Ελαστικά για χώμα (Ατομικός Απολογισμός)

GeorgeKor

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
ΚΤΜ 790adv
Θέλω σε αυτό το σημείο να μοιραστώ μια σκέψη σε ένα θέμα που δεν έχει συζητηθεί πολύ..

Τα λάστιχα μεταξύ άλλων χωρίζονται και σε 2 αυτόνομες κατηγορίες. T/T (Tube Type) Και T/L (Tubeless Type)

Θα μου πεις πωπω μεγάλε ανακάλυψες την Ακρόπολη χαίρω πολύ.. Ωπα βάστα λίγο γιατί κάπου το πάω..

Ορισμένοι κατασκευαστές ίδιο τύπο ελαστικών μερικές φορές ακόμα και ίδια διάσταση σου λένε βγάζω και τιυς 2 τύπους. Ελα όμως που σε πολλές περιπτώσεις ο κατασκευαστής βγάζει κατά κόρον Tubeless Type και σου λέει μην αγχώνεσαι.. Άμα το δικό σου παίρνει σαμπρελα βάλε σαμπρελα!

Εν ολίγοις δηλαδή πολλοί χωρίς να το ξέρετε ίσως έχετε λάστιχα με σαμπρελα και αυτά τα λάστιχα είναι προδιαγραφών tubeless.. Βασικός κατασκευαστής που ακολουθεί αυτή τη πεπατημένη είναι η MITAS!!

Τα παραπάνω τα αναφέρω καθώς στο βουνό μπορεί να πάθουμε λάστιχο. Πριν 4 χρόνια έπαθα μπροστινό με το ttr που είχα και Mt21 μόνος μου ουσιαστικά έπιασα και άλλαξα τη σαμπρελα χωρίς σοβαρά προβλήματα.

Στο advtroffy πριν λιγες μέρες έπαθε λάστιχο μπροστά ο KORAX. Michelin anakee wild. Λάστιχο ίδιας φιλοσοφίας με το Mt21. 4 άνθρωποι παλευαμε με πλήρη αποτυχία να αλλάξουμε τη σαμπρελα!! Μας έβγαλε τα άντερα!!

Το Mt21 λοιπόν κατηγορίας Tube Type και το anakee wild είμαι σίγουρος tubeless type θα μας το επιβεβαιώσει ο KORAX.

Αντίστοιχα λένε όλοι αυτό το e09 άμα πάθεις λάστιχο κλαφτα. Εχει σκληρά πλαϊνά κλπ. Αμ δε.. Απλά είναι tubeless type και κατασκευαστικα έχει πολύ σκληρά χείλια στο λάστιχο για να στεγανό ποιεί. Και η έκδοση Dakar έχει και σκληρότερα πλαϊνά και κλαφτα Χαράλαμπε..

Συνεπώς... Εφόσον φοράτε λάστιχα με σαμπρελα προτιμηστε κατά τη γνώμη μου και διαλέξτε λάστιχο τύπου T/T. Tube type. Να έχει μαλακα χείλια βάσει προδιαγραφών να είσαστε πιο ήσυχοι πως ότι και να γίνει στο βουνό θα μπορέσετε να αλλάξετε λάστιχο..

Εγώ τώρα φοράω mitas e07+ στο 800 και ένα πουλάκι μέσα μου λέει πως άμα κάτσει η στραβή θα έχει ακριβώς την ίδια συμπεριφορά με το e09.. Φερτε ελικόπτερο με λίγα λογια..

Για μένα από δω και πέρα μόνο tube type πάντως..

ChristosGR κάναμε μια σχετική συζητηση
Γιατι , εαν κουβαλάς Κορδόνι , κόλλα και το εργαλείο που Μπήγεις το κορδόνι στο λαστιχο , δεν μπορεις Να κανεις την επισκευή στο βουνό μόνος σου ;
Μαζι και με μια τρόμπα μπαταριας

Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Γιατι , εαν κουβαλάς Κορδόνι , κόλλα και το εργαλείο που Μπήγεις το κορδόνι στο λαστιχο , δεν μπορεις Να κανεις την επισκευή στο βουνό μόνος σου ;
Μαζι και με μια τρόμπα μπαταριας

Sent from my iPhone using Tapatalk
Σε λάστιχο με σαμπρελα πως θα το κάνεις?
 

labros

Μέλος
Περιοχή
Ιλιον - Τζουμέρκα
Όνομα
Λάμπρος
Μοτό
Ντακαρίσιο
Γιατι , εαν κουβαλάς Κορδόνι , κόλλα και το εργαλείο που Μπήγεις το κορδόνι στο λαστιχο , δεν μπορεις Να κανεις την επισκευή στο βουνό μόνος σου ;
Μαζι και με μια τρόμπα μπαταριας

Sent from my iPhone using Tapatalk
Εάν έχεις τρύπα στο λάστιχο, ναι.
Εάν έχεις στράβωμα ζάντας θες ή σαμπρέλα ή δεματικα για να βγεις.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εάν έχεις τρύπα στο λάστιχο, ναι.
Εάν έχεις στράβωνα ζάντας θες ή σαμπρέλα ή δεματικα για να βγεις.
Γενικα το χωμα θέλει κόντρες, χοντρές σαμπρέλες και δεματικα
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Γενικα το χωμα θέλει κόντρες, χοντρές σαμπρέλες και δεματικα
Έχω κόψει βαλβίδα σε χοντρή σαμπρέλα....
Θα σέβεσαι... :p
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Σε πολυήμερα χωμάτινα δεν είναι κακή ιδέα να βάζουμε100-150 ml υγρό στεγανοποίησης tubeless μέσα στη σαμπρέλα (καλό είναι να ναι ενισχυμένη).

Αυξάνεται το μη αναρτώμενο βάρος αλλά σε τρύπα από πρόκα ή σε μικρό σκίσιμο ως 10mm ως θα κάνει δουλειά πιστεύω.

Υγρό θα βρείτε σε ποδηλατάδικα.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Ε ναι... Εχω χαλασει φρέσκο conti, γιατί μπήκα στον χωματόδρομο για πάντα βρέχει, χωρίς στάση.
Όταν βγήκα τα λάστιχα ήταν για πέταμα.
:oops:
:secret:Οταν θα πετατε καποιοι φρεσκα λαστιχα να μας το λετε για να πηγαινουμε καποιοι να τα μαζευουμε να εχουμε και τσαμπα λαστιχα :roflmao:
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Γενικα το χωμα θέλει κόντρες, χοντρές σαμπρέλες και δεματικα
Γυρναω στα βουνα κοντα τρεις δεκαετιες Ποτε δεν εχω κοψει βαλβιδα στο χωμα παρ' ολο που δεν ειχα κοντρες Δεν τις θεωρω απαραιτητες για εκδρομικη χρηση
Μπορει βεβαια και απλως να ημουν τυχερος

Εχω κοψει ομως βαλβιδα στην ασφαλτο
...Ειναι βλεπεις πολλα τα αλογα του ΤΑ :roflmao::roflmao::roflmao:
 

GeorgeKor

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
ΚΤΜ 790adv
Εάν έχεις τρύπα στο λάστιχο, ναι.
Εάν έχεις στράβωμα ζάντας θες ή σαμπρέλα ή δεματικα για να βγεις.
Δεν ειμαι σιδεροφάγοΣ φιλε
Εως τωρα ,δεν μου εχει συμβεί τετοια ζημιά


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

endtourista

'' ... ''
Όνομα
ΣΠΥΡΟΣ
..........
Συνεπώς... Εφόσον φοράτε λάστιχα με σαμπρελα προτιμηστε κατά τη γνώμη μου και διαλέξτε λάστιχο τύπου T/T. Tube type. Να έχει μαλακα χείλια βάσει προδιαγραφών να είσαστε πιο ήσυχοι πως ότι και να γίνει στο βουνό θα μπορέσετε να αλλάξετε λάστιχο..
..........
Συμφωνώ με το Βαγγέλη. Σε πραγματικές συνθήκες, αυτό συνέβη σε εμένα και με τις δυο εκδοχές των GOLDENTYRE GT723 & GT723R, ελαστικά που τα τελευταία χρόνια χρησιμοποιώ.
Με την T/T εκδοχή (GT723R), τα πράγματα είναι σαφώς "διαχειρίσιμα" στο βουνό λόγω των μαλακότερων πλα'ι'νών, ή ίσως και του σχεδιασμού του χείλους επαφής με τη ζάντα.
Λόγω αυτού είμαι πιά απόλυτος στην επιλογή του GOLDENTYRE GT723R...

 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Συμφωνώ με το Βαγγέλη. Σε πραγματικές συνθήκες, αυτό συνέβη σε εμένα και με τις δυο εκδοχές των GOLDENTYRE GT723 & GT723R, ελαστικά που τα τελευταία χρόνια χρησιμοποιώ.
Με την T/T εκδοχή (GT723R), τα πράγματα είναι σαφώς "διαχειρίσιμα" στο βουνό λόγω των μαλακότερων πλα'ι'νών, ή ίσως και του σχεδιασμού του χείλους επαφής με τη ζάντα.
Λόγω αυτού είμαι πιά απόλυτος στην επιλογή του GOLDENTYRE GT723R...

Τα φέρνει ο Βασίλης ή τα παραγγέλνεις απ' έξω Σπύρο?
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Συμφωνώ με το Βαγγέλη. Σε πραγματικές συνθήκες, αυτό συνέβη σε εμένα και με τις δυο εκδοχές των GOLDENTYRE GT723 & GT723R, ελαστικά που τα τελευταία χρόνια χρησιμοποιώ.
Με την T/T εκδοχή (GT723R), τα πράγματα είναι σαφώς "διαχειρίσιμα" στο βουνό λόγω των μαλακότερων πλα'ι'νών, ή ίσως και του σχεδιασμού του χείλους επαφής με τη ζάντα.
Λόγω αυτού είμαι πιά απόλυτος στην επιλογή του GOLDENTYRE GT723R...

Πες μας και 2 λόγια για τα λάστιχα και που τα βρίσκουμε!! Είδα ένα 950 enduro πρόσφατα με δαύτα και τα χάζευα αλλά δεν είναι συνηθισμένη επιλογή.
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Σε πολυήμερα χωμάτινα δεν είναι κακή ιδέα να βάζουμε100-150 ml υγρό στεγανοποίησης tubeless μέσα στη σαμπρέλα (καλό είναι να ναι ενισχυμένη).

Αυξάνεται το μη αναρτώμενο βάρος αλλά σε τρύπα από πρόκα ή σε μικρό σκίσιμο ως 10mm ως θα κάνει δουλειά πιστεύω.

Υγρό θα βρείτε σε ποδηλατάδικα.
...όσον αφορά τα υγρά όντως "δουλεύουν"
και εφόσον αξιοποιηθούν καλό είναι να αποφευχθούν αυτά με πράσινο χρώμα.
/// Β
 
Τελευταία επεξεργασία:

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
...όσον αφορά τα υγρά όντως "δουλεύουν"
και εφόσον αξιοποιηθούν καλό είναι αν αποφευχθούν αυτά με πράσινο χρώμα.
/// Β
Γιατι οχι τα πρασινα; Πες κατι παραπανω
 

ilias.ali

Ready To Race
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Ali
Μοτό
KTM 625 SXC 2004
Το κίτρινο υγρό είναι αυτό
Και είναι αυτό που μας κάνει στην περίπτωση μας
Δοκιμασμένο από μένα δουλεύει 100 τις 100 σε ποδήλατο για σκησιματα από τριβολια. Τώρα στο μηχανάκι πρέπει να μην έχει πολύ μικρή τρύπα για δουλέψει. Ξεβιδώνεις βαλβίδα βάζεις το μισό υγρό στην νια ρόδα και το άλλο μισό στην άλλη.

Στάλθηκε από το SM-G970F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Το κίτρινο υγρό είναι αυτό
Και είναι αυτό που μας κάνει στην περίπτωση μας
Δοκιμασμένο από μένα δουλεύει 100 τις 100 σε ποδήλατο για σκησιματα από τριβολια. Τώρα στο μηχανάκι πρέπει να μην έχει πολύ μικρή τρύπα για δουλέψει. Ξεβιδώνεις βαλβίδα βάζεις το μισό υγρό στην νια ρόδα και το άλλο μισό στην άλλη.

Στάλθηκε από το SM-G970F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στις συνηθισμένες τρύπες από προκα, δεν φαίνεται να κάνει.
 

ilias.ali

Ready To Race
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Ali
Μοτό
KTM 625 SXC 2004
Κάνει απλά να μπει καθετα . Τσεκαρισμένο. Αν μην λοξά και την σχισει τότε δεν κάνει

Στάλθηκε από το SM-G970F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom