Ελαφρύ & ποιοτικό Adv (dual) κράνος;

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Να πω πως καλή αεροδυναμική και ησυχία πιθανώς λόγω του μη αφαιρούμενου γείσου καθώς και καλό ζύγισμα παρόλο το βάρος έχει και το Icon variant.
Πολύ ποιο ήσυχο από το πχ Nishua...
Το καλύτερο κράνος που είχα ποτέ.
Έκανα μ@λακια που το έδωσα.
Πραγματικό dual.
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Eγώ έχω το hornet adv σε large.Το βάρος του σε αυτό το νούμερο είναι 1600 γρ. Είναι το τέταρτο shoei που παίρνω , το πρώτο όμως στην κατηγορία dual. Μέχρι τα 120 που το έχω πάει είναι μια χαρά, ελάχιστος θόρυβος, πολύ καλή οπτική και καθόλου κούνημα του κεφαλιού. Ποιοτικά είναι κορυφή ,και το μόνο μείον είναι ότι δέν παίρνει όλες τις μάσκες θέλει λίγο ψάξιμο σε αυτό το κομμάτι.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Στα 120 κανένα δεν κουνάει ρε αγορίνα.
 

Vvag

Αντβέτσουρερ
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
Άφρικα Τουίν Ιλέβεν Χάντρεντ
Στα 120 κανένα δεν κουνάει ρε αγορίνα.
Ισχύει.

Το θέμα μου εμένα είναι αν μετά από 2-3 ώρες στο δρόμο αρχίζει να ενοχλεί, κυρίως τον αυχένα, γιατί σίγουρα δε μιλάμε για ελαφρύ κράνος.
Και φυσικά θέματα θορύβου, άνεσης, αεροδυναμικής (να γυρίζεις να κοιτάξεις νεκρή γωνία και να μη σου τραβάει το κεφάλι).
Για το μόνο που δεν έχω αμφιβολία, είναι η ποιότητα κατασκευής (γι αυτό και προσανατολίζομαι σε Shoei).
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Ισχύει.

Το θέμα μου εμένα είναι αν μετά από 2-3 ώρες στο δρόμο αρχίζει να ενοχλεί, κυρίως τον αυχένα, γιατί σίγουρα δε μιλάμε για ελαφρύ κράνος.
Και φυσικά θέματα θορύβου, άνεσης, αεροδυναμικής (να γυρίζεις να κοιτάξεις νεκρή γωνία και να μη σου τραβάει το κεφάλι).
Για το μόνο που δεν έχω αμφιβολία, είναι η ποιότητα κατασκευής (γι αυτό και προσανατολίζομαι σε Shoei).
το icon variant pro ειναι πιο αθορυβο απο ολα τα φουλ φεις που ειχα μεχρι τωρα και το βαρος του σε σμολ ειναι 1460γρ
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Παίζει μεγάλο ρόλο και η αεροδυναμική στο μηχανάκι που καβαλαμε
Το ίδιο κράνος στο gs σε σχέση με το domi, είναι 100 φορές πιο κουραστικο
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Ισχύει.

Το θέμα μου εμένα είναι αν μετά από 2-3 ώρες στο δρόμο αρχίζει να ενοχλεί, κυρίως τον αυχένα, γιατί σίγουρα δε μιλάμε για ελαφρύ κράνος.
Και φυσικά θέματα θορύβου, άνεσης, αεροδυναμικής (να γυρίζεις να κοιτάξεις νεκρή γωνία και να μη σου τραβάει το κεφάλι).
Για το μόνο που δεν έχω αμφιβολία, είναι η ποιότητα κατασκευής (γι αυτό και προσανατολίζομαι σε Shoei).
Αυτό μόνο από παρατεταμένη δοκιμή μπορείς να το διαπιστώσεις, δηλαδή αν έχει κάποιος γνωστος/φίλος και στο δώσει να κάνεις μια μικρή ασφάλτινη.

Πάντως πέρα από το κράνος, σε μια μεγάλη βόλτα παίζουν πολλά ρόλο για την άνεση του κεφαλιου/σβέρκου, όπως ανεμοθωρακας, καθρέπτες, ταχυτητα/διεύθυνση ανέμου, κόπωση αναβάτη και επειδή το αποτέλεσμα είναι γενικά λίγο ρίσκο, νομίζω ότι μεγαλύτερη βαρύτητα πρέπει να δωθει στο να ταιριάζει σωστά στο σχήμα του κρανίου. Προσωπικά για εμένα αυτός είναι ο πρώτος παράγοντας για αγορά.

Ένα μικρό πονάκι ή ελάχιστη ενόχληση στα πρώτα 20λεπτα, ισως οδηγήσει σε πονοκεφάλους μετά από πολύωρη χρήση (παθών).
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
το καινουριο variant pro ειναι ακομα πιο καλυτερο πιο ελαφρυ και αφαιρειτε το γεισο
Σταμάτα ρε και θα με βάλεις σε έξοδα!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max

Spyrious

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
00' TL1000R
22' 701 Enduro
Χαλάω λίγο το θέμα.Σχετικά με αυτό που έγραψε ο Κώστας.Θέλω να πάρω τέτοια προστασία αυχένα.Για τον θώρακα leatt που έχω δεν τίθεται θέμα,έχει αναμονή.Θέλω όμως να την φοράω και με το "adventure" dainese μπουφαν.Πως γίνεται να κουμπώσει εκεί; Ή απλά το φοράω χωρίς να το δέσω κάπου;

Και ένα πολύ καλό κόλπο, να μην κουράζεται ο αυχένας σχεδόν ποτέ, πέρα από την ασφαλεια


Advphone....
 

dimprio

Μέλος
Περιοχή
Πάτρα
Όνομα
dimitris
Μοτό
GS 800
Rpha11 πήρα πριν λίγο καιρό . Ενώ είναι ελαφρύ κράνος έχω θόρυβο. Δν κάνει για on off . Εκτός αν έχεις ζελατίνα που σε καλύπτει από αέρα κ περνάει πάνω από το κράνος . Ενώ δν ακούω τον ήχο της μηχανής τόσο πολύ , εκείνος ο αέρας τα βουισματα είναι αρκετά. Δν ξέρω πως γίνεται .

Άσε που οι αεραγωγοί στο πάνω μέρος στο κεφάλι το χειμώνα δν κλείνουν τελείως . Τουλάχιστον έχω μπαλακλάβα κ το λυνω το θέμα .

Γενικά δν έχω μείνει ικανοποιημένος για τη χρήση που θέλω . Θα έδινα κάτι παραπάνω για να πάω σε shoei. Πάντως δν κουνάει στα πολλά χλμ .
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το 11 είναι για πιο σκυφτό μηχανάκι, αν γείρεις το κεφάλι προς το στήθος αλλάζει πολύ αυτό που λες με τον ήχο αλλά δεν είναι "φυσική θέση" για το κεφάλι αυτή. Όντως οι αεραγωγοί κλείνουν πλημμελώς. Το γεγονός ότι απλά δεν καταλαβαίνει από ταχύτητα, πλευρικό άνεμο κλπ και έχει χαμηλό βάρος το σώζει, ωτοασπιδες θέλει.

Για τα όρθια πιο ταιριαστό είναι το 70, γιατί δεν πήγες εκεί;
 
Top Bottom