Ελαφρύ & ποιοτικό Adv (dual) κράνος;

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
ΔΕΚΑ ΕΥΡΩ για κούρεμα...???:eek::eek::eek:
Πολύ ακριβοί είσαστε εκεί κάτω...:p
Άσε που μου περνάνε κάτι ιδέες για μακρύ μαλλί οπότε πάμε κατευθείαν στο Large...:ha
@CubMan :ltg:....βγες απο το λογαριασμο του @thenos o katemis !!!!
 
Last edited by a moderator:

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
CubMan :ltg:....βγες απο το λογαριασμο του thenos o katemis !!!!
Ψάχνω για εναν προενισχυτή και με τις σφήνες στο topic ένας Θεός ξέρει τι θα βρώ στο τέλος...:roflmao:
Έχω πέσει κάτω λέμε...:ha
Γειά σου ρε Γιώργη...!!!:friendship::friendship::friendship::friendship::friendship::friendship::friendship::friendship::friendship::friendship:
 

kostis-gs

Μέλος
Όνομα
κωστας
Μοτό
ΒΜW 1200 ADV LC
Εχω παρει απο περσι της Bmv που είναι καρμπον το φοραγα 12 ωρες σρ τσξιδι το εβγαλα και λες και δεν φορουσα κρανος Και με το γεισο μαζι το οποιο δεν χρειάζεται να βγει
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Απο Motocard το AGV απο ανθρακονημα στα 250€! Νομιζω φανταστικο VFM. Εγω παντως το τσιμπησα!:yew:
https://www.motocard.com/en/helmets/agv-ax_8_dual_carbon_namib_carbon_silver_military_g.aspx
Με ενδιαφέρει και εμένα το συγκεκριμένο κράνος. Μπορείς να πεις δυο λόγια μόλις το δουλέψεις λίγο? Με ενδιαφέρει πιο πολύ η αεροδυναμική του στις ταχύτητες 150+
 

jmar

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09
Με ενδιαφέρει και εμένα το συγκεκριμένο κράνος. Μπορείς να πεις δυο λόγια μόλις το δουλέψεις λίγο? Με ενδιαφέρει πιο πολύ η αεροδυναμική του στις ταχύτητες 150+
Όλα αυτά τα κράνη με το γεισο πάνω απ τα 150 κουράζουν και φυσικά εξαρτάται και απ την κάλυψη που έχεις από την ζελατίνα της μηχανής σου. Εγώ εγώ έχω το Arai Tour X3 που παρόλο που με καλύπτει η ζελατίνα οριακά (έχω και φρυδακι τουρατεκ) στα πολλά πάνω από 150 καταλαβαίνεις τον στροβιλισμο του αέρα. Αν έχεις πχ Gs adve που έχει ζελατίνα τεράστια φυσικό είναι να μην έχεις θέμα. Αν όμως τώρα σε χτυπάει ο αέρας στο κράνος τότε θα έχεις θέμα με το γεισο
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Το Shark ExploreR που το φόρεσα για λίγο μου φάνηκε μια χαρά στο θέμα των στροβολισμών. Μέχρι τα 130-140 είναι σταθερό και δεν κουνάει, βέβαια αν κάνεις ότι σηκώνεις ψήλα το κεφάλι "πιάνει" αμέσως αέρα. Βέβαια αυτή δεν είναι η φυσιολογική θέση έτσι και αλλίως. Δυστυχώς βέβαια το συγκεκριμένο το έχω αναρτήσει στο FB του ADVRide για πούλημα... Όχι γιατί έχει κάποιο πρόβλημα, αλλά στο δικό μου κεφάλι δημιουργεί σημείο πίεσης στο κούτελο με αποτέλεσμα να γίνεται ανυπόφορο μετά από λίγο.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Όλα αυτά τα κράνη με το γεισο πάνω απ τα 150 κουράζουν και φυσικά εξαρτάται και απ την κάλυψη που έχεις από την ζελατίνα της μηχανής σου. Εγώ εγώ έχω το Arai Tour X3 που παρόλο που με καλύπτει η ζελατίνα οριακά (έχω και φρυδακι τουρατεκ) στα πολλά πάνω από 150 καταλαβαίνεις τον στροβιλισμο του αέρα. Αν έχεις πχ Gs adve που έχει ζελατίνα τεράστια φυσικό είναι να μην έχεις θέμα. Αν όμως τώρα σε χτυπάει ο αέρας στο κράνος τότε θα έχεις θέμα με το γεισο
Η δική μου ζελατίνα είναι σχετικά ψηλή, περίπου στο ύψος των ματιών μου και με το τωρινό κράνος μου (AGV K-4) δεν έχω πρόβλημα. Νιώθω βέβαια τον αέρα και γλύφει το κούτελο του κράνους χωρίς καμία απολύτως πίεση.
Ευχαριστώ για την απάντηση.
 

Alex990

Μέλος
Περιοχή
Βέροια
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
KTM 990
Καλησπερα παιδες.!
Ψαχνω και εγω για adv κρανος και ηθελα να ρωτησω κατι..
Ποια η διαφορα στο κρανος με ζελατινα απο αυτο που θελει μασκα?
Νομιζω οτι ειναι για να μην θολωνει το τζαμι. (Οταν παω βουνο παντα θολωνει..)
Σκεφτομαι να παρω ενα με ζελατινα και γυαλι ηλιου adv για καθε μερα και κοντινες βολτες εντος και εκτος δρομου..
Και αυτο που εχω να το εχω για ταξιδακια με την κυρα..:)
Θα ηθελα καμια γνωμη απο εσας που εχετε εμπειρια..
 
Περιοχή
Νικήτη- Χαλκιδικη
Όνομα
στεργιοςςςςς
Μοτό
ktm lc4 640 adv.
Καλησπερα παιδες.!
Ψαχνω και εγω για adv κρανος και ηθελα να ρωτησω κατι..
Ποια η διαφορα στο κρανος με ζελατινα απο αυτο που θελει μασκα?
Νομιζω οτι ειναι για να μην θολωνει το τζαμι. (Οταν παω βουνο παντα θολωνει..)
Σκεφτομαι να παρω ενα με ζελατινα και γυαλι ηλιου adv για καθε μερα και κοντινες βολτες εντος και εκτος δρομου..
Και αυτο που εχω να το εχω για ταξιδακια με την κυρα..:)
Θα ηθελα καμια γνωμη απο εσας που εχετε εμπειρια..
σχεδον ολα τα adv κρανη οταν σηκωσεις την ζελατινα μεχρι τερμα μπορεις να βαλεις μασκα χωρις προβλημα... βρες αυτο που σου καθεται σωστα στο κεφαλι και δοκιμασε το και με μασκα...
 

rock n rolla_990

Κόπανος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Ζ
Μοτό
GS χιλιαδιακοσα
Piaggio Beverly
Vespa PX200E
Μετα απο αρκετο καιρο που το εχω παραλαβει και φορεσει να σημειωσω πως ειναι ΠΑΝΑΛΑΦΡΟ. ΟΤΑΝ ΛΕΜΕ ΕΛΑΦΡΥ ΕΝΝΟΟΥΜΕ ΣΑΝ ΠΑΙΔΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΕΛΑΦΡΥ. Δε το πιστευα οταν το φορεσα. Η ορατοτητα ειναι εξαιρετικη και ο αερισμος το ιδιο. Τωρα οσο αφορα την αεροδυναμικη.. Οδηγησα γυμνο με 190 και δε με ενοχλησε το γεισο καθολου. Στο ΚΤΜ ομως και με υψος εγω στο 1,83 ο αερας απο τη ζελατινα μου σκαει ακριβως πανω στο γεισο με αποτελεσμα πανω απο τα 120-140 να δημιουργείται εντονο προβλημα. Πιστευω πως αν προσθεσω το φρυδακι της Touratech που εχω στην ακρη δε θα εχω θεμα. Θα ενημερωσω οταν το τοποθετησω. Παντως για χρηση πολης το κρανος ειναι εξαιρετικο και πανεμορφο.
 

Vvag

Αντβέτσουρερ
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
Άφρικα Τουίν Ιλέβεν Χάντρεντ
Μετα απο αρκετο καιρο που το εχω παραλαβει και φορεσει να σημειωσω πως ειναι ΠΑΝΑΛΑΦΡΟ. ΟΤΑΝ ΛΕΜΕ ΕΛΑΦΡΥ ΕΝΝΟΟΥΜΕ ΣΑΝ ΠΑΙΔΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΕΛΑΦΡΥ. Δε το πιστευα οταν το φορεσα. Η ορατοτητα ειναι εξαιρετικη και ο αερισμος το ιδιο. Τωρα οσο αφορα την αεροδυναμικη.. Οδηγησα γυμνο με 190 και δε με ενοχλησε το γεισο καθολου. Στο ΚΤΜ ομως και με υψος εγω στο 1,83 ο αερας απο τη ζελατινα μου σκαει ακριβως πανω στο γεισο με αποτελεσμα πανω απο τα 120-140 να δημιουργείται εντονο προβλημα. Πιστευω πως αν προσθεσω το φρυδακι της Touratech που εχω στην ακρη δε θα εχω θεμα. Θα ενημερωσω οταν το τοποθετησω. Παντως για χρηση πολης το κρανος ειναι εξαιρετικο και πανεμορφο.
Δώσε κάνα feedback για το αν έχει σημαντική διαφορά το φρυδάκι... ;)
Η τουριστική ζελατίνα του KTM πάντως (με το tour X3 τουλάχιστον) μπορώ να πω πως έκανε ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ δουλειά, καθώς είχε έντοντους στροβιλισμούς. :hungover:
 

Giwrgos

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Παιδιά εγώ είμαι, μήπως μετά από τρία χρόνια έχουμε καμία πρόταση από χρήση dual με εσωτερικό γυαλι στο κρανος σετ.??Αγορα από Ελλάδα θα προτιμούσα.Τιμη περίπου στα 278,63€??θα πατώ και χώμα, ταξίδια δεν θα το έλεγα.
Ευχαριστώ
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Acerbis Reactive / LS2 MX436 Pioneer

Και τα δυο ελαφρια, και τα δυο με γυαλι, και τα δυο 100-150€ Ελλαδα.

Και τα δυο δεν πανε ταξιδι εκτος αν ηδη εχεις χασει την ακοη σου.
 

Ka0s

Μέλος
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Bmw f650gs 2003
Yamaha T7 2021
Παιδιά εγώ είμαι, μήπως μετά από τρία χρόνια έχουμε καμία πρόταση από χρήση dual με εσωτερικό γυαλι στο κρανος σετ.??Αγορα από Ελλάδα θα προτιμούσα.Τιμη περίπου στα 278,63€??θα πατώ και χώμα, ταξίδια δεν θα το έλεγα.
Ευχαριστώ
Έχω το ls2 pioneer mx436. 150e αρκετα ελαφρυ. Ημουν αναμεσα σ αυτο και το bell, το bell εφαγε ακυρο γιατι ειναι σαν σακι με πατατες. Το γυαλι το εβγαλα βεβαια γιατι φοραω γυαλια ηλιου οταν χρειαζεται αλλα αν εισαι σε καμια δυση ή σε σημειο που απλα σκαει ηλιος για λιγο κανει την δουλεια του. Να το δοκιμασεις πριν το παρεις γιατι εχει στενη γραμμη.
11 ωρες σερι εκανα το καλοκαιρι σε επαρχιακους και χωματινους δεν μ ενοχλησε. Σε αυτοκινητοδρομο για καμια ωρα οκ ειναι, για παραπανω δεν ξερω τους αποφευγω
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Έχω κι εγώ το ls2 please evo.
Όταν το δοκίμασα παρατηρήσαμε με τον πωλητή ότι το απλό με το evo είναι διαφορετικα όσον αφορά το καλούπι τους εσωτερικά.
Το απλό μου δημιούργησε μια πίεση έντονη στο μέτωπο με το που το φόρεσα.
Το evo πολύ πολύ μικρή και μετά τις 5-10 φορές που το φόρεσα εξαφανίστηκε.
Είναι ελαφρύ σε αίσθηση, όντως κάνει φασαρία ( δεν έχω άλλη εμπειρία από κράνος τέτοιας κατηγορίας για να συγκρίνω) αλλά με ωτοασπιδες είναι οκ.
Δεν κουνάει μέχρι τα 120-130 καθόλου.
Το μειονέκτημα που βρήκα εγώ είναι ο τρόπος που κουμπώνουν οι εσωτερικές επενδύσεις.
Τις έβγαλα να περάσω σετ ακουστικών και μικροφώνου για ενδοεπικοινωνια και δεν ξέρω αν θα αντέξουν τα όσα χρόνια χρήσης θα αντέξει το υπόλοιπο κράνος.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Το LS2 MX436 Pioneer πέρασε ένα φεγγάρι απ' το κεφάλι μου...
Αδικαιολόγητη φασαρία και πολλά τριξίματα...
Κατά τα άλλα καλή εφαρμογή και εξαερισμός.
Το είχα πάρει κάτω από 90€ από motocard.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Το LS2 MX436 Pioneer πέρασε ένα φεγγάρι απ' το κεφάλι μου...
Αδικαιολόγητη φασαρία και πολλά τριξίματα...
Κατά τα άλλα καλή εφαρμογή και εξαερισμός.
Το είχα πάρει κάτω από 90€ από motocard.
Καλα μιλαμε για ηχορύπανση. Εν μερει εξηγειται απο τους 500 ορθάνοιχτους μονιμα αεραγωγους, αλλα και απο το χειλος στο μπροστα κατω μερος. Αλλα το πηρα 100€ απο εδω σε κιτρινακι φλου-ο για να το εχω για το καθημερινο πηγαινελα δουλεια, μπας κι εχω καμια πιθανοτητα παραπανω να με βλεπουν οι ΙΧηδες...

Μακράν το πιο αποτελεσματικο γεισο σε αντβε κρανος λογω μηκους, και αυτος ειναι ο 2ος λογος που κάνει φασαρια. Ο 3ος ειναι οτι στην ουσια ειναι καθαρο ΜΧ κρανος που απλα του έβαλαν μια ζελατίνα.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Top Bottom