Τα εγραφα αυτα 3 μηνες πριν οταν τα ειχα πρωτοβαλει, ας πω καποια πραγματα επιπλεον εχοντας κανει 2200χμ μαζι τους, συμπεριλαμβανομενου και του March Madness. Τα Anlas ειναι πολυ καλα χωματινα λαστιχα για το χαμηλο κοστος τους αλλα σε Τρανσαλπ 650 δεν ειναι με τιποτα οσο καλα οσο τα - αρκετα πιο ακριβα - Conti TKC80.
Σε συγκριση με τα τελευταια, εχουν λιγοτερο "δαγκωμα" στο χωμα, κυριως το πισω, και ειναι αρκετα χειροτερα στην ασφαλτο σαν all-round χωματινα λαστιχα. Γλυστρανε σε γλιστερη στεγνη ασφαλτο εκει που τα TKC80 (ή μαλακα ντεμι λαστιχα σαν τα Σαχαρα) βρισκουν προσφυση, με τρομαξανε οταν τα κυνηγησα ασχημα στις στροφες του Αη Γιαννη του Ροσσι οπου εδιωξε ακομη και το μπροστινο σε "ολα κατω" πιεση. Επισης το πισω εδιωξε μερικες φορες σε ασχημα φρενα πριν να μπω σε στροφη. Βεβαια μιλαω για καταστασεις κυνηγηματος στην ασφαλτο, κατι που πολλοι δεν θα κανουν με χωματινα ..αλλα αυτο για τους πουροντουρους ειναι αναποφευκτο
Επισης στο βρεγμενο ειναι σαφως χειροτερα απο τα TKC80, γι'αυτο και μονο το λογο δε θαφηνα το μπροστινο μονιμα πανω οπως πχ κανουν οι Χριστοφ και Κονκωστ με το TKC80 σε ΤΑ650.
Αυτα, επαναλαμβανω οι εντυπωσεις ειναι απο Τρανσαλπ 650 (στο οποιο εχω επισης φορεσει TKC80, T63 και MT21 απο αλλα χωματινα), το αναφερω αυτο γιατι οι κατοχοι 1200 GS εχουν κανει υπερθετικα σχολια αλλα αυτα τα μηχανακια πατανε αλλιως κατω λογω αναρτησεων και φορτιζουν πολυ περισοτερο το μπροστινο. Και φυσικα τα λαστιχα ειναι και θεμα αναβατη. Εννοειται οτι ειναι αρκετα καλα για να τα φαω μεχρι τελους, απλα τα επομενα χωματινα θα ειναι Τ63 ή τα "κλασικα" TKC80.