Ελαστικά για ΤΑ650

Varonos

Μέλος
Περιοχή
Ηλιούπολη
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
BMW F 650 GS Dakar
Χαιρετώ την ομάδα. Ανοίγω αυτό εδώ το θέμα για να μου παραθέσουν οι κάτοχοι transalp 650, τις γνώμες τους για ελαστικά που έχουν χρησιμοποιήσει ή καλύτερα για το ποια ελαστικά προτιμάνε να φοράνε στην μοτοσυκλέτα τους.
Μιλάμε για ελαστικο μεικτής χρήσης. Ένα ελαστικο που θα το ευχαριστιέται στην άσφαλτο και στο χώμα. Και αυτό γιατί μπορεί παραδειγμα να κάνω μια εκδρομή μόνο άσφαλτο...
Έχω φορέσει δύο ζευγάρια anakee 3, και όταν πέρασε το μικρόβιο του χώματος για τα καλά μέσα μου φόρεσα Κ60 scout. Θα ήθελα να δοκιμάσω και κάποιο άλλο all rounder μετά το Κ60

Ευχαριστώ
Παναγιώτης

Στάλθηκε από το SM-A307FN μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Καλησπέρα!
Νομίζω ότι το Heidenau είναι ένας πολύ καλός συνδυασμός για χιλιομετρική απόδοση και χρήση σε όλα τα τεραιν εκτός λάσπης.
 

Gus

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Sutzouki
Όλα εξαρτούνται από τους συμβιβασμούς που θές να κάνεις και το ζητάς από το λάστιχο σου στην άσφαλτο και στο χώμα στην ποικιλία και ποσότητα που κάνεις αυτά τα δύο αλλά και με το πώς οδηγάς την μότο σου. Υπάρχουν καλά λάστιχα, εγώ βάσει τον δικών μου προτιμήσεων έβαλα Michelin Anakee Adventure (έχω μείνει εξαιρετικά ευχαριστημένος) και έχω πάντα στα υπόψιν τα Pirelli Rally STR και Conti TKC70/70 Rocks …
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
Sahara,TCK,Mitas είναι μερικες επιλογες.
Ομως σαν τα Heidenau δεν θα βρεις σε σχεση τιμης απόδοσης.
Αυτα εχω κ θα τα ξαναβάλω με κλειστα ματια!
 

giannis_transalp

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
giannis
Μοτό
transalp 650 model 2001
Εγω φοραω εδώ και 8 χρόνια τα σαχάρα . Ειναι βεντούζα σε στεγνή και βρεγμένη άσφαλτο και πολύ καλά στο χώμα. Τα αλλάζω συνήθως κάθε δύο χρόνια και έχουν τακούνι ακόμα. Τη μηχανή τη χρησιμοποιώ όλο το χρόνο και με όλες τις συνθήκες εκτός από χιόνι. Οδηγω σχετικά συντηρητικά όμως , και κατά 90% μονός, και στη εθνική όχι πάνω απο 120. Μέχρι και την τελική όμως ειναι ακλόνητα, απλά φθείρονται πιο γργορα. Αυτά
 

Turtle

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Transalp 650 05
Έβαλα το Φλεβάρη στο transalp τα anakee wild (πίσω το 130, δεν βγάζει 120) και κυκλοφορώ κάθε μέρα και με βροχή. Στο χώμα, χωρίς να έχω σύγκριση, μου φαίνονται εξαιρετικά.
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
Εγω φοραω εδώ και 8 χρόνια τα σαχάρα . Ειναι βεντούζα σε στεγνή και βρεγμένη άσφαλτο και πολύ καλά στο χώμα. Τα αλλάζω συνήθως κάθε δύο χρόνια και έχουν τακούνι ακόμα. Τη μηχανή τη χρησιμοποιώ όλο το χρόνο και με όλες τις συνθήκες εκτός από χιόνι. Οδηγω σχετικά συντηρητικά όμως , και κατά 90% μονός, και στη εθνική όχι πάνω απο 120. Μέχρι και την τελική όμως ειναι ακλόνητα, απλά φθείρονται πιο γργορα. Αυτά
Γιαννη τα δυο χρονια δεν ειναι μοναδα μέτρησης,
ποσα χιλ βγαζεις ειναι το θεμα;
Εμενα στα 6.500 το πισω ηταν για αλλαγη.
Σαφως ομως ειναι εξαιρετικά οπως κ ακριβα επισης.
 

Varonos

Μέλος
Περιοχή
Ηλιούπολη
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
BMW F 650 GS Dakar
Sahara,TCK,Mitas είναι μερικες επιλογες.
Ομως σαν τα Heidenau δεν θα βρεις σε σχεση τιμης απόδοσης.
Αυτα εχω κ θα τα ξαναβάλω με κλειστα ματια!
Από τα Κ60 είμαι και εγώ παραπάνω από ευχαριστημένος σε όλα τα τερεν.Ίσως να ήθελα να έχει πιο "γρήγορη" κορόνα το πίσω για την άσφαλτο.
Δεν ξέρω αν έχει δοκιμάσει κανεις τα Shinko 805 που μου έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον απο καποια reviews που έχω διαβάσει στο εξωτερικό.
Τα Sahara είναι μια σιγουρη αλλά ποιο ακριβή επιλογή όπως σωστα λες
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
Από τα Κ60 είμαι και εγώ παραπάνω από ευχαριστημένος σε όλα τα τερεν.Ίσως να ήθελα να έχει πιο "γρήγορη" κορόνα το πίσω για την άσφαλτο.
Δεν ξέρω αν έχει δοκιμάσει κανεις τα Shinko 805 που μου έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον απο καποια reviews που έχω διαβάσει στο εξωτερικό.
Τα Sahara είναι μια σιγουρη αλλά ποιο ακριβή επιλογή όπως σωστα λες
Απο περιεργεια ποσό τα βάζεις;ευρω δλδ...
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
...Δεν ξέρω αν έχει δοκιμάσει κανεις τα Shinko 805 που μου έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον απο καποια reviews που έχω διαβάσει στο εξωτερικό.
Ρίξε μια ματιά εδώ...
 

giannis_transalp

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
giannis
Μοτό
transalp 650 model 2001
Γιαννη τα δυο χρονια δεν ειναι μοναδα μέτρησης,
ποσα χιλ βγαζεις ειναι το θεμα;
Εμενα στα 6.500 το πισω ηταν για αλλαγη.
Σαφως ομως ειναι εξαιρετικά οπως κ ακριβα επισης.
Εγώ βγάζω τουλάχιστον τα διπλάσια Γιώργο. Από 12000 μέχρι και 16000 km. Τα αλλάζω στα 2 χρόνια περιπου ενώ έχουν το μισό τακούνι συνήθως , λόγω γήρανσης και διότι τα τακούνια του μπροστινού ειδικά, φθείρονται υπο γωνία, λογω της παραμόρφωσης κατα την επιβράδυνση. Τα 30 40 ευρώ παραπάνω σε σχέση με άλλα πιο φθηνά, δε συγκρίνονται με το κόστος πτώσης ή τραυματισμού.
 

Varonos

Μέλος
Περιοχή
Ηλιούπολη
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
BMW F 650 GS Dakar
Εγω φοραω εδώ και 8 χρόνια τα σαχάρα . Ειναι βεντούζα σε στεγνή και βρεγμένη άσφαλτο και πολύ καλά στο χώμα. Τα αλλάζω συνήθως κάθε δύο χρόνια και έχουν τακούνι ακόμα. Τη μηχανή τη χρησιμοποιώ όλο το χρόνο και με όλες τις συνθήκες εκτός από χιόνι. Οδηγω σχετικά συντηρητικά όμως , και κατά 90% μονός, και στη εθνική όχι πάνω απο 120. Μέχρι και την τελική όμως ειναι ακλόνητα, απλά φθείρονται πιο γργορα. Αυτά
Γιάννη εθνική την αποφεύγω γιατι την βαριέμαι αφάνταστα και αν πρέπει οπωσδήποτε να μπω δεν υπερβαίνω τα 120-130. Τα Sahara τα έχω δοκιμάσει σε άσφαλτο σε ενα GS 650 ενός φίλου. Είναι όντως όπως λες βεντούζα...
 

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
Ο ασκός του Αιόλου γίνεται με τα λάστιχα. 10 άτομα ρωτάς, 12 γνώμες παίρνεις...
Προσωπικά είμαι fun της micheln. Φόραγα στο transalp T63 και ήταν εξαιρετικά (για τα δικά μου δεδομένα) και στην άσφαλτο και στο χώμα. Έκπληξη ήταν πόσο καλά κρατάγανε στην άσφαλτο για χωμάτινο λάστιχο και πόσο καλή αίσθηση είχες στο φρένο!
Για κάποιο καιρό είχα dunlop trialmax. Κι αυτό ωραίο λαστιχάκι για άσφαλτο. Στην πολλή πίεση (πόσο να πιέσεις ένα ΤΑ?) γλίστραγε το μπροστινό, αλλά προειδοποιούσε.
Τώρα στο Varadero φοράω micheln adventure σε αντικατάσταση των anakee ii που είχε. Είναι πολύ νωρίς να βγάλω συμπεράσματα ακόμα.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Δεν υπαρχει λαστιχο που κανει τα παντα για κανενα μηχανακι, ολα τα λαστιχα εχουν συμβιβασμους.

Για μακροζωια που εμπεριεχει και καποιο ανωδυνο (δηλ. περιηγητικο) χωμα, τα Metzeler Tourance ειναι μια καλη επιλογη, το πισω βγαζει 20000+χμ αλλα γλυστρανε στα ορια στην ασφαλτο (στην πολλη πιεση). Τα πιο βεντουζα που εχω φορεσει αλλα και ακριβα ειναι τα Metzeler Sahara, το πισω θελει προσοχη για να φτασει τα 12000χμ (πιεση ποτε κατω απο 35psi στην ασφαλτο, οχι ταχυτητες πανω απο 120-130χμω) αλλα ειναι εξαιρετικα στο χωμα. Τα Dunlop Trailmax K760 που εγραψε πανω ο Παντελης ειναι επισης πολυ καλα και σχετικα φτηνα allrounders, αλλα το πισω ειναι μαλακο σαν το Σαχαρα και θελει προσοχη για να φτασει τα 12000χμ.

Στο CRF1000 εχω εντυπωσιαστει με τα TKC70 αλλα ειναι ακριβουτσικα, ισως ν'αξιζει να τα δει κανεις και στο ΤΑ, ιδιως με Rocks πισω.
 

Varonos

Μέλος
Περιοχή
Ηλιούπολη
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
BMW F 650 GS Dakar
XLGeorge Padis Γιώργο και Παντελή φυσικά και χρειάζονται συμβιβασμοί. Απλά συλλέγω πληροφορίες για να καταλήξω, η απόφαση ειναί όλη δικιά μου. Η αλήθεια είναι οτι έχω βάλει στο μάτι και τα tkc70 αν τα καταφέρω οικονομικά.

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις και το ενδιαφέρον.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Προσωπικά είμαι fun της micheln. Φόραγα στο transalp T63 και ήταν εξαιρετικά (για τα δικά μου δεδομένα) και στην στεγνη άσφαλτο και στο χώμα. Έκπληξη ήταν πόσο καλά κρατάγανε στην άσφαλτο για χωμάτινο λάστιχο και πόσο καλή αίσθηση είχες στο φρένο!
Παντελη, ναι τα T63 ητανε εξαιρετικα, το καλυτερο χωματινο λαστιχο που φορεσα στο ΤΑ και χαλαστηκα πολυ (οπως και πολλοι αλλοι) που η Michelin τα σταματησε :thumbsdown: Αλλα η συμπεριφορα τους ητανε πολυ καλη στη στεγνη ασφαλτο, στο βρεγμενο ητανε επικινδυνα οπως και πολλα αλλα χωματινα. Το γραφω αυτο για να ειναι πληρης η περιγραφη των χαρακτηριστικων τους.
 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Ο ασκός του Αιόλου γίνεται με τα λάστιχα. 10 άτομα ρωτάς, 12 γνώμες παίρνεις...
Προσωπικά είμαι fun της micheln. Φόραγα στο transalp T63 και ήταν εξαιρετικά (για τα δικά μου δεδομένα) και στην άσφαλτο και στο χώμα. Έκπληξη ήταν πόσο καλά κρατάγανε στην άσφαλτο για χωμάτινο λάστιχο και πόσο καλή αίσθηση είχες στο φρένο!
Για κάποιο καιρό είχα dunlop trialmax. Κι αυτό ωραίο λαστιχάκι για άσφαλτο. Στην πολλή πίεση (πόσο να πιέσεις ένα ΤΑ?) γλίστραγε το μπροστινό, αλλά προειδοποιούσε.
Τώρα στο Varadero φοράω micheln adventure σε αντικατάσταση των anakee ii που είχε. Είναι πολύ νωρίς να βγάλω συμπεράσματα ακόμα.
Δεν υπαρχει λαστιχο που κανει τα παντα για κανενα μηχανακι, ολα τα λαστιχα εχουν συμβιβασμους.

Για μακροζωια που εμπεριεχει και καποιο ανωδυνο (δηλ. περιηγητικο) χωμα, τα Metzeler Tourance ειναι μια καλη επιλογη, το πισω βγαζει 20000+χμ αλλα γλυστρανε στα ορια στην ασφαλτο (στην πολλη πιεση). Τα πιο βεντουζα που εχω φορεσει αλλα και ακριβα ειναι τα Metzeler Sahara, το πισω θελει προσοχη για να φτασει τα 12000χμ (πιεση ποτε κατω απο 35psi στην ασφαλτο, οχι ταχυτητες πανω απο 120-130χμω) αλλα ειναι εξαιρετικα στο χωμα. Τα Dunlop Trailmax K760 που εγραψε πανω ο Παντελης ειναι επισης πολυ καλα και σχετικα φτηνα allrounders, αλλα το πισω ειναι μαλακο σαν το Σαχαρα και θελει προσοχη για να φτασει τα 12000χμ.

Στο CRF1000 εχω εντυπωσιαστει με τα TKC70 αλλα ειναι ακριβουτσικα, ισως ν'αξιζει να τα δει κανεις και στο ΤΑ, ιδιως με Rocks πισω.

Τα trailmax k760 μου φανηκαν τοσο αδιαφορα , που οταν τα αλλαξα ,μου ελλειψαν. Τελικα δεν ειναι τοσο κακο να ειναι αδιαφορα,τα εκαναν ολα μετρια , αλλα τα εκαναν ολα.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Παντελη, ναι τα T63 ητανε εξαιρετικα, το καλυτερο χωματινο λαστιχο που φορεσα στο ΤΑ και χαλαστηκα πολυ (οπως και πολλοι αλλοι) που η Michelin τα σταματησε :thumbsdown: Αλλα η συμπεριφορα τους ητανε πολυ καλη στη στεγνη ασφαλτο, στο βρεγμενο ητανε επικινδυνα οπως και πολλα αλλα χωματινα. Το γραφω αυτο για να ειναι πληρης η περιγραφη των χαρακτηριστικων τους.
Συμφωνώ και επαυξάνω...
Δοκιμασμένα σε GS 650 Dakar.
 

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
Παντελη, ναι τα T63 ητανε εξαιρετικα, το καλυτερο χωματινο λαστιχο που φορεσα στο ΤΑ και χαλαστηκα πολυ (οπως και πολλοι αλλοι) που η Michelin τα σταματησε :thumbsdown: Αλλα η συμπεριφορα τους ητανε πολυ καλη στη στεγνη ασφαλτο, στο βρεγμενο ητανε επικινδυνα οπως και πολλα αλλα χωματινα. Το γραφω αυτο για να ειναι πληρης η περιγραφη των χαρακτηριστικων τους.
Δεν ήσουν κι εσύ σε αυτό το κυνηγητό από την Δίρφη μέχρι την Στενή που κατεβαίναμε δίχως αύριο? Θυμάμαι λάθος?
Τότε που ψιλόβρεχε και είμαστε μέσα στην ομίχλη?

Το videακι είναι του Λεωνίδα...
 
Top Bottom