Ελαφρύ & ποιοτικό Adv (dual) κράνος;

Vvag

Αντβέτσουρερ
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
Άφρικα Τουίν Ιλέβεν Χάντρεντ
Αλόχα στην παρέα!
Κάνω σκέψεις μήπως σιγά σιγά πάω για καινούριο Dual κράνος, με βασικό ζητούμενο, την καλή αεροδυναμική και το χαμηλό βάρος. Αυτή τη στιγμή φοράω ένα Arai Tour X-3. Γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένος, πολύ καλή αεροδυναμική (με 150-170 στρίβω το κεφάλι και δεν καταλαβαίνω τίποτα από αέρα ΜΕ το γείσο), πολύ καλή ποιότητα υλικών ΑΛΛΑ μετά από 100-150χλμ στο δρόμο με πεθαίνει ο αυχένας μου, το οποίο υποθέτω έχει να κάνει (και) με το μεγάλο βάρος του (νομίζω είναι κάπου ±1600).

Προφανώς και έχω θέμα με τον αυχένα (τα 3/4 της ημέρας μου τα περνάω καθιστός μπροστά από έναν υπολογιστή) αν και ποτέ δε με πονάει στα καλά καθούμενα, μόνο μετά από κάποια ώρα στη μηχανή (σε ταξίδι). Η τουριστική ζελατίνα στο KTM δεν κάνει τίποτα για την περίπτωσή μου, ίσως δε κάνει τα πράγματα και χειρότερα, λόγω στροβιλισμών.

Να σημειώσω πως έχω ΚΑΙ στριτάδικο touring κράνος, το Arai Viper-GT, το οποίο έχει σχεδόν το ίδιο βάρος με το X-3 και έχω ακριβώς τα ίδια συμπτώματα στον αυχένα (που σημαίνει πως δεν είναι θέμα γείσου). Με κανένα απ' τα δύο κράνη δε νιώθω την πίεση του αέρα στο κεφάλι μου, απλά μετά από κάποια ώρα αρχίζω και πονάω.

Συνεπώς, κοιτάω για όσο πιο ελαφρύ κράνος γίνεται, πράγμα που με πάει (κυρίως) στα AGV AX-8 DUAL EVO και Touratech Adventuro (ή αντίστοιχα το Nexx XD1 που είναι λίγο πιο βαρύ). Δεν είχα εμπειρία ποτέ από τις συγκεκριμένες φίρμες, μέχρι στιγμής είχα μόνο Shoei και Arai. Το ψάχνω αρκετά, βλέπω αρκετά καλά σχόλια και για τα δύο συν κάποια αρνητικά κατά περιπτώσεις.

Εμπειρίες, γνώμες ή εναλλακτικές λοιπόν;

:friendship:
 

efthymis

Μ.Π.Α.Π.
Περιοχή
Naxos|Cyclades
Όνομα
Ευθύμης
Μοτό
KTM 1290 saT
KTM 620 lc4
KTM 350 exc
Αλόχα στην παρέα!
Κάνω σκέψεις μήπως σιγά σιγά πάω για καινούριο Dual κράνος, με βασικό ζητούμενο, την καλή αεροδυναμική και το χαμηλό βάρος. Αυτή τη στιγμή φοράω ένα Arai Tour X-3. Γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένος, πολύ καλή αεροδυναμική (με 150-170 στρίβω το κεφάλι και δεν καταλαβαίνω τίποτα από αέρα ΜΕ το γείσο), πολύ καλή ποιότητα υλικών ΑΛΛΑ μετά από 100-150χλμ στο δρόμο με πεθαίνει ο αυχένας μου, το οποίο υποθέτω έχει να κάνει (και) με το μεγάλο βάρος του (νομίζω είναι κάπου ±1600).

Προφανώς και έχω θέμα με τον αυχένα (τα 3/4 της ημέρας μου τα περνάω καθιστός μπροστά από έναν υπολογιστή) αν και ποτέ δε με πονάει στα καλά καθούμενα, μόνο μετά από κάποια ώρα στη μηχανή (σε ταξίδι). Η τουριστική ζελατίνα στο KTM δεν κάνει τίποτα για την περίπτωσή μου, ίσως δε κάνει τα πράγματα και χειρότερα, λόγω στροβιλισμών.

Να σημειώσω πως έχω ΚΑΙ στριτάδικο touring κράνος, το Arai Viper-GT, το οποίο έχει σχεδόν το ίδιο βάρος με το X-3 και έχω ακριβώς τα ίδια συμπτώματα στον αυχένα (που σημαίνει πως δεν είναι θέμα γείσου). Με κανένα απ' τα δύο κράνη δε νιώθω την πίεση του αέρα στο κεφάλι μου, απλά μετά από κάποια ώρα αρχίζω και πονάω.

Συνεπώς, κοιτάω για όσο πιο ελαφρύ κράνος γίνεται, πράγμα που με πάει (κυρίως) στα AGV AX-8 DUAL EVO και Touratech Adventuro (ή αντίστοιχα το Nexx XD1 που είναι λίγο πιο βαρύ). Δεν είχα εμπειρία ποτέ από τις συγκεκριμένες φίρμες, μέχρι στιγμής είχα μόνο Shoei και Arai. Το ψάχνω αρκετά, βλέπω αρκετά καλά σχόλια και για τα δύο συν κάποια αρνητικά κατά περιπτώσεις.

Εμπειρίες, γνώμες ή εναλλακτικές λοιπόν;

:friendship:
Παρε οποιο σου αρεσει απλως παενε λιιιγο πιο σιγα!!!:secret:
Αμα τίθεται παθολογικό θεμα αυχένα κλπ και 100 γραμμάρια πιο ελαφρύ δεν πιστευω οτι θα ειναι πανάκεια.:friendship:
 
Περιοχή
Νικήτη- Χαλκιδικη
Όνομα
στεργιοςςςςς
Μοτό
ktm lc4 640 adv.
γνωμη μου ειναι να αποφυγεις το AGV... το γεισο του στηριζεται μονο στις ακρες και εχει την ταση να δημιουργει ταλαντωσεις μετα απο καποια χλμ. αυτο εχει σαν συνεπεια να δημιουργουντα ρωγμες κοντα στις βιδες του γεισου... ειναι ενα προβλημα που δυστυχως δεν λυνεται...
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Shoei Hornet DS, το προηγούμενο μοδελάκι δηλαδή. Όπου το πετύχεις το έχουν προσφορά πλέον. Value for money πλέον (πάρα πολύ ...) και η γνωστή ποιότητα Shoei.
 

Vvag

Αντβέτσουρερ
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
Άφρικα Τουίν Ιλέβεν Χάντρεντ
Παρε οποιο σου αρεσει απλως παενε λιιιγο πιο σιγα!!!:secret:
Αμα τίθεται παθολογικό θεμα αυχένα κλπ και 100 γραμμάρια πιο ελαφρύ δεν πιστευω οτι θα ειναι πανάκεια.:friendship:
Ε δεν πάω και γρήγορα, με 130-140 κινούμαι σε αυτοκινητόδρομους, άντε λίγο παραπάνω... Δεν ξέρω τι κάνουν τα 100 γραμμάρια, πάντως όταν δοκίμασα (σε μαγαζί, όχι στο δρόμο) το AGV, ήταν η μέρα με τη νύχτα σε σχέση με το Arai που έχω... σα να μη φοράω τίποτα στο κεφάλι μου από βάρος! Είναι παραπάνω από 100 γραμμάρια νομίζω, και πιστευώ θα κάνει διαφορά...

Shoei Hornet DS, το προηγούμενο μοδελάκι δηλαδή. Όπου το πετύχεις το έχουν προσφορά πλέον. Value for money πλέον (πάρα πολύ ...) και η γνωστή ποιότητα Shoei.
Το Hornet νομίζω είναι πάνω κάτω στα ίδια σε βάρος με το Arai. Δε με ενθουσιάζει και εμφανισιακά, αλλά αυτό είναι δευτερεύον στη συγκεκριμένη περίπτωση. Θέλω να βρω ένα κράνος να κάνει πραγματική διαφορά για τον αυχένα μου, χωρίς να χάσω (όσο γίνεται) σε ποιοτικά χαρακτηριστικά σε σχέση με το Arai, το οποίο μου κάθεται κατά τ' άλλα τέλεια...
 

ilai

Μέλος
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
.
Της touratech το εχω εγω!! Κατα την γνώμη μου πολυ καλο και ελαφρύ κρανος!! Το γείσο βγαίνει πανεύκολα χωρις εργαλεία σε περίπτωση που θες να το βγάλεις ! Όταν το αγόρασα το φόρεσα κατευθείαν σε ταξιδι 6 ημερών στο εξωτερικο και ηταν εξαιρετικο λες και το φορούσα μήνες ( αυτο μου εκανε την μεγαλύτερη εντύπωση ) ειχε μια άνεση και εσωτερικά αλλα και εξωτερικά απο θέμα βάρους προφανώς δεν με κούραζε ακομα και στις πολλές ώρες οδήγησης !!
 

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
Αν το βάρος είναι η προτεραιότητά σου, δες το klim krios, στην ουσία είναι ένα φρεσκαρισμένο uvex enduro carbon, στα 1150 γρ. αν δεν κάνω λάθος!
 

Antreas990

Μέλος
Περιοχή
Σούνιο
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Ktm 990 adventure

δημήτρης

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
CRF 300L
Αν το βάρος είναι η προτεραιότητά σου, δες το klim krios, στην ουσία είναι ένα φρεσκαρισμένο uvex enduro carbon, στα 1150 γρ. αν δεν κάνω λάθος!
Ότι λέει παραπάνω ο χρήστος, και να προσθέσω ότι επειδή το uvex δεν υπάρχει πλέον, έχει αντικατασταθεί από το
https://m.louis.eu/artikel/nishua-enduro-carbon-enduro-helmet/215086
Που και που, το βγάζει σε προσφορά και πέφτει και άλλο η τιμή του! Το ίδιο και καλύτερο είναι και το klim

Εγώ πρόσφατα αγόρασα ένα x-lite x551gt (γιατί θέλω εσωτερική ζελατίνα για τον ήλιο) και οι πρώτες εντυπώσεις είναι πολύ θετικές!
 
Τελευταία επεξεργασία:

Vvag

Αντβέτσουρερ
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
Άφρικα Τουίν Ιλέβεν Χάντρεντ
Αν το βάρος είναι η προτεραιότητά σου, δες το klim krios, στην ουσία είναι ένα φρεσκαρισμένο uvex enduro carbon, στα 1150 γρ. αν δεν κάνω λάθος!
Ότι λέει παραπάνω ο χρήστος, και να προσθέσω ότι επειδή το uvex δεν υπάρχει πλέον, έχει αντικατασταθεί από το
https://m.louis.eu/artikel/nishua-enduro-carbon-enduro-helmet/215086
Που και που, το βγάζει σε προσφορά και πέφτει και άλλο η τιμή του! Το ίδιο και καλύτερο είναι και το klim
Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα, αλλά αυτό το ρύγχος που προεξέχει σε σχέση με τη ζελατίνα μου φαίνεται πολύ άσχημο...


Γνώμη μου ξέχνα κράνος με γείσο και βρες ένα τρόπο να στηρίζεις τον αυχένα σου (neck brace), έχω το ίδιο πρόβλημα...
Κώστα δεν έχω δει εμφανή διαφορά στα δύο κράνη (με γείσο και χωρίς). Ο γείσος στο Arai δουλεύει πολύ καλά και ούτε που καταλαβαίνεις πως υπάρχει.
Γενικά φοβάμαι πως απλά φταίει το βάρος. Το είχα και στο VFR το πρόβλημα, αλλά σε μικρότερο βαθμό για κάποιο λόγο!
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Έχω τα κράνη που έχεις και έχω και το πρόβλημα που εχεις.
Ότι κρανος και να φόρεσα και ειδικά με γείσο με πέθενε.

Πήρα ένα XLITE X802RR Nolan και τέλος.
 

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα, αλλά αυτό το ρύγχος που προεξέχει σε σχέση με τη ζελατίνα μου φαίνεται πολύ άσχημο...




Κώστα δεν έχω δει εμφανή διαφορά στα δύο κράνη (με γείσο και χωρίς). Ο γείσος στο Arai δουλεύει πολύ καλά και ούτε που καταλαβαίνεις πως υπάρχει.
Γενικά φοβάμαι πως απλά φταίει το βάρος. Το είχα και στο VFR το πρόβλημα, αλλά σε μικρότερο βαθμό για κάποιο λόγο!
Αυτό είναι το "περιποιημένο" uvex της klim...


Στάλθηκε από το Αρκουδόφωνο
 

Greg Ø

Μέλος
Όνομα
Γρηγόρης
Μοτό
KTM 990 Adventure '07
@Vvag , εγώ εχω το Shark Explore R, το οποίο θεωρώ εξαιρετική επιλογή. Το αγόρασα και δεύτερη φορά, αν αυτό λέει κάτι. Αν δεν το γνωρίζεις, τσέκαρε το μία εδώ:
http://www.revzilla.com/motorcycle/shark-explore-r-carbon-helmet

https://rideapart.com/articles/review-shark-explore-r-helmet

http://www.mcnews.com.au/shark-explore-r-helmet/

Το βάρος του, στην carbon skin έκδοση, είναι στα 1.350 gr.
Είναι ψιλοtransformer κράνος. Η ποιότητα κατασκευής του είναι εξαιρετική. Στην τελευταία του έκδοση, αυτή που έχω εγώ, μπορείς να έχεις και τη ζελατίνα μαζί με το γείσο ταυτόχρονα (στην αρχική δε γινόταν, γείσο έβαζες μόνο με τα goggles). Αν βολέψει κάποια στιγμή, μιας και δεν είμαστε μακριά, σου το δίνω για δοκιμή, αν ταιριάζει η κεφάλα σου με τη δική μου φυσικά. ;)
 

STELTH

Μέλος
Περιοχή
ΧΙΟΣ-ΑΘΗΝΑ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ
Όνομα
ΣΤΕΛΙΟΣ
Μοτό
GS 1200 ADV DOHC
TRICITY 125 YAMAHA
Αυτό είναι το "περιποιημένο" uvex της klim...


Στάλθηκε από το Αρκουδόφωνο
Kαλημερα !
Ειχα το uvex 5 χρονια ,ελαφρυ αλλα εκανε θορυβο πολυ,επεφτε η ζελατινα μετα τα 80 κ δεν ειχε καθολου καλο αερισμο στο πανω μερος του,το πουλησα μια κ το καλοκαιρι εβγαζα την μπεμπελη.Δεν θα το προτεινα στον φιλο με τιποτα.Κ για το nexx φιλος δεν εμεινε καθολου ευχαριστημενος απο την ποιοτητα του,.Καλη περιπτωση ειναι αυτη που ανεφερε ο forester SHOEI HORNET DS απλα ΚΡΑΝΑΡΑ!!!
 

Vvag

Αντβέτσουρερ
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
Άφρικα Τουίν Ιλέβεν Χάντρεντ
@Vvag , εγώ εχω το Shark Explore R, το οποίο θεωρώ εξαιρετική επιλογή. Το αγόρασα και δεύτερη φορά, αν αυτό λέει κάτι. Αν δεν το γνωρίζεις, τσέκαρε το μία εδώ:
http://www.revzilla.com/motorcycle/shark-explore-r-carbon-helmet

https://rideapart.com/articles/review-shark-explore-r-helmet

http://www.mcnews.com.au/shark-explore-r-helmet/

Το βάρος του, στην carbon skin έκδοση, είναι στα 1.350 gr.
Είναι ψιλοtransformer κράνος. Η ποιότητα κατασκευής του είναι εξαιρετική. Στην τελευταία του έκδοση, αυτή που έχω εγώ, μπορείς να έχεις και τη ζελατίνα μαζί με το γείσο ταυτόχρονα (στην αρχική δε γινόταν, γείσο έβαζες μόνο με τα goggles). Αν βολέψει κάποια στιγμή, μιας και δεν είμαστε μακριά, σου το δίνω για δοκιμή, αν ταιριάζει η κεφάλα σου με τη δική μου φυσικά. ;)
Αν και ποτέ δε μ' άρεσαν τα Shark, είναι συμπαθητικό. Αν μπορείς να βάλεις και τη ζελατίνα μαζί με το γείσο (γιατί δε θα ήθελα κράνος να παίρνει μόνο goggles), τότε μοιάζει καλή περίπτωση. Το μόνο αρνητικό, που το carbon είναι μόνο στο... carbon χρώμα (αντίθετα με το Touratech) και θα ήθελα ένα κράνος είτε λευκό, είτε με αρκετό λευκό μέσα για λόγους ορατότητας. Θα το τσεκάρω πάντως, θενξ!
 

Greg Ø

Μέλος
Όνομα
Γρηγόρης
Μοτό
KTM 990 Adventure '07
Αν και ποτέ δε μ' άρεσαν τα Shark, είναι συμπαθητικό. Αν μπορείς να βάλεις και τη ζελατίνα μαζί με το γείσο (γιατί δε θα ήθελα κράνος να παίρνει μόνο goggles), τότε μοιάζει καλή περίπτωση. Το μόνο αρνητικό, που το carbon είναι μόνο στο... carbon χρώμα (αντίθετα με το Touratech) και θα ήθελα ένα κράνος είτε λευκό, είτε με αρκετό λευκό μέσα για λόγους ορατότητας. Θα το τσεκάρω πάντως, θενξ!
Κατανοητό.. Κι εγώ πλέον έχω αλλάξει γνώμη για τα σκούρα χρώματα. Η στολή μου είναι σχεδόν φουλ black και με απασχολεί αρκετά το θέμα της ορατότητας στους τρίτους. Τα επόμενα κομμάτια του εξοπλισμού μου θα έχουν οπωσδήποτε λίγο τουλάχιστον πορτοκαλί :D
Το κράνος βγαίνει και σε άλλα χρώματα, αλλά νομίζω ότι οι μη carbon εκδόσεις είναι λίγο πιο βαριές, άρα δώρον-άδωρον γι' αυτό που ψάχνεις..
 

δημήτρης

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
CRF 300L
...Αν μπορείς να βάλεις και τη ζελατίνα μαζί με το γείσο (γιατί δε θα ήθελα κράνος να παίρνει μόνο goggles), τότε μοιάζει καλή περίπτωση...
το shark explore r το είχα και εγώ, μου άρεσε πολύ! με το κιτ αυτό
μπορείς και στο προηγούμενο μοντέλο να έχεις γείσο και ζελατίνα. το νέο, το έχει ήδη το κιτ και είναι φτιαγμένο και από kevlar (το παλιό αν θυμάμαι καλά είναι από fiberglass και aramid)
Βαγγέλη επειδή όπως λες το βάρος σε ενδιαφέρει πολύ, τα μόνα dual κράνη (ζελατίνα και γείσο φορεμένα ταυτόχρονα) κάτω από 1350 γραμ. είναι τα touratech, klim, agv και nishua.
όλα τα άλλα παίζουν στα 1400-1600, οπότε μάλλον πρέπει να αρχίσεις τις δοκιμές στην αγορά.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Vvag

Αντβέτσουρερ
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
Άφρικα Τουίν Ιλέβεν Χάντρεντ
Βαγγέλη επειδή όπως λες το βάρος σε ενδιαφέρει πολύ, τα μόνα dual κράνη (ζελατίνα και γείσο φορεμένα ταυτόχρονα) κάτω από 1350 γραμ. είναι τα touratech, klim και nishua.
όλα τα άλλα παίζουν στα 1400-1600, οπότε μάλλον πρέπει να αρχίσεις τις δοκιμές στην αγορά.
Και το AGV νομίζω παίζει γύρω στα 1300κάτι κι είναι το μόνο που έχω φορέσει και πραγματικά έχω εντυπωσιαστεί από το πόσο ελαφρύ είναι (απλά δεν είμαι τόσο σίγουρος για την ποιότητά του από διάφορα που διαβάζω). Αυτή τη στιγμή καταλήγω μεταξύ AGV και Touratech (βλέποντας και το Nexx). Γενικά η διαφορά είναι μεγάλη με τα 1600+ του Arai και του Shoei, μιλάμε για κοντά μισό κιλό κάτω! Anyway, νομίζω σε πρώτη φάση θα κάνω μια έρευνα σε μαγαζιά, για να έχω πραγματική άποψη όταν κατέβω Αθήνα στις γιορτές. Σε πρώτη φάση ρώτησα για να μαζέψω κυρίως απόψεις από κατόχους (γιατί άλλο μια δοκιμή, κι άλλο πραγματική εμπειρία σε πολλά χιλιόμετρα) και φυσικά εναλλακτικές όπως αυτές που προτάθηκαν. ;)
 

δημήτρης

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
CRF 300L
Και το AGV νομίζω παίζει γύρω στα 1300κάτι κι είναι το μόνο που έχω φορέσει και πραγματικά έχω εντυπωσιαστεί από το πόσο ελαφρύ είναι...
ναι σωστά, έχεις δίκιο!
διορθώνω και το παραπάνω ποστ μου!
 
Top Bottom