Ελαστικά για χώμα (Ατομικός Απολογισμός)

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Εντυπωσεις απο τα tracker… το μπροστα ειναι επικινδυνο…. δεν ξερω αν φταιει που ειναι 80/100 και οχι 90, αλλα σε φλαταδουρα απλα δεν στριβει… σε αμμο ασε χορευει και σταματημενο…κοντεψα να πεσω πολλες φορες, για φρενα, απλα δεν υπαρχουν… το μηχανακι δεν σταματαει και αμα πιεσεις πιο πολυ τη μανετα πρεπει να καθεσαι στην πινακιδα για να μην κλειδωσει το τιμονι…στο μονοπατι το μηχανακι στριβει πολυ πιο ευκολα και ειναι το μονο σημειο που τα ευχαριστηθηκα….. εχει τρομερη διαφορα απο το 90/90…. συμπερασμα….. η μεγαλυτερη μαλακια της ζωης μου που πεταξα το μπροστινο MT21…. λαστιχαρα παιδια…. για βαρια μηχανακια μπροστα δεν υπαρχει αλλο λαστιχο…. το πισω τωρα καλο ειναι, σπινιαρει πολυ πιο ευκολα απο το ΜΤ21 σε φλαταδουρα…. στο μονοπατι ομως γατζωνει πολυ καλυτερα …. συμπερασμα…. λαστιχο μονο για εντουρακια και μονοπατια, σκαρφαλωματα…. για on off και φλαταδουρες ειναι επικυνδυνα παρα πολυ
Που καταλήγουμε λοιπόν.. Ένα ωραιότατο Mt21 μπροστά και ένα enduro λάστιχο πίσω. Εγώ προτείνω ένα metzeler mc360 mid hard που βγάζει και αρκετά χιλιόμετρα. Τώρα φοράω ζευγάρι Mt21 και από βδομάδα θα ψάξω ένα 360 για πίσω.
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Που καταλήγουμε λοιπόν.. Ένα ωραιότατο Mt21 μπροστά και ένα enduro λάστιχο πίσω. Εγώ προτείνω ένα metzeler mc360 mid hard που βγάζει και αρκετά χιλιόμετρα. Τώρα φοράω ζευγάρι Mt21 και από βδομάδα θα ψάξω ένα 360 για πίσω.
Για μπροστα, τι mc360 εχεις δοκιμασει? Τα mid hard ή τα soft?
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Που καταλήγουμε λοιπόν.. Ένα ωραιότατο Mt21 μπροστά και ένα enduro λάστιχο πίσω. Εγώ προτείνω ένα metzeler mc360 mid hard που βγάζει και αρκετά χιλιόμετρα. Τώρα φοράω ζευγάρι Mt21 και από βδομάδα θα ψάξω ένα 360 για πίσω.
Έβαλε φίλος το 360 πισω σε Τ7 και το ξεκόλιασε γρήγορα.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
MT21 εμπρός και D606 πίσω (αν βρεθεί). Είναι πλέον κλασικό ζεύγος και δουλεύει στις περισσότερες On/Off.
Τα ιδια λεγαμε με τον Γιωργη τον Λευκάδιος σημερα στο βουνο
το 606 δεν λεει να φαγωθει
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
MT21 εμπρός και D606 πίσω (αν βρεθεί). Είναι πλέον κλασικό ζεύγος και δουλεύει στις περισσότερες On/Off.
Τέτοια λεγε και στο τέλος θα σφαζόμαστε για ένα D606.

Tracker που αναφέρθηκαν παραπάνω έχω τώρα (όμως σε ελαφρυτερο μηχανάκι) σε διαστάσεις 120/90/18 και 90/90/21.
Αρχικά είχα απογοητευτει με την συμπεριφορά τους στην άσφαλτο αλλά μόλις κατέβηκαν λίγο τα τακούνια και με συγκεκριμένες πιέσεις (γύρω στα 20-22psi) δουλεύουν άψογα στην (στεγνή..) άσφαλτο.
Στο χώμα είναι μια χαρά, όταν δε είναι και βρεγμένο έχουν πολύ καλή πρόσφυση. Στις λασπες της σημερινής βόλτας απλά δεν έπαιρναν χαμπάρι.
Γενικά για τα λεφτά τους είμαι ικανοποιημένος όπως ήμουν και με τα Dunlop D952
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Για μπροστα, τι mc360 εχεις δοκιμασει? Τα mid hard ή τα soft?
Μιλάμε πάντα για mid hard. Είχα δοκιμάσει ζεύγος μπρος πίσω απλά μπροστά όπως όλα τα λάστιχα τα enduro τουλάχιστον με τη δική μου οδήγηση που θα το στριψω και άσφαλτο κάποια στιγμή τα πλαϊνά τακούνια την ακούνε και κόβονται. Αν κάποιος τους φερθεί καλά στην άσφαλτο δεν έχουν θεμα.

Συγκεκριμένα απαντώντας και στον kordix που είπε πως σε tenere φίλου τα έφαγε γρήγορα.

Τα mc360 mid hard έχουν την φιλοσοφία των karoo extreme στη γόμα. Ουσιαστικά πρόκειται για ένα karoo extreme πιο οικονομικό. Και οι γόμες σε αυτά τα metzeler είναι προσανατολισμενες να βγάζουν χλμ. Δηλαδή σε κατηγορία λάστιχο enduro δεν θα βρεις εύκολα κάτι να κρατάει περισσότερο, ούτε το trakker πιστεύω θα κρατάει περισσότερο αλλά δεν το έχω δοκιμάσει.
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Μιλάμε πάντα για mid hard. Είχα δοκιμάσει ζεύγος μπρος πίσω απλά μπροστά όπως όλα τα λάστιχα τα enduro τουλάχιστον με τη δική μου οδήγηση που θα το στριψω και άσφαλτο κάποια στιγμή τα πλαϊνά τακούνια την ακούνε και κόβονται. Αν κάποιος τους φερθεί καλά στην άσφαλτο δεν έχουν θεμα.

Συγκεκριμένα απαντώντας και στον kordix που είπε πως σε tenere φίλου τα έφαγε γρήγορα.

Τα mc360 mid hard έχουν την φιλοσοφία των karoo extreme στη γόμα. Ουσιαστικά πρόκειται για ένα karoo extreme πιο οικονομικό. Και οι γόμες σε αυτά τα metzeler είναι προσανατολισμενες να βγάζουν χλμ. Δηλαδή σε κατηγορία λάστιχο enduro δεν θα βρεις εύκολα κάτι να κρατάει περισσότερο, ούτε το trakker πιστεύω θα κρατάει περισσότερο αλλά δεν το έχω δοκιμάσει.
Ρωτησα γιατι για λασπες προτεινουν μονο τα soft.
Ετσι κι αλλοιως στο δικο μου με τα 30 αλογακια δεν θα φαγωθουν γρηγορα. ;)
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ρωτησα γιατι για λασπες προτεινουν μονο τα soft.
Ετσι κι αλλοιως στο δικο μου με τα 30 αλογακια δεν θα φαγωθουν γρηγορα. ;)
Τα soft τα δίνουν για καλύτερα για λάσπη και είναι καθώς πολύ απλά έχουν πιο αραιά τακούνια. Αλλά για τα χώματα μας δεν μπορείς να τα φοράς όλο το χρόνο θα διαλύσουν. Δεν είμαστε Ρουμανία! Παίζει κορώνα κατά βάση, σκληρά χώματα.

Εγώ προσωπικά. Με τα mid hard και σε καλά λασπωμενο Καντήλι έμεινα πολύ ευχαριστημένος με το δεδομένο πως δεν ψήνομαι να έχω ένα σετ λάστιχα μόνο για λασπες δηλαδή τα mid soft η κάτι αντίστοιχο.
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Επανέρχομαι για τα Traker ....το μπροστά 80/100/21 και το πίσω 140/80/18 σε ΤΕΝΕΡΕ....Έχω πίεση 1βαρ μπροστά και 1.2 πίσω.......Το μπρόστά έχω αρχίσει και το συνηθίζω που κάνει κουνια μπέλλα ....Η μεγάλη διαφορά με το ΜΤ21 είναι ότι για να στρίψει το μηχανάκι, πρέπει να πέσεις με τη μούρη στο ντεπόζιτο, να βγάλεις πόδι και να πλακωθείς στο γκάζι........βασικά το μηχανάκι στρίβει με την πίσω ρόδα με πάντες, αλλιώς τραβάει τα μούτρα και δεν πέφτει.......Δεν ξέρω γιατί γίνεται αυτό , μήπως είναι ότι είναι πιο στενό το λάστιχο........με το ΜΤ21 που ήταν 90/90/21 μπορούσε να πλαγιάσει το μηχανάκι και μετά να ανοίξεις το γκάζι.......με το ΤΡΑΚΕΡ δεν πέφτει το μηχανάκι, θέλει πολύ γκάζι για να στρίψει με τον κώλο, αλλιώς πάει ευθεία.......Εντάξει δεν είναι τραγικό, αλλά δε αναγκάζει να αλλάξεις τρόπο οδήγησης.........Πάντως στα μονοπάτια το μηχανάκι είναι πολύ πιο άμεσο μπροστά με το στενό λάστιχο........Αυτά !
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Επανέρχομαι για τα Traker ....το μπροστά 80/100/21 και το πίσω 140/80/18 σε ΤΕΝΕΡΕ....Έχω πίεση 1βαρ μπροστά και 1.2 πίσω.......Το μπρόστά έχω αρχίσει και το συνηθίζω που κάνει κουνια μπέλλα ....Η μεγάλη διαφορά με το ΜΤ21 είναι ότι για να στρίψει το μηχανάκι, πρέπει να πέσεις με τη μούρη στο ντεπόζιτο, να βγάλεις πόδι και να πλακωθείς στο γκάζι........βασικά το μηχανάκι στρίβει με την πίσω ρόδα με πάντες, αλλιώς τραβάει τα μούτρα και δεν πέφτει.......Δεν ξέρω γιατί γίνεται αυτό , μήπως είναι ότι είναι πιο στενό το λάστιχο........με το ΜΤ21 που ήταν 90/90/21 μπορούσε να πλαγιάσει το μηχανάκι και μετά να ανοίξεις το γκάζι.......με το ΤΡΑΚΕΡ δεν πέφτει το μηχανάκι, θέλει πολύ γκάζι για να στρίψει με τον κώλο, αλλιώς πάει ευθεία.......Εντάξει δεν είναι τραγικό, αλλά δε αναγκάζει να αλλάξεις τρόπο οδήγησης.........Πάντως στα μονοπάτια το μηχανάκι είναι πολύ πιο άμεσο μπροστά με το στενό λάστιχο........Αυτά !
Μήπως φταίει η πολύ χαμηλή πίεση σε τόσο βαρύ μηχανάκι?
1.4 βάζω στο domi και μόνο στην πολύ λάσπη-πηλό κατεβάζω 1. 2
Σε σβέλτα κομμάτια νομίζω το 1 bar δεν δουλεύει καλά.
Μπορεί να κάνω λάθος.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Επανέρχομαι για τα Traker ....το μπροστά 80/100/21 και το πίσω 140/80/18 σε ΤΕΝΕΡΕ....Έχω πίεση 1βαρ μπροστά και 1.2 πίσω.......Το μπρόστά έχω αρχίσει και το συνηθίζω που κάνει κουνια μπέλλα ....Η μεγάλη διαφορά με το ΜΤ21 είναι ότι για να στρίψει το μηχανάκι, πρέπει να πέσεις με τη μούρη στο ντεπόζιτο, να βγάλεις πόδι και να πλακωθείς στο γκάζι........βασικά το μηχανάκι στρίβει με την πίσω ρόδα με πάντες, αλλιώς τραβάει τα μούτρα και δεν πέφτει.......Δεν ξέρω γιατί γίνεται αυτό , μήπως είναι ότι είναι πιο στενό το λάστιχο........με το ΜΤ21 που ήταν 90/90/21 μπορούσε να πλαγιάσει το μηχανάκι και μετά να ανοίξεις το γκάζι.......με το ΤΡΑΚΕΡ δεν πέφτει το μηχανάκι, θέλει πολύ γκάζι για να στρίψει με τον κώλο, αλλιώς πάει ευθεία.......Εντάξει δεν είναι τραγικό, αλλά δε αναγκάζει να αλλάξεις τρόπο οδήγησης.........Πάντως στα μονοπάτια το μηχανάκι είναι πολύ πιο άμεσο μπροστά με το στενό λάστιχο........Αυτά !
1 bar βάζουμε στα enduro που είναι 120 κιλά...
Δοκίμασε με παραπάνω πιέσεις.
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
1 bar βάζουμε στα enduro που είναι 120 κιλά...
Δοκίμασε με παραπάνω πιέσεις.
Το είχα με 2βαρ μπρος πισω και με τρόμαζε.......δεν πάταγε κάτω ειδικά το μπροστά λές και ήταν σε κορδόνι πάνω το μηχανάκι και πήγαινε.....ασκήσεις ισορροπίας και σταματημένος......Θα το βάλω 1.5 μπροσ - πίσω να δω αν συνηθίζεται.......
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Το είχα με 2βαρ μπρος πισω και με τρόμαζε.......δεν πάταγε κάτω ειδικά το μπροστά λές και ήταν σε κορδόνι πάνω το μηχανάκι και πήγαινε.....ασκήσεις ισορροπίας και σταματημένος......Θα το βάλω 1.5 μπροσ - πίσω να δω αν συνηθίζεται.......
Δοκίμασε στα 1.8 και κάνε μία σύγκριση με κάποιο άλλο όργανο ένδειξης πίεσης... ;)
 

S.P

Μέλος
Περιοχή
ιλιον
Όνομα
παναγιωτης
Μοτό
Ttr 250
Σήμερα το ttr πήρε το πρώτο του δώρο ένα ζευγάρι dunlop d952 στον δρόμο μέχρι να γυρισω σπίτι περίπου 6χλμ δεν με χάλασε κάτι,στο χώμα θα μου φανούν παραπάνω από καλά σίγουρα,μια ποδιά θέλει το εργαλείο και είναι έτοιμο.


Στάλθηκε από το Redmi Note 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Σήμερα το ttr πήρε το πρώτο του δώρο ένα ζευγάρι dunlop d952 στον δρόμο μέχρι να γυρισω σπίτι περίπου 6χλμ δεν με χάλασε κάτι,στο χώμα θα μου φανούν παραπάνω από καλά σίγουρα,μια ποδιά θέλει το εργαλείο και είναι έτοιμο.


Στάλθηκε από το Redmi Note 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Καλοπατητα!
Εγω αν και στα πρωτα χλμ ειχα καποια μικρογλυστριματα τωρα πια ειναι μια χαρα! Ισως να εφταιγε η υπερβολικη πιεση που ειχε βαλει ο λαστιχα ή/και οτι ηθελαν λιγα χλμ ακομα για να στρωσουν
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Σήμερα το ttr πήρε το πρώτο του δώρο ένα ζευγάρι dunlop d952 στον δρόμο μέχρι να γυρισω σπίτι περίπου 6χλμ δεν με χάλασε κάτι,στο χώμα θα μου φανούν παραπάνω από καλά σίγουρα,μια ποδιά θέλει το εργαλείο και είναι έτοιμο.


Στάλθηκε από το Redmi Note 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Θα βελτιωθούν κι άλλο στην άσφαλτο μετά από 100-150 χλμ. Τα ίδια φοράω κι εγώ τώρα εμπρός-πίσω μέχρι να βρω D606 για πίσω.
Το δίδυμο D952 (εμπρός) και D606 (πίσω) είναι ότι καλύτερο έχω δοκιμάσει για ταυτόχρονη χρήση σε όλα τα τερέν (χώμα και άσφαλτο), για ελαφριά ονοφάκια σαν τα δικά μας. Το set D952 εμπρός-πίσω είναι η 2η καλύτερη επιλογή μου.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom