Ελαστικά για χώμα (Ατομικός Απολογισμός)

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Στο θέμα ελαστικά ψάχνουμε συχνά τί θα φορέσουμε, τί καλύπτει τις ανάγκες μας και τελικά βγάζουμε κάποια συμπεράσματα έστω και προσωπικά τί γεύση έχει αφήσει στον καθένα μας ένα λάστιχο και τί χρήση του κάναμε.

Ανοίγω αυτό το θέμα για να κάνουμε όποιος έχει διάθεση έναν ατομικό απολογισμό τα χρόνια που κάνει χώμα, στις μηχανές που έχει αλλάξει τί λάστιχα δοκίμασε και τελικά τί γεύση του άφησαν.

Pirelli MT21: Το δοκίμασα απο το 2008 σε Yamaha XT 600, Yamaha TT600R και τελευταία στο ΚΤΜ LC4 640 που έχω τώρα. Είναι ένα λάστιχο διαχρονικά καλό και τίμιο 50/50 ή καλύτερα 40 χωμα/60 άσφαλτο. Ιδανικό για ελαφριά μηχανάκια όπως αυτά στα οποια τα χρησιμοποίησα. Δεν μπορεί να φτάσει τις επιδόσεις στο χώμα ενός Enduro ή MX ελαστικού, ειδικά στη λάσπη αλλά είναι ένας τίμιος συμβιβασμός. Το προτείνω σίγουρα για μπροστινό λάστιχο οπου βγάζει πολλά χιλιόμετρα, είναι σταθερό στην άσφαλτο και στριβει καλά (στη βροχή προσοχή πολύ). Πίσω δεν θα το πρότεινα σε κανέναν, ίσως μόνο σε μονοκύλινδρο 250 κυβικά τύπου KLX 250, WR250R όπου δεν έχουν την ροπή να ξεφτυλίσουν το λάστιχο, γιατί το MT21 Πίσω ξεφτυλίζεται για πλάκα. Αν σας βγάλει πίσω 2000-2500χλμ με χωμα θα είναι επιτυχία.

Michelin AC-10: Ο πρόγονος των σημερινών tracker. Πολλοί το αγοράσαμε κυρίως για ένα λόγο. Ήταν το φτηνότερο! Το δοκίμασα αν θυμάμαι καλά σε XR 250 που είχα. Απλά τίμιο για τα λεφτά του στο χώμα. Δεν έχω γεύση απο το καινούργιο tracker. Και πάλι συνεχίζει την παράδοση να είναι φτηνό και παιδιά που το έβαλαν λένε αξίζει, ας μιλήσουν αυτοί.

Bridgestone M403-M404(Μπρος πίσω): Ένα καθαρό λάστιχο Enduro-MX, ουσιαστικά ήταν το μεσαίας σκληρότητας λάστιχο της bridgestone ενώ παράλληλα είχε τα 203-204 για μαλακά εδάφη και τα 603-604 για σκληρά. Σήμερα έχει αντικατασταθεί απο την σειρά Χ, με το Χ30 να είναι το αντίστοιχο του. ΜΑΚΡΑΝ το καλύτερο λάστιχο που είχα δοκιμάσει στο χώμα, φορεμένο σε ΚΤΜ EXC 450. Όποιος έχει δυνατότητα για τρειλερ και έχει ελαφρύ μηχανάκι, άντε και κάνα 690 δηλαδή και μπορεί τέτοιο λάστιχο είναι για βουνό απο τα καλύτερα.

Metzeler MC360 Mid-Hard: Δοκιμασμένο απο μένα πρόσφατα στο LC4. Ένα λάστιχο με σκληρή γόμα και DOT για χρήση σε δρόμο. Έβγαλε περίπου 3500χλμ με πολύ χώμα και λιγότερο άσφαλτο. Το μπροστά είχε γομα αρκετή αλλα΄το πεταξα κι αυτό γιατί απο τα στριψίματα στην άσφαλτο είχα κουρεψει πλαινά τακούνια. Ένα λάστιχο πολύ πολυ τίμιο για κάποιον που ψάχνει ένα Enduro Λάστιχο που να μην το πετάει στις 3 βόλτες. Δεν έχει την απόδοση FIM ελαστικού ή καθαρού ΜΧ ελαστικού αλλά πλησιάζει. Θα το έλεγα ανταγωνιστή του Michelin Tracker.

Continental TKC80: Άλλο ΄ένα διαχρονικό και καλό 50/50 λάστιχο. Το φόρεσα στο LC4 και το άλλαξα μετά απο μια εκδρομή! Τέλειο στη άσφαλτο, τέλειο σε ξερό χώμα, μόλις δει λάσπη μπουκώνει για πλάκα. το προτείνω σίγουρα για μπροστινό σε όποιον μπαίνει περιστασιακά χώμα και σε πιο μεγάλη μηχανή. Βγάζει χλμ και δεν έχει πολύ φασαρία. Και θα το βάλω μάλλον τώρα μπροστά στο 800. Για βόλτε Advride λασπωμένες για μένα δεν κάνει, τελειώνει πολύ ευκολα. Και το πίσω επίσης τρώγεται πιο εύκολα σαφώς απο ένα MItas E09 πχ

MItas E07+: Το φοραω στο 800 πίσω. Πολύ ωραίο 60/40 λάστιχο ανθεκτικό, καλό στο χώμα τίμιο και βγάζει χιλιόμετρα. Δεν κάνει πολύ φασαρία στη άσφαλτο και στρίβει καλά. Το προτείνω σίγουρα για πίσω λάστιχο σε πιο μεγάλα ον-οφφ που μπαίνουν πιο περιστασιακά χώμα. βγάζουν και μπροστά πλέον το ίδιο λάστιχο, δεν το έχω δοκιμάσει. Συνδιάζεται και με το απλό E07 μπροστά και άλλοι το συνδιάζουν με TKC80 Μπροστά. Ανάλογα τα γούστα.

Pirelli MX-extra: Νομίζω πλέον βγαίνει σαν ΜΧ-Χtra X. Ένα λάστιχο στην φιλοσοφία του AC-10, λάστιχο προπόνησης, όχι αγώνων με λίγο πιο ενισχυμένη γόμα απο ένα καθαρό MX για να βγάζει πιο πολλά χλμ. Το φόραγα σε KLX 250 με αρκετά καλή απόδοση που δεν έφτανε όμως τα Bridgestone 403-404 σε καμία περίπτωση. τα βλέπω σπάνια η αλήθεια είναι, ίσως είναι μια ενδιαφερουσα επιλογή για κάποιον.

bridgestone TW 301 Trailwing: Τα φοραγα ένα φεγγάρι σε Xr 250, ένα All around λάστιχο κάπου 70/30 ή 60/40 για ελαφριά μηχανακια που πατάς άφοβα και χώμα χωρίς μεγάλες απαιτήσεις. Έχεις ένα XR, TTR, KLX, DR κλπ και το έχεις για παπί κάθε μέρα αλλά θες να μπορείς να χώνεσαι και καμιά φορά χώμα άνετα. Τέτοιο λάστιχο φάση. Ήσυχο στη άσφαλτο και στριφτερό.

Αυτά μου έρχονται προς το παρόν.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Τα pirelli mx extra είναι άθλια σε βρεγμένη πέτρα και σε σαθρό χώμα. Το ίδιο και τα pirelli mx32 που κόβουν και τακούνια. Με ένα τέτοιο έκανα εκδρομικό προς Καρπενήσι και ευτυχώς δεν έβρεχε.

Michelin Starcross πολύ καλή σειρά ελαστικών ΜΧ ειδικά το μπροστά. Μπαίνουν δύσκολα με λεβιεδες.

Το πίσω Michelin Tracker είναι πολύ μαλακό και δεν βγάζει ικανοποιητικά μικτά km. Είναι άψογα σε βρεγμένο για χωμάτινα λάστιχα

Τα 403-404 ήταν λαστιχαρες το ίδιο ισχύει για τον αντικαταστάτη Χ30. Το Χ30 δεν ξεζαντάρει εύκολα με λεβιεδες και δεν μπαίνει με τίποτα.

Τα ΜΧ της Dunlop είναι πολυ καλά αλλα κοβουν πιο εύκολα μπροστά τα πλαϊνά τακούνια.

Το μπροστινό AC 10 είναι το μοναδικό λάστιχο που πέταξα μετά από 2 βόλτες. Το πίσω πολύ καλό για τα λεφτά του. Κρίμα που δεν υπάρχει πια.

Το Τ63 ήταν λαστιχαρα κρίμα και για αυτό που καταργήθηκε. Φάουλ εδώ από τη Michelin.

Το καλύτερο fim που έχω χρησιμοποιήσει για εντούρο είναι της Μitas και μετά metzeler και Michelin. H bridgestone έχει τα χειρότερα fim, ακόμα και το τελευταίο με το περίεργο πέλμα δεν....

Dunlop d 952 τα κάνει όλα και συμφέρει, πολύ καλή επιλογή για μικρά και ελαφριά ον οφ για επιθετική οδήγηση αλλά και αντοχή.

Μetzeler mc4 και mc5 MX λάστιχα που κάνουν και για εντούρο, καλά χωρίς να ξεχωρίζουν κάπου. Αν τα βρείτε σε καλή τιμή είναι καλή επιλογή.


Αν μου έρθει φλασια για κάποια που έχω ξεχάσει θα το προσθέσω.

Βαγγέλη ωραίο θέμα :friendship:
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
To MT21 είχα...του χρόνου θα βάλω tracker να δω τι παίζει.....σίγουρα το τρακερ είναι πολυ πιο φθηνό και πιο όμορφο από το ΜΤ21........αντοχή το ΜΤ21 πίσω 3000κμ, 90% χώμα.....μια χαρά με έβγαλε ασπροπροσωπο παντου΄..............για λάσπη νομίζω καλά ήτανε για μηχανάκι 200κιλά.......
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Στο 640 έχω φορέσει MT21, ANAKEE WILD και METZELER 6days xtreme.
Διαφορετικά λάστιχα μεταξύ τους, όλα καλά αλλά στον τομέα τους.

Για τις βόλτες του ADVride, τα MT21 ήταν τα καλύτερα και τα πιο κοντά στις δικές μου προτιμήσεις, δεδομένου ότι καλύπτουν ένα αρκετά ευρύ φάσμα χρήσης.
Τα wild ήταν λίγα σε εκτός δρόμου, τα 6days είχαν εκπληκτική πρόσφυση σε μαλακά τεραιν (λάσπη, αργιλωδη τεραιν, αμμώδη κτλ) αλλά παρατήρησα ότι αν ήθελα να διατηρήσω γρήγορο ρυθμό σε ξηρά σαθρά τεραιν, χαλικι, πέτρα κτλ νομίζω δε μου έδιναν τόση αυτοπεποίθηση όσο τα MT21 τα οποία παρατήρησα ότι όσο άνοιγα το γκάζι είχα καλύτερο έλεγχο της μοτοσυκλέτας και πιο καλή πληροφόρηση.

Στο 990, σχεδόν από την αρχή που έβαζα χώμα το μηχανάκι χρησιμοποιούσα μπροστά TKC80 και πίσω mitas E09 Dakar. Έτσι είχα ένα all around setup Το οποίο κάλυπτε μεγάλες ασφάλτινες αποστάσεις μαζί με απαιτητικό χώμα, με τις οποίες υποχωρήσεις βέβαια σε συγκεκριμένους τομείς.
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Στο 640 έχω φορέσει MT21, ANAKEE WILD και METZELER 6days xtreme.
Διαφορετικά λάστιχα μεταξύ τους, όλα καλά αλλά στον τομέα τους.

Για τις βόλτες του ADVride, τα MT21 ήταν τα καλύτερα και τα πιο κοντά στις δικές μου προτιμήσεις, δεδομένου ότι καλύπτουν ένα αρκετά ευρύ φάσμα χρήσης.
Τα wild ήταν λίγα σε εκτός δρόμου, τα 6days είχαν εκπληκτική πρόσφυση σε μαλακά τεραιν (λάσπη, αργιλωδη τεραιν, αμμώδη κτλ) αλλά παρατήρησα ότι αν ήθελα να διατηρήσω γρήγορο ρυθμό σε ξηρά σαθρά τεραιν, χαλικι, πέτρα κτλ νομίζω δε μου έδιναν τόση αυτοπεποίθηση όσο τα MT21 τα οποία παρατήρησα ότι όσο άνοιγα το γκάζι είχα καλύτερο έλεγχο της μοτοσυκλέτας και πιο καλή πληροφόρηση.

Στο 990, σχεδόν από την αρχή που έβαζα χώμα το μηχανάκι χρησιμοποιούσα μπροστά TKC80 και πίσω mitas E09 Dakar. Έτσι είχα ένα all around setup Το οποίο κάλυπτε μεγάλες ασφάλτινες αποστάσεις μαζί με απαιτητικό χώμα, με τις οποίες υποχωρήσεις βέβαια σε συγκεκριμένους τομείς.
Αυτό που αναφέρεις για τα MT21 σε σύγκριση με τα xtreme έχει βάση. Κι εγώ παλαιότερα με μεσία λάστιχα enduro όπως τα AC10 ή και τα 403-404 έβλεπα στα σκληρά εδάφη και στα σαθρά και γαρμπίλι πώς είχαν αδυναμίες. Πράγματι ένα ΜΤ21 σε τέτοια εδάφη μπορεί να αποδίδει καλύτερα καθότι τα μεγαλύτερα μπλόκ στο σκληρό έδαφος δίνουν σταθερότητα και πρόσφυση. Ενώ τα λεπτά τακούνια θέλουν να ΄΄χώνονται΄΄.

Μια ματιά στην γκάμα της DUNLOP καταλαβαίνει κάποιος. Αριστερά τέρμα άμμος μαλακά εδάφη, τέρμα δεξιά σκληρά εδάφη



Εμείς ψάχνουμε ένα λάστιχο για όλο το χρόνο κάτι που οδηγεί σε πολλούς συμβιβασμούς
 

ztakisg16

Μέλος
Όνομα
Τακης
Μοτό
Bmw Xchallenge
Καλησπέρα.Τα Tracker τα έβαλα πριν από 10 μέρες αλλά και λόγω τρόφυ έχω διανύσει έως τώρα 800 χλμ...Μαζί με εμένα τα έβαλε και ο Ηλίας...Πρώτη εντύπωση με το που τα βάλαμε τρομακτική...Πραγματικά σκεφτόμουν πως θα φτάσω έως το σπίτι...Και εγώ και ο Ηλίας απογοητευμένοι...Η μηχανή αλλού πάταγε και αλλού βρισκόταν...Δεν τόλμαγα καν να την πλαγιάσω...Φτάνοντας όμως στην Στενή και αφού είχαν διανύσει περίπου 200 χλμ άσφαλτο το λάστιχο άλλαξε εντελώς...Πιθανών επειδή φαγώθηκε η πρώτη στρώση και λίγο τα τακούνια άλλαξε δραματικά προς το καλύτερο...Στις στροφές μέχρι το καταφύγιο ανέβαινα απροβλημάτιστα και μου θύμισαν αρκετά τα προηγούμενα anakke wild που φόραγα...Στο χώμα τώρα και εκεί έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος και δεν ένιωσα σε κανένα σημείο της διαδρομής να με πουλάνε... Το μόνο που μένει είναι να δοκιμαστούν και σε βρεγμένη άσφαλτο αλλά και η διάρκεια τους...Θεωρώ ότι αν βγάλουν 4000 χλμ αξιοπρεπώς,τότε πρόκειται για μια καταπληκτική επιλογή για κάποιον που κάνει μικτή χρήση σε άσφαλτο και χώμα...Οι πιέσεις που τα δούλευα ήταν 28 psi άσφαλτο και 22 psi χώμα..Όλα τα παραπάνω βέβαια είναι υποκειμενικά και εξαρτώνται από τις δυνατότητες και τις απαιτήσεις του καθένα από εμάς...
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Ωραίο θέμα Βαγγέλη!

Δηλαδή ένα "πιο σκληρό" (με μεγαλύτερη χλμ απόδοση) ΜΤ-21 για 640Adv πιο θα μπορούσε να είναι;
Το D952, για το οποίο γράφει τόσο ο kordix και ο STF παλιότερα, βγαίνει μέχρι 120άρι πίσω....
 

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
D606 τολμώ να πω και αν θυμάμαι καλά. Ισως τα επόμενα ή Ε09 ξανά.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Εγω εχω τα D952 στο CRF και εχω κανει πραγματικα περιπου 3500 χλμ 50/50. Μισα ασφαλτο και μισα χωμα.

Στο χωμα δε χρειαζονται συστασεις , πιανουνε παντου μια χαρα. Στην ασφαλτο θεωρησα οτι επειδη ειναι ετσι η σχεδιαση θα γλυστρανε φουλ αλλα τελικα ειναι πολυ οκ!
Επισης μετα τα πρωτα χλμ που δειχνουν να φθειρονται αρκετα, σταματαει η φθορα και κατεβαινει πιο αργα, βεβαια εχω και αδυναμο 250αρι οποτε ισως γιαυτο μου κρατανε...
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Hταν ένα λάστιχο της Αυστραλιανής motoz που έκανε για τέτοια χρήση, για πολλά km με φορτωμένο μικρομεσαίο ον/ΟΦ αλλά δεν θυμάμαι πιο είναι.

Είχα βάλει ένα τέτοιο μεταχειρισμένο και είχε φοβερή διάρκεια χωρίς να υστερεί στο στεγνό. Στη λάσπη δεν ξέρω γιατί τα είχα βάλει καλοκαίρι.
 

ilias.ali

Ready To Race
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Ali
Μοτό
KTM 625 SXC 2004
Καλησπέρα.Τα Tracker τα έβαλα πριν από 10 μέρες αλλά και λόγω τρόφυ έχω διανύσει έως τώρα 800 χλμ...Μαζί με εμένα τα έβαλε και ο Ηλίας...Πρώτη εντύπωση με το που τα βάλαμε τρομακτική...Πραγματικά σκεφτόμουν πως θα φτάσω έως το σπίτι...Και εγώ και ο Ηλίας απογοητευμένοι...Η μηχανή αλλού πάταγε και αλλού βρισκόταν...Δεν τόλμαγα καν να την πλαγιάσω...Φτάνοντας όμως στην Στενή και αφού είχαν διανύσει περίπου 200 χλμ άσφαλτο το λάστιχο άλλαξε εντελώς...Πιθανών επειδή φαγώθηκε η πρώτη στρώση και λίγο τα τακούνια άλλαξε δραματικά προς το καλύτερο...Στις στροφές μέχρι το καταφύγιο ανέβαινα απροβλημάτιστα και μου θύμισαν αρκετά τα προηγούμενα anakke wild που φόραγα...Στο χώμα τώρα και εκεί έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος και δεν ένιωσα σε κανένα σημείο της διαδρομής να με πουλάνε... Το μόνο που μένει είναι να δοκιμαστούν και σε βρεγμένη άσφαλτο αλλά και η διάρκεια τους...Θεωρώ ότι αν βγάλουν 4000 χλμ αξιοπρεπώς,τότε πρόκειται για μια καταπληκτική επιλογή για κάποιον που κάνει μικτή χρήση σε άσφαλτο και χώμα...Οι πιέσεις που τα δούλευα ήταν 28 psi άσφαλτο και 22 psi χώμα..Όλα τα παραπάνω βέβαια είναι υποκειμενικά και εξαρτώνται από τις δυνατότητες και τις απαιτήσεις του καθένα από εμάς...
Να συμπληρώσω ότι στην άσφαλτο κάνουν ΠΟΛΥ Θόρυβο. Μιλάμε για πολύ όμως. Πολύ. Πολύ.

Στάλθηκε από το SM-G970F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Με ελάχιστη εμπειρία στα χωμάτινα λάστιχα θα πω τα εξής. Μπροστά φοραω mt21 το οποίο είναι στο 4ο πισω ελαστικό. Τα τρία πρωτα ήταν τα ac10 από τα οποία ήμουν ικανοποιημένος σε ασφαλτο και χώμα. Το μτ21 κρατάει καλά στην άσφαλτο στο Dr έχει περασει λάσπες πυλο , χώμα κροκαλα χαλίκια γενικά τώρα, μετά από 3 χρόνια μοιάζει να θέλει αλλαγή και γενικά να πεφτει η απόδοση στο χώμα.
Μετά τα ac10 έβαλα πιςω ένα tracker να ερθω στο τροφυ. Στην αρχή μου φάνηκε πςριεργο, ανεβαίνοντας για τη διρφυ δεν μπορουσα να στρίψω καθόλου είχα λίγο ζοριστει.μετα ρίχνοντας πιεσεις για το χώμα και κάνοντας και το πρωτο χώμα μέχρι τον Αλεξίου επέστρεψα άσφαλτο μέχρι τη στενή αεροπορία πατωντας όλο το πελμα του μέχρι κάτω και πραγματικα δεν έκανε κιχ. Φταίνε οι χαμηλές πιεσεις ή ότι τελικά πατησε δεν ξέρω αλλά τώρα παει μια χαρά. Στο χώμα μου φάνηκε εξίσου καλό με το ac10 αλλά τελείως διαφορετικό σε αίσθηση. Δεν πτολαβα να παρω ολοκληρωμένη εικόνα, και σίγουρα έχω ανυπαρκτη εμπειρία σε χωμάτινα λάστιχα και τη συμπεριφορά τους στο χωμα
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Να μας πει την γνώμη του και ο KORAX για την σωστή θέση οδήγησης στο χώμα . Όρθιος η καθιστός?

Στάλθηκε από το SM-G970F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Για τα MICHELIN TRACKER έχει κάποιος άποψη , τα χει δοκιμάσει ?

Επίσης να ρωτήσω ,Metzeler MC360 σύγκριση με ΜΤ21 ?
Εχοντας δοκιμάσει back to back και mc360 και Mt21 σε 640 θα σου πω πως είμαι σαφώς φαν των mc360, καλά ειδικά πίσω ασυζητητί. Αν κάνεις χιλιόμετρα άσφαλτο κάμποσα βάλε μπροστά ένα Mt21 και πίσω 360 mid hard. Αλλιώς αν πατάς σπάνια άσφαλτο μπρος πίσω 360. Όχι γιατί δεν αντέχουν και μπροστά απλά άμα στρίβεις δυνατά ασφσλτο λόγω αραιων μπροστά τακούνιων τα πλαϊνά τακούνια την ακούνε στην άσφαλτο. Εγώ τελικά έκοψα κάμποσα αλλά είχα γράψει και αρκετά χλμ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Για τα "βαριά"
Karoo T.. Ότι καλύτερο υπήρχε για την λάσπη και τα δυσκολα
Tkc 80... Αν και δεν μου αρέσουν τα νούμερα, μέτριο παντού 50-50 δηλαδή.
Wild.. Πολύ κοντά και ίδια φιλοσοφία με τα tkc
Anlas.. Ίδια με τα Karoo T
Mitas e09.. Ευχάριστη έκπληξη σε στεγνο, δεν τα δοκίμασα σε δυσκολίες.

Για τα μονοκυλινδρα

Tkc 80..ακριβως ότι και στο βαρύ, μέτριο παντου
ΜΤ21.. Ότι λένε οι από πάνω, το μπροστινό βεντούζα παντού και το πισω "φυτιλια γρήγορα"
D606.. Ευχαριστώ τον STF και όποιον άλλον το πρότεινε.
Καταπληκτικό.
 
Reactions: STF

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Mitas MC23 Rockrider.
Εφαμιλλα σε χαρακτήρα με τα ΜΤ21 αλλά με μεγαλύτερη διάρκεια ζωής.
Τουλάχιστον σύμφωνα με τοις Αμερικάνοι.

Θα τα παραγγείλω να τα δοκιμάσω.

 

$py

Μέλος
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
YAMAHA WR250R
Metzeler MC360 Mid-Hard: Δοκιμασμένο απο μένα πρόσφατα στο LC4. Ένα λάστιχο με σκληρή γόμα και DOT για χρήση σε δρόμο. Έβγαλε περίπου 3500χλμ με πολύ χώμα και λιγότερο άσφαλτο. Το μπροστά είχε γομα αρκετή αλλα΄το πεταξα κι αυτό γιατί απο τα στριψίματα στην άσφαλτο είχα κουρεψει πλαινά τακούνια. Ένα λάστιχο πολύ πολυ τίμιο για κάποιον που ψάχνει ένα Enduro Λάστιχο που να μην το πετάει στις 3 βόλτες. Δεν έχει την απόδοση FIM ελαστικού ή καθαρού ΜΧ ελαστικού αλλά πλησιάζει. Θα το έλεγα ανταγωνιστή του Michelin Tracker.
Τα εβαλα στο Tenere 700, στις τρεις χωμάτινες βόλτες το πίσω για πέταμα, το μπροστά οκ. Χιλιόμετρα γύρω στα 1000. Συμπεριφορά άψογη σε ξερό, λάσπες πολλές δεν έτυχε.

Επόμενη δοκιμη λέω για Mitas E9 ή tkc80 που δεν υπάρχουν ούτε για δείγμα ακόμα.

Επίσης άκουσα καλά λόγια για τα Golden tyres, άμα τα έχει βάλει κάποιος να μας πει.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Θα πω γι'αυτό που δοκίμασα στο 950 και απογοητεύτηκα πλήρως όσον αφορά την διάρκεια του και είναι το mitas e-10.
Το πίσω το πέταξα στα 1800km...:oops:
Όσον αφορά την συμπεριφορά του ήταν ένα καλό για χώμα πλην λάσπης ελαστικό.
Στην άσφαλτο επίσης καλό αλλά με αισθητά κουνήματα από τον σκελετό του όταν ζεσταίνονταν.
Θα μπορούσα να κάνω περίπου τα ίδια πράγματα και με το shinko e804 + e805 σε μικρότερη τιμή και πολλαπλάσια χιλιομετρική απόδοση.
TKC - 80 σταθερή αξία αλλά και αυτό με τους περιορισμούς του.
Πολύ καλό ήταν και το T63 στο Dakar 650 αλλά πλέον δεν...
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Να συμπληρώσω ότι στην άσφαλτο κάνουν ΠΟΛΥ Θόρυβο. Μιλάμε για πολύ όμως. Πολύ. Πολύ.

Στάλθηκε από το SM-G970F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Πιο πολυ απ τα κλανγκ κλουννγκ του κτμ ???:muted:
 
Top Bottom