Ελαστικά για χώμα (Ατομικός Απολογισμός)

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
D606.. Ευχαριστώ τον STF και όποιον άλλον το πρότεινε.
Καταπληκτικό.
Κώστα το D606 το φόρεσες μπρος-πίσω στον Γκάντι; Σε τι συνθήκες; Με ποιο άλλο ελαστικό θα το παρομοίαζες;

Ο STF το προτείνει με το D952 πίσω (πιο επιθετικό πέλμα) για το δικό του... ποδήλατο. Όμως βγαίνει μέχρι 120άρι (ενώ το πίσω D606 έως 130) και δεν θα το βάζα τουλάχιστον στις ΟΕΜ ζάντες του 640adv.

Αντίθετα, από το site της Dunlop, φαίνεται το εντουρολάστιχο GEOMAX EN91 βγαίνει και 140άρι! Το έχει δοκιμάσει κάποιος σε μεσαίο on-off ;
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Κώστα το D606 το φόρεσες μπρος-πίσω στον Γκάντι; Σε τι συνθήκες; Με ποιο άλλο ελαστικό θα το παρομοίαζες;

Ο STF το προτείνει με το D952 πίσω (πιο επιθετικό πέλμα) για το δικό του... ποδήλατο. Όμως βγαίνει μέχρι 120άρι (ενώ το πίσω D606 έως 130) και δεν θα το βάζα τουλάχιστον στις ΟΕΜ ζάντες του 640adv.

Αντίθετα, από το site της Dunlop, φαίνεται το εντουρολάστιχο GEOMAX EN91 βγαίνει και 140άρι! Το έχει δοκιμάσει κάποιος σε μεσαίο on-off ;
130 πίσω το έχω με mt21 μπροστά.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
130 πίσω το έχω με mt21 μπροστά.
Ωραιος συνδοιασμος!
Θα εντυπωσιαστεις με το ποσο καλα κραταει ακομα και στη γυαλισμενη ασφαλτο της πολης και ακομα και χωρις τακουνια στη μεση αν φυσικα αντεξεις να το κρατησεις τοσο Για το 606 λεω
Σε 17αρα ή σε 18αρα ζαντα το εβαλες? Σε 17 δεν εχει το συνηθες 80 προφιλ αλλα 90 Κατι που βεβαια ξενιζει αρχικα αφου αλλαζει ελαφρως την γεωμετρια της μοτο
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Σε πρόσφυση είναι σαν το ΜΤ21, απλά με μεγαλύτερη χιλιομετρική απόδοση;
Λιγο καλυτερο στην ασφαλτο, σχεδον το ιδιο στο χωμα στο τρανσαλπ που το εχω δοκιμασει Και ναι μαλλον πρεπει να αντεχει και περισσοτερο την κακουχια της ασφαλτου
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ωραιος συνδοιασμος!
Θα εντυπωσιαστεις με το ποσο καλα κραταει ακομα και στη γυαλισμενη ασφαλτο της πολης και ακομα και χωρις τακουνια στη μεση αν φυσικα αντεξεις να το κρατησεις τοσο Για το 606 λεω
Σε 17αρα ή σε 18αρα ζαντα το εβαλες? Σε 17 δεν εχει το συνηθες 80 προφιλ αλλα 90 Κατι που βεβαια ξενιζει αρχικα αφου αλλαζει ελαφρως την γεωμετρια της μοτο
Σε 17 το έχω.
Έχει βγάλει 2 τροφυ και αρκετά ασφαλτινα χλμ και όντως είναι εντυπωσιακό.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Τα εβαλα στο Tenere 700, στις τρεις χωμάτινες βόλτες το πίσω για πέταμα, το μπροστά οκ. Χιλιόμετρα γύρω στα 1000. Συμπεριφορά άψογη σε ξερό, λάσπες πολλές δεν έτυχε.

Επόμενη δοκιμη λέω για Mitas E9 ή tkc80 που δεν υπάρχουν ούτε για δείγμα ακόμα.

Επίσης άκουσα καλά λόγια για τα Golden tyres, άμα τα έχει βάλει κάποιος να μας πει.
Έλα ρε τόσο φυτίλια το MC360? Τί σου είναι.. Ομολογώ πώς εγώ το 360 όταν το είχα ήτνα πιο πολλές οι χειμωνιάτικες βόλτες με λασπωμένα τεραίν και εντάξει το 640 είναι και σαφώς ελαφρύτερο. Γιατί έμένα κράτησε ΠΟΛΥ για τα δεδομένα, κάπου όπως είπε 3500km και είχε ακόμα.

Ενω΄για να είμαι δίκαιος το Μτ21 το έσκισα λόγω εποχής και σε πιο ξερά εδάφη και πετρώδη και στα 2000-2500km τέλειωσε.
 
Reactions: $py

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Yπαρχει και το Vee Rubber VRM 147
που το πέλμα του είναι σχεδόν ίδιο με το ΜΤ21 με τιμή 65Ε για το 140/80/18.

Tα έχει βάλει κάποιος να μας πει εντυπώσεις?

edit
Διάβασα κακές κριτικές για το πίσω, καλές γιατί μπροστινό.
 
Τελευταία επεξεργασία:

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Διαβάζω πάντως πως διεθνώς και κυρίως στην Αμερική που λόγω αποστάσεων γράφουν πολλά km και το ψάχνουν πολύ με τα λάστιχα, παρά πολύ κόσμος χρησιμοποιεί μπροστινό ΜΤ21 και πίσω d606.
 

elrodeo

Μέλος
Περιοχή
Βύρωνας
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Tuareg 660 & Husqvarna TE 610
Θα ήθελα να δοκιμάσω το D606 αλλά δεν έχει πίσω διάσταση για 140 . Μέχρι στιγμής στο Husqvarna TE610 βάζω ΜΤ21 τα οποία (το πίσω) δεν μου έχει βγάλει ποτέ πάνω απο 3.000 χλμ. Προς διευκρίνηση με ΜΤ21 έχω κάνει συνολικά γύρω στα 20.000 χλμ συνεπώς είναι πλήρως δοκιμασμένα .

Σκέφτομαι για αλλαγή στην επικείμενη εκδομή που δεν θα έχει ιδιαίτερα πολλά ασφάλτινα χλμ να βάλω πίσω το Tracker . MC360 δεν βρίσκω πουθενα .
 

ztakisg16

Μέλος
Όνομα
Τακης
Μοτό
Bmw Xchallenge
Θα ήθελα να δοκιμάσω το D606 αλλά δεν έχει πίσω διάσταση για 140 . Μέχρι στιγμής στο Husqvarna TE610 βάζω ΜΤ21 τα οποία (το πίσω) δεν μου έχει βγάλει ποτέ πάνω απο 3.000 χλμ. Προς διευκρίνηση με ΜΤ21 έχω κάνει συνολικά γύρω στα 20.000 χλμ συνεπώς είναι πλήρως δοκιμασμένα .

Σκέφτομαι για αλλαγή στην επικείμενη εκδομή που δεν θα έχει ιδιαίτερα πολλά ασφάλτινα χλμ να βάλω πίσω το Tracker . MC360 δεν βρίσκω πουθενα .
Όντως δεν βγαίνει σε 140 πίσω αλλά βγαίνει σε 130 οπού θεωρώ ότι το βάζεις άνετα και μάλιστα έχοντας καλύτερη συμπεριφορά στο χώμα...Και εμένα κανονικά πίσω φοράει 140 αλλά έχω βαλει πολλές φορές 130...Τα tracker τα οποία έβαλα τελευταία φορά τα ήθελα σε 130 αλλά βγαίνουν 120 και 140 και αναγκαστικά φόρεσα πάνω τα 140...
 

elrodeo

Μέλος
Περιοχή
Βύρωνας
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Tuareg 660 & Husqvarna TE 610
Όντως δεν βγαίνει σε 140 πίσω αλλά βγαίνει σε 130 οπού θεωρώ ότι το βάζεις άνετα και μάλιστα έχοντας καλύτερη συμπεριφορά στο χώμα...Και εμένα κανονικά πίσω φοράει 140 αλλά έχω βαλει πολλές φορές 130...Τα tracker τα οποία έβαλα τελευταία φορά τα ήθελα σε 130 αλλά βγαίνουν 120 και 140 και αναγκαστικά φόρεσα πάνω τα 140...
πως σου φάνηκαν το tracker?
 

ztakisg16

Μέλος
Όνομα
Τακης
Μοτό
Bmw Xchallenge
πως σου φάνηκαν το tracker?
Δες την #7 απάντησή στο συγκεκριμένο θέμα...Και σαν update μετά από 250 επιπλέον χλμ δηλαδή πάνω από 1000 συνολικά,συνεχίζουν να με εκπλήσσουν ευχάριστα...
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Yπαρχει και το Vee Rubber VRM 147
που το πέλμα του είναι σχεδόν ίδιο με το ΜΤ21 με τιμή 65Ε για το 140/80/18.

Tα έχει βάλει κάποιος να μας πει εντυπώσεις?

edit
Διάβασα κακές κριτικές για το πίσω, καλές γιατί μπροστινό.
Τα ειχαμε βαλει καινουρια παρεα 3 φιλοι καποτε εν οψη μιας 3ημερης βολτας
Τα ονομασαμε "τα λαστιχα του σαβατοκυριακου" Τοσο αντεξε το πισω ειδικα
Επιπλεον θυμαμαι οσο ηταν ακομα καινουρια, στα πρωτα χλμ δηλαδη, μια ασταθεια στις ευθειες Στο χωμα παρα πολυ καλα ομως Δεν θυμαμαι κατι αλλο Πανε και χρονια απο τοτε
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Κι εγώ όπως το βλέπω κάνα 606 θα βάλω πίσω στο 640. Και σε 130 διάσταση μια χαρά είναι. Τις παρακάτω διαφορές έχουν

 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
ta michelin desert race...........που είναι τα official dakar, τα έχει δοκιμάσει κανένας ???? πανάκριβα προφανώς αλλά κάνουν για μεικτό τεραιν........αν αντέχουν και λίγο άσφαλτο, έχουν και την αγριάδα την ντακαρίσια....................
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Θέλω σε αυτό το σημείο να μοιραστώ μια σκέψη σε ένα θέμα που δεν έχει συζητηθεί πολύ..

Τα λάστιχα μεταξύ άλλων χωρίζονται και σε 2 αυτόνομες κατηγορίες. T/T (Tube Type) Και T/L (Tubeless Type)

Θα μου πεις πωπω μεγάλε ανακάλυψες την Ακρόπολη χαίρω πολύ.. Ωπα βάστα λίγο γιατί κάπου το πάω..

Ορισμένοι κατασκευαστές ίδιο τύπο ελαστικών μερικές φορές ακόμα και ίδια διάσταση σου λένε βγάζω και τιυς 2 τύπους. Ελα όμως που σε πολλές περιπτώσεις ο κατασκευαστής βγάζει κατά κόρον Tubeless Type και σου λέει μην αγχώνεσαι.. Άμα το δικό σου παίρνει σαμπρελα βάλε σαμπρελα!

Εν ολίγοις δηλαδή πολλοί χωρίς να το ξέρετε ίσως έχετε λάστιχα με σαμπρελα και αυτά τα λάστιχα είναι προδιαγραφών tubeless.. Βασικός κατασκευαστής που ακολουθεί αυτή τη πεπατημένη είναι η MITAS!!

Τα παραπάνω τα αναφέρω καθώς στο βουνό μπορεί να πάθουμε λάστιχο. Πριν 4 χρόνια έπαθα μπροστινό με το ttr που είχα και Mt21 μόνος μου ουσιαστικά έπιασα και άλλαξα τη σαμπρελα χωρίς σοβαρά προβλήματα.

Στο advtroffy πριν λιγες μέρες έπαθε λάστιχο μπροστά ο KORAX. Michelin anakee wild. Λάστιχο ίδιας φιλοσοφίας με το Mt21. 4 άνθρωποι παλευαμε με πλήρη αποτυχία να αλλάξουμε τη σαμπρελα!! Μας έβγαλε τα άντερα!!

Το Mt21 λοιπόν κατηγορίας Tube Type και το anakee wild είμαι σίγουρος tubeless type θα μας το επιβεβαιώσει ο KORAX.

Αντίστοιχα λένε όλοι αυτό το e09 άμα πάθεις λάστιχο κλαφτα. Εχει σκληρά πλαϊνά κλπ. Αμ δε.. Απλά είναι tubeless type και κατασκευαστικα έχει πολύ σκληρά χείλια στο λάστιχο για να στεγανό ποιεί. Και η έκδοση Dakar έχει και σκληρότερα πλαϊνά και κλαφτα Χαράλαμπε..

Συνεπώς... Εφόσον φοράτε λάστιχα με σαμπρελα προτιμηστε κατά τη γνώμη μου και διαλέξτε λάστιχο τύπου T/T. Tube type. Να έχει μαλακα χείλια βάσει προδιαγραφών να είσαστε πιο ήσυχοι πως ότι και να γίνει στο βουνό θα μπορέσετε να αλλάξετε λάστιχο..

Εγώ τώρα φοράω mitas e07+ στο 800 και ένα πουλάκι μέσα μου λέει πως άμα κάτσει η στραβή θα έχει ακριβώς την ίδια συμπεριφορά με το e09.. Φερτε ελικόπτερο με λίγα λογια..

Για μένα από δω και πέρα μόνο tube type πάντως..

ChristosGR κάναμε μια σχετική συζητηση
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ενδεικτικά βάζω από το site της metzeler στο κατάλογο για το enduro 3 Sahara. Βγάζει για μπροστά 90/90-21 δύο τύπους

 

labros

Μέλος
Περιοχή
Ιλιον - Τζουμέρκα
Όνομα
Λάμπρος
Μοτό
Ντακαρίσιο
Τα λαστιχα ειναι σαν τις μηχανες, δεν υπαρχει ενα για ολα.
Το Michelin anakee wild εκτος απο tubeless type ειναι και radial. περισσοτερο ατσαλι στο σκελετο του γιαυτο και βαρυτερο (αναρτωμενη μαζα) και δυσκολοτερο στο ξεμονταρισμα. Δεν συστηνουν μεγαλες μειωσεις αερα στο χωμα γιαυτο. Ειναι ενα λαστιχο 50-50 που προσπαθει για το χωμα με πολυ καλη συμπεριφορα στην ασφαλτο και στην υψηλη μωτ.
Το ΜΤ21 ελαφρυτερο , καλυτερο στο χωμα αλλα κοβει τακουνια (το πισω). Το μπροστινο οτι ειπατε οι προλαλησαντες.
Το Ε9 πισινο το δοκιμασα στην Διρφη τωρα, ακομα το μαθαινω, ελπιζω να μην παει γονα ο ιδρωτας και το καντηλι πανω του. o_O
Το TKC μπροστινο καλα συνεργαζεται με το πισινο anakee wild που τα εχω μαζι.
 
Top Bottom