Ελαστικά dual για BMW F800 GS

δημήτρης

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
CRF 300L
@VKon τι είναι πάλι αυτά τα pirelli?
Καλό είναι να υπάρχουν πολλές προτάσεις... Επειδή και εγώ είμαι για αλλαγή αλλά αργότερα λίγο, αν κάνεις κίνηση ενημέρωσε για εντυπώσεις.
Δύσκολη απόφαση
- wild
- pirelli
- k60 με tkc
- e 07
:thinking:
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
@VKon τι είναι πάλι αυτά τα pirelli?
Καλό είναι να υπάρχουν πολλές προτάσεις... Επειδή και εγώ είμαι για αλλαγή αλλά αργότερα λίγο, αν κάνεις κίνηση ενημέρωσε για εντυπώσεις.
Δύσκολη απόφαση
- wild
- pirelli
- k60 με tkc
- e 07
:thinking:
Με ψηνει να σου πω ...και TKC80 μπροστα με Anakee Wild πισω...:cool: αλλά δεν ειμαι και φαν διαφορετικου συνδιασμου ελαστικωνo_O
 

VKon

Μέλος
Περιοχή
Καβάλα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F 800 GS
@VKon τι είναι πάλι αυτά τα pirelli?
Καλό είναι να υπάρχουν πολλές προτάσεις... Επειδή και εγώ είμαι για αλλαγή αλλά αργότερα λίγο, αν κάνεις κίνηση ενημέρωσε για εντυπώσεις.
Δύσκολη απόφαση
- wild
- pirelli
- k60 με tkc
- e 07
:thinking:
Δημήτρη και γω στο περίμενε είμαι. Τα pirelli βγήκαν για πρώτη τοποθέτηση στη Ducati scrambler
http://scramblerducati.com/en



GS is a great way to spend a lot of time on the road.
 

VKon

Μέλος
Περιοχή
Καβάλα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F 800 GS
Με ψηνει να σου πω ...και TKC80 μπροστα με Anakee Wild πισω...:cool: αλλά δεν ειμαι και φαν διαφορετικου συνδιασμου ελαστικωνo_O
Κώστα η Michelin στην παρουσίαση δήλωσε ότι δεν προτείνει συνδυασμό με άλλα ελαστικά.
Να πω την αλήθεια και γω δεν ψήνομαι για διαφορετικό ελαστικό μπρος πίσω.

GS is a great way to spend a lot of time on the road.
 

δημήτρης

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
CRF 300L
Δημήτρη και γω στο περίμενε είμαι. Τα pirelli βγήκαν για πρώτη τοποθέτηση στη Ducati scrambler
http://scramblerducati.com/en



GS is a great way to spend a lot of time on the road.
Στυλ καρού μου φαίνονται, αν έχουν παραπάνω αντοχή... γιατί όχι!:ok:
Με ψηνει να σου πω ...και TKC80 μπροστα με Anakee Wild πισω...:cool: αλλά δεν ειμαι και φαν διαφορετικου συνδιασμου ελαστικωνo_O
Κώστα μάλλον την απάντηση σε αυτό, την έχουν δώσει οι αμερικάνοι, που πολλοί συνδυάζουν μάρκες.
Tkc με k60 πάντως είναι δοκιμασμένος συνδυασμός:)
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Eγώ πάλι ,σπάνια έχω τα ίδια ελαστικά μπρός-πισω.:rolleyes:
Είναι πολύ "ανιαρό" ,να μην δοκιμάζεις :D,ενώ μπορείς.;)

Η "πεπατημένη" των sets ,επιβάλεται στούς αμιγώς ασφάλτινους ,και ειδικά εκείνους που το κυνηγάνε.
Και όταν ο προσανατολισμός μου ήταν καθαρά σβέλτη(+) ασφαλτοταπητική οδήγηση ,τότε ναι ,επέμενα κι εγώ στα δίδυμα ζεύγη.
 

sonex

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Bmw F800 GS
Ναι με την ανεση σου μαθε μια τιμη...:ok:
Καλησπέρα αν και άργησα λίγο ωστοσο δεν σε ξέχασα... λοιπόν μου είπε 200-210 + 10 για τις σαμπρέλες. Αν χρειαστείς επιπλέον πληροφορίες με ενημερώνεις.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

δημήτρης

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
CRF 300L
Είχα μπρος-πίσω Heide και τα άλλαξα με Tkc80 εμπρός, Heide K60 Scout πίσω.
Για νορμάλ χρήση χώμα-ταξίδι, DUAL δηλαδή, πιστεύω δεν έχουν αντίπαλο. Το Tkc σαφώς ανώτερο στο χώμα από το Heide και μου φάνηκε καλύτερο και στην στεγνή άσφαλτο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Eγώ πάλι ,σπάνια έχω τα ίδια ελαστικά μπρός-πισω.:rolleyes:
Είναι πολύ "ανιαρό" ,να μην δοκιμάζεις :D,ενώ μπορείς.;)
Ετσι :ok: Και δεν ειναι απλα θεμα του να δοκιμαζεις, καποιοι συνδυασμοι γινονται επειδη ετσι μονο βολευει, πχ γι'αυτους που πανε χωμα και εχουν δευτερη ζαντα μονο πισω. Οποτε μπροστα παιζει all rounder χωματινο πχ TKC80 το οποιο συνδυαζεται πισω με ντεμι για καθε μερα και πιθανα πιο αγριο χωματινο για τις χωματαδες. Το κανω αυτο για χρονια στο TA και τελευταια στο CRF και δεν ειχα ποτε θεμα, αρκει βεβαια τα λαστιχα ναχουν παρομοια κορωνα.

Η "πεπατημένη" των sets ,επιβάλεται στούς αμιγώς ασφάλτινους ,και ειδικά εκείνους που το κυνηγάνε.
Και όταν ο προσανατολισμός μου ήταν καθαρά σβέλτη(+) ασφαλτοταπητική οδήγηση ,τότε ναι ,επέμενα κι εγώ στα δίδυμα ζεύγη.
Σωστα, αν και σε φουλ ασφαλτινα μηχανακια μπορουν να παιξουν επισης συνδυασμοι χωρις προβλημα. Για παραδειγμα, οταν ειχα το VFR στο Νησι, εβαζα μπροστα ρεησονι λαστιχο (Pirelli Diablo) και πισω της ιδιας μαρκας sport touring (Diablo Strada) και ετσι τα αλλαζα μαζι γυρω στα 8Κ μιλια / 13Κ χμ. Αυτο το κολπο παιζει πολυ στη βορεια Ευρωπη, οπου αν βαλει κανεις ρεησονι και πισω, οπως πχ κανω τα τελευταια χρονια στην Ελλαδα, το πισω θα βγαλει με το ζορι 6-7000χμ οταν στην Ελλαδα βγαζει γυρω στα 10000χμ - η διαφορα λογω διαφορετικων ασφαλτων.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Κώστα μάλλον την απάντηση σε αυτό, την έχουν δώσει οι αμερικάνοι, που πολλοί συνδυάζουν μάρκες.
Tkc με k60 πάντως είναι δοκιμασμένος συνδυασμός:)
Τωρα τελευταια λενε οτι TKC80 μπροστα με Mitas E07 πισω ειναι ακομη καλυτερος συνδυασμος. Παντως και ετσι οπως τα εχεις συνδυασει, ειναι μια χαρα για μονιμα πανω :ok:
 

δημήτρης

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
CRF 300L
Mitas E07 πισω ειναι ακομη καλυτερος συνδυασμος
Πιστεύω ότι τα scout έχουν τα εξής πλεονεκτήματα σε σχέση με τα mitas e07, έχουν πιο αραιά τα τακούνια οπότε λιγότερο μπούκωμα και την λωρίδα στη μέση οπότε καλύτερη διάρκεια και πρόσφυση στην άσφαλτο-ταυτόχρονα όμως μειονέκτημα για χώμα λάσπη. Θα τα βάλω ομως μια φορά για να έχω και προσωπική άποψη και να επιβεβαιωθώ ή να διαψευστώ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
έλεος!!!! κι εγώ ψάχνω για λάστιχα με ασφάλτινη χρήση (κυρίως) και χωμάτινες βλέψεις (άρα κάποια τακούνια) και έχω χάσει τη μπάλα!!!!

με βλέπω ακριβώς στο ίδιο σκεπτικό Δημήτρη @δημήτρης ... να επιλέγω πχ τα Pirelli ή τα Mitas και να κερδίσω εμπειρία και γνώσεις....
ακόμα και Karoo3 σκέφτομαι!!!! (γιατί μου έχει καρφωθεί ότι από όλα αυτά τα λάστιχα, τα wild είναι καλύτερα, αλλά με μικρότερη διάρκεια????)
 

δημήτρης

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
CRF 300L
έλεος!!!! κι εγώ ψάχνω για λάστιχα με ασφάλτινη χρήση (κυρίως) και χωμάτινες βλέψεις (άρα κάποια τακούνια) και έχω χάσει τη μπάλα!!!!

με βλέπω ακριβώς στο ίδιο σκεπτικό Δημήτρη @δημήτρης ... να επιλέγω πχ τα Pirelli ή τα Mitas και να κερδίσω εμπειρία και γνώσεις....
ακόμα και Karoo3 σκέφτομαι!!!! (γιατί μου έχει καρφωθεί ότι από όλα αυτά τα λάστιχα, τα wild είναι καλύτερα, αλλά με μικρότερη διάρκεια????)
Μην το σκέφτεσαι πολύ γιατί στο τελος δε θα βάλεις τίποτα. :p
Διάλεξε αυτό που κρίνεις εσύ ότι είναι πιο κοντά στα θέλω και τα μπορώ σου και βάλτο για να σχηματίσεις προσωπική άποψη.
 

Salv92

Μέλος
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
F800GS
Σύντομα θα φορέσω τα mitas e08 και θα γράψω εντυπώσεις.
17.000(!) χλμ με metzeler tourance next, από ταξίδια εξωτερικό, επαρχία μέχρι και χαλαρό χώμα όπου εννοείται ότι είναι ακατάλληλο. Για καθαρά ασφάλτινη χρήση θα τα ξαναέβαζα με κλειστά μάτια, το 800 όμως ζητάει ένα λάστιχο με έστω και ελαφρώς χωμάτινο προσανατολισμό, όποτε e08 και βλέπουμε :cool:
 

Salv92

Μέλος
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
F800GS
Δυστυχώς έλλειψη e08 για το 800αρι :( Αν κάποιος έβαλε πρόσφατα και γνωρίζει κάτι παρακαλείται να ενημερώσει, γιατί τα χιλιόμετρα τρέχουν και εξετάζονται ήδη εναλλακτικές.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Δυστυχώς έλλειψη e08 για το 800αρι :( Αν κάποιος έβαλε πρόσφατα και γνωρίζει κάτι παρακαλείται να ενημερώσει, γιατί τα χιλιόμετρα τρέχουν και εξετάζονται ήδη εναλλακτικές.
Μίλησες στον αντιπρόσωπο?
http://www.mitas.gr/contact
Φαίνονται διαθέσιμα...:thumbsdown:
 

Smias

ΣΜΙΑΣ (I)
Περιοχή
Αθηνα κεντρο-κεντρο λεμε!
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
xt660z Tenere '09


Duster edc
Με ενδιαφέρει κι εμένα το Ε08, εδώ δείχνει να έχει, τουλάχιστον σε διαστάσεις για xt660z/r.

Και το Teraforce με ψήνει εμένα που ο μόνος χωματόδρομος μου θα είναι κάτι βατό που θα έμπαινε κι ένα supermoto.
 
Top Bottom