Vvag
Αντβέτσουρερ
Το παράξενο της υπόθεσης, τουλάχιστον στη δική μου περίπτωση, με τα κράνη που έχω, το ύψος μου (1.80) και τη ζελατίνα του KTM, και τις ταχύτητες που πηγαίνω όταν βρίσκομαι σε αυτοκινητόδρομο (±140) είναι ακριβώς πως ΔΕΝ βλέπω διαφορά με γείσο και χωρίς!Όποιος θέλει μακρύ κα "με πολλά" ασφάλτινο ταξίδι, βγάζει το γείσο, τόσο απλά...
Ξαναλέω, πως τα κράνη μου είναι ένα Arai Viper-GT και ένα Arai Tour-X3. Το βάρος τους είναι παρόμοιο, ο θόρυβος είναι παρόμοιος (ίσως μάλιστα το τουριστικό "κοπανάει" λίγο παραπάνω!) και γενικότερα έχουν και τα δύο τρομερή ποιότητα στα υλικά τους και καταπληκτική εφαρμογή στην κεφάλα μου. Μόνο πρόβλημα... το βάρος τους που είναι ±1600γρ.
Γι αυτό το λόγο λοιπόν σκέφτομαι το επόμενο κράνος μου να είναι dual, από τη στιγμή που ο γείσος δε με ενοχλεί, ΑΡΚΕΙ να είναι τόσο καλά σχεδιασμένος αεροδυναμικά, όσο στο Arai. Στα κράνη που κοιτάω βλέπω πολύ καλές κριτικές όσον αφορά το γείσο στα πολλά χιλιόμετρα πάντως.
Τώρα, το να βγάζεις το γείσο... πρακτικό, απλά κατά την ταπεινή γνώμη μου... απαίσιο αισθητικά. Σχεδόν όλα τα dual κράνη που έχω δει είναι πολύ άσχημα χωρίς το γείσο, εκτός ίσως από το Touratech/nexx που βλέπεται κάπως. Αλλά ΟΚ, περί αισθητικής κολοκυθόπιτα, κι αν πονάει ο αυχένας σιγά μην το σκεφτούμε. Το καλό είναι πάντως πως στα προαναφερθέντα κράνη, ο γείσος (και η ζελατίνα) βγαίνουν πανεύκολα, χωρίς εργαλεία...