Ελαφρύ & ποιοτικό Adv (dual) κράνος;

MoNiker

ΑνεΜελος...
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
Πανος
Μοτό
HUSQVARNA...sexy10 enduro
Το agv αν και παναλαφρο θα σε ταλαιπωρησει περισοτερο στον αυχενα λογω του γεισο του.Με το hornet κανω και ασφαλτινα ταξιδια, μεγαλη διαφορα λογω γεισου και κατανομη βαρους και ας ειναι λιγο βαρυτερο...
 

tripper.gr

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
ΛΑΡΙΣΑ
Όνομα
Γούλας Θάνος
Μοτό
KTM 990R
Προσωπικά είχα agv και το ξαναπήρα μόλις σε διαφορετικό χρώμα μιας και με ενθουσιάσε με το χαμηλό του βάρος, οπότε ψηφίζω agv, έχει και κάποιες αλλαγές εκτός των χρωμάτων με το προηγούμενο που είχα.
Το arai x-4 φοβερό αλλά όταν τα πιάνω και τα δύο στα χέρια μου η διαφορά στο βάρος είναι αισθητή και το ίδιο και όταν τα φοράς. Γενικά από τη στιγμή που θα φορέσεις ελαφρύ κράνος στο κεφάλι σου θεωρώ πως πάντα το βάρος θα είναι πλέον σημαντικό κριτήριο αγοράς.
Σχετικά με το shoei , επίσης πολύ καλό αλλά έχω κολλήσει στο agv.
 

Vvag

Αντβέτσουρερ
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
Άφρικα Τουίν Ιλέβεν Χάντρεντ
Προσωπικά είχα agv και το ξαναπήρα μόλις σε διαφορετικό χρώμα μιας και με ενθουσιάσε με το χαμηλό του βάρος, οπότε ψηφίζω agv, έχει και κάποιες αλλαγές εκτός των χρωμάτων με το προηγούμενο που είχα.
Το arai x-4 φοβερό αλλά όταν τα πιάνω και τα δύο στα χέρια μου η διαφορά στο βάρος είναι αισθητή και το ίδιο και όταν τα φοράς. Γενικά από τη στιγμή που θα φορέσεις ελαφρύ κράνος στο κεφάλι σου θεωρώ πως πάντα το βάρος θα είναι πλέον σημαντικό κριτήριο αγοράς.
Σχετικά με το shoei , επίσης πολύ καλό αλλά έχω κολλήσει στο agv.
Εντυπώσεις από την ποιότητα των υλικών (μαξιλαράκια, λάστιχα κλπ); Με το γείσο τι γίνεται; Τον καταλαβαίνεις μετά τα 100; Έχει τάση να σου σηκώνει το κράνος;
Είναι όντως... εύθραυστος;!
 

tripper.gr

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
ΛΑΡΙΣΑ
Όνομα
Γούλας Θάνος
Μοτό
KTM 990R
Η ποιότητα στα μαξιλάρια μετά από 2,5 χρόνια είναι πολύ καλή , δεν έχουν καθόλου φθορά. Με το γείσο δεν είχα προσωπικά θέμα, το φοράω συνήθως στο ktm690, ενώ έχει τύχει να κάνω και διαδρομή με varadero με ταχύτητες που δεν πρέπει να πούμε χαχα!!
 

kostasdirt

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
KTM Adventure 1290R
Κώστα δεν έχω δει εμφανή διαφορά στα δύο κράνη (με γείσο και χωρίς). Ο γείσος στο Arai δουλεύει πολύ καλά και ούτε που καταλαβαίνεις πως υπάρχει.
Γενικά φοβάμαι πως απλά φταίει το βάρος. Το είχα και στο VFR το πρόβλημα, αλλά σε μικρότερο βαθμό για κάποιο λόγο![/quote]

Ειχα ακριβώς το ίδιο θέμα μέχρι που άλλαξα το απαράδεκτο για εμένα τιμόνι του 990 μετά ηρέμησα κατα πολύ..
 

efthymis

Μ.Π.Α.Π.
Περιοχή
Naxos|Cyclades
Όνομα
Ευθύμης
Μοτό
KTM 1290 saT
KTM 620 lc4
KTM 350 exc
Τιμόνι;!! Πως συνδέεται το τιμόνι;!
Αμα σου φταίει κατι σου φταίνε ολα μετα!:laugh::laugh::laugh:

Εχω το χόρνετ ντίές και μεχρι τα 180 ειναι σχεδον σαν στρητ κράνος, βοηθού και της μεγάλης ζελατίνας του sa ωστοσο.
:)
 

Postman

Head of Neuroscience, Psychology & Medicine
Περιοχή
Alpha Centauri
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
Africa Twin 1100
Τιμόνι;!! Πως συνδέεται το τιμόνι;!
...με βίδες στην τιμονοπλακα!! :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

Λογικα με την θεση σωματος, το τιμονι σε μετατοπίζει πανω στην μηχανη αλλάζοντας παράλληλα την αεροδυναμική!!!:):):)


...ασε το κρανος και παρε κανενα ζευγάρι σοβαρά λαστιχα για βουνο!! :p:p
 

Vvag

Αντβέτσουρερ
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
Άφρικα Τουίν Ιλέβεν Χάντρεντ
...με βίδες στην τιμονοπλακα!! :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

Λογικα με την θεση σωματος, το τιμονι σε μετατοπίζει πανω στην μηχανη αλλάζοντας παράλληλα την αεροδυναμική!!!:):):)


...ασε το κρανος και παρε κανενα ζευγάρι σοβαρά λαστιχα για βουνο!! :p:p
Παρακαλώ τα τρολ όπως περάσουν έξω!! :laugh::laugh:
Τι να τα κάνω τα λάστιχα άμα φτάνω χωρίς αυχένα ρε;!
Κάτσε να περάσει ο χειμώνας ΚΙ ΑΝ έχουν μείνει λεφτά θα δούμε και για λάστιχα.

Πραγματικά δε μπορώ να δω πόσο μεγάλη διαφορά μπορεί να κάνει το τιμόνι στη θέση σώματος... εκτός αν βάλω κλιπον στο ΚΤΜ. :wacky:

Αλήθεια τώρα που είπες για βίδες στην τιμονόπλακα, άκου συνειρμός: Βίδες -> κράνος -> Hornet DS -> το κράνος σου
Θυμήθηκα το σπάσιμο αρχιδίων όταν είχαμε φτάσει Ιταλία πρόπερυσι, που παλεύατε να βιδώσετε το γείσο του Hornet με βίδα από την πινακίδα του KTM γιατί έχασες τη δική του.
Μεγάλες στιγμές. :roflmao::roflmao::roflmao:
 

Postman

Head of Neuroscience, Psychology & Medicine
Περιοχή
Alpha Centauri
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
Africa Twin 1100
Παρακαλώ τα τρολ όπως περάσουν έξω!! :laugh::laugh:
Τι να τα κάνω τα λάστιχα άμα φτάνω χωρίς αυχένα ρε;!
Κάτσε να περάσει ο χειμώνας ΚΙ ΑΝ έχουν μείνει λεφτά θα δούμε και για λάστιχα.

Πραγματικά δε μπορώ να δω πόσο μεγάλη διαφορά μπορεί να κάνει το τιμόνι στη θέση σώματος... εκτός αν βάλω κλιπον στο ΚΤΜ. :wacky:

Αλήθεια τώρα που είπες για βίδες στην τιμονόπλακα, άκου συνειρμός: Βίδες -> κράνος -> Hornet DS -> το κράνος σου
Θυμήθηκα το σπάσιμο αρχιδίων όταν είχαμε φτάσει Ιταλία πρόπερυσι, που παλεύατε να βιδώσετε το γείσο του Hornet με βίδα από την πινακίδα του KTM γιατί έχασες τη δική του.
Μεγάλες στιγμές. :roflmao::roflmao::roflmao:
...δεν την εχασα , με επεσε κατω και εσπασε, ειναι πλαστικές για λογους ασφαλείας και ξεραίνονται απο τον ηλιο!! :friend:
 

kostasdirt

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
KTM Adventure 1290R
Τιμόνι;!! Πως συνδέεται το τιμόνι;!
Το τιμόνι του 990 έχει κλειστές λαβές με αποτέλεσμα (σε εμένα τουλάχιστο) να δημιουργεί μυργηγκιασμα στους τραπεζοειδείς και γενικότερα στην περιοχή του αυχένα και δεν είμαι ο μόνος που το λέει, βέβαια η θέση οδήγησης είναι κατι προσωπικό και διαφέρει για τον καθένα...
 

Vvag

Αντβέτσουρερ
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
Άφρικα Τουίν Ιλέβεν Χάντρεντ
Το τιμόνι του 990 έχει κλειστές λαβές με αποτέλεσμα (σε εμένα τουλάχιστο) να δημιουργεί μυργηγκιασμα στους τραπεζοειδείς και γενικότερα στην περιοχή του αυχένα και δεν είμαι ο μόνος που το λέει, βέβαια η θέση οδήγησης είναι κατι προσωπικό και διαφέρει για τον καθένα...
Πρώτη φορά τ' ακούω αυτό...!! Δεν είχα ιδέα ότι μπορεί να συμβαίνει. Πάντως δε νομίζω πως φταίει αυτό στη δική μου περίπτωση... Άσε που η θέση οδήγησης έτσι όπως είναι με βολεύει πάρα πολύ!!
 

Serial

Μέλος
Όνομα
Παύλος
Μοτό
Suzuki bandit 650 και KAWASAKI KLX450R
Τα dualsport κρανη ειναι γενικως κουραστικα στα πολλα χλμ.

αν η καλυψη που παρεχει η ζελατινα της μοτο σου δεν ειναι και ιδιαιτερα αποτελεσματικη τοτε τα πραγματα γινονται ακομα χειροτερα.

εχω κανει μεγαλα ταξιδια με κρανος με γεισο και μαλιστα με τελειως εντουραδικο κρανος και μασκα...οπου εκει εκλαψα λιγο..:disgust:

γενικως το τυπου εντουρο κρανος απαιτει καποιους συμβιβασμους εκ μερους του αναβατη κατι που ολοι το γνωριζουμε πιστευω.

αν παντως επιμεινεις και πας σε τετοια επιλογη, σου αναφερω την καλη μου συμβιωση με ενα BELL MX-9 ADVENTURE που φοραω από τον Σεπτεμβρη.

αρκετα καλο,οχι ιδιαιτερα βαρυ σε αισθηση, ποιοτικο εσωτερικα μεχρι τα 100-120 δεν κουναει ιδιαιτερα ενω εχει πολυ καλη κυκλοφορια αερα αφου διαθετει καναλια αερισμου μπροστα πισω..

το ζελατινακι του ειναι πολυ καλο και οταν ειναι κλειστο εξασφαλιζει μια καποια ησυχια...σε λογικα παντα πλαισια καθως μιλαμε για αντβε κρανος..

το κρανος το βρισκεις στα γνωστα ιντερνετομαγαζα του εξωτερικου και στο ebay σε εξαιρετικη τιμουλα τυπου 150-160 ευρωπαϊκα..

παιζει και στα εδω μαγαζια παντως σε παραπλησιες τιμες.

ειναι παρομοιο με αυτο που φοραω στην φωτο στο αβαταρ (και αυτο BELL ειναι) μονο που διαθετει και ανοιγομενη ζελατινα..

πολυ ζημαντικο ειναι οτι η ζελατινα του ειναι ετσι κατασκευασμενη ωστε να μπορεις αν την σηκωσεις τερμα πανω να φορεσεις μασκα χωρις προβλημα...

το αναφερω γιατι σε καποια κρανη δεν μπορει να γινει αυτο..
 

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm
Εγω παντός που εχω το AGV ενώ ειμαι πολυ ευχαριστημένος σε γενικές γραμμές έχει μια ενοχλητική ατέλεια το κράνος . Στα πολλά το γείσο του τρεμοπαίζει και ειναι ενοχλητικό . Κατα τ αλλα ειναι πολυ καλο


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

GGS

Μέλος
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
Honda CRF 1000L-Africa Twin
Τα dualsport κρανη ειναι γενικως κουραστικα στα πολλα χλμ.

αν η καλυψη που παρεχει η ζελατινα της μοτο σου δεν ειναι και ιδιαιτερα αποτελεσματικη τοτε τα πραγματα γινονται ακομα χειροτερα.

εχω κανει μεγαλα ταξιδια με κρανος με γεισο και μαλιστα με τελειως εντουραδικο κρανος και μασκα...οπου εκει εκλαψα λιγο..:disgust:

γενικως το τυπου εντουρο κρανος απαιτει καποιους συμβιβασμους εκ μερους του αναβατη κατι που ολοι το γνωριζουμε πιστευω.

αν παντως επιμεινεις και πας σε τετοια επιλογη, σου αναφερω την καλη μου συμβιωση με ενα BELL MX-9 ADVENTURE που φοραω από τον Σεπτεμβρη.

αρκετα καλο,οχι ιδιαιτερα βαρυ σε αισθηση, ποιοτικο εσωτερικα μεχρι τα 100-120 δεν κουναει ιδιαιτερα ενω εχει πολυ καλη κυκλοφορια αερα αφου διαθετει καναλια αερισμου μπροστα πισω..

το ζελατινακι του ειναι πολυ καλο και οταν ειναι κλειστο εξασφαλιζει μια καποια ησυχια...σε λογικα παντα πλαισια καθως μιλαμε για αντβε κρανος..

το κρανος το βρισκεις στα γνωστα ιντερνετομαγαζα του εξωτερικου και στο ebay σε εξαιρετικη τιμουλα τυπου 150-160 ευρωπαϊκα..

παιζει και στα εδω μαγαζια παντως σε παραπλησιες τιμες.

ειναι παρομοιο με αυτο που φοραω στην φωτο στο αβαταρ (και αυτο BELL ειναι) μονο που διαθετει και ανοιγομενη ζελατινα..

πολυ ζημαντικο ειναι οτι η ζελατινα του ειναι ετσι κατασκευασμενη ωστε να μπορεις αν την σηκωσεις τερμα πανω να φορεσεις μασκα χωρις προβλημα...

το αναφερω γιατι σε καποια κρανη δεν μπορει να γινει αυτο..
+φωνω για όσα λες για το Bell(αυτό έχω κι εγω) , αλλά και στα άλλα.
Όντως, τα "adve" κράνη θέλουν κάποιους συμβιβασμούς.
Δεν ξέρω για τα πολύ ακριβά της Arai, πάντως κι ένα δανεικό Shoei ds που είχα σε μια βόλτα δεν μπορούσε να συγκριθεί στα πολλά χλμ. Με το Shoei nxr που έχω. Ο θόρυβος, εκτός από τον γεισο, έρχεται και από τον λαιμό, σαγονι, που στα "αντβε" κράνη είναι ανοιχτά.
Φυσικά, και η αεροδυναμικη τους είναι χειρότερη από ένα καλό κλειστό κράνος, αλλά σε χωμάτινες διαδρομές έχουν το πάνω χέρι.
 

tripper.gr

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
ΛΑΡΙΣΑ
Όνομα
Γούλας Θάνος
Μοτό
KTM 990R
Θεωρώ πως δεν θα πρέπει σε καμιά περίπτωση να συγκρίνουμε τα dual κράνη με τα touring ¨οπως shoei nxr (το οποίο επίσης έχω μαζί με το agv ax-8). Έχουν εντελώς διαφορετικό προσανατολισμό, τα dual προσφέρουν πολύ καλύτερο αερισμό και οπτικό πεδίο (στο χώμα για το οποίο κατασκευάστηκαν) αλλά σαφώς δεν υπάρχει περίπτωση να είναι όσο αθόρυβα είναι τα touring (nxr) σε μεγάλες ταχύτητες. Σχετικά με το γείσο σαφώς όταν θέλουμε να ταξιδέψουμε άσφαλτο και με μεγαλύτερες ταχύτητες το ιδανικό είναι να το βγάζουμε.
 

ztakisg16

Μέλος
Όνομα
Τακης
Μοτό
Bmw Xchallenge
Εγω εχω ενα ARAI Tour X , φορεμενο 10 βολτες που ευχαριστως θα το πουλαγα
Για ποιο λόγο αν επιτρέπετε;Σε ρωτάω γιατί το έχω βάλει στο μάτι και σκέφτομαι μετά τις γιορτές να το αγοράσω...Τι δεν σου αρέσει;Στην αρχή σκεφτόμουν το agv αλλα επειδή η χρήση θα είναι πολυ πιο ασφάλτινη νομίζω οτι θα είναι καλύτερο για το λόγο αυτό.
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Έχω τα κράνη που έχεις και έχω και το πρόβλημα που εχεις.
Ότι κρανος και να φόρεσα και ειδικά με γείσο με πέθενε.

Πήρα ένα XLITE X802RR Nolan και τέλος.

Με κουρασε πολυ το γεισο , το βαρος και η αεροδυναμικη του κρανους δεν κανει για πολυωρη χρηση για μενα.

Το αγορασα και πραγματικα προσπαθησα να το κρατησω. Τελικα δοκιμαζοντας παλι full face πηρα δοκιμη NOLAN ultra carbon και το βολευτικα παρα πολυ.

To Arai ειναι μεγεθος small και αν θες στο δινω δοκιμη με την προυποθεση οτι εισαι στην Αθηνα.

:)
 
Top Bottom