει σε δαυτες. Αυτα, θα επανελθω με λεπτομερεις εντυπωσεις εν καιρω.
 

stamktm

Περιηγητής
Περιοχή
Παράκοιλα / Λέσβος - Αθήνα
Όνομα
Σταμάτης
Μοτό
ktm 950 adv
To ΟΠΛΟ φορεσε καινουργια πατουμενα...!!!!!!
Σε λιγο καιρο θα αρχισουν και οι δοκιμες μολις λασκαρω λιγο απο τη δουλεια..
Να ευχαριστησω και απο εδω τον συμφορουμιτη που με βοηθησε τοσο πολυ ωστε να τα αποκτησω...(δεν ξεχναω τα τσιπουρα):D:D:D
Για πες εντυπωσεις...:)
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
2000 χλμ για τα Anlas και το πισω μας τελειωσε:D
Πολυ καλο λαστιχο στο χωμα, ακομα και τελειωμενο το πισω, με λιγο πιο χαμηλη πιεση, ακομα κραταει στο στεγνο. Για λασπη δε μιλαμε... Τα ειδατε στο θρεντ του Ακροπολις.
Η αποκαλυψη ειναι στην ασφαλτο! Με λειωμενο τακουνι πλεον, κραταει στο στεγνο καλυτερα απο οποιοδηποτε ασφαλτινο κι αν εχω δοκιμασει! Απλως δε μπορω να τα εμπιστευτω στις παρατεταμενες υψηλες ταχυτητες, λογικο....
Το λαστιχο τελικα ειναι πολυ μαλακο και τελειωνει στα μισα χλμ του TKC 80. Σ αυτο βεβαια οφειλεται και η εξαιρετικη του συμπεριφορα.
Οποτε αν ειναι κριτηριο το κοστος, τοτε δε συμφερουν παρα τη χαμηλη τιμη αγορας.
 

AlxT

Μέλος
Περιοχή
Athens
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
990 Adv '09
Πάντως ρε παιδιά πολύ κακό σε βρεγμένο, σε σημείο που έκανε την καθημερινή χρήση επικίνδυνη για εμένα. Αν οδηγείς λίγο πιο γρήγορα και πετύχεις νερό έφυγες αβλεπί. Τα έβγαλα από πάνω και τα κράτησα μόνο για όταν προκύψει καθαρά χωματινη βόλτα. Σε καθημερινή χρήση τελικά με έριξε το μπροστινό σε υποψία υγρασίας (ψάχναμε να δούμε αν έχει υγρασία τελικά η όχι γιατί δεν φαινόταν κάτι) χωρίς να δώσει κανένα σημάδι ότι φεύγει.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Πάντως ρε παιδιά πολύ κακό σε βρεγμένο, σε σημείο που έκανε την καθημερινή χρήση επικίνδυνη για εμένα. Αν οδηγείς λίγο πιο γρήγορα και πετύχεις νερό έφυγες αβλεπί. Τα έβγαλα από πάνω και τα κράτησα μόνο για όταν προκύψει καθαρά χωματινη βόλτα. Σε καθημερινή χρήση τελικά με έριξε το μπροστινό σε υποψία υγρασίας (ψάχναμε να δούμε αν έχει υγρασία τελικά η όχι γιατί δεν φαινόταν κάτι) χωρίς να δώσει κανένα σημάδι ότι φεύγει.
Δεν προτείνονται για κάθε μέρα αυτά τα λάστιχα (γενικώς, όχι μόνο τα Anlas) εκτός κι αν η πιθανότητα βροχής είναι ανύπαρκτη.
Από την άλλη , μια χαρά μας έπιασε βροχή και τις 2 μέρες του Ακρόπολις και κινηθήκαμε αρκετά χλμ σε βρεγμένη άσφαλτο. Αν δεν έρθει ξαφνικά το βρεγμένο κι ενώ είσαι με μπόλικα χλμ, κανένα πρόβλημα. Απλώς θέλουν προσοχή και όχι υπερβολές. Προσωπικά δεν αισθάνθηκα χειρότερα από ότι με τα ΤΚC 80 σε αντίστοιχες συνθήκες.
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Ολα τα χωματινα λαστιχα της αγορας τα εχω βαλει στα GS.
Ολα στην λιωμενη ελληνικη ασφαλτο τα εχω σπιναρει με 6η και 100 χαω στο κοντερ
και μην περιμενετε να βρεθει κατασκευαστης που θα ασχοληθει με τη συμπεριφορα των ελαστικων που παραγει
σε αυτο το μιγμα πετρελαιου που στρωνουμε στην Ελλαδα για ...ασφαλτοταπητα.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Οι πρωτες εντυπωσεις ειναι πολυ θετικες, τα λαστιχα μου φανηκανε σχεδον ιδια με τα Conti TKC80 στο χωμα και λιιγο χειροτερα στην ασφαλτο. Στα πρωτα 300-400χμ ειχανε μια ασταθεια στην ασφαλτο, μεγαλυτερη και σε μικροτερες ταχυτητες απο τα TKC80, αλλα αυτη μειωθηκε δραστικα μετα τις πρωτες 100αδες χμ. Το μονο προβλημα που βλεπω - και δεν νομιζω οτι εχει αναφερθει - ειναι μια φοβερη ευαισθησια στις ασπρες γραμμες στο στεγνο, σε βαθμο που το μηχανακι χορευει σε δαυτες. Αυτα, θα επανελθω με λεπτομερεις εντυπωσεις εν καιρω.
Τα εγραφα αυτα 3 μηνες πριν οταν τα ειχα πρωτοβαλει, ας πω καποια πραγματα επιπλεον εχοντας κανει 2200χμ μαζι τους, συμπεριλαμβανομενου και του March Madness. Τα Anlas ειναι πολυ καλα χωματινα λαστιχα για το χαμηλο κοστος τους αλλα σε Τρανσαλπ 650 δεν ειναι με τιποτα οσο καλα οσο τα - αρκετα πιο ακριβα - Conti TKC80.

Σε συγκριση με τα τελευταια, εχουν λιγοτερο "δαγκωμα" στο χωμα, κυριως το πισω, και ειναι αρκετα χειροτερα στην ασφαλτο σαν all-round χωματινα λαστιχα. Γλυστρανε σε γλιστερη στεγνη ασφαλτο εκει που τα TKC80 (ή μαλακα ντεμι λαστιχα σαν τα Σαχαρα) βρισκουν προσφυση, με τρομαξανε οταν τα κυνηγησα ασχημα στις στροφες του Αη Γιαννη του Ροσσι οπου εδιωξε ακομη και το μπροστινο σε "ολα κατω" πιεση. Επισης το πισω εδιωξε μερικες φορες σε ασχημα φρενα πριν να μπω σε στροφη. Βεβαια μιλαω για καταστασεις κυνηγηματος στην ασφαλτο, κατι που πολλοι δεν θα κανουν με χωματινα ..αλλα αυτο για τους πουροντουρους ειναι αναποφευκτο :rolleyes: Επισης στο βρεγμενο ειναι σαφως χειροτερα απο τα TKC80, γι'αυτο και μονο το λογο δε θαφηνα το μπροστινο μονιμα πανω οπως πχ κανουν οι Χριστοφ και Κονκωστ με το TKC80 σε ΤΑ650.

Αυτα, επαναλαμβανω οι εντυπωσεις ειναι απο Τρανσαλπ 650 (στο οποιο εχω επισης φορεσει TKC80, T63 και MT21 απο αλλα χωματινα), το αναφερω αυτο γιατι οι κατοχοι 1200 GS εχουν κανει υπερθετικα σχολια αλλα αυτα τα μηχανακια πατανε αλλιως κατω λογω αναρτησεων και φορτιζουν πολυ περισοτερο το μπροστινο. Και φυσικα τα λαστιχα ειναι και θεμα αναβατη. Εννοειται οτι ειναι αρκετα καλα για να τα φαω μεχρι τελους, απλα τα επομενα χωματινα θα ειναι Τ63 ή τα "κλασικα" TKC80.
 
Τελευταία επεξεργασία:

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Τα εγραφα αυτα 3 μηνες πριν οταν τα ειχα πρωτοβαλει, ας πω καποια πραγματα επιπλεον εχοντας κανει 2200χμ μαζι τους, συμπεριλαμβανομενου και του March Madness. Τα Anlas ειναι πολυ καλα χωματινα λαστιχα για το χαμηλο κοστος τους αλλα σε Τρανσαλπ 650 δεν ειναι με τιποτα οσο καλα οσο τα - αρκετα πιο ακριβα - Conti TKC80.

Σε συγκριση με τα τελευταια, εχουν λιγοτερο "δαγκωμα" στο χωμα, κυριως το πισω, και ειναι αρκετα χειροτερα στην ασφαλτο σαν all-round χωματινα λαστιχα. Γλυστρανε σε γλιστερη στεγνη ασφαλτο εκει που τα TKC80 (ή μαλακα ντεμι λαστιχα σαν τα Σαχαρα) βρισκουν προσφυση, με τρομαξανε οταν τα κυνηγησα ασχημα στις στροφες του Αη Γιαννη του Ροσσι οπου εδιωξε ακομη και το μπροστινο σε "ολα κατω" πιεση. Επισης το πισω εδιωξε μερικες φορες σε ασχημα φρενα πριν να μπω σε στροφη. Βεβαια μιλαω για καταστασεις κυνηγηματος στην ασφαλτο, κατι που πολλοι δεν θα κανουν με χωματινα ..αλλα αυτο για τους πουροντουρους ειναι αναποφευκτο :rolleyes: Επισης στο βρεγμενο ειναι σαφως χειροτερα απο τα TKC80, γι'αυτο και μονο το λογο δε θαφηνα το μπροστινο μονιμα πανω οπως πχ κανουν οι Χριστοφ και Κονκωστ με το TKC80 σε ΤΑ650.

Αυτα, επαναλαμβανω οι εντυπωσεις ειναι απο Τρανσαλπ 650 (στο οποιο εχω επισης φορεσει TKC80, T63 και MT21 απο αλλα χωματινα), το αναφερω αυτο γιατι οι κατοχοι 1200 GS εχουν κανει υπερθετικα σχολια αλλα αυτα τα μηχανακια πατανε αλλιως κατω λογω αναρτησεων και φορτιζουν πολυ περισοτερο το μπροστινο. Και φυσικα τα λαστιχα ειναι και θεμα αναβατη. Εννοειται οτι ειναι αρκετα καλα για να τα φαω μεχρι τελους, απλα τα επομενα χωματινα θα ειναι Τ63 ή τα "κλασικα" TKC80.
Χρήσιμη η αναφορά του Γιώργη!
Ειδικά εφόσον μιλάμε για άλλο μηχανάκι, με άλλη διάσταση ελαστικών κι άλλους δείκτες φορτίου/ταχύτητας.
Στο συμπέρασμα πάντως συμφωνούμε. Κι εγώ τα έφαγα μέχρι τέλους (το πίσω) και αφήνω το εμπρός ως έχει μέχρι να έρθει το τέλος του. Δεν θα βάλω το ίδιο κι ο λόγος δεν είναι η απόδοση σε κράτημα, αλλά η σχέση τιμής/ζωής. Συμφέρει ένα TKC 80 που είναι πιο ακριβό, αλλά βγάζει πολλά περισσότερα χλμ (διπλάσια για την ακρίβεια), ενώ δεν είναι 2πλη η τιμή του. Εννοείται ότι σε κράτημα είναι τουλάχιστον το ίδιο (όπως είχα πει κι όταν τα Anlas ήταν ακόμα καινούρια) αν όχι καλύτερο. Θα προχωρήσω με TKC 80 πίσω και το υπάρχον Anlas εμπρός, και όταν με το καλό τελειώσει το ζεύγος, θέλω να δοκιμάσω τα καινούρια Michelin Wild. Βλέπουμε... ;)
 

Wtower

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
XT1200Z
Πολύ χρήσιμη η συζήτηση για τα συγκεκριμένα ελαστικά. Πριν το troffy 2016, και με αφορμή που βρήκα ένα ζευγάρι σε καλύτερη τιμή, αποφάσισα να τα δώσω μια ευκαιρία, αν και γενικά είμαι της άποψης όπου μπορώ να παίρνω το κάτι καλύτερο.

Τα λάστιχα έκαναν ελάχιστα χιλιόμετρα στην άσφαλτο (370) και ελάχιστα στο χώμα (10?) εξαιτίας του ατυχήματός μου, οπότε δεν έχω άποψη για οτιδήποτε. Στο χώμα εξάλλου δεν έχω εμπειρία αλλά μου φάνηκαν ότι κάνουν τη δουλειά τους.

Αυτό που με προβλημάτισε και θέλω να το μοιραστώ εδώ είναι ότι η συμπεριφορά του μπροστινού στην άσφαλτο είναι απαράδεκτη, τουλάχιστον για το μηχανάκι μου και για το ότι είναι ακόμη στο στρώσιμο. Μάλιστα και κάποιος ακόμα από το φόρουμ που συνάντησα στην εκδρομή (δεν συγκράτησα ποιος), νομίζω με gs, μου επισήμανε το ίδιο.

Λέγοντας απαράδεκτη, όλο το μπροστινό κοσκινάει και στη στροφή υποστρέφει μέχρι να πλαγιάσει η μηχανή λίγο παραπάνω και να περάσει τα όρια από το αυλάκι. Και αναφέρομαι σε πολύ νορμάλ ταχύτητα και οδήγηση. Προς υπεράσπιση του, η κατάσταση έδειχνε καλύτερη με τα χιλιόμετρα, απλά θέλει υποδειγματική οδήγηση για να πεις οτι θα ταξιδέψω κάπου με στροφές μέχρι να στρώσει.

Οπότε κοινώς, μέχρι να φτάσω Βλάχα, πήγαινα συνέχεια με το νου μου στο λάστιχο. Αναρωτιέμαι αν είναι έτσι όλα τα χωμάτινα.
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Πολύ χρήσιμη η συζήτηση για τα συγκεκριμένα ελαστικά. Πριν το troffy 2016, και με αφορμή που βρήκα ένα ζευγάρι σε καλύτερη τιμή, αποφάσισα να τα δώσω μια ευκαιρία, αν και γενικά είμαι της άποψης όπου μπορώ να παίρνω το κάτι καλύτερο.

Τα λάστιχα έκαναν ελάχιστα χιλιόμετρα στην άσφαλτο (370) και ελάχιστα στο χώμα (10?) εξαιτίας του ατυχήματός μου, οπότε δεν έχω άποψη για οτιδήποτε. Στο χώμα εξάλλου δεν έχω εμπειρία αλλά μου φάνηκαν ότι κάνουν τη δουλειά τους.

Αυτό που με προβλημάτισε και θέλω να το μοιραστώ εδώ είναι ότι η συμπεριφορά του μπροστινού στην άσφαλτο είναι απαράδεκτη, τουλάχιστον για το μηχανάκι μου και για το ότι είναι ακόμη στο στρώσιμο. Μάλιστα και κάποιος ακόμα από το φόρουμ που συνάντησα στην εκδρομή (δεν συγκράτησα ποιος), νομίζω με gs, μου επισήμανε το ίδιο.

Λέγοντας απαράδεκτη, όλο το μπροστινό κοσκινάει και στη στροφή υποστρέφει μέχρι να πλαγιάσει η μηχανή λίγο παραπάνω και να περάσει τα όρια από το αυλάκι. Και αναφέρομαι σε πολύ νορμάλ ταχύτητα και οδήγηση. Προς υπεράσπιση του, η κατάσταση έδειχνε καλύτερη με τα χιλιόμετρα, απλά θέλει υποδειγματική οδήγηση για να πεις οτι θα ταξιδέψω κάπου με στροφές μέχρι να στρώσει.

Οπότε κοινώς, μέχρι να φτάσω Βλάχα, πήγαινα συνέχεια με το νου μου στο λάστιχο. Αναρωτιέμαι αν είναι έτσι όλα τα χωμάτινα.
Με τι πιεσεις ταξιδεψες?
Αν ειχες τις χαμηλες χωματινες τοτε να ξερεις οτι ολα σχεδον κανουν το ιδιο.
Συγκεκριμενα για τα Anlas αν τοποθετησες παραγωγης του 2014 που ηταν η πρωτη χρονια τους να ξερεις πως ειναι κατι που το αντιμετωπισα τοτε κι εγω.
 

Wtower

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
XT1200Z
Με τι πιεσεις ταξιδεψες?
Αν ειχες τις χαμηλες χωματινες τοτε να ξερεις οτι ολα σχεδον κανουν το ιδιο.
Συγκεκριμενα για τα Anlas αν τοποθετησες παραγωγης του 2014 που ηταν η πρωτη χρονια τους να ξερεις πως ειναι κατι που το αντιμετωπισα τοτε κι εγω.
Όχι κανονικές πιέσεις, ξεκίνησα με την εργοστασιακή (33) και έβγαλα 2-3 φορές πίεση για να δοκιμάσω και λίγο χαμηλότερα μέχρι 29. Τα ίδια.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Όχι κανονικές πιέσεις, ξεκίνησα με την εργοστασιακή (33) και έβγαλα 2-3 φορές πίεση για να δοκιμάσω και λίγο χαμηλότερα μέχρι 29. Τα ίδια.
Υψηλες πιεσεις για τα anlas....
Εγω τα δουλευω μονο στην εθνικη με πιεση 29 περιπου. Μολις μπω επαρχιακο ριχνω πιεση στο 20 με 22. Και κραταω την ιδια στο χωμα. Αν πηγαινεις εως 110-120, κραταει τελεια στο στεγνο και παντου. Και σε πιο ψηλες ταχυτητες κραταει μια χαρα, αλλα καταστρεφεται. Εξ ου και τα μολις 2000 χλμ για το πισω. Παντως οσο διαρκει, κανει τελεια δουλεια. Απλως διαρκει λιγο.....
 

Wtower

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
XT1200Z
Υψηλες πιεσεις για τα anlas....
Εγω τα δουλευω μονο στην εθνικη με πιεση 29 περιπου. Μολις μπω επαρχιακο ριχνω πιεση στο 20 με 22. Και κραταω την ιδια στο χωμα. Αν πηγαινεις εως 110-120, κραταει τελεια στο στεγνο και παντου. Και σε πιο ψηλες ταχυτητες κραταει μια χαρα, αλλα καταστρεφεται. Εξ ου και τα μολις 2000 χλμ για το πισω. Παντως οσο διαρκει, κανει τελεια δουλεια. Απλως διαρκει λιγο.....
Δεν ξέρω. Όπως είπα, δοκίμασα να τα κατεβάσω μέχρι 29 και πάλι τα ίδια. Δεν ξέρω με το στρώσιμο αν θα βελτιωθεί η κατάσταση. Δεν θυμάμαι και ποιος άλλος μου είπε στη Βλάχα ότι είχε το ίδιο πρόβλημα. Ίσως δεν κάθεται καλά με το μηχανάκι μου.
 
Top Bottom