Ελαστικά για χώμα (Ατομικός Απολογισμός)

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
...
Συνεπώς... Εφόσον φοράτε λάστιχα με σαμπρελα προτιμηστε κατά τη γνώμη μου και διαλέξτε λάστιχο τύπου T/T. Tube type. Να έχει μαλακα χείλια βάσει προδιαγραφών να είσαστε πιο ήσυχοι πως ότι και να γίνει στο βουνό θα μπορέσετε να αλλάξετε λάστιχο..

Εγώ τώρα φοράω mitas e07+ στο 800 και ένα πουλάκι μέσα μου λέει πως άμα κάτσει η στραβή θα έχει ακριβώς την ίδια συμπεριφορά με το e09.. Φερτε ελικόπτερο με λίγα λογια..

Για μένα από δω και πέρα μόνο tube type πάντως..
Βαγγελη και λοιποι, δεν εχω προλαβει ακομη να γραψω στο νημα επειδη αυτη την εποχη καιγομαι λογω δουλειας, αλλα παιρνω την αφορμη απο αυτο σου το ποσταρισμα να πω οτι το να μπορει ν'αλλαξει κανεις σαμπρελα σε μηχανακι στο βουνο (ή στις Αλπεις ή οπουδηποτε μακρια απο βοηθεια) ειναι ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ και συχνα παραβλεπεται. Και τοχω αναφερει πολλες φορες σε ποσταρισματα μου σχετικα με λαστιχα.

Προς το παρον, θαθελα απλα να προσθεσω/διορθωσω κατι: δεν εχουν ΟΛΑ τα tubeless/TL λαστιχα σκληρα πλαϊνα, εχουν ολα σαφως σκληροτερα απο τα tube-type αλλα σε πολλα αλλαζει η σαμπρελα στην ακρη του δρομου, φυσικα με μεγαλυτερη προσπαθεια. Για παραδειγμα, τα Pirelli Rally STR, τα Conti TKC70 ειναι TL (οπως και οι περισσοτερες διαστασεις των Metzeler Tourance) αλλα δεν ειναι υπερβολικα σκληρα και αλλαζει η σαμπρελα στην ακρη του δρομου. Απο την αλλη, τα Mitas (ακομα και τα μη Dakar), τα Anlas, τα Wild και αλλα ειναι "πετρα" και αν ταχει καποιος με σαμπρελα και τον πιασει λαστιχο η μονη λυση ειναι οδηγηση με tie-wraps μεχρι την ασφαλτο (ή και μεχρι Βουλκανιζατερ) και οδικη.

Θα γραψω περισσοτερα για τη δικη μου εμπειρια με χωματινα λαστιχα σε μεσαια και μεγαλα on-off οταν βρω λιγο παραπανω χρονο.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Πάντως σε μια διάσταση που φοράει το 800 το. Δικό μου 150/70/17 πίσω λάστιχο tube type δε βρίσκω. Μπροστά 90/90-21 εννοείται υπάρχουν.

Πιστεύω πίσω στις μεγάλες διαστάσεις δε παίζει tube type για λόγους τεχνικούς προφανώς. Αλλά σε πλάτος ως 140 παίζει.

Βαγγελη και λοιποι, δεν εχω προλαβει ακομη να γραψω στο νημα επειδη αυτη την εποχη καιγομαι λογω δουλειας, αλλα παιρνω την αφορμη απο αυτο σου το ποσταρισμα να πω οτι το να μπορει ν'αλλαξει κανεις σαμπρελα σε μηχανακι στο βουνο (ή στις Αλπεις ή οπουδηποτε μακρια απο βοηθεια) ειναι ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ και συχνα παραβλεπεται. Και τοχω αναφερει πολλες φορες σε ποσταρισματα μου σχετικα με λαστιχα.

Προς το παρον, θαθελα απλα να προσθεσω/διορθωσω κατι: δεν εχουν ΟΛΑ τα tubeless/TL λαστιχα σκληρα πλαϊνα, εχουν ολα σαφως σκληροτερα απο τα tube-type αλλα σε πολλα αλλαζει η σαμπρελα στην ακρη του δρομου, φυσικα με μεγαλυτερη προσπαθεια. Για παραδειγμα, τα Pirelli Rally STR, τα Conti TKC70 ειναι TL (οπως και οι περισσοτερες διαστασεις των Metzeler Tourance) αλλα δεν ειναι υπερβολικα σκληρα και αλλαζει η σαμπρελα στην ακρη του δρομου. Απο την αλλη, τα Mitas (ακομα και τα μη Dakar), τα Anlas, τα Wild και αλλα ειναι "πετρα" και αν ταχει καποιος με σαμπρελα και τον πιασει λαστιχο η μονη λυση ειναι οδηγηση με tie-wraps μεχρι την ασφαλτο (ή και μεχρι Βουλκανιζατερ) και οδικη.

Θα γραψω περισσοτερα για τη δικη μου εμπειρια με χωματινα λαστιχα σε μεσαια και μεγαλα on-off οταν βρω λιγο παραπανω χρονο.
Νομιζω εσύ ειδικά Γιώργο έχεις να πεις πολλά σε αυτό το θέμα! Πολύ σημαντικό για μένα πάντως να μπορείς να αλλάξεις λάστιχο στο βουνό. Δεν το σκεφτόμαστε αλλά όταν γίνει αρχίζει το πάρτυ..

Συνεπώς όσοι είχαν αντίστοιχη εμπειρία τους προτρέπω να την μοιραστούν. Τα tkc80 ας πούμε και τα Mt21 καλό είναι όλοι να ξέρουν πως αλλάζουν εύκολα ενώ ένα anakee wild είναι στα όρια του αδυνάτου!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Επίσης αυτό που θέλω να πω είναι πως άμα ψάξει κανείς θέματα σε φόρουμ 10 χρόνια πίσω θα βρει πως το ιδανικό σετ ήταν Mt21 μπροστά και dunlop d606 πίσω χαχαχα. 10 χρόνια μετα+ στα ίδια είμαστε.. Ε ρε εξέλιξη στα χωμάτινα λάστιχα !!!

Και φυσικά tkc80 μπροστά σε μεγαλύτερα ον οφφ διαχρονική αξία απλά τώρα παίζει το e09 πίσω. 10 χρόνια πριν δε θυμάμαι.. Χμμμ
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY

Εδώ μια συζήτηση για Mt21 και d606 13 χρόνια πριν!!

Και στο νήμα λέει ένας τύπος ρε παιδιά χρησιμοποιούσαμε τα Mt21 για ταξίδια τύπου Baja 12 με 15 χρόνια πισω και μπλα. Μπλα.. Δηλαδή 2008-15 χρονια=1993!!!WTF!!!

Α ρε pirelli 30.χρονια ίδια λάστιχα!! Θα έχουν χαλάσει τα καλούπια λέμε!!!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr

Εδώ μια συζήτηση για Mt21 και d606 13 χρόνια πριν!!

Και στο νήμα λέει ένας τύπος ρε παιδιά χρησιμοποιούσαμε τα Mt21 για ταξίδια τύπου Baja 12 με 15 χρόνια πισω και μπλα. Μπλα.. Δηλαδή 2008-15 χρονια=1993!!!WTF!!!

Α ρε pirelli 30.χρονια ίδια λάστιχα!! Θα έχουν χαλάσει τα καλούπια λέμε!!!
Αφού δεν βγάζουν μονοκυλινδρα on off βρε Βαγγέλη, γιατί να βγάλουν λάστιχα?
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Αφού δεν βγάζουν μονοκυλινδρα on off βρε Βαγγέλη, γιατί να βγάλουν λάστιχα?
Αυτό χωράει κουβέντα καθώς τα μονοκυλινδρα on off ειδικά Αμερική δουλεύουν δεκαετίες και συνεχίζουν να δουλεύουν.

Απλά όπως και οι μηχανές και τα λάστιχα πήραν μια λίγο πιο ασφαλτινη στροφή?? Παράδειγμα ένα anakee wild που στο χώμα είναι υποδεέστερο από ένα αρχαίο Mt21 αν και από αντοχή και σταθερότητα σε χρήση ασφάλτου είναι πολύ μπροστά υποθέτω και στο βρεγμένο.

Θα μου πεις θες απόδοση βάζε λάστιχα όπως karoo extreme και όσο αντέχουν σωστό κι αυτό
 

tasosdr

Μέλος
Περιοχή
νεα μακρη
Όνομα
tasos
Μοτό
Husqvarna te630
Honda forza 350
Honda vision 110
Έχω φορεμένα τα MT21 ,μπροστινό made in indonesia ,όλο polyester και το πίσω made in brasil όλο nylon.(ότι νάναι)
Το μπροστινό είναι σχεδόν καινούριο μετά από 1500 χλμ.,το πίσω έχει κατέβει 1mm και στρογγυλεύει τα τακούνια.
Τα μαμά Κaroo T στις 8000χλμ το πίσω ήθελε άλλαγμα και το μπροστινό θα είχε εύκολα άλλες 5000.
Άπαιχτα αλλά και με άλλη τιμή.
Τίμιο το pirelli για μονοκύλιδρα.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Έχω φορεμένα τα MT21 ,μπροστινό made in indonesia ,όλο polyester και το πίσω made in brasil όλο nylon.(ότι νάναι)
Το μπροστινό είναι σχεδόν καινούριο μετά από 1500 χλμ.,το πίσω έχει κατέβει 1mm και στρογγυλεύει τα τακούνια.
Τα μαμά Κaroo T στις 8000χλμ το πίσω ήθελε άλλαγμα και το μπροστινό θα είχε εύκολα άλλες 5000.
Άπαιχτα αλλά και με άλλη τιμή.
Τίμιο το pirelli για μονοκύλιδρα.
Μου κίνησες τη περιέργεια θα δω αύριο κι εγώ τα δικά μου Mt21 προέλευση και υλικά.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Πιστεύω πίσω στις μεγάλες διαστάσεις δε παίζει tube type για λόγους τεχνικούς προφανώς. Αλλά σε πλάτος ως 140 παίζει.
Βαγγελη παιζει και σε 150 πλατος αλλα για 18αρη τροχο. Για παραδειγμα, το TKC80 150/70-18 που εχω αυτη τη στιγμη στον δευτερο πισω τροχο του CRF1000 ειναι tube-type (και βγαινει επισης στην ιδια διασταση και σε tubeless).
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Εδώ μια συζήτηση για Mt21 και d606 13 χρόνια πριν!!

Και στο νήμα λέει ένας τύπος ρε παιδιά χρησιμοποιούσαμε τα Mt21 για ταξίδια τύπου Baja 12 με 15 χρόνια πισω και μπλα. Μπλα.. Δηλαδή 2008-15 χρονια=1993!!!WTF!!!

Α ρε pirelli 30.χρονια ίδια λάστιχα!! Θα έχουν χαλάσει τα καλούπια λέμε!!!
Εμεις που δεν πηγαιναμε το '93 ταξιδια τυπου Baja και αγνουσαμε φυσικα τον μεταγενεστερο ορο adventure αλλα απλα βγαιναμε τοτε στο βουνο, θυμαμαι βαζαμε Michelin T61 που ητανε το προηγουμενο μοντελο απο το μεταγενεστερο Τ63. Αυτα σε μηχανακια τυπου XR, KDX κλπ. Σε πιο on-off μηχανακια τυπου XLR, XT, DR κλπ με τα οποια καναμε και ασφαλτινα ταξιδακια, βαζαμε τα TW301/302 τα οποια ειναι αλλη σταθερη αξια στο χρονο.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Βαγγελη παιζει και σε 150 πλατος αλλα για 18αρη τροχο. Για παραδειγμα, το TKC80 150/70-18 που εχω αυτη τη στιγμη στον δευτερο πισω τροχο του CRF1000 ειναι tube-type (και βγαινει επισης στην ιδια διασταση και σε tubeless).
Έλα ρε βγάζει η Conti 150 Πίσω TT? Αντέχει το λαστιχάκι γενικά σε χιλιόμετρα?
 

xigo

Μέλος
Όνομα
Μανος
Μοτό
1290SAS-NX650R-SRX
Τα pirelli rally str εχει κανείς γνώμη? Με τοσο μεγάλα τακούνια στο κέντρο θα εχει μειονέκτημα στη λάσπη αλλά πλεονεκτήματα στα σαθρά εδάφη? Ίσως καλή επιλογή για πίσω για βαριά On-off?
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Εμεις που δεν πηγαιναμε το '93 ταξιδια τυπου Baja και αγνουσαμε φυσικα τον μεταγενεστερο ορο adventure αλλα απλα βγαιναμε τοτε στο βουνο, θυμαμαι βαζαμε Michelin T61 που ητανε το προηγουμενο μοντελο απο το μεταγενεστερο Τ63. Αυτα σε μηχανακια τυπου XR, KDX κλπ. Σε πιο on-off μηχανακια τυπου XLR, XT, DR κλπ με τα οποια καναμε και ασφαλτινα ταξιδακια, βαζαμε τα TW301/302 τα οποια ειναι αλλη σταθερη αξια στο χρονο.
Τα οποια λαστιχα φοραω στο KLX μου απο την πρωτη μερα αγορας του. Σταθερη αξια, ακομη και σημερα :ok:
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Τα pirelli rally str εχει κανείς γνώμη? Με τοσο μεγάλα τακούνια στο κέντρο θα εχει μειονέκτημα στη λάσπη αλλά πλεονεκτήματα στα σαθρά εδάφη? Ίσως καλή επιλογή για πίσω για βαριά On-off?
Το rally STR είναι ασφαλτινο λαστιχο που πατάει και ξηρό χώμα. Στη λάσπη είναι εντελώς ανεπαρκή.
Ειναι καλή επιλογή για βαριά ονοφ γιατί έχει άριστη συμπεριφορά στη άσφαλτο και αναλόγως τα κέφια μπορείς να κάνεις και χωματινα περάσματα, αλλά τους καλοκαιρινούς μήνες.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Τα pirelli rally str εχει κανείς γνώμη? Με τοσο μεγάλα τακούνια στο κέντρο θα εχει μειονέκτημα στη λάσπη αλλά πλεονεκτήματα στα σαθρά εδάφη? Ίσως καλή επιλογή για πίσω για βαριά On-off?
Το μπροστινο δεν ειναι για πολλα στο χωμα αλλα το πισω ειναι ok, μειον λασπες και υγρα/γλυστερα χωματα. Σε ξερα χωματα και πετρωδη εδαφη ειναι καλυτερο απ'οτι αφηνουν να υποθεσει κανεις τα μεγαλα τακουνια του. Στην ασφαλτο δε φθειρεται ευκολα ακομα και με ταχυτητες 150-160χμω και ειναι εξαιρετικο (ακομη και στο βρεγμενο).

Τοχω φορεσει στο CRF1000 σε συνδυασμο με μπροστινο TKC80 και ο συνδυασμος αυτος ειναι μια χαρα τους καλοκαιρινους μηνες. Και το πισω θα βγαλει 10000χμ ακομη και με χρηση με συνεχεις ψηλες ταχυτητες στην ασφαλτο.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Καταθετοντας τον δικο μου "ατομικο απολογισμο", ψαχνοντας τα κιταπια μου βλεπω οτι εχω φορεσει τα εξης χωματινα λαστιχα.


Στο XLV650 Τρανσαλπ εχω φορεσει Metzeler Sahara (αρκετα), Bridgestone TW41/42 (1 ζευγαρι), Pirelli MT21 (1 ζευγαρι), Metzeler Karoo 2T (1 πισω), Anlas CarpaX (1 ζευγαρι), Michelin Τ63 (1 μπροστινο 2 πισω) και Conti TKC80 (αρκετα μπρος/πισω).

Απ'ολα τα παραπανω, τα Michelin T63 ητανε τα καλυτερα στο χωμα, καλυτερα και απο τα ΜΤ21 κατα τη γνωμη μου, και δεν κοβανε πισω τακουνια οπως τα ΜΤ21 - ειναι κριμα που η Michelin τα καταργησε. Τα TKC80 σταθερη αξια σαν πιο all rounder αλλα το πισω 120/90-17 δεν μουβγαλε ποτε παραπανω απο 7-8Κ χμ οταν τοχα πανω καθε μερα.

Επισης τα Metzeler Sahara, αν και δεν κανουν για λασπες και υγρα/γλυστερα χωματα, ειναι αποδεκτα σε ολα τα αλλα εδαφη και στην ασφαλτο οτι καλυτερο εχω φορεσει στο μηχανακι, ακομη και στο βρεγμενο. Στο δε στεγνο απο αλλο πλανητη, μου θυμιζουν τα TKC70 στο CRF1000.


Στο CRF1000 Αφρικα εχω φορεσει Conti TKC80 (2 ζευγαρια), ΜΤ21 (1 μπροστινο για τις λασπες του χειμωνα συνδυασμενο με TKC80 πισω) και Pirelli Rally STR (1 πισω συνδυασμενο με TKC80 μπροστα). Εχω επισης μπει χωμα με TKC70 μπρος-πισω (οχι Rocks), το TKC70 ειναι το λαστιχο που προτιμαω στην ασφαλτο για το μηχανακι και η απολυτη βεντουζα. Για το χειμωνα θαβαζα πισω Mitas E09 σε συνδυασμο με με ΜΤ21 μπροστα αλλα δεν τοβαλα επειδη απλα δεν ξεζανταρεται στο δρομο, ακομη και το μη-dakar (το οποιο δεν βρισκεται και ευκολα στην Ελλαδα).

Να αναφερω οτι ενω το πισω TKC80 150/70-18 TT ειναι πανακριβο (εγω εφερα τα δυο δικα μου απο το Νησι, οπου ταχα παρει 135€ το ενα), μου εβγαλε πανω απο 10000χμ στο μηχανακι - μαλιστα με το πρωτο απ'αυτα ειχα παει στο Μαροκο οπου εκανα 4000χμ δικαβαλος σε καθε ειδους εδαφος. Αν ητανε να βαλω TKC80 στην Ελλαδα, θαβαζα πισω 140/80-18 το οποιο βρισκει κανεις με 120€.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Έλα ρε βγάζει η Conti 150 Πίσω TT? Αντέχει το λαστιχάκι γενικά σε χιλιόμετρα?
Ναι αλλα μονο σε 18", τα 17" τα βγαζει tubeless εκτος απο διαστασεις 120 και 130. Το δικο μου 150/70-18 ΤΤ εβγαλε πανω απο 10000χμ μεχρι να μην κανει πια για χωμα (το πεταξα στα 11500χμ!), αλλα πολλα απο αυτα τα χμ ητανε ταξιδιωτικα (πηγαινελα Μαροκο απο Ιταλια-Γαλλια-Ισπανια) στα οποια το φυλαξα πολυ στις εθνικες - 120-130χμω ελεω cruise control και 40psi πισω με το μηχανακι καραφορτωμενο.

Αλλα οπως εγραψα ειναι πανακριβο, οταν τοχα ψαξει μουχανε πει τιμες 170-180€ και κατι τετοια κουλα. Γενικα το προβλημα των Conti ειναι οτι ειναι ακριβα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Να στείλουμε κάνα mail στη mitas να σοβαρευτεί να φτιάχνει λάστιχα να μπορείς να τα αλλάζεις μόνος. Κάπου δηλαδή λάστιχα για χώμα ειναι τι περιμένουν να φωνάξουμε οδική επάνω στο βουνο?? :wacky:

Εγώ πάντως έστειλα ένα Mail εδώ

info-moto@mitas-tyres.com

και τους λέω μάγκες θα πουλάγατε μερικές εκατοντάδες λάστιχα μόνο εδώ Ελλάδα αν βγάζατε λάστιχα όπως το Ε09 να μπορούμε να τα ξεζαντάρουμε στο βουνό. Αλλιώς δουλίτσα δε γίνεται και ψωνίζουμε απο Pirelli και Continental. Προτείνω όποιος θέλει να ρίξει ένα mail. Απο κάτι τέτοια μην το γελάτε προωθούνται πράγματα στις εταιρείες. βασίζονται στο feedback πελατών.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom