Ελαστικά για χώμα (Ατομικός Απολογισμός)

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
Θα βελτιωθούν κι άλλο στην άσφαλτο μετά από 100-150 χλμ. Τα ίδια φοράω κι εγώ τώρα εμπρός-πίσω μέχρι να βρω D606 για πίσω.
Το δίδυμο D952 (εμπρός) και D606 (πίσω) είναι ότι καλύτερο έχω δοκιμάσει για ταυτόχρονη χρήση σε όλα τα τερέν (χώμα και άσφαλτο), για ελαφριά ονοφάκια σαν τα δικά μας. Το set D952 εμπρός-πίσω είναι η 2η καλύτερη επιλογή μου.
καλημέρα, λεω να παω ενα 2ημερο με το μικρό και θα έχει αρκετή άσφαλτο μέχρι να μπουμε χώμα (400χιλ πηγαινε-ελα) οπότε αναρωτιέμαι αν το κόστος των ελαστικών θα μπει στα αναλώσιμα ή θα βγάλουν και άλλη βολτα.

τι λέτε ?
 

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
:secret: (που θα πας??? ) :Watching:
Σκέφτομαι για αυτό


Οι επιλογές που εχω ειναι :
  1. 1290s με MITAS E7
  2. FE 501 με αλλα λάστιχα και ενα δοντι παραπάνω στο μπροστινο γρανάζι (αν χωράει)
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Σκέφτομαι για αυτό


Οι επιλογές που εχω ειναι :
  1. 1290s με MITAS E7
  2. FE 501 με αλλα λάστιχα και ενα δοντι παραπάνω στο μπροστινο γρανάζι (αν χωράει)
Το 2ο αλλά μη βάλεις fim λάστιχα και πήγαινε από επαρχιακούς να ανεβοκατεβαίνουν οι στροφές στο μοτέρ. Πάρε και λάδι μαζί για τυχόν συμπλήρωμα.

Με μεγαλύτερο δόντι έρχονται Ελλάδα και μετά βάζουν το εντουραδικο.

Αν δεν έχεις φτιάξει σέλα πάρε ένα ποδηλατικό εσώρουχο με pads .
 

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
Το 2ο αλλά μη βάλεις fim λάστιχα και πήγαινε από επαρχιακούς να ανεβοκατεβαίνουν οι στροφές στο μοτέρ. Πάρε και λάδι μαζί για τυχόν συμπλήρωμα.
Ναι απο επαρχιακό το σκέφτομαι και μόνο ;)

Με μεγαλύτερο δόντι έρχονται Ελλάδα και μετά βάζουν το εντουραδικο.
Οταν το πηρα ηταν με 13 και εβαλα το 14 που μου εδωσαν μαζί, τωρα ανεβαίνει ανηφόρι απο στάση με 2ερα και παει πορεία αγόγκιστα με 80-90 χιλ

Αν δεν έχεις φτιάξει σέλα πάρε ένα ποδηλατικό εσώρουχο με pads .
Σωστός δεν εχω φτιάξει, σκεφτομαι να αγοράσω μια και να την κάνω για τέτοιες περιπτώσεις μιας και στο κλασσικο της Κυριακής θα μου το ψηλώσει.
Προς το παρόν εχω ισοθερμικό με pads και φοράω και προστατευτικό σορτσάκι οπότε θα ειμαι καλύτερα
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Ναι απο επαρχιακό το σκέφτομαι και μόνο ;)



Οταν το πηρα ηταν με 13 και εβαλα το 14 που μου εδωσαν μαζί, τωρα ανεβαίνει ανηφόρι απο στάση με 2ερα και παει πορεία αγόγκιστα με 80-90 χιλ



Σωστός δεν εχω φτιάξει, σκεφτομαι να αγοράσω μια και να την κάνω για τέτοιες περιπτώσεις μιας και στο κλασσικο της Κυριακής θα μου το ψηλώσει.
Προς το παρόν εχω ισοθερμικό με pads και φοράω και προστατευτικό σορτσάκι οπότε θα ειμαι καλύτερα
Μια χαρά είσαι, καλά ξεμπαζώματα.
 

xaotikos

Μέλος
Όνομα
ΚΙΜΩΝ
Μοτό
KTM 1290SAS
Aprilia Tuareg 660
KTM LC4 640E
Επαναφέρω το topic μιας και έψαξα λίγο τις τελευταίες μέρες για το τι να βάλω πίσω στο 640 αφού το MC360 δεν κράτησε πολύ (δεν έκανα και την καλύτερη διαχείριση ελαστικών βέβαια).
Έψαξα για το D606 πίσω σε 130 αλλά είτε κάποια μαγαζιά δεν το έχουν και θα κάνει πάνω από μήνα να έρθει είτε άλλα μπορούν να το έχουν σε 15 ημέρες αλλά με τιμή κοντά στα 170 (προσφορά)!
Έτσι αποφάσισα να πάω για ένα tracker 140/80/18 που βγαίνει κάτω από 100€ για δοκιμή. Μπροστά παραμένει το MT21 που πιστεύω θα βγάλει όσο 2 πίσω.
Να δούμε...
 

Augotaraxos

Μέλος
Περιοχή
Κως
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Γκόλφω
CRF 300L
Για το CRF που είναι ελαφρύ μηχανάκι και το χρησιμοποιώ 90% άσφαλτο, σκεφτόμουν να έβαζα τα Anakee Wild μπας και βολεύουν και σε καμία χωμάτινη διαδρομή, αλλά τώρα είδα και τα Adventure που είναι πιο street. Έχει πάει κάποιος στο χώμα με τα Adventure να δει πως συμπεριφέρονται;
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Έβαλα στο Άφρικα μπροστά ένα d952 που μου είχε χαρίσει ο Παντελής. Πίσω έχει ένα vee rubber αντιγραφή mt21 σε διάσταση 130/90 αντί για 140/80 (οπότε έχει ψηλώσει λίγο πίσω και έχει μακρύνει ελαφρώς το γρανάζωμα.)

O λαστιχάς που είναι φίλος είχε αντιρρήσεις αλλά επέμενα και του υποσχέθηκα για να ηρεμήσει πως το επόμενο θα είναι πιο ήρεμο κάτι σαν TKC 80 και προφανώς θα έρθει γρήγορα αυτή η ώρα γιατί το βαρος του Άφρικα θα το φάει γρήγορα. Εννοείται πως δεν θα το βγάλω βόλτα με βροχή σε άσφαλτο όμως από την άλλη το έχω δοκιμάσει με διάφορες μοτοσυκλέτες και είναι αξιοπρεπέστατο σε σχέση με αλλα τακουνάτα.

Λοιπόν το μηχανάκι στρίβει ωραιότατα στην άσφαλτο με το 952 μπροστά και δεν παρατήρησα ιδιαίτερους κραδασμούς ως τα 110. Από φασαρία κάνει πολύ από τα 80 έως τα 90 km/h. Κάνει σαν τζάμπο 747 την ώρα της απογείωσης ή σαν παλιό πλυντήριο όταν στίβει. Οπότε σε μακρινές βόλτες οι ωτοασπίδες είναι απαραίτητες που τις φοράω ούτως η άλλως.

(Λογικά στο χώμα θα είναι καλό.)
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Επαναφέρω το topic μιας και έψαξα λίγο τις τελευταίες μέρες για το τι να βάλω πίσω στο 640 αφού το MC360 δεν κράτησε πολύ (δεν έκανα και την καλύτερη διαχείριση ελαστικών βέβαια).
Έψαξα για το D606 πίσω σε 130 αλλά είτε κάποια μαγαζιά δεν το έχουν και θα κάνει πάνω από μήνα να έρθει είτε άλλα μπορούν να το έχουν σε 15 ημέρες αλλά με τιμή κοντά στα 170 (προσφορά)!
Έτσι αποφάσισα να πάω για ένα tracker 140/80/18 που βγαίνει κάτω από 100€ για δοκιμή. Μπροστά παραμένει το MT21 που πιστεύω θα βγάλει όσο 2 πίσω.
Να δούμε...
Εμένα στο Dr το mt21 έβγαλε 3 tracker πισω
 

xaotikos

Μέλος
Όνομα
ΚΙΜΩΝ
Μοτό
KTM 1290SAS
Aprilia Tuareg 660
KTM LC4 640E
Εμένα στο Dr το mt21 έβγαλε 3 tracker πισω
Μακαρι αυτο να σημαινει πως το MT21 ειναι σκληροτράχηλο και οχι πως τα tracker φυτιλιαζουν πολυ ευκολα .

Θα πρεπει να ξαναδουλεψω τις πιεσεις παντως γιατι νομιζω με 18-20psi μολις πατανε λιγα χλμ ασφαλτο τρώγονται ευκολα.

Στάλθηκε από το SM-G781B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Μακαρι αυτο να σημαινει πως το MT21 ειναι σκληροτράχηλο και οχι πως τα tracker φυτιλιαζουν πολυ ευκολα .

Θα πρεπει να ξαναδουλεψω τις πιεσεις παντως γιατι νομιζω με 18-20psi μολις πατανε λιγα χλμ ασφαλτο τρώγονται ευκολα.

Στάλθηκε από το SM-G781B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Και τα δύο μαλακά είναι . Αναφέρομαι στα πίσω λάστιχα. Αν και το mt21 έχει 20+ χρόνια στην αγορά, το προτιμώ από το tracker.
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Θα πρεπει να ξαναδουλεψω τις πιεσεις παντως γιατι νομιζω με 18-20psi μολις πατανε λιγα χλμ ασφαλτο τρώγονται ευκολα.

Στάλθηκε από το SM-G781B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Κάπου το είχα ξαναγράψει κάτι σελίδες πίσω.
Τα Tracker στο XR μου με πιέσεις πάνω από 18-20psi δεν ενέπνεαν καθόλου εμπιστοσύνη στην άσφαλτο και το να τα δουλεύω μονίμως με 18-20 ήταν δώρο άδωρο (λόγο πρόωρης φθοράς) για χρήση dual sport.
Οπότε ξαναγύρισα (για πολλοστή φορά) στα D952 που δεν έχω τέτοια θέματα.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Για το CRF που είναι ελαφρύ μηχανάκι και το χρησιμοποιώ 90% άσφαλτο, σκεφτόμουν να έβαζα τα Anakee Wild μπας και βολεύουν και σε καμία χωμάτινη διαδρομή, αλλά τώρα είδα και τα Adventure που είναι πιο street. Έχει πάει κάποιος στο χώμα με τα Adventure να δει πως συμπεριφέρονται;
Και τα δυο αυτα λαστιχα φτιαχνονται για βαρυτερα μεσαια και μεγαλα on-off μηχανακια. Αλλα ειδικα τα Wild ειναι πολυ βαρια λαστιχα και θ'αλλαξουν πιθανα τη συμπεριφορα σε ενα τοσο ελαφρο μηχανακι σαν το CRF300L. Επισης εχουν εξαιρετικα σκληρα πλαϊνα και δεν ξεζανταρονται με τιποτα αν σε πιασει λαστιχο (τα Adventure δεν ξερω ποσο σκληρα ειναι).
 

xaotikos

Μέλος
Όνομα
ΚΙΜΩΝ
Μοτό
KTM 1290SAS
Aprilia Tuareg 660
KTM LC4 640E
Θα πηγαινα και εγω σε D952 αλλα βγαινουν μεχρι 120, οπότε για το 640 δεν...

Καποια στιγμή σκέφτηκα επισης είτε τα D908RR (αλλα διαβασα για περιεργη συμπεριφορά σε 640/690) είτε τα TKC80 (εδω φοβηθηκα πως ειναι λιγοτερο ικανα στο χωμα) αλλα μιας και τα tracker ειναι σχετικα οικονομικα προτιμησα την αποδοση στο χωμα vs διαρκεια. Για να δουμε πως θα παει. Ελπιζω να μην χρειαστει να τα αλλαξω πριν φαγωθουν..
 

Augotaraxos

Μέλος
Περιοχή
Κως
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Γκόλφω
CRF 300L
Και τα δυο αυτα λαστιχα φτιαχνονται για βαρυτερα μεσαια και μεγαλα on-off μηχανακια. Αλλα ειδικα τα Wild ειναι πολυ βαρια λαστιχα και θ'αλλαξουν πιθανα τη συμπεριφορα σε ενα τοσο ελαφρο μηχανακι σαν το CRF300L. Επισης εχουν εξαιρετικα σκληρα πλαϊνα και δεν ξεζανταρονται με τιποτα αν σε πιασει λαστιχο (τα Adventure δεν ξερω ποσο σκληρα ειναι).
Έτσι κι αλλιώς δεν ξέρω να ξεζαντάρω και να βάζω σαμπρέλα οπότε δεν με πολυαπασχολεί η σκληρότητα όσο η συμπεριφορά τους.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Έτσι κι αλλιώς δεν ξέρω να ξεζαντάρω και να βάζω σαμπρέλα οπότε δεν με πολυαπασχολεί η σκληρότητα όσο η συμπεριφορά τους.
Προσεξα τωρα παραπανω οτι χρησιμοποιεις το CRF 90% ασφαλτο, αν ειναι ετσι τα Wild ειναι εντελως ακυρη επιλογη. Αλλα επισης λογω βαρους που θα επηρεασει τη συμπεριφορα του ελαφρου 300L (πολυ μεγαλυτερο μη φερομενο βαρος).

Απο αυτα που αναφερεις, τα Anakee Adventure ειναι σαφως πιο καταλληλα για τη χρηση που κανεις. Αλλά απ'οτι βλεπω βγαινουν σε 110/80-18 ενω το 300L φοραει πισω 120/80-18, δηλ θα ειναι 1εκ στενοτερα απο την προτεινομενη διασταση.
 

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Κaroo 4 δεν έχει δοκιμάσει κανείς?!
Τον Δεκέμβρη που είχαμε πάει με τον Χελιώτη για το σχολείο, το tenere world raid που είχε φόραγε karoo 4. Είχε πει πολύ καλά λόγια γενικά χωρίς πολλές λεπτομέρειες βέβαια.
 
Top Bottom