Ελαστικά On-Off για Στρώμα

MadMar

Μέλος
Όνομα
Marios
Μοτό
Suzuki V-Strom DL 650 K9
Άμα αε καλύπτει και η τιμή βάλε όποιο θες απο τα 2. Ουσιαστικά πάνω κάτω ίδια λάστιχα είναι. Metzeler, Pirelli ίδια εταιρεία είναι .

Το λεω γιατί είναι απο τα ακριβά λάστιχα. Και εν τέλει επειδή όπως τα λες θα είσαι 99.99% άσφαλτο δεν βρίσκω προσωπικά κάποιον λόγο να βάλεις αυτα τα λάστιχα.

Βάλε ένα Dunlop Meridian ξέρω γω να σε δει ο Θεός, να έχεις το 100% στην άσφαλτο και μια σιάσχιση χωματόδρομου που θα κάνεις κάποια στιγμή την κάνεις και με σλίκ!
Φίλε Βαγγέλη, ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σου! Όντως είναι από τα ακριβά ελαστικά και τα 2. Δεν περίμενα να φτάσω τόσο ψηλά για το στρωματάκι. Έχεις απόλυτο δίκιο ότι δεν υπάρχει η ανάγκη για ένα τέτοιο ελαστικό σε ένα V-Strom 650 ειδικά με τη χρήση που κάνω.

Παρόλα αυτά, έχω ένα κόλλημα με τα ελαστικά σε όλες μου τις μηχανές. Κατά τη γνώμη μου - εμπειρία μου, όσο καλύτερο το ελαστικό, τόσο πιο ασφαλής η μοτοσυκλέτα ιδίως σε καταστάσεις πίεσης. Επίσης, έχοντας ένα ελαστικό που μπορεί να σε πάει και σε ένα trail με ικανότητα και ασφάλεια χωρίς να σου δημιουργεί επιφυλάξεις, προσθέτει κάπως στην αξία του. Εν συντομία, τα λάστιχα τα αντιλαμβάνομαι όχι μόνο ως έναν από τους πιο σημαντικούς δείκτες ασφαλείας για μια μοτοσυκλέτα αλλά και ως σημαντικές συνιστώσες στην απόλαυση της εκάστοτε μηχανής.

Θα μου πεις, τα υπόλοιπα δεν είναι καλά, ή θα σε κάνουν να νιώσεις ανασφάλεια? Όχι σε καμία περίπτωση δεν ισχυρίζομαι αυτό. Απλά, 80 ευρώ παραπάνω για ένα ελαστικό στα 2 χρόνια minimum δεν μου φαίνονται πολλά ώστε να τα απορίψω.
 

Doudo

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM LC8-950 Adventure '04
YAMAHA XT-1200Z Super-Tenere '14
Προσωπικά, σε Vstrom-650 του 2014 είχα βγάλει:

1. Με τα μαμά Trail-wing 101/152 (Death-wing τα λένε οι Αμερικανοί) 20.000 χλμ

2. Με Anakee-2 18.000 χλμ

3. Με Dunlop Trailsmart 15.000 χλμ

4. Με Michelin Road-5 Trail 22.000 χλμ

Σε όλες τις περιπτώσεις με μεικτές συνθήκες (χειμώνα-καλοκαίρι, πόλη, εκδρομές, ταξίδια, φορτωμένος) και στην εκάστοτε αλλαγή τα λάστιχα ήταν σε σχεδόν άθλια κατάσταση. Χώμα καθόλου και γιαυτο στο τέλος ξανά έβαλα τα Road-5 που με καλύπτανε στην οδήγηση και βγάζανε άνετα πολλά χλμ.
 

MadMar

Μέλος
Όνομα
Marios
Μοτό
Suzuki V-Strom DL 650 K9
Βάλε τα Anakee Adventure ή τα Meridian!
Για λίγο χώμα που σε ενδιαφέρει είναι μια χαρά.
Άσφαλτο, μετά τα Bridgestone του 2017 που είχες, θα σου φαίνονται σαν να οδηγάς σε πίστα.
Μην χαλάσεις την κύλιση στην άσφαλτο και το κράτημα στο βρεγμένο, βάζοντας τα STR ή τα Mission. Γνώμη μου.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Συμφωνώ ότι μετά από αυτά που έχω τώρα, ότι και να βάλω θα είναι καλύτερο. Γιατί όμως να χαλάσει η κύληση στην άσφαλτο με τα STR? Διαβάζοντας σχόλια για τα STR τόσο του thenos παραπάνω όσο και από άλλους λένε τα καλύτερα για την συμπεριφορά τους στο δρόμο. Σε καμία περίπτωση δεν θα θυσίαζα την συμπεριφορά του ελαστικού σε δρόμο απλά για να έχω τη δυνατότητα μια στο τόσο και αν, να μπω χώμα. Απλά ήμουν της άποψης ότι τα STR λειτουργούν βέλτιστα στην άσφαλτο και αρκετά ικανοποιητικά στο χώμα (80-20). Σαφώς δεν είναι αμιγώς ελαστικά δρόμου, αλλά έχω την πεποίθηση ότι και τα Anakee το ίδιο είναι (πέρα από την χάραξη που διαφέρει). Δεν περιμένω δλδ από κανένα On-Off ελαστικό να έχω το γκριπ που είχα με τα Pilot Power 5 που φορούσα στην προηγούμενη μοτοσυκλέτα.
 

Doudo

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM LC8-950 Adventure '04
YAMAHA XT-1200Z Super-Tenere '14
Τα STR είναι πιο «τακουνάτα» απο τα Anakee-Adventure (τα Mission περισσότερο) και γιαυτο έχουν χειρότερη κύλιση/περισσότερο θόρυβο/κράτημα στο βρεγμένο. Στο στεγνό δεν αμφιβάλω ότι πάνε τάπα.
Αν πρόκειται να αξιοποιήσεις αυτό το λιγο τακούνι στο χώμα, καλώς.
Αν όχι, μην παιδεύεσαι, βάλε ένα πιο στρογγυλό/ασφάλτινο ελαστικό που θα βγάλει και πιο πολλά χλμ.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Η τεχνολογία στα λάστιχα είναι ολόκληρη ιστορία. Διαλέγοντας ένα ελαστικό 80/20 η ένα 70/30 η ένα 50/50 αντίστοιχα ο κατασκευαστής προσαρμόζει την χάραξη, την γόμα και όλα τα χαρακτηριστικά αντίστοιχα. Ένα scorpion STR που να χτυπάει τον κωλο του κάτω δεν μπορεί να είναι καλύτερο στην ασφσλτο από ένα dunlop meridian. Καταρχήν λόγω των τακουνιων χάνει ένα κάπου 20% σίγουρα επιφάνεια επαφής με το οδόστρωμα. Ένα λάστιχο με προσανατολισμό στο χώμα και λίγον λάσπη πρέπει να μπορεί να καθαρίζει. Χρειάζεται μεγαλύτερα Λουκία και πιο ανοιχτούς ώμους. Αυτά ακριβώς είναι αντιστροφως ανάλογα σε αποτέλεσμα για ασφαλτο και βρεγμένο. Βάλε τώρα επιπλέον τη χημική σύσταση του ελαστικού. Θα χρειαστεί το STR να το κάνεις πιο σκληρό ας πούμε σε γόμα να αντέχει την κακοποίηση εκτός δρόμου. Οι κατασκευαστές βέβαια παίζουν εδώ και σου λέει οκ λιγότερα χλμ για να μην πέσει πολύ η απόδοση. Στο στεγνό λοιπόν επειδή δύσκολα θα παίξεις και στο όριο μπορεί να μείνεις απόλυτα ικανοποιημένος. Αν ψάξεις το όριο θα το βρεις πιο γρήγορα. Στο βρεγμένο όμως αποκλείεται όμως ενα τακουνατο να φτάσει σε αποδοση το δρομισιο που έχει και την κατάλληλη χάραξη. Γιατί μην ξεγελιεσαι ένα STR είναι και λάστιχο marketing. Έχει ωραία εμφάνιση πάνω απ όλα!

Πάμε και στη φασαρία στο δρόμο. Σε ποιο λάστιχο θα έπαιζες τα λεφτά σου πως κάνει πιο πολύ φασαρία?

Εν ολίγοις δεν είναι το τίμημα που καθορίζει την απόδοση. Ένα STR σε διαβεβαιώ δεν σου κάνει. Κάνει για κάποιον που θα κάνει κάμποσο χώματακι όχι για κάποιον που θα κατέβει σε μια παραλία. Τζάμπα θα φας τα μειονέκτημα τα του.

Θα επιμείνω λοιπόν να βάλεις ένα λάστιχο τύπου dunlop meridian εκτός εν τέλει αν δεν σε νοιάζει η απόλυτη απόδοση στην ασφσλτο και προτιμάς ένα πιο adventure look. Αν το βάλεις όμως θα σου προτείνω στο βρεγμένο να πηγαίνεις φυλαγμένα αρκετά.
 

MadMar

Μέλος
Όνομα
Marios
Μοτό
Suzuki V-Strom DL 650 K9
Η τεχνολογία στα λάστιχα είναι ολόκληρη ιστορία. Διαλέγοντας ένα ελαστικό 80/20 η ένα 70/30 η ένα 50/50 αντίστοιχα ο κατασκευαστής προσαρμόζει την χάραξη, την γόμα και όλα τα χαρακτηριστικά αντίστοιχα. Ένα scorpion STR που να χτυπάει τον κωλο του κάτω δεν μπορεί να είναι καλύτερο στην ασφσλτο από ένα dunlop meridian. Καταρχήν λόγω των τακουνιων χάνει ένα κάπου 20% σίγουρα επιφάνεια επαφής με το οδόστρωμα. Ένα λάστιχο με προσανατολισμό στο χώμα και λίγον λάσπη πρέπει να μπορεί να καθαρίζει. Χρειάζεται μεγαλύτερα Λουκία και πιο ανοιχτούς ώμους. Αυτά ακριβώς είναι αντιστροφως ανάλογα σε αποτέλεσμα για ασφαλτο και βρεγμένο. Βάλε τώρα επιπλέον τη χημική σύσταση του ελαστικού. Θα χρειαστεί το STR να το κάνεις πιο σκληρό ας πούμε σε γόμα να αντέχει την κακοποίηση εκτός δρόμου. Οι κατασκευαστές βέβαια παίζουν εδώ και σου λέει οκ λιγότερα χλμ για να μην πέσει πολύ η απόδοση. Στο στεγνό λοιπόν επειδή δύσκολα θα παίξεις και στο όριο μπορεί να μείνεις απόλυτα ικανοποιημένος. Αν ψάξεις το όριο θα το βρεις πιο γρήγορα. Στο βρεγμένο όμως αποκλείεται όμως ενα τακουνατο να φτάσει σε αποδοση το δρομισιο που έχει και την κατάλληλη χάραξη. Γιατί μην ξεγελιεσαι ένα STR είναι και λάστιχο marketing. Έχει ωραία εμφάνιση πάνω απ όλα!

Πάμε και στη φασαρία στο δρόμο. Σε ποιο λάστιχο θα έπαιζες τα λεφτά σου πως κάνει πιο πολύ φασαρία?

Εν ολίγοις δεν είναι το τίμημα που καθορίζει την απόδοση. Ένα STR σε διαβεβαιώ δεν σου κάνει. Κάνει για κάποιον που θα κάνει κάμποσο χώματακι όχι για κάποιον που θα κατέβει σε μια παραλία. Τζάμπα θα φας τα μειονέκτημα τα του.

Θα επιμείνω λοιπόν να βάλεις ένα λάστιχο τύπου dunlop meridian εκτός εν τέλει αν δεν σε νοιάζει η απόλυτη απόδοση στην ασφσλτο και προτιμάς ένα πιο adventure look. Αν το βάλεις όμως θα σου προτείνω στο βρεγμένο να πηγαίνεις φυλαγμένα αρκετά.
Φίλε Βαγγέλη, σ ευχαριστώ. Έχεις δίκιο. Το look δεν με απασχολεί ιδιαίτερα η αλήθεια είναι. Ο μόνος λόγος που είχα κατασταλλάξει στο Pirelli είναι ότι μιας και προέρχομαι από άλλο τύπο μοτοσυκλέτας, δεν είχα ποτέ την ευκαιρία να δοκιμάσω ένα τακουνάτο ελαστικό και πόσο μάλλον την συμπεριφορά που σου προσφέρει εκτός δρόμου.

Το είπα και παραπάνω αν δεις, ο βασικός λόγος που μου άρεσε το Pirelli σαν πρόταση είναι για δοκιμή. Τα δρόμου τα ξέρω, τα έχω ζήσει, ξέρω τι να περιμένω. Επομένως είδα το STR σαν μια χρυσή τομή που θα μου επιτρέψει εν δυνάμει να ξεκινήσω τα πρώτα εκτός δρόμου βήματα (αν και όταν λόγω πιτσιρικιών) χωρίς επιφυλάξεις.

Βέβαια, αυτά που λες τα σκέφτομαι κι εγώ και με προβληματίζουν.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Τώρα το θέτεις σε άλλη βάση. Αν ο σκοπός σου είναι να βρεις αφορμή να πατήσεις και λίγο εκτός δρόμου τότε ένα STR είναι ένας τίμιος συμβιβασμός και από τα πιο τακουνατα μάλλον το πιο καλό στο δρόμο. Μια αυξημένη προσοχή στο βρεγμένο να την έχεις παρόλα αυτά!

Θα σου λεγα πάντως να ψάξεις και τα dunlop mission που είναι πολύ εξελιγμένα και γεφυρωνουν πολύ ιδιαίτερα τους 2 κόσμους. Είναι καινοτομία αυτο το λάστιχο.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Τα STR είναι πιο «τακουνάτα» απο τα Anakee-Adventure (τα Mission περισσότερο) και γιαυτο έχουν χειρότερη κύλιση/περισσότερο θόρυβο/κράτημα στο βρεγμένο. Στο στεγνό δεν αμφιβάλω ότι πάνε τάπα.
Αν πρόκειται να αξιοποιήσεις αυτό το λιγο τακούνι στο χώμα, καλώς.
Αν όχι, μην παιδεύεσαι, βάλε ένα πιο στρογγυλό/ασφάλτινο ελαστικό που θα βγάλει και πιο πολλά χλμ.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Όσον αφορά τη συμπεριφορά των STR στο βρεγμένο η άποψή μου διαμορφώνεται μετά από εκτεταμένη δοκιμή σε επαρχιακά οδοστρώματα και όχι σε δρόμους της Αττικής που το πιο πιθανό είναι πως ότι και να φοράς γλιστράει.
Δεν τα κρίνω με το μάτι... ;)
Καθαρά προσωπική άποψη την οποία δεν θα εξέφραζα εάν δεν το θεωρούσα ασφαλές...
Επίσης λογικό είναι με αυτό το πέλμα να έχουν μία πιο τραχιά λειτουργία στην άσφαλτο από κάποιο αμιγώς ασφάλτινο.
Προσωπικά δεν με ενοχλεί.
Όμως με τα συγκεκριμένα έχω μπει και σε χώματα και δεν με προβλημάτισαν κάπου αλλά μόνο σε έντονες λάσπες.

Θα είχε ενδιαφέρον να ακούγαμε και την άποψη των ιδιοκτητών των tenere 700 μιας και η μοτοσυκλέτα αυτή πωλείται με τα συγκεκριμένα λάστιχα (STR) ως πρώτης τοποθέτησης...

Επίσης το γεγονός ότι είμαι ικανοποιημένος από τα συγκεκριμένα δεν σημαίνει ότι δεν θα δοκίμαζα κάποιο άλλο αντίστοιχο στην επόμενη αλλαγή...:)
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Εδώ κανεις λάθος… τα ελαστικά θέλουν και μάτι!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Και που ακριβώς χρησιμεύει το μάτι...?
Γιατί προσωπικά προτιμώ να τα κρίνω στο δρόμο...
Για να ξέρω δηλαδή για την επόμενη φορά οπότε να τους ρίξω μία δεύτερη ματιά...;)
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Εγώ πάντως τα STR σου τα προτείνω αν θες να ξεκινήσεις σιγά σιγά να μπαίνεις χώμα. Εγώ είμαι πολύ ικανοποιημένος αλλά τα έχω δοκιμάσει μόνο στεγνό χώμα και επαρχιακό οδικό δίκτυο. Θα τα βγάλω μόλις έρθουν τα bridgestone και τέλος Μαΐου θα τα ξαναφορεσω...
 

Doudo

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM LC8-950 Adventure '04
YAMAHA XT-1200Z Super-Tenere '14
Και που ακριβώς χρησιμεύει το μάτι...?
Γιατί προσωπικά προτιμώ να τα κρίνω στο δρόμο...
Για να ξέρω δηλαδή για την επόμενη φορά οπότε να τους ρίξω μία δεύτερη ματιά...;)
Φυσικά κρίνουμε και στην πράξη.

Αλλά, οπτικά και μόνο μπορείς να καταλάβεις πολλά για ένα ελαστικό:
χάραξη, κορώνα, βάθος πέλματος, τακούνια κτλ.
Είναι πιο βρόχινο; Πιο χωμάτινο; πιο πισταδορικο; Πιο αργό; Σου αρέσει βρε παιδάκι μου;!
Με μια πρώτη μάτια στα εξωτερικά χαρακτηριστικά του, έχεις μαζέψει αρκετές πληροφοριες.

Μετά αρχίζει το χούφτωμα, πιέζεις, ζουλας, αισθάνεσαι το βαρος, προσπαθώντας να καταλάβεις ποσό μαλακά ή σκληρά ειναι.
Εδώ προσπαθείς να πάρεις πληροφοριες να των εσωτερικό τους κόσμο (γόμα, σκελετός).

Μην είσαι κι εσυ έτσι ξερός και ανέραστος μαζί τους. Κατευθείαν «Βάλτα πάνω μάστορα, να τα βγάλω στον δρόμο»….
Θέλει λιγο προκαταρκτικό το πράγμα!

Περα από την πλάκα, οπως είπε παραπάνω ο tc-drift (νομίζω), δεν υπάρχει περίπτωση το STR να είναι καλύτερο στην άσφαλτο από το Anakee Adventure και αυτό το ξερεις χωρίς να χρειαστεί να το οδηγήσεις. Αυτό εννοούσα.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Φυσικά κρίνουμε και στην πράξη.

Αλλά, οπτικά και μόνο μπορείς να καταλάβεις πολλά για ένα ελαστικό:
χάραξη, κορώνα, βάθος πέλματος, τακούνια κτλ.
Είναι πιο βρόχινο; Πιο χωμάτινο; πιο πισταδορικο; Πιο αργό; Σου αρέσει βρε παιδάκι μου;!
Με μια πρώτη μάτια στα εξωτερικά χαρακτηριστικά του, έχεις μαζέψει αρκετές πληροφοριες.

Μετά αρχίζει το χούφτωμα, πιέζεις, ζουλας, αισθάνεσαι το βαρος, προσπαθώντας να καταλάβεις ποσό μαλακά ή σκληρά ειναι.
Εδώ προσπαθείς να πάρεις πληροφοριες να των εσωτερικό τους κόσμο.

Μην είσαι κι εσυ έτσι ξερός και ανέραστος μαζί τους. Κατευθείαν «βαλτά πάνω μάστορα να τα βγάλω στον δρόμο»….
Θέλει λιγο προκαταρκτικό το πράγμα!

Περα από την πλάκα, οπως είπε παραπάνω ο tc-drift (νομίζω), δεν υπάρχει περίπτωση το STR να είναι καλύτερο στην άσφαλτο από το Anakee Adventure και αυτό το ξερεις χωρίς να χρειαστεί να το οδηγήσεις. Αυτό εννοούσα.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Δεν το σύγκρινα με λάστιχο που δεν έχω δοκιμάσει...
Αλλά και πάλι επειδή έχω καει από ασφάλτινα διατηρώ επιφυλάξεις...

Την επόμενη φορά θα τα χουφτώσω και θα τους κάνω ψυχανάλυση...:friendship:
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Πάντως δεν θα ξεχάσω οδοιπορικό Λεωνιδίου πριν κάτι χρόνια καταρρακτωδης βροχη σχεδόν σε όλα τα 400χλμ. Είμαι με το bandit 650 που είχα τότε και ένα σετ Michelin pilot road 4. Πραγματικα ένιωθα όπως νιώθεις στην οδήγηση στη βροχή με αυτοκίνητο. Ασφάλεια και πήγαινα και γρήγορα. Γνήσιο βρόχο λάστιχο το Michelin. Βεντούζα. Τώρα στο 800 που φοράω μπροστά tkc 80 και mitas e07+ πίσω ελέγχω τα προγνωστικά του καιρού! Άμα δειχνει βροχή την επόμενη βδομάδα κλειδώνω το μηχανάκι από αυτή τη βδομάδα προληπτικα!
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Φυσικά κρίνουμε και στην πράξη.

Αλλά, οπτικά και μόνο μπορείς να καταλάβεις Σου αρέσει βρε παιδάκι μου;!
Με μια πρώτη μάτια στα εξωτερικά χαρακτηριστικά του, έχεις μαζέψει αρκετές πληροφοριες.

Μετά αρχίζει το χούφτωμα, πιέζεις, ζουλας, αισθάνεσαι το βαρος

Μην είσαι κι εσυ έτσι ξερός και ανέραστος μαζί τους.
Θέλει λιγο προκαταρκτικό το πράγμα!
καπως ετσι βγαινουν και τρανες ειδησεις:p:p
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Παρεμπιπτόντως τα Karoo STR είναι πολύ καλό λαστιχο, αν μπορείς να αντέξεις τον θόρυβο που βγάζουν περίπου στα 90-110 χαω. Επίσης όπως είπε και ο Βαγγέλης θα τα βρεις γρήγορα τα όρια τους αν κυνηγάς το μηχανάκι, απλά είναι ένα λαστιχο στο οποίο κανείς τα πάντα τίμια την περίοδο Απρίλη-Οκτώβρη.
Για να τα αξιοποιήσεις θα πρέπει οι βόλτες σου γενικά να είναι ονοφαδικες, δηλ να μην πατάς χώμα μονο 2 φορές τον χρόνο.
Αλλιώς λάστιχα τύπου anakee adve η παρόμοια ίσως είναι προτιμότερα.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Παρεμπιπτόντως τα Karoo STR είναι πολύ καλό λαστιχο, αν μπορείς να αντέξεις τον θόρυβο που βγάζουν περίπου στα 90-110 χαω. Επίσης όπως είπε και ο Βαγγέλης θα τα βρεις γρήγορα τα όρια τους αν κυνηγάς το μηχανάκι, απλά είναι ένα λαστιχο στο οποίο κανείς τα πάντα τίμια την περίοδο Απρίλη-Οκτώβρη.
Για να τα αξιοποιήσεις θα πρέπει οι βόλτες σου γενικά να είναι ονοφαδικες, δηλ να μην πατάς χώμα μονο 2 φορές τον χρόνο.
Αλλιώς λάστιχα τύπου anakee adve η παρόμοια ίσως είναι προτιμότερα.
Τα λές τόσο καλά βρε παιδί μου.. Είναι τυχερή η εταιρεία που σε έχει και η γυναικούλα σου! Τόσο γλυκομίλητο παιδί, τόσο ευγενικό, τόσο έξυπνο..

Να χα κι άλλη αδελφή να σου έδινα!
 

MadMar

Μέλος
Όνομα
Marios
Μοτό
Suzuki V-Strom DL 650 K9
Παρεμπιπτόντως τα Karoo STR είναι πολύ καλό λαστιχο, αν μπορείς να αντέξεις τον θόρυβο που βγάζουν περίπου στα 90-110 χαω. Επίσης όπως είπε και ο Βαγγέλης θα τα βρεις γρήγορα τα όρια τους αν κυνηγάς το μηχανάκι, απλά είναι ένα λαστιχο στο οποίο κανείς τα πάντα τίμια την περίοδο Απρίλη-Οκτώβρη.
Για να τα αξιοποιήσεις θα πρέπει οι βόλτες σου γενικά να είναι ονοφαδικες, δηλ να μην πατάς χώμα μονο 2 φορές τον χρόνο.
Αλλιώς λάστιχα τύπου anakee adve η παρόμοια ίσως είναι προτιμότερα.
Φίλτατε Aldebaran ευχαριστώ πολύ για την περιγραφή σου. Εξόσων έχω διαβάσει μέχρι στιγμής τα Pirelli STR παρουσιάζουν λιγότερο θόρυβο από τα Karoo (δεν ξέρω βέβαια κατά πόσον αληθεύει αυτό) και ως εκ τούτου αποτελούν την πρώτη μου επιλογή εκ των δύο.

Όσον αφορά τη χρήση που αναφέρεις, μέχρι τώρα δεν έχω μπει ποτέ σε On-Offάδικη διαδρομή (όχι 2 φορές το χρόνο αλλά ποτέ :rolleyes: ). Παρόλα αυτά, θα με περιέγραφα ως ένα λάτρη των μοτοσυκλετών που με ενδιαφέρει η κάθε συγκίνηση που μπορεί να σου προσφέρει ο εκάστοτε τύπος. Έως πρότινος λοιπόν, αυτή η συγκίνηση έρχονταν στην πίστα. Ο λόγος που αποφάσισα να πάω σε On-Off είναι πρώτον οι ανάγκες καθημερινής μετακίνησης με μηχανή (άρα το ss καταρίπτεται) και δεύτερον διότι η πίστα έχει αυξημένους χρονικούς περιορισμούς ακα, αν για οποιοδήποτε λόγο χάσεις το track-day, μετά πρέπει να περιμένεις την επόμενη διοργάνωση η οποία μπορεί επίσης να χαθεί.

Επομένως, η επιλογή το Strom ήρθε γιατί βολεύει στο Commuting αλλά επίσης οποιοδήποτε ΣΚ υπάρχει διαθεσιμότητα, μπορώ να την πάρω και να πάω μια βόλτα σε ένα βουνίσιο μονοπάτι (σημειώνω ότι είμαι επίσης λάτρης της φύσης) και να χαρώ τον 20% Off χαρακτήρα της. Εξού και η επιλογή των συγκεκριμένων ελαστικών.

Πόσες φορές το χρόνο θα το κάνω δεν ξέρω. Θα ήθελα κάθε ΣΚ αλλά δεν γίνεται. Ελπίζω συχνά :). Βέβαια μιας και νέος στο χώρο, και με στριτάδικη κυρίως παρέα, θεωρώ ότι το πρώτο βάπτισμα θα έρθει σε κάποια συνάντηση από εδώ (ναι ναι, θα χρησιμοποιήσω τις γνώσεις και εμπειρίες σας για να μάθω/βελτιωθώ στην χωμάτινη οδήγηση ;))!
 
Τελευταία επεξεργασία:

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Η παπάς παπας η ζευγάς ζευγάς ..
Το καλύτερο λάστιχο το φρέσκο
Λήξεις περιστατικού
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
1050 το bmw της KTM
Χωρίς σκέψη
Λήξεις περιστατικού
Μπότα και μόνο μπότα
Λήξεις περιστατικού
Η παπάς παπας η ζευγάς ζευγάς ..
Το καλύτερο λάστιχο το φρέσκο
Λήξεις περιστατικού
Έχεις ρέντα σήμερα... :p
Λήξης περιστατικού...
 
Top Bottom