Ελαφρύ & ποιοτικό Adv (dual) κράνος;

Vvag

Αντβέτσουρερ
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
Πενφέ ΕΦΟΧΤΑΚΟΣΑΤΖΙΕΣ
#41
Όποιος θέλει μακρύ κα "με πολλά" ασφάλτινο ταξίδι, βγάζει το γείσο, τόσο απλά...;)
Το παράξενο της υπόθεσης, τουλάχιστον στη δική μου περίπτωση, με τα κράνη που έχω, το ύψος μου (1.80) και τη ζελατίνα του KTM, και τις ταχύτητες που πηγαίνω όταν βρίσκομαι σε αυτοκινητόδρομο (±140) είναι ακριβώς πως ΔΕΝ βλέπω διαφορά με γείσο και χωρίς!

Ξαναλέω, πως τα κράνη μου είναι ένα Arai Viper-GT και ένα Arai Tour-X3. Το βάρος τους είναι παρόμοιο, ο θόρυβος είναι παρόμοιος (ίσως μάλιστα το τουριστικό "κοπανάει" λίγο παραπάνω!) και γενικότερα έχουν και τα δύο τρομερή ποιότητα στα υλικά τους και καταπληκτική εφαρμογή στην κεφάλα μου. Μόνο πρόβλημα... το βάρος τους που είναι ±1600γρ.

Γι αυτό το λόγο λοιπόν σκέφτομαι το επόμενο κράνος μου να είναι dual, από τη στιγμή που ο γείσος δε με ενοχλεί, ΑΡΚΕΙ να είναι τόσο καλά σχεδιασμένος αεροδυναμικά, όσο στο Arai. Στα κράνη που κοιτάω βλέπω πολύ καλές κριτικές όσον αφορά το γείσο στα πολλά χιλιόμετρα πάντως.

Τώρα, το να βγάζεις το γείσο... πρακτικό, απλά κατά την ταπεινή γνώμη μου... απαίσιο αισθητικά. Σχεδόν όλα τα dual κράνη που έχω δει είναι πολύ άσχημα χωρίς το γείσο, εκτός ίσως από το Touratech/nexx που βλέπεται κάπως. Αλλά ΟΚ, περί αισθητικής κολοκυθόπιτα, κι αν πονάει ο αυχένας σιγά μην το σκεφτούμε. Το καλό είναι πάντως πως στα προαναφερθέντα κράνη, ο γείσος (και η ζελατίνα) βγαίνουν πανεύκολα, χωρίς εργαλεία...
 
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
#42
...κι εγώ (1,85 μ. ύψος) με το carbon της Uvex σε συνδιασμό με την πληρέστατη ζελατίνα του GS Adventure, δεν ενόχλησε ποτέ το γείσο, πέρα από τον χαζοθόρυβο που βγάζει το συγκεκριμένο κράνος στα πλαϊνά κουμπώματα-μηχανισμούς (το οποίο διορθώνεται).
 

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
#43
Δεν είχα καταλάβει πότε πόσο ενοχλούσε αεροδυναμικά το γείσο στο Enduro της BMW (θα φταίνε και οι ταχύτητες που πήγαινα με τα χωμάτινα λάστιχα) μέχρι που το έβγαλα για να κυκλοφορώ το CBF. Προσωπικά μου αρέσει και εμφανισιακά έτσι, είναι πολύ "streetfighter"...

Σεντ φρομ CBFone (ADV)
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
HONDA AFRICA TWIN XRV750
KAWASAKI kx 250
#44
...κι εγώ (1,85 μ. ύψος) με το carbon της Uvex σε συνδιασμό με την πληρέστατη ζελατίνα του GS Adventure, δεν ενόχλησε ποτέ το γείσο, πέρα από τον χαζοθόρυβο που βγάζει το συγκεκριμένο κράνος στα πλαϊνά κουμπώματα-μηχανισμούς (το οποίο διορθώνεται).
χρηστο για δωσε πληροφοριες ...πως γινεται???
 
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
#45
χρηστο για δωσε πληροφοριες ...πως γινεται???
Έχω βάλει κομματάκι μονωτική ταινία ανάμεσα στο κούμπωμα και στην ζελατίνα και στο γείσο και ηρέμησα.
 
Όνομα
Lefteris
Μοτό
KTM990ADV S
#46
Το παράξενο της υπόθεσης, τουλάχιστον στη δική μου περίπτωση, με τα κράνη που έχω, το ύψος μου (1.80) και τη ζελατίνα του KTM, και τις ταχύτητες που πηγαίνω όταν βρίσκομαι σε αυτοκινητόδρομο (±140) είναι ακριβώς πως ΔΕΝ βλέπω διαφορά με γείσο και χωρίς!

Ξαναλέω, πως τα κράνη μου είναι ένα Arai Viper-GT και ένα Arai Tour-X3. Το βάρος τους είναι παρόμοιο, ο θόρυβος είναι παρόμοιος (ίσως μάλιστα το τουριστικό "κοπανάει" λίγο παραπάνω!) και γενικότερα έχουν και τα δύο τρομερή ποιότητα στα υλικά τους και καταπληκτική εφαρμογή στην κεφάλα μου. Μόνο πρόβλημα... το βάρος τους που είναι ±1600γρ.

Γι αυτό το λόγο λοιπόν σκέφτομαι το επόμενο κράνος μου να είναι dual, από τη στιγμή που ο γείσος δε με ενοχλεί, ΑΡΚΕΙ να είναι τόσο καλά σχεδιασμένος αεροδυναμικά, όσο στο Arai. Στα κράνη που κοιτάω βλέπω πολύ καλές κριτικές όσον αφορά το γείσο στα πολλά χιλιόμετρα πάντως.

Τώρα, το να βγάζεις το γείσο... πρακτικό, απλά κατά την ταπεινή γνώμη μου... απαίσιο αισθητικά. Σχεδόν όλα τα dual κράνη που έχω δει είναι πολύ άσχημα χωρίς το γείσο, εκτός ίσως από το Touratech/nexx που βλέπεται κάπως. Αλλά ΟΚ, περί αισθητικής κολοκυθόπιτα, κι αν πονάει ο αυχένας σιγά μην το σκεφτούμε. Το καλό είναι πάντως πως στα προαναφερθέντα κράνη, ο γείσος (και η ζελατίνα) βγαίνουν πανεύκολα, χωρίς εργαλεία...
Στο ΚΤΜ έχω καταλήξει οτι το πρόβλημα είναι η ακάλυπτοι από το φεριγκ ώμοι του αναβάτη και ο συνδυασμός στροβιλισμών του αέρα που περνά μέσα από τα πηρούνια και αυτόν που χτυπάει από μπροστά. Στην εθνική όρθιος στα 130 είναι καλύτερα απ' οτι καθιστός για τσέκαρέ το ... :) (τουλάχιστον για υψος περι του 1.80)
 
Τελευταία επεξεργασία:

Vvag

Αντβέτσουρερ
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
Πενφέ ΕΦΟΧΤΑΚΟΣΑΤΖΙΕΣ
#47
Στο ΚΤΜ έχω καταλήξει οτι το πρόβλημα είναι η ακάλυπτοι από το φεριγκ ώμοι του αναβάτη και ο συνδυασμός στροβιλισμών του αέρα που περνά μέσα από τα πηρούνια και αυτόν που χτυπάει από μπροστά. Στην εθνική όρθιος στα 130 είναι καλύτερα απ' οτι καθιστός για τσέκαρέ το ... :) (τουλάχιστον για υψος περι του 1.80)
Ναι για λίγο πιθανόν φίλε μου, για σκέψου να κάνεις ταξίδι όμως... μόνιμα όρθιος δε γίνεται. ;)
Προσωπικά πάντως, μετά τα 100 ζορίζομαι όρθιος.


Για την ιστορία πάντως, μετά από αρκετό ψάξιμο στα ίντερνετΣ, καταλήγω στο Touratech Aventuro. Carbon κράνος απ' τα ελαφρύτερα της αγοράς (αν όχι το ελαφρύτερο), δείχνει πολύ ποιοτικό και, αρκετά σημαντικό, αλλάζει η ζελατίνα με δυο κινήσεις χωρίς βίδες και βγάζοντας το γείσο γίνεται street κράνος χωρίς να δείχνει πολύ... εξωγήινο. Είναι λίγο ακριβό βέβαια στα €550, αλλά σε σχέση με τα Arai και Shoei είναι στα ίδια, ίσως και οικονομικότερο - και μιλάμε για carbon κέλυφος. Και προσωπικά μου φαίνεται φανταστικό ΚΑΙ αισθητικά!!






Σε λίγες μέρες που θα κατέβω Αθήνα θα το δω κι από κοντά κι αν μου φανεί όσο καλό διαβάζω πως είναι... με γεια μου! :D
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
KTM 1190R '16
#48
Ναι για λίγο πιθανόν φίλε μου, για σκέψου να κάνεις ταξίδι όμως... μόνιμα όρθιος δε γίνεται. ;)
Προσωπικά πάντως, μετά τα 100 ζορίζομαι όρθιος.


Για την ιστορία πάντως, μετά από αρκετό ψάξιμο στα ίντερνετΣ, καταλήγω στο Touratech Aventuro. Carbon κράνος απ' τα ελαφρύτερα της αγοράς (αν όχι το ελαφρύτερο), δείχνει πολύ ποιοτικό και, αρκετά σημαντικό, αλλάζει η ζελατίνα με δυο κινήσεις χωρίς βίδες και βγάζοντας το γείσο γίνεται street κράνος χωρίς να δείχνει πολύ... εξωγήινο. Είναι λίγο ακριβό βέβαια στα €550, αλλά σε σχέση με τα Arai και Shoei είναι στα ίδια, ίσως και οικονομικότερο - και μιλάμε για carbon κέλυφος. Και προσωπικά μου φαίνεται φανταστικό ΚΑΙ αισθητικά!!






Σε λίγες μέρες που θα κατέβω Αθήνα θα το δω κι από κοντά κι αν μου φανεί όσο καλό διαβάζω πως είναι... με γεια μου! :D
Επειδή είχα ακριβώς τον ίδιο ενδιασμό με εσένα (touratech aventuro ή shoei hornet adv - το arai το απέκλεισα επειδή με σφίγγει στο μέτωπο) θα σου πρότεινα να μη βιαστείς και να προσπαθήσεις να οδηγήσεις φορώντας τα.

Κι εγώ πήγαινα για το aventuro λόγω βάρους κτλ κτλ , μέχρι που οδήγησα και με το hornet και άλλαξα άποψη.
Το shoei hornet adv μπορεί να είναι πιο βαρύ αλλά το γείσο ΔΕΝ το ένιωθα. Νόμιζα ότι είχα street κράνος στο κεφάλι μου...

Θέλω να καταλήξω πως πρέπει να τα κάνεις test ride και μετά να αποφασίσεις. Να αποφασίσεις με το πως τα αισθάνεσαι και όχι με βάση τις προδιαγραφές στα χαρτιά και στα προσπέκτους.
 

Vvag

Αντβέτσουρερ
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
Πενφέ ΕΦΟΧΤΑΚΟΣΑΤΖΙΕΣ
#49
Επειδή είχα ακριβώς τον ίδιο ενδιασμό με εσένα (touratech aventuro ή shoei hornet adv - το arai το απέκλεισα επειδή με σφίγγει στο μέτωπο) θα σου πρότεινα να μη βιαστείς και να προσπαθήσεις να οδηγήσεις φορώντας τα.

Κι εγώ πήγαινα για το aventuro λόγω βάρους κτλ κτλ , μέχρι που οδήγησα και με το hornet και άλλαξα άποψη.
Το shoei hornet adv μπορεί να είναι πιο βαρύ αλλά το γείσο ΔΕΝ το ένιωθα. Νόμιζα ότι είχα street κράνος στο κεφάλι μου...

Θέλω να καταλήξω πως πρέπει να τα κάνεις test ride και μετά να αποφασίσεις. Να αποφασίσεις με το πως τα αισθάνεσαι και όχι με βάση τις προδιαγραφές στα χαρτιά και στα προσπέκτους.
ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ πως πριν πάρω ο,τιδήποτε πρώτα θα το δοκιμάσω στο κεφάλι μου κι αν μπορέσω θα το κάνω και βόλτα. Δεν υπήρχε ποτέ περίπτωση να πάρω κράνος μόνο βάσει προδιαγραφών (έχω φορέσει ΓΑΜΑΤΟ κράνος που δε μου καθόταν καθόλου καλά στο κεφάλι).

Τώρα όσον αφορά το Shoei και το Arai το θέμα για μένα δεν είναι αν καταλαβαίνεις το γείσο... αλλά το βάρος αυτό καθεαυτό. Αποδεδειγμένα, κράνη 1500+γρ μετά από 100+ χλμ πάνω στη μηχανή μου σκίζουν τον αυχένα, ανεξαρτήτως γείσου, όπως είπα και παραπάνω. Χαρακτηριστικά το Arai μου, που κατά τ' άλλα είναι φανταστικό κράνος απ' όλες τις απόψεις, ούτε καταλαβαίνω πίεση, ούτε ο γείσος με πειράζει, ποιοτικά είναι τρομερό, από design θεωρώ πως είναι απ' τα πιο όμορφα dual κράνη αλλά... τα 1500 - 1600 που ζυγίζει, ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ. Τουλάχιστον στη δική μου κεφάλα!
 
Περιοχή
Χαλκιδική
Όνομα
ΚρίστοΠαντέρα
Μοτό
R1200GS
#50
Βαγγέλη προσωπικά την έχω καταβρεί με το shuberth E1

στα χαρτιά ειναι βαρύ στο ταξίδι όμως ακόμη και στην πόλη είναι άπαιχτο σε κάθε περίσταση απο όλες τις πλευρές,.


αν το βρείς κάπου δοκίμασε το..
 
Όνομα
Κώστας
Μοτό
KTM Adventure 1290R
#51
Παρε ένα κανονικό full face για τα ταξίδια σου να είσαι άρχοντας και ένα καθαρά χωμάτινο για τις εκτός δρόμου εξορμήσεις...my two cents
 

Vvag

Αντβέτσουρερ
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
Πενφέ ΕΦΟΧΤΑΚΟΣΑΤΖΙΕΣ
#52
Παρε ένα κανονικό full face για τα ταξίδια σου να είσαι άρχοντας και ένα καθαρά χωμάτινο για τις εκτός δρόμου εξορμήσεις...my two cents
Κώστα, ένα πλεονέκτημα του κράνους που κοιτάω είναι αυτό ακριβώς:





Κι εκτός του ότι αυτό γίνεται σε δευτερόλεπτα χωρίς εργαλεία, είναι ίσως το μοναδικό dual κράνος που έχω δει που δε φαίνεται απαίσιο (για τη δική μου αισθητική) χωρίς το γείσο του!
 

ilai

The Mountains Are Calling
ADVRIDE Team
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
ΚαΤεΜιA
#53
Κώστα, ένα πλεονέκτημα του κράνους που κοιτάω είναι αυτό ακριβώς:





Κι εκτός του ότι αυτό γίνεται σε δευτερόλεπτα χωρίς εργαλεία, είναι ίσως το μοναδικό dual κράνος που έχω δει που δε φαίνεται απαίσιο (για τη δική μου αισθητική) χωρίς το γείσο του!
το εχω σε μαυρι ειναι μια χαρα
 
Όνομα
Κώστας
Μοτό
KTM Adventure 1290R
#54
Κώστα, ένα πλεονέκτημα του κράνους που κοιτάω είναι αυτό ακριβώς:





Κι εκτός του ότι αυτό γίνεται σε δευτερόλεπτα χωρίς εργαλεία, είναι ίσως το μοναδικό dual κράνος που έχω δει που δε φαίνεται απαίσιο (για τη δική μου αισθητική) χωρίς το γείσο του!
Βαγγέλη εν μέρει.. γιατί ποτέ δε θα μπορέσει να γίνει ένα πχ Shoei nxr, gtair κτλ. και από την άλλη θα είναι βαρύ για χωμάτινο και θα έιναι κρίμα να το λασπώνεις...
 

Vvag

Αντβέτσουρερ
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
Πενφέ ΕΦΟΧΤΑΚΟΣΑΤΖΙΕΣ
#55
Βαγγέλη εν μέρει.. γιατί ποτέ δε θα μπορέσει να γίνει ένα πχ Shoei nxr, gtair κτλ. και από την άλλη θα είναι βαρύ για χωμάτινο και θα έιναι κρίμα να το λασπώνεις...
Το NXR συγκεκριμένα είναι αυτό που αναφέρω παραπάνω ότι παρ' όλο που είναι τρομερό κράνος (κι απ' τα πιο όμορφα κράνη που έχει κυκλοφορήσει ποτέ η Shoei για μένα) συν του ότι είναι πανάλαφρο, δε μου κάθισε καθόλου καλά - μου "πάταγε" κάτω τα αυτιά.

Η χρήση που κάνω είναι καθαρά ταξιδιωτική, κι όσες φορές έχω πάει χώμα, είναι σε συνδιασμό με κάλυψη μεγάλων ασφάλτινων αποστάσεων (με αρκετό αυτοκινητόδρομο μέσα). Δε θα έπαιρνα ένα φτηνό καθαρά εντουρίσιο κράνος γι αυτή τη χρήση φίλε. Κι όσον αφορά το βάρος, στα 1300κάτι, δε νομίζω πως τα χωμάτινα κράνη είναι ΠΟΛΥ πιο ελαφριά... ;)
 
Όνομα
Κώστας
Μοτό
KTM Adventure 1290R
#56
Δε μίλησα για φτηνό εντουρίσιο κράνος Βαγγέλη αλλά για καλό που θα το φοράς αν θες να πας μόνο χώμα, προσωπικά έχω ένα Airoh πίστεψε με είναι πολύ πιο ελαφρύ... 1000γρ για την ακρίβεια.
Εγώ για το ταξίδι έχω ένα Gt air δε βλέπω το λόγω να φοράω ένα dual (εκτός του στυλ και εκεί πάω πάσο) ποσο μάλλον με την κακή αεροδυναμική του 990...
Και πάλι είναι μόνο η γνώμη μου, πάντως δες και τo icon variant έχει οψη dual χωρίς να είναι και έχω ακούσει πολύ καλά λόγια για την αεροδυναμική του αλλά δε νομίζω να αφαιρείται το γείσο..
 
Τελευταία επεξεργασία:

Vvag

Αντβέτσουρερ
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
Πενφέ ΕΦΟΧΤΑΚΟΣΑΤΖΙΕΣ
#57
Δε μίλησα για φτηνό εντουρίσιο κράνος Βαγγέλη αλλά για καλό που θα το φοράς αν θες να πας μόνο χώμα, προσωπικά έχω ένα Airoh πίστεψε με είναι πολύ πιο ελαφρύ... 1000γρ για την ακρίβεια.
Εγώ για το ταξίδι έχω ένα Gt air δε βλέπω το λόγω να φοράω ένα dual (εκτός του στυλ και εκεί πάω πάσο) ποσο μάλλον με την κακή αεροδυναμική του 990...
Και πάλι είναι μόνο η γνώμη μου, πάντως δες και τo icon variant έχει οψη dual χωρίς να είναι και έχω ακούσει πολύ καλά λόγια για την αεροδυναμική του αλλά δε νομίζω να αφαιρείται το γείσο..
Πολλά τα φράγκα φίλε μου για 2 καλά καινούρια κράνη... χώρια που υπάρχουν ήδη δύο πολύ καλά κράνη στο σπίτι (το ένα προορίζεται μόνο για πόλη και το άλλο θα πάει στη συνεπιβάτιδα που της έρχεται κουτί). Το icon variant το' χω δει και το' χω απορρίψει καθαρά για αισθητικούς λόγους, δε μου αρέσει ΚΑΘΟΛΟΥ. :)
 
Όνομα
Lefteris
Μοτό
KTM990ADV S
#58
Ναι για λίγο πιθανόν φίλε μου, για σκέψου να κάνεις ταξίδι όμως... μόνιμα όρθιος δε γίνεται. ;)
Προσωπικά πάντως, μετά τα 100 ζορίζομαι όρθιος.
ναι βέβαια εκτός αν τρέχεις στο dakar! :D απλά με την συγκεκριμένη μηχανή δεν είναι τόσο θέμα κράνους... το arai για μένα ειναι πολύ βαρύ σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Η shoei αν δεν κάνω λάθος είναι η μονη με δική της αεροδυναμική σύραγγα... από εκει και πέρα και το adventuro και το agv ειναι πολύ ελαφριά και με τιμές ανάλογες βεβαια.
 

rock n rolla_990

Διαταραγμένο μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Ζακ
Μοτό
KTM 990 Adventure
Piaggio Beverly
#59
Καλησπερα! Σε περιπτωση που δεν εχεις αγορασει κρανος ακομα χθες εγω εκανα παραγγελια σε γνωστο site το AGV AX8 DS Carbon σε εκπληκτικη τιμη! Αν σ ενδιαφερει να στειλω link!
 

jmar_oulis

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09
#60
Καλησπερα! Σε περιπτωση που δεν εχεις αγορασει κρανος ακομα χθες εγω εκανα παραγγελια σε γνωστο site το AGV AX8 DS Carbon σε εκπληκτικη τιμη! Αν σ ενδιαφερει να στειλω link!
Βάλε το λινκ μπορεί να ενδιαφέρεται και κάποιος άλλος ;)
 
Top Bottom