Ελαφρύ & ποιοτικό Adv (dual) κράνος;

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Χαλάω λίγο το θέμα.Σχετικά με αυτό που έγραψε ο Κώστας.Θέλω να πάρω τέτοια προστασία αυχένα.Για τον θώρακα leatt που έχω δεν τίθεται θέμα,έχει αναμονή.Θέλω όμως να την φοράω και με το "adventure" dainese μπουφαν.Πως γίνεται να κουμπώσει εκεί; Ή απλά το φοράω χωρίς να το δέσω κάπου;
Αυτό που έβαλα το βάζεις με ότι ρούχο και κράνος έχεις.
Δεν συνδυάζεται με κατι
Το μεγάλο πλεονέκτημα είναι η τιμή, η στήριξη του κράνους και η προστασία του αυχενα
 

dimprio

Μέλος
Περιοχή
Πάτρα
Όνομα
dimitris
Μοτό
GS 800
Η αλήθεια είναι ότι προτίμησα το 11 από το 70 λόγω ομορφιάς . Ενώ ήξερα ότι έπρεπε να στραφώ στο δεύτερο. Δεν βαριέσαι τι να κανεις χαχα
Πάντως σε βροχή καταιγίδα για αρκετή ώρα στην εθνική οδό δν έβαλε σταγόνα .
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Το 11 είναι για πιο σκυφτό μηχανάκι, αν γείρεις το κεφάλι προς το στήθος αλλάζει πολύ αυτό που λες με τον ήχο αλλά δεν είναι "φυσική θέση" για το κεφάλι αυτή. Όντως οι αεραγωγοί κλείνουν πλημμελώς. Το γεγονός ότι απλά δεν καταλαβαίνει από ταχύτητα, πλευρικό άνεμο κλπ και έχει χαμηλό βάρος το σώζει, ωτοασπιδες θέλει.

Για τα όρθια πιο ταιριαστό είναι το 70, γιατί δεν πήγες εκεί;
Εγώ παλι δεν μπορω να καταλαβω γιατι ολα τα touring κράνη όπως το 70 εχουν το γυαλί απο μεσα.
Ψαχνω να βρω κρανος για το gs ελαφρύ αλλα δεν...
Το καλυτερο που εχω βρει ειναι το rpha70 carbon αλλιως gt air 2 που ανεβαίνει σε βαρος...
 

strofakias

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
Το καλυτερο
εγω κυριοι πηγα και δοκιμασα τα rpha70+11.εντυπωσεις.ειπε ο πωλητης οτι εχουν στενη γραμμη.σε shoei ειμαι στο L 59cm.σε αυτο εβαλα το Xl και ζοριστηκα ασχημα να το φορεσω.καθησε πολυ καλα στο κουτελο ΟΤΑΝ μπηκε αλλα στα μαγουλα ειναι παιδικο.θελει πολυ δουλεια γιατη με εσφιγγε παρα πολυ σε ασχημο βαθμο.τωρα κοιταω κατι σε shark.για δρομο συζηταμε οχι για χωμα
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αλήθεια είναι σφιχτά τα μάγουλα στα hjc στην αρχή. Ανοίγουν. Δεν συμφωνώ με το μέγεθος, arai, shoei και hjc φοράω Μ.
Και shark τώρα που το σκέφτομαι.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Και εγώ ανέβηκα +1 νούμερο από Arai σε HJC. Σε RX7 Corsair είμαι XL, πήρα RPHA Jet (μάλιστα αρχικά πήρα XL σίγουρος ότι αυτό είναι το νουμερό μου, για να το γυρίσω μετά από 2 μέρες πίσω, είχα θέμα στο μέτωπο, με έσφιγγε πολύ) και RPHA 11 σε XXL και τώρα που άλλαξα σε Shoei GT Air πήγα πάλι σε XL.
Μάλλον έχει να κάνει με το κεφάλι αν και σε διπλανό φόρουμ και αντίστοιχη συζήτηση, άλλα 2 παιδια (φίλοι) ανέβηκαν ένα μέγεθος από άλλη μάρκα σε HJC. Θέλει σίγουρα δοκιμή λοιπόν!
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Είναι και το σχήμα του κεφαλιού στις παραμέτρους. Εγώ θέλω oval, τo round που έχουν πολλά μοντέλα με σφίγγει στο μέτωπο ή/και στο πίσω μέρος του κεφαλιού. με το ένα μέγεθος επάνω πλέει το κράνος. Αυτό το θέμα το είδα στα πιο προσιτά ADV κράνη που δοκίμασα, πχ acerbis.

Πέρα από την κορυφή του κεφαλιού σημασία δίνω και στον χώρο για το πηγούνι, πχ η SHOEΙ από το XR1100 στο NXR μείωσε πολύ τον χώρο στο στόμα και ενώ το κράνος ήταν ΟΚ επάνω, δεν με βόλευε χαμηλά. Το GT-Air είχε το σχήμα του XR1100, δεν θυμάμαι αν έχω δοκιμάσει το 2. Δεν τα θεωρώ προβλήματα, απλά μειώνουν τα μοντέλα που είναι προς αγορά.
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Είναι και το σχήμα του κεφαλιού .......με σφίγγει στο μέτωπο ή/και στο πίσω μέρος του κεφαλιού.

Φορα το κρανος πριν σε καρπαζωσει και θα στρωσεις εκει πισω....


:roflmao::roflmao::roflmao:
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Φορα το κρανος πριν σε καρπαζωσει και θα στρωσεις εκει πισω....


:roflmao::roflmao::roflmao:
Μικρό team orange παντοφλοχτυπημένο αγόρι, το κορίτσι έχει κάνει βαρύτατες δηλώσεις. "Σε αγαπάω, αλλά εγώ σε τόσο ΚΑΚΟΓΟΥΣΤΟ μηχανάκι δεν ανεβαίνω".

Η μικρή από την άλλη χάζευε τα μπλουζάκια των powerparts (το οποίο είναι πολύ αστείο αν το γράψεις Ελληνικά, ποςερπαρτς, μι πιανς) και θέλει ένα καινούριο γιατί ως το τέλος του καλοκαιριού δεν θα της κάνει αυτό της ΚΤΜ που έχει από τα μοτοτζιπί, θέλει και κράνος, έχει κάνει και μαθήματα στο Autofestival, έχει ενθουσιαστεί στην ιδέα μοτοσικλέτας πορτοκαλί με μπλε αυτοκόλλητα όπως το μπλουζάκι της, κατάλαβες που πάει το πράγμα, θα πιάσουμε το 1,40μ μετά το καλοκαίρι, σχεδόν όσο μπόι έχουν οι μισές υποψήφιες του the bachelor από τα 8 της, στα 13 θα πρέπει να κλειδώνω τα κλειδιά. Το 950 έχει το κοινό του, γριά η μοτοσικλέτα αλλά τα πιπίνια ψαρώνουν, θα την πάω παιδική χαρά με το τέρας να γίνει σεισμός.

Και προφητικά, το Bell έχει πορτοκαλί ρίγα. Πόσο μπροστά βλέπω, πόσο. *(στο σπίτι έχει αγάπη μόνο, όχι φάπες :p )
 
Τελευταία επεξεργασία:

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Ενα πραγμα θα σου πω....

αγριεψε την μπας και γλυτωσεις την διπλοκαβάλα με 640 , ακΡαπα χωρις πατακια.....






ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Πετάχτηκα τελικά σήμερα στο motomarket και δοκίμασα μερικά adv κράνη. Ψιλοτζίφος και εξηγώ:
  • Bell mx-9, η πιο καλή εφαρμογή στο κεφάλι μου ΑΛΛΑ χωρίς εσωτερική φιμέ ζελατίνα. Φάουλ μεγάλο.
  • Acerbis reactive. Ελαφρύ και δέλεαρ το fiber κέλυφος ΑΛΛΑ φαινόταν πολύ φθηνό ποιοτικά και δεν μου καθόταν καθόλου καλά, ήταν κοντό αν μπορώ να το περιγράψω έτσι. Ενοιωθα σαν να κάλυπτε τα αυτιά μου οριακά και βρίσκαν σε αυτά άσχημα τα εσωτερικά
μαξιλαράκια.
- O'neal d srs, αυτό μαζί με το acerbis ήταν το επικρατέστερα για μένα. Δυστυχώς ενώ είχε καλή εφαρμογή περιμετρικά, το μπροστά μέρος του κράνος έβρισκε στη μύτη (!) ενώ συνολικά ήταν με ελάχιστο χώρο εμπρός. Μεγάλο συν η φιμέ ζελατίνα, κατέβαινε και κάλυπτε σχεδόν πλήρως το εμπρός μέρος του κράνους σαν στο shoei gt air 2 που έχω.

Έκανα και μια δοκιμή στο airoh commander, έτσι για το γαμώτο. Καλό ήταν συνολικά, έδινε μια αίσθηση περισσότερο μοτοκροσάδικη (είχε δηλαδή χώρο μπροστά), φάνηκε αρκετά ποιοτικό.
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Πετάχτηκα τελικά σήμερα στο motomarket και δοκίμασα μερικά adv κράνη. Ψιλοτζίφος και εξηγώ:
  • Bell mx-9, η πιο καλή εφαρμογή στο κεφάλι μου ΑΛΛΑ χωρίς εσωτερική φιμέ ζελατίνα. Φάουλ μεγάλο.
  • Acerbis reactive. Ελαφρύ και δέλεαρ το fiber κέλυφος ΑΛΛΑ φαινόταν πολύ φθηνό ποιοτικά και δεν μου καθόταν καθόλου καλά, ήταν κοντό αν μπορώ να το περιγράψω έτσι. Ενοιωθα σαν να κάλυπτε τα αυτιά μου οριακά και βρίσκαν σε αυτά άσχημα τα εσωτερικά
μαξιλαράκια.
- O'neal d srs, αυτό μαζί με το acerbis ήταν το επικρατέστερα για μένα. Δυστυχώς ενώ είχε καλή εφαρμογή περιμετρικά, το μπροστά μέρος του κράνος έβρισκε στη μύτη (!) ενώ συνολικά ήταν με ελάχιστο χώρο εμπρός. Μεγάλο συν η φιμέ ζελατίνα, κατέβαινε και κάλυπτε σχεδόν πλήρως το εμπρός μέρος του κράνους σαν στο shoei gt air 2 που έχω.

Έκανα και μια δοκιμή στο airoh commander, έτσι για το γαμώτο. Καλό ήταν συνολικά, έδινε μια αίσθηση περισσότερο μοτοκροσάδικη (είχε δηλαδή χώρο μπροστά), φάνηκε αρκετά ποιοτικό.
Για το bell υπάρχει φωτοχρωμικη ζελατίνα, αλλά δεν γνωρίζω κόστος.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Ψηλέ το commander σε σχέση με το bell σαν εφαρμογή;
To Bell νομίζω ότι μου έκατσε καλύτερα, τα δοκίμασα βέβαια πολύ λίγο και όχι εναλλάξ για να είμαι σίγουρος.
Πάντως η διαφορά στην τιμή τους φαίνεται σε ποιότητα, σφράγισμα ζελατίνας. Επίσης το airoh ήταν πιο ελαφρύ.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
To Bell νομίζω ότι μου έκατσε καλύτερα, τα δοκίμασα βέβαια πολύ λίγο και όχι εναλλάξ για να είμαι σίγουρος.
Πάντως η διαφορά στην τιμή τους φαίνεται σε ποιότητα, σφράγισμα ζελατίνας. Επίσης το airoh ήταν πιο ελαφρύ.
Στα 1700 γρ του bell δεν είναι δύσκολο να βρεις λιγότερα.
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Είχα χρόνια το shoei hornet ds.
Σαν αυτοκίνητο, έκλεινα ζελατίνα ούτε βροχή ούτε κρύο.
Εξαιρετική αεροδυναμική, φοβερή ποιότητα (μέχρι και στο κούμπωμα στο λουρί)
Το κακό του, το βάρος στον αυχένα και στο κεφάλι.

Τώρα έχω το agv dual AX 8 το οποίο διαλύεται σιγά σιγά, μπάζει βροχή, εχει θόρυβο (μόνο με ωτοασπίδες παλεύεται)
Αλλά είναι εξαιρετικά ελαφρύ, και με το κεφάλι στα πλάγια δεν σου τραβάει τον αυχένα.

Ειναι δίλημμα βάρος και ποιότητα ?
Η ελαφρύ και στα 3 χρόνια κράνος?
 
Τελευταία επεξεργασία:

μητσος

Ο μήτσος των καρδαμιτσίων
Περιοχή
Γιάννενα
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
KLE500
Είχα χρόνια το shoei hornet ds.
Σαν αυτοκίνητο, έκλεινα ζελατίνα ούτε βροχή ούτε κρύο.
Εξαιρετική αεροδυναμική, φοβερή ποιότητα (μέχρι και στο κούμπωμα στο λουρί)
Το κακό του, το βάρος στον αυχένα και στο κεφάλι.

Τώρα έχω το agv dual AX 8 το οποίο διαλύεται σιγά σιγά, μπάζει βροχή, εχει θόρυβο (μόνο με ωτοασπίδες παλεύεται)
Αλλά είναι εξαιρετικά ελαφρύ, και με το κεφάλι στα πλάγια δεν σου τραβάει τον αυχένα.

Ειναι δίλημμα βάρος και ποιότητα ?
Η ελαφρύ και στα 3 χρόνια κράνος?
Το 2.και πάντα έχεις κάτι καινούριο και ελαφρύ.
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
Για το bell υπάρχει φωτοχρωμικη ζελατίνα, αλλά δεν γνωρίζω κόστος.
Ενω η μαμά όπως κ η ελαφρώς φιμε δεν θαμπωνουν με τπτ. Δοκιμασμένο.
Θεωρω οτι κ οι λοιπές σκούρες, φιμε, κτλ έχουν την ίδια επεξεργασία/επιστρωση εσωτερικα.
Εξου κ η μη ύπαρξη αναμονής για πινλοκ.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Θέλω να πάρω νέο κράνος dual αλλά δεν θέλω να δώσω πάνω από 350 ευρώ.

Θα δοκιμάσω LS2 το MX 701 explorer. To εχει κάνει από εδώ να μου πει εντυπώσεις?

Δυστυχώς το Bellmx-9 το s μου ήταν ελαφρως μεγάλο και δεν βρήκα xs να δοκιμάσω. Είναι και αυτό μια καλή λύση.

Κάποια άλλη πρόταση?
 
Top Bottom