Ελαστικά για ΤΑ650

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Δεν ήσουν κι εσύ σε αυτό το κυνηγητό από την Δίρφη μέχρι την Στενή που κατεβαίναμε δίχως αύριο? Θυμάμαι λάθος?
Τότε που ψιλόβρεχε και είμαστε μέσα στην ομίχλη?

Το videακι είναι του Λεωνίδα...
Παντελη αν ειναι αυτη που νομιζω, ναι ειμουνα, αλλα οταν κατεβαιναμε ζω-πεθαινω προς τη Στενη ητανε αργα το απογευμα της πρωτης μερας και ητανε στεγνα, θυμαμαι χαρακτηριστικα που μυριζε "καμενα" λαστιχα/φρενα οταν σταματησαμε στην ταβερνα :oops::D

Δεν ξερω τι κανατε τη δευτερη μερα αλλα μερικοι απο μας φυγαμε νωρις και φαγαμε τρελη βροχα απο λιγο πριν τη Χαλκιδα μεχρι τα σπιτια μας στην Αθηνα - και νομιζα οτι το ΤΑακι ειχε παρει ξαφνικα 20 αλογα καθως σπιναρε παντου με το πισω T63 :woot:

Ειναι πιθανο με καταλληλες συνθηκες μη γλυστερου και "πλυμενου" επαρχιακου δρομου το T63 να κραταει σχετικα καλα αλλα σε αλλες συνθηκες βρεγμενης γλυστερης ασφαλτου θελει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ προσοχη ενω σε τετοιες συνθηκες το TKC80 ειναι το μονο τακουνατο για μενα που ειναι σχετικα αποδεκτο. Να πω χαρακτηριστικα οτι καποτε γυρνωντας απο την πανεπιστημιουπολη στην Αθηνα, οπου ειχαμε παει για jogging, μας επιασε βροχη και προσπαθωντας να φρεναρω δικαβαλος σε ελαφρια κατηφορα με φαναρι πριν τη Μιχαλακοπουλου, το μηχανακι συνεχισε ευθεια και αναγκαστηκα να το ριξω κατω και να φρεναρει με το ..πλαϊ o_O Τεσπα, αυτη ειναι η δικη μου εμπειρια και εχω ακουσει παρομοια σχολια απο πολλους αναβατες που τα εχουνε χρησιμοποιησει στο καθε μερα με βροχες κλπ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Tiger 955i
Αυριο αλλαζω και εγω λαστιχα στο ΤΑ οι επιλογές μου ειναι Anakee wild τα οποια ομως θα πρεπει να περιμένω μεχρι 17 Ιουνη και κόστος 200 Ε , Sahara ετοιμοπαραδοτα με 130/80/17 το πισω επισης στα 200 Ε και Κ60 scout στα 185.
Τα scout τα ειχα στο Domi για 700 χλμ μεχρι χθες που το εδωσα και ως φρεσκο λαστιχο εδινε μεγαλη σιγουρια στην στεγνη ασφαλτο και καλο κρατημα σε στεγνο χωμα. Φτωχη εμπειρια μου με αυτα οποτε δεν εχω την καλυτερη αποψη.
Τα Sahara τα ειχα φορεσει σε παλαιοτερα μηχανακια μου δις και μεχρι την φαλακρα τους ενεπνεαν εμπιστοσυνη και κραταγαν απιστευτα.
Αναμεσα στα τρια αυτα τι θα βαζατε δεδομενου οτι η κινηση ειναι ασφαλτος και περιπου 10 μονοημερες -διηερες εξορμησεις στο χωμα.
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
K60 δαγκωτό ...ενω ασχετως επιλογης θα επεμενα στην 120αρα πισω διασταση.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Αυριο αλλαζω και εγω λαστιχα στο ΤΑ οι επιλογές μου ειναι Anakee wild τα οποια ομως θα πρεπει να περιμένω μεχρι 17 Ιουνη και κόστος 200 Ε , Sahara ετοιμοπαραδοτα με 130/80/17 το πισω επισης στα 200 Ε και Κ60 scout στα 185.
Τα scout τα ειχα στο Domi για 700 χλμ μεχρι χθες που το εδωσα και ως φρεσκο λαστιχο εδινε μεγαλη σιγουρια στην στεγνη ασφαλτο και καλο κρατημα σε στεγνο χωμα. Φτωχη εμπειρια μου με αυτα οποτε δεν εχω την καλυτερη αποψη.
Τα Sahara τα ειχα φορεσει σε παλαιοτερα μηχανακια μου δις και μεχρι την φαλακρα τους ενεπνεαν εμπιστοσυνη και κραταγαν απιστευτα.
Αναμεσα στα τρια αυτα τι θα βαζατε δεδομενου οτι η κινηση ειναι ασφαλτος και περιπου 10 μονοημερες -διηερες εξορμησεις στο χωμα.
Με πόσες χιλιάδες χιλιόμετρα ζωής είσαι ικανοποιημένος από ένα λάστιχο?
Το Sahara είναι εξαιρετικό λάστιχο αλλά τελειώνει γρήγορα.
Σαν χρυσή τομή θα θεωρούσα το heidenau...
Για τα michelin δεν έχω άποψη διότι δεν τα έχω δοκιμάσει.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Αυριο αλλαζω και εγω λαστιχα στο ΤΑ οι επιλογές μου ειναι Anakee wild τα οποια ομως θα πρεπει να περιμένω μεχρι 17 Ιουνη και κόστος 200 Ε , Sahara ετοιμοπαραδοτα με 130/80/17 το πισω επισης στα 200 Ε και Κ60 scout στα 185.
Τα scout τα ειχα στο Domi για 700 χλμ μεχρι χθες που το εδωσα και ως φρεσκο λαστιχο εδινε μεγαλη σιγουρια στην στεγνη ασφαλτο και καλο κρατημα σε στεγνο χωμα. Φτωχη εμπειρια μου με αυτα οποτε δεν εχω την καλυτερη αποψη.
Τα Sahara τα ειχα φορεσει σε παλαιοτερα μηχανακια μου δις και μεχρι την φαλακρα τους ενεπνεαν εμπιστοσυνη και κραταγαν απιστευτα.
Αναμεσα στα τρια αυτα τι θα βαζατε δεδομενου οτι η κινηση ειναι ασφαλτος και περιπου 10 μονοημερες -διηερες εξορμησεις στο χωμα.
Επίσης ρίξε και μία ματιά στα Shinko 804/805.
Γενικά έχουν πολύ καλή συμπεριφορά και στην μοτοσυκλέτα σου θα βγάλουνε και πολλά χιλιόμετρα λόγω βάρους και ιπποδύναμης.
 

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Tiger 955i
Με πόσες χιλιάδες χιλιόμετρα ζωής είσαι ικανοποιημένος από ένα λάστιχο?
Το Sahara είναι εξαιρετικό λάστιχο αλλά τελειώνει γρήγορα.
Σαν χρυσή τομή θα θεωρούσα το heidenau...
Για τα michelin δεν έχω άποψη διότι δεν τα έχω δοκιμάσει.
συνηθως στις 8000 χλμ τα αλλαζω. Τα χλμ αυτα μεταφραζονται για εμενα απο ενα χρονο χρησης εως 1,5.
Η εξαιρεση ειναι τα Mitas που φοραει τωρα και εχουν 14000χλμ με 6000 χλμ δικα μου και τα υπολοιπα του προηγουμενου με μεγαλη ταλαιπωρια ομως.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
συνηθως στις 8000 χλμ τα αλλαζω. Τα χλμ αυτα μεταφραζονται για εμενα απο ενα χρονο χρησης εως 1,5.
Η εξαιρεση ειναι τα Mitas που φοραει τωρα και εχουν 14000χλμ με 6000 χλμ δικα μου και τα υπολοιπα του προηγουμενου με μεγαλη ταλαιπωρια ομως.
Για ποια mitas μιλάμε?
 

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Tiger 955i
Επίσης ρίξε και μία ματιά στα Shinko 804/805.
Γενικά έχουν πολύ καλή συμπεριφορά και στην μοτοσυκλέτα σου και θα βγάλουνε και πολλά χιλιόμετρα λόγω βάρους και ιπποδύναμης.
Δεν υπαρχουν εδω στην Θεσνικη δυστυχως. Ο κοσμος της μοτοσυκλετας ζει ακομα στις σπηλιες σε αυτη την πολη.

Mitas E07
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Δεν υπαρχουν εδω στην Θεσνικη δυστυχως. Ο κοσμος της μοτοσυκλετας ζει ακομα στις σπηλιες σε αυτη την πολη.

Mitas E07
Νομίζω υπάρχουν στη Λάρισα.
Ας μας πει ο sothrhs εάν ισχύει.
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Δε ξέρω αν υπάρχουν, αλλα ένα τηλέφωνο στον Γαβριήλ, θα λύσει κάθε απορία
6942271084, Ελαστικά Κουτσολικακης Γαβριήλ
Αν θεωρηθεί διαφήμιση, σβήνεται εννοείται :)
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Ηλια RIGGER, +1 για Σαχαρα και ας ειναι 130αρι το πισω, η οδηγικη διαφορα των 120/130 ειναι ελαχιστη.
Καλησπέρα Γιώργο. Η διαφορά που λες δεν είναι μικρή, όχι τόσο στην πρόσφυση η στη διαφορά λειτουργίας, αλλά αλλάζει το βήμα. Σημαντικά. Με εργοστασιακό γραναζωμα φορούσα πάντα 130/80, ενώ στη τελευταία αλλαγή έβαλα 120/90. Έχει χάσει λίγο νεύρο, αλλά εθνική είσαι σχεδόν 500 στροφές κάτω στο στροφόμετρο. Πήγα μια σύντομη Εύβοια την Κυριακή και βγήκα εθνική και η διαφορά δεν ήταν αμελητέα.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Καλησπέρα Γιώργο. Η διαφορά που λες δεν είναι μικρή, όχι τόσο στην πρόσφυση η στη διαφορά λειτουργίας, αλλά αλλάζει το βήμα. Σημαντικά. Με εργοστασιακό γραναζωμα φορούσα πάντα 130/80, ενώ στη τελευταία αλλαγή έβαλα 120/90. Έχει χάσει λίγο νεύρο, αλλά εθνική είσαι σχεδόν 500 στροφές κάτω στο στροφόμετρο. Πήγα μια σύντομη Εύβοια την Κυριακή και βγήκα εθνική και η διαφορά δεν ήταν αμελητέα.
Καλησπερα Στεφανε, ελεγα μικρη για τη διαφορα στη συμπεριφορα σε ασφαλτο και χωμα, το 120/90 στριβει λιιιγο πιο σβελτα απο το 130 και θεωρητικα ειναι λιιιγο καλυτερο στο χωμα, απο την αλλη το 130/80 εχει πιο μεγαλη πλαϊνη επιφανεια προσφυσης και, απο πλευρας look, "γεμιζει" καλυτερα το πισω μερος της μοτο.

Η παρατηρηση σου οτι το 120/90 εχει μεγαλυτερη διαμετρο απο το 130/80 ειναι σωστη, οποτε "μακραινει" λιγο το μηχανακι. Οι γρηγοροι υπολογισμοι μου δειχνουν διαφορα 1.24% που δεν ειναι αμελητεα. Οποτε το 130/80 αντι για 120/90 στο 650 του Ηλια θα το κοντυνει κατα 1.24%, που ειναι ισοδυναμο με παραπανω απο μισο δοντι περισοτερο στο πισω γραναζι - ενα δοντι περισοτερο το κονταινει κατα 2.04%.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom