Εντυπώσεις από την ποιότητα των υλικών (μαξιλαράκια, λάστιχα κλπ); Με το γείσο τι γίνεται; Τον καταλαβαίνεις μετά τα 100; Έχει τάση να σου σηκώνει το κράνος;Προσωπικά είχα agv και το ξαναπήρα μόλις σε διαφορετικό χρώμα μιας και με ενθουσιάσε με το χαμηλό του βάρος, οπότε ψηφίζω agv, έχει και κάποιες αλλαγές εκτός των χρωμάτων με το προηγούμενο που είχα.
Το arai x-4 φοβερό αλλά όταν τα πιάνω και τα δύο στα χέρια μου η διαφορά στο βάρος είναι αισθητή και το ίδιο και όταν τα φοράς. Γενικά από τη στιγμή που θα φορέσεις ελαφρύ κράνος στο κεφάλι σου θεωρώ πως πάντα το βάρος θα είναι πλέον σημαντικό κριτήριο αγοράς.
Σχετικά με το shoei , επίσης πολύ καλό αλλά έχω κολλήσει στο agv.
Τιμόνι;!! Πως συνδέεται το τιμόνι;!Ειχα ακριβώς το ίδιο θέμα μέχρι που άλλαξα το απαράδεκτο για εμένα τιμόνι του 990 μετά ηρέμησα κατα πολύ..
Αμα σου φταίει κατι σου φταίνε ολα μετα!Τιμόνι;!! Πως συνδέεται το τιμόνι;!
...με βίδες στην τιμονοπλακα!!Τιμόνι;!! Πως συνδέεται το τιμόνι;!
Παρακαλώ τα τρολ όπως περάσουν έξω!!...με βίδες στην τιμονοπλακα!!
Λογικα με την θεση σωματος, το τιμονι σε μετατοπίζει πανω στην μηχανη αλλάζοντας παράλληλα την αεροδυναμική!!!
...ασε το κρανος και παρε κανενα ζευγάρι σοβαρά λαστιχα για βουνο!!
...δεν την εχασα , με επεσε κατω και εσπασε, ειναι πλαστικές για λογους ασφαλείας και ξεραίνονται απο τον ηλιο!!Παρακαλώ τα τρολ όπως περάσουν έξω!!
Τι να τα κάνω τα λάστιχα άμα φτάνω χωρίς αυχένα ρε;!
Κάτσε να περάσει ο χειμώνας ΚΙ ΑΝ έχουν μείνει λεφτά θα δούμε και για λάστιχα.
Πραγματικά δε μπορώ να δω πόσο μεγάλη διαφορά μπορεί να κάνει το τιμόνι στη θέση σώματος... εκτός αν βάλω κλιπον στο ΚΤΜ.
Αλήθεια τώρα που είπες για βίδες στην τιμονόπλακα, άκου συνειρμός: Βίδες -> κράνος -> Hornet DS -> το κράνος σου
Θυμήθηκα το σπάσιμο αρχιδίων όταν είχαμε φτάσει Ιταλία πρόπερυσι, που παλεύατε να βιδώσετε το γείσο του Hornet με βίδα από την πινακίδα του KTM γιατί έχασες τη δική του.
Μεγάλες στιγμές.
Το τιμόνι του 990 έχει κλειστές λαβές με αποτέλεσμα (σε εμένα τουλάχιστο) να δημιουργεί μυργηγκιασμα στους τραπεζοειδείς και γενικότερα στην περιοχή του αυχένα και δεν είμαι ο μόνος που το λέει, βέβαια η θέση οδήγησης είναι κατι προσωπικό και διαφέρει για τον καθένα...Τιμόνι;!! Πως συνδέεται το τιμόνι;!
Πρώτη φορά τ' ακούω αυτό...!! Δεν είχα ιδέα ότι μπορεί να συμβαίνει. Πάντως δε νομίζω πως φταίει αυτό στη δική μου περίπτωση... Άσε που η θέση οδήγησης έτσι όπως είναι με βολεύει πάρα πολύ!!Το τιμόνι του 990 έχει κλειστές λαβές με αποτέλεσμα (σε εμένα τουλάχιστο) να δημιουργεί μυργηγκιασμα στους τραπεζοειδείς και γενικότερα στην περιοχή του αυχένα και δεν είμαι ο μόνος που το λέει, βέβαια η θέση οδήγησης είναι κατι προσωπικό και διαφέρει για τον καθένα...
+φωνω για όσα λες για το Bell(αυτό έχω κι εγω) , αλλά και στα άλλα.Τα dualsport κρανη ειναι γενικως κουραστικα στα πολλα χλμ.
αν η καλυψη που παρεχει η ζελατινα της μοτο σου δεν ειναι και ιδιαιτερα αποτελεσματικη τοτε τα πραγματα γινονται ακομα χειροτερα.
εχω κανει μεγαλα ταξιδια με κρανος με γεισο και μαλιστα με τελειως εντουραδικο κρανος και μασκα...οπου εκει εκλαψα λιγο..
γενικως το τυπου εντουρο κρανος απαιτει καποιους συμβιβασμους εκ μερους του αναβατη κατι που ολοι το γνωριζουμε πιστευω.
αν παντως επιμεινεις και πας σε τετοια επιλογη, σου αναφερω την καλη μου συμβιωση με ενα BELL MX-9 ADVENTURE που φοραω από τον Σεπτεμβρη.
αρκετα καλο,οχι ιδιαιτερα βαρυ σε αισθηση, ποιοτικο εσωτερικα μεχρι τα 100-120 δεν κουναει ιδιαιτερα ενω εχει πολυ καλη κυκλοφορια αερα αφου διαθετει καναλια αερισμου μπροστα πισω..
το ζελατινακι του ειναι πολυ καλο και οταν ειναι κλειστο εξασφαλιζει μια καποια ησυχια...σε λογικα παντα πλαισια καθως μιλαμε για αντβε κρανος..
το κρανος το βρισκεις στα γνωστα ιντερνετομαγαζα του εξωτερικου και στο ebay σε εξαιρετικη τιμουλα τυπου 150-160 ευρωπαϊκα..
παιζει και στα εδω μαγαζια παντως σε παραπλησιες τιμες.
ειναι παρομοιο με αυτο που φοραω στην φωτο στο αβαταρ (και αυτο BELL ειναι) μονο που διαθετει και ανοιγομενη ζελατινα..
πολυ ζημαντικο ειναι οτι η ζελατινα του ειναι ετσι κατασκευασμενη ωστε να μπορεις αν την σηκωσεις τερμα πανω να φορεσεις μασκα χωρις προβλημα...
το αναφερω γιατι σε καποια κρανη δεν μπορει να γινει αυτο..
Για ποιο λόγο αν επιτρέπετε;Σε ρωτάω γιατί το έχω βάλει στο μάτι και σκέφτομαι μετά τις γιορτές να το αγοράσω...Τι δεν σου αρέσει;Στην αρχή σκεφτόμουν το agv αλλα επειδή η χρήση θα είναι πολυ πιο ασφάλτινη νομίζω οτι θα είναι καλύτερο για το λόγο αυτό.Εγω εχω ενα ARAI Tour X , φορεμενο 10 βολτες που ευχαριστως θα το πουλαγα
Έχω τα κράνη που έχεις και έχω και το πρόβλημα που εχεις.
Ότι κρανος και να φόρεσα και ειδικά με γείσο με πέθενε.
Πήρα ένα XLITE X802RR Nolan και τέλος.