Ελαφρύ full-face κράνος;

vaelsod

Μέλος
Όνομα
Ελένη
Μοτό
XR 250 Baja & Pegaso 660
Είμαι σε αναζήτηση νέου κράνους αλλά λόγω αυχενικού πλέον χρειάζομαι κάτι σε κατηγορία πούπουλου με καλό δείκτη ασφαλείας φυσικά.
Οπότε η ερώτηση είναι η εξής: από τα full-face κράνη που κυκλοφορούν στην αγορά ποιο υποτίθεται πως είναι το πιο ελαφρύ;;
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Είμαι σε αναζήτηση νέου κράνους αλλά λόγω αυχενικού πλέον χρειάζομαι κάτι σε κατηγορία πούπουλου με καλό δείκτη ασφαλείας φυσικά.
Οπότε η ερώτηση είναι η εξής: από τα full-face κράνη που κυκλοφορούν στην αγορά ποιο υποτίθεται πως είναι το πιο ελαφρύ;;
Τα carbon ειναι ελαφριά, αλλα εχω ακουσει οτι εαν χτυπηθει εστω και λιγο στατικα, θελει αλλαγη.
 

rock n rolla_990

Κόπανος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Ζ
Μοτό
GS χιλιαδιακοσα
Piaggio Beverly
Vespa PX200E
Εχω το AGV AX-8 dual σε καρμπον το οποιο ζυγιζει 1150 γραμμαρια φουλ εξτρα ζυγισμενο απο εμενα. Αν βρεις κατι τετοιο και του βγαλεις το γεισο θα ειναι ακριβως αυτο που ψαχνεις!
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Είμαι σε αναζήτηση νέου κράνους αλλά λόγω αυχενικού πλέον χρειάζομαι κάτι σε κατηγορία πούπουλου με καλό δείκτη ασφαλείας φυσικά.
Οπότε η ερώτηση είναι η εξής: από τα full-face κράνη που κυκλοφορούν στην αγορά ποιο υποτίθεται πως είναι το πιο ελαφρύ;;
Τι μηχανακι πηρες,δεν μας ειπες
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Νομιζω πως το κρανος εχει να κανει με το μηχανακι-θεση οδηγησης κτλ...
Τυχαιες προτασεις σε κρανη μπορει να μην δουλεψουν γιατι μπορει να κουνανε και να κουραζουν.

Θεωρω πως καθε μοτο θελει το κρανος της.
 

vaelsod

Μέλος
Όνομα
Ελένη
Μοτό
XR 250 Baja & Pegaso 660
Προς το παρόν και για τον επόμενο χρόνο τουλάχιστον έχω έναν Πήγασο
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Μακρια απο κ3 και κ5, οικονομικοτατο τελεια εφαρμογη αλλα με πεθαινει ο ζβερκος απο το βαρος....

#xrv_world_explorer
 

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
Τα κάρμπον είναι με μικρό βάρος, αλλά όχι τπτ φοβερό. Εμένα το astro j είναι 1200gr και ο ρόλα μας λέει ότι το δικό του είναι 1150 (gs :) )
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Εχω το AGV AX-8 dual σε καρμπον το οποιο ζυγιζει 1150 γραμμαρια φουλ εξτρα ζυγισμενο απο εμενα. Αν βρεις κατι τετοιο και του βγαλεις το γεισο θα ειναι ακριβως αυτο που ψαχνεις!
Eξαρταται βεβαια απο το μεγεθος, αλλα το δικο μου ΑΧ8 σε Μ με φουλ γεισο/ζελατινα κτλ βγαινει 1.350γρ.

Το πιο ελαφρυ που εχω δοκιμασει ειναι το Nishua / Uvex Enduro carbon, με το γεισο σε Μ ειναι οντως 1100γρ, χωρις το γεισο πεφτει πολυ κοντα στα 1000γρ και κοστιζει γυρω στα 250€ στο Louis.de . Νομιζω βγαζει και στρητ εκδοση, αλλα δεν ξερω κατα ποσο ειναι καλο.


Edit: 200€ το εχει προσφορα αυτη τη στιγμη

Buy Nishua Enduro Carbon Enduro Helmet | Louis motorcycle clothing and technology
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
στο ιντερνετ μου το βγάζει 1.45 κιλά. Πολλά είναι...
1305 με την σκούρα ζελατίνα, μόλις τώρα μετρημένο σε ζυγαριά κουζίνας. Που δεν μπορεί να χάνει 150 γραμμάρια, θα είχα βγάλει κέικ τούβλα.

το απίστευτο με το 10+ και το 11 είναι η αεροδυναμική τους. δεν σηκώνονται, δεν τραβάνε και γυρίζεις κεφάλι σε ταχύτητες τελικής χωρίς πρόβλημα.

προηγούμενα κράνη το Arai Chaser και Shoei xr1100
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Κάνε μια λίστα αυτών που σε ενδιαφέρουν και ξεκινά το ψάξιμο στα καταστήματα.
Μόνο με δοκιμή θα βρεθεί το κατάλληλο...;)
Εάν μπορέσεις και στον δρόμο ακόμα καλύτερα...
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Το πιο ελαφρυ που εχω δοκιμασει ειναι το Nishua / Uvex Enduro carbon, με το γεισο σε Μ ειναι οντως 1100γρ, χωρις το γεισο πεφτει πολυ κοντα στα 1000γρ και κοστιζει γυρω στα 250€ στο Louis.de . Νομιζω βγαζει και στρητ εκδοση, αλλα δεν ξερω κατα ποσο ειναι καλο.
Ελαφρύ αλλά δυστυχώς όχι ήσυχο.
Θα δοκιμάσω τη συμπεριφορά του και με βγαλμένο γείσο.
Και το γείσο του δημιουργεί κάτι περίεργες χαζό ταλαντώσεις και μικροτριξίματα.
 

vaelsod

Μέλος
Όνομα
Ελένη
Μοτό
XR 250 Baja & Pegaso 660
Κάνε μια λίστα αυτών που σε ενδιαφέρουν και ξεκινά το ψάξιμο στα καταστήματα.
Μόνο με δοκιμή θα βρεθεί το κατάλληλο...;)
Εάν μπορέσεις και στον δρόμο ακόμα καλύτερα...

Αυτό προσπαθώ να κάνω... για να μη παω στα τυφλά και έχω και τον κάθε πωλητή να μου τα πρήζει θέλω να ξέρω από πριν από την εμπειρία των συντρόχων στον δρόμο ποιο/ποια θεωρούν πιο ελαφριά κράνη ώστε να γίνει πιο επιλεκτικά η σύγκριτική δοκιμή στο κεφάλι μου
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Αυτό προσπαθώ να κάνω... για να μη παω στα τυφλά και έχω και τον κάθε πωλητή να μου τα πρήζει θέλω να ξέρω από πριν από την εμπειρία των συντρόχων στον δρόμο ποιο/ποια θεωρούν πιο ελαφριά κράνη ώστε να γίνει πιο επιλεκτικά η σύγκριτική δοκιμή στο κεφάλι μου
Δεν είναι μόνο το βάρος που παίζει ρόλο στη συμπεριφορά του κράνους αλλά και το ζύγισμα του και η αεροδυναμική.
Ένα άλλο dual που έχω τις icon ενώ στα χαρτιά είναι θεόβαρο στην πράξη δεν με έχει κουράσει ποτέ ούτε στο ταξίδι...
Και το γείσο είναι κατά πολύ καλύτερο του προαναφερθέντος nishua.
Αλλά εδώ μιλάμε για full face και όχι για διπλής χρήσης... :)
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Φίλε ΑΝ τα μηχανάκια σου είναι αυτά που γράφεις δεν θες κρ΄νος.
Μηχανή με φέρινγκ θες.
Με το συμπάθιο πάντα και συγνώμη
 

rock n rolla_990

Κόπανος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Ζ
Μοτό
GS χιλιαδιακοσα
Piaggio Beverly
Vespa PX200E
Eξαρταται βεβαια απο το μεγεθος, αλλα το δικο μου ΑΧ8 σε Μ με φουλ γεισο/ζελατινα κτλ βγαινει 1.350γρ.
Δε ξέρω αν μιλάμε για το ίδιο κρανος αλλα το δικό μου carbon ειναι 1150 +-.

Η ζυγαριά (δυστυχώς) είμαι καλιμπραρισμενη και χανει ελάχιστα σε πολλά κιλά μόνο.
Η φωτο ειναι με γεισο και ζελατινα.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Φίλε ΑΝ τα μηχανάκια σου είναι αυτά που γράφεις δεν θες κρ΄νος.
Μηχανή με φέρινγκ θες.
Με το συμπάθιο πάντα και συγνώμη
Μα είναι φτιαγμένα για όρθια θέση οδήγησης...
Εννοείται φυσικά ότι η μοτοσυκλέτα δεν έχει και την καλύτερη αεροδυναμική κάλυψη...
 
Top Bottom