Εμπρός Τρόμπα

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Η ιστορία έχει ως εξης.
Αλλάζω χούφτες σε ''συνεργείο'' ,μου αλλάζει με το έτσι θέλω μανετα,η οποία δεν λειτουργουσε καθόλου καλά. Εβαλα,αφου έκοψα τη παλιά ,αλλά και αυτή το ίδιο. Κολλάει η βαλβίδα στη τρομπα και δεν επαναφέρει όπως πρέπει. Το παω σε άλλον μάστορα , του περιγραφω το πρόβλημα , με γράφει και κάνει τα δικά του, καθάρισε δαγκάνα δηλαδή . Όλα καλά μου λέει , δεν κολλάει τώρα. Παίρνω το μηχανάκι , φεύγω....κολλάει , ακριβώς όπως πριν. Παω σε άλλον , του περιγράφω το πρόβλημα....δαγκάνα μου λέει είναι. Μόλις έγινε σέρβις του λεω , με γράφει , μου ξαναλέει δαγκάνα είναι. Παρτο μια βόλτα του λεω , γυρνάει , τρόμπα είναι τελικά ,μου λεει.

Επειδή τα εδώ συνεργεία ,αν δεν έχεις Μότο των 15χιλ δεν σου δίνουν και πολύ σημασία ,να προσπαθήσω να την επαναφέρω μόνος μου ή είναι κάτι που δεν ''βγαίνει''? Το πρόβλημα είναι ότι η βαλβίδα στη τρόμπα δεν επανέρχεται ,με αποτέλεσμα να κολλάει το εμπρός φρένο , να θέλει επαναφορά της Μανέτας,και γενικά να είναι πολύ κουραστικό και επικίνδυνο στην οδήγηση.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Εννοείται ότι θα επιχειρούσα μόνος μου.
Αν τα σωθικά της είναι αποσυναρμολογουμενα τοτε θα τα ελυνα απάνω στον πάγκο, θα τα καθάριζα καλά με σπρευ καρμπυρατερ, θα επιθεωρουσα τα εξαρτήματα μήπως είναι κάποιο ελαττωματικό και στη συνέχεια θα τα συναρμολογουσα και θα άλλαζα τα υγρά.
Χρόνο και διάθεση χρειάζεσαι.
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Η ιστορία έχει ως εξης.
Αλλάζω χούφτες σε ''συνεργείο'' ,μου αλλάζει με το έτσι θέλω μανετα,η οποία δεν λειτουργουσε καθόλου καλά. Εβαλα,αφου έκοψα τη παλιά ,αλλά και αυτή το ίδιο. Κολλάει η βαλβίδα στη τρομπα και δεν επαναφέρει όπως πρέπει. Το παω σε άλλον μάστορα , του περιγραφω το πρόβλημα , με γράφει και κάνει τα δικά του, καθάρισε δαγκάνα δηλαδή . Όλα καλά μου λέει , δεν κολλάει τώρα. Παίρνω το μηχανάκι , φεύγω....κολλάει , ακριβώς όπως πριν. Παω σε άλλον , του περιγράφω το πρόβλημα....δαγκάνα μου λέει είναι. Μόλις έγινε σέρβις του λεω , με γράφει , μου ξαναλέει δαγκάνα είναι. Παρτο μια βόλτα του λεω , γυρνάει , τρόμπα είναι τελικά ,μου λεει.

Επειδή τα εδώ συνεργεία ,αν δεν έχεις Μότο των 15χιλ δεν σου δίνουν και πολύ σημασία ,να προσπαθήσω να την επαναφέρω μόνος μου ή είναι κάτι που δεν ''βγαίνει''? Το πρόβλημα είναι ότι η βαλβίδα στη τρόμπα δεν επανέρχεται ,με αποτέλεσμα να κολλάει το εμπρός φρένο , να θέλει επαναφορά της Μανέτας,και γενικά να είναι πολύ κουραστικό και επικίνδυνο στην οδήγηση.
Πιθανόν κάτι στα σωθικά της τρόμπας να έχει μαζέψει βρωμιά, να έχει φθαρεί ή διαβρωθεί και με το ζόριζμα του μηχανικού να κόλλησε.
Αν την ανόιξεις, την καθαρίσεις και το πρόβλημα παρμένει, τότε πάς σε κιτάκι επισκευής / εδώ .
 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Εννοείται ότι θα επιχειρούσα μόνος μου.
Αν τα σωθικά της είναι αποσυναρμολογουμενα τοτε θα τα ελυνα απάνω στον πάγκο, θα τα καθάριζα καλά με σπρευ καρμπυρατερ, θα επιθεωρουσα τα εξαρτήματα μήπως είναι κάποιο ελαττωματικό και στη συνέχεια θα τα συναρμολογουσα και θα άλλαζα τα υγρά.
Χρόνο και διάθεση χρειάζεσαι.
Αυτό θα κάνω μάλλον και αν δεν κάτσει η φάση , καινούργιο κιτακι. Οικονομικά το ίδιο θα μου βγει με το να το παω από την αρχή σε μάστορα.

Πιθανόν κάτι στα σωθικά της τρόμπας να έχει μαζέψει βρωμιά, να έχει φθαρεί ή διαβρωθεί και με το ζόριζμα του μηχανικού να κόλλησε.
Αν την ανόιξεις, την καθαρίσεις και το πρόβλημα παρμένει, τότε πάς σε κιτάκι επισκευής / εδώ .
θενκς. Αυτά κοίταζα και εγω
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Mε 15 € παίρνεις μια καινούργια Κινέζα τρόμπα κομπλέ με μανέτα ,από Ελληνικό κατάστημα.

Με 30-50 € παίρνεις μεταχειρισμένη οποιαδήποτε επώνυμη Γιαπωνέζα ή Ευρωπαϊκή ,πιθανότατα καλύτερης απόδοσης από αυτή που φοράς.

25-30 € για κιτ επισκευής ,με λύσε-δέσε ,κ με αμφίβολα αποτελέσματα ,θα έδινα μόνον αν δεν είχα άλλη λύση.
Αφού υπάρχουν άλλες λύσεις ,δεν αξίζει ,θεωρώ...
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Η αντικατάσταση της με κάποια από αυτές που προτείνει ο el-Gatto νομίζω είναι η καλύτερη επιλογή... ;)
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Βγάλε μανέτα και μετά βγαλε έξω το λαστιχένιο καπακι που είναι για την σκόνη.Κάνε ένα καλό καθάρισμα/σκούπισμα σε όση επιφάνεια του εμβολου φαίνεται και σε σε όλο το σημείο γύρω από αυτό με wd40 (ή με σπρέι επαφών) και δοκίμασε το έμβολο αν μπαινοβγαινει.
Αν δεν μπαινοβγαινει το ανοίγεις για έλεγχο/καθάρισμα ή για να βάλεις καινούργια εντόσθια. Κάποτε είχα βάλει ημιτασιον κιτάκι (tourmax αν θυμάμαι καλά) με κόστος γύρω στα 25 ευρώ και δεν με απασχόλησε ξανά έκτοτε. Σε αυτή την περίπτωση βέβαια πρέπει το εσωτερικό μεταλλικό μέρος της τρόμπας να μην έχει 'ψωριασει' γιατί τότε είναι άχρηστη.
Τσεκαρισε αυτό για να έχεις μια ιδέας της από πάνω εργασίας

Αν βάλεις τρομπα από άλλο μοντέλο έχε υπόψη ότι πιθανόν να χρειαστείς και την αντίστοιχη μανέτα, να σιγουρεψεις επίσης ότι τα δύο καλώδια που κουμπώνουν στην βαλβίδα του πισω στοπ μπαίνουν χωρίς κόψε/ράψε.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Bulmont

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Όνομα
Βαγγελης Χ
Μοτό
BULTACO PURSANG 125
MONTESA ENDURO 125H7
Η ιστορία έχει ως εξης.
Αλλάζω χούφτες σε ''συνεργείο'' ,μου αλλάζει με το έτσι θέλω μανετα,η οποία δεν λειτουργουσε καθόλου καλά. Εβαλα,αφου έκοψα τη παλιά ,αλλά και αυτή το ίδιο. Κολλάει η βαλβίδα στη τρομπα και δεν επαναφέρει όπως πρέπει. Το παω σε άλλον μάστορα , του περιγραφω το πρόβλημα , με γράφει και κάνει τα δικά του, καθάρισε δαγκάνα δηλαδή . Όλα καλά μου λέει , δεν κολλάει τώρα. Παίρνω το μηχανάκι , φεύγω....κολλάει , ακριβώς όπως πριν. Παω σε άλλον , του περιγράφω το πρόβλημα....δαγκάνα μου λέει είναι. Μόλις έγινε σέρβις του λεω , με γράφει , μου ξαναλέει δαγκάνα είναι. Παρτο μια βόλτα του λεω , γυρνάει , τρόμπα είναι τελικά ,μου λεει.

Επειδή τα εδώ συνεργεία ,αν δεν έχεις Μότο των 15χιλ δεν σου δίνουν και πολύ σημασία ,να προσπαθήσω να την επαναφέρω μόνος μου ή είναι κάτι που δεν ''βγαίνει''? Το πρόβλημα είναι ότι η βαλβίδα στη τρόμπα δεν επανέρχεται ,με αποτέλεσμα να κολλάει το εμπρός φρένο , να θέλει επαναφορά της Μανέτας,και γενικά να είναι πολύ κουραστικό και επικίνδυνο στην οδήγηση.
To πρόβλημα είναι στην βαλβίδα ή στο φρένο;;;;;;
Δηλαδή δεν ανάβει το στόπ (ή ειναι μόνιμα αναμένο) ή κολάει στο φρενάρισμα και δεν κυλάει ή δυσκολεύεται να γυρίσει ο τροχός;;;;;;;;
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Οτι λεει ο Λευκαδιος
και

H nissin τρομπα που αν δεν κανω λαθος φοραει το ντομι ειναι πολυ ποιοτικη Αρα σε καμια περιπτωση εγω δεν θα πηγαινα σε αντικατασταση της με αλλη -ποσο μαλλον κινεζικη- αν πρωτα δεν δοκιμαζα την επισκευη της
Αν πας τελικα σε αντικατασταση ΜΗΝ βαλεις μεγαλυτερη Θα εχεις τοτε πιο αδυναμο φρενο (με ισως βεβαια καλυτερη αισθηση)
Νομιζω την ιδια τομπα nissin με το ντομι φορανε και τα ΤΑ600-650 και το ΑΤ750 (και σιγουρα και αλλλα μοντελα)

Παντως αν καταλαβα καλα το προβλημα ξεκινησε οταν εβαλε τις χουφτες και αλλαχτηκε και η μανετα στο συνεργειο Δεν τσεκαρεις λοιπον μπας και εχει παρασφιξει ο μαστουρας την βιδα-αξονα και το παξιμαδι που τον ασφαλιζει Το ν.26 και 33 στο σχεδιο
...Ποτε δεν ξερεις
 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Παντως αν καταλαβα καλα το προβλημα ξεκινησε οταν εβαλε τις χουφτες και αλλαχτηκε και η μανετα στο συνεργειο Δεν τσεκαρεις λοιπον μπας και εχει παρασφιξει ο μαστουρας την βιδα-αξονα και το παξιμαδι που τον ασφαλιζει Το ν.26 και 33 στο σχεδιο
...Ποτε δεν ξερεις
Μετά από παρότρυνση συμφορουμιτη και δίκη σου , τσέκαρα τις βίδες. Μάλλον όμως τάχει φτύσει η τρόμπα. Νομίζω ότι η μανέτα (στο σημειο που πιέζει τη βαλβίδα) που μου έβαλε ο μάστορας ήταν πολύ μεγάλη και με πλήγωσε.

Nissin η Brembo φοραει το ΝΧ σου;
Nissin
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ειχα το ιδιο θεμα στα μολις 30,000χλμ του ασπαστου-αθραυστου Γιαπωνεζικου Βεστρομ, ειχε πιασει μπιχλα το πιστονακι μεσα και κολλαγε. Το ανοιξα, το καθαρισα παντου, και την τρομπα αλλα και το πιστονακι, οχι με carb cleaner γιατι οι τσιμουχες χαλανε αλλα με καθαρο dot4, τα ξαναεβαλα μεσα και ολα μια χαρα, κοστος μηδεν.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Το ανοιξα, το καθαρισα παντου, και την τρομπα αλλα και το πιστονακι, οχι με carb cleaner γιατι οι τσιμουχες χαλανε αλλα με καθαρο dot4
:ok:
Ετσι Ο καθαρισμος σε ολο το συστημα των φρενων και οχι μονο στην τρομπα γινεται με υγρο φρενων Mε το ιδιο που προτεινει ο κατασκευαστης για το κυκλωμα
Αν αυτο ειναι δυσκολο ή επιφοβο για πχ κοντινα πλαστικα τοτε και εφοσον η συσωρευμενη βρωμια δεν εχει γινει μπετον αρμε μπορει να χρησιμοποιηθει WD40 Σε καμια ομως π[εριπτωση καθαριστικο για καρπς οπου υπαρχουν λαστιχενια μερη (τσιμουχες, O- rings κλπ)
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
H nissin τρομπα που αν δεν κανω λαθος φοραει το ντομι ειναι πολυ ποιοτικη Αρα σε καμια περιπτωση εγω δεν θα πηγαινα σε αντικατασταση της με αλλη -ποσο μαλλον κινεζικη- αν πρωτα δεν δοκιμαζα την επισκευη της
:hlb:
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Αν δεν βγάλεις άκρη, κάπου έχω μια από xrv 750 μαζί με την μανέτα που νομίζω πως είναι ίδια.

Έλα πάρε τη αν είσαι Αττική.
Αυτό.... Και από cbr παπί μπομπο, σίγουρα από το ίδιο ράφι έβαλε λ αυτός ο σοιχιρο... Έλεος.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Αυτό.... Και από cbr παπί μπομπο, σίγουρα από το ίδιο ράφι έβαλε λ αυτός ο σοιχιρο... Έλεος.
Ακομα και ετσι να ειναι (διολου απιθανο) αυτο δεν σημαινει απαραιτητα οτι η συγκεκριμενη τρομπα (σε συνδοιασμο φυσικα με τα υπολοιπα μερη του συστηματος φρενου) δεν ταιριαζει για την χρηση που προοριζοταν η μοτοσυκλετα

Παραδειγμα: Αλλαξα καποια στιγμη την τρομπα του τρανσαλπ με μια brembo προερχομενη απο tuono 1000 Καταπληκτικο φρεναρισμα στο χωμα λογω καλυτερης αισθησης Πραγμα φυσιολογικο αφου το φρενο μου ηταν πλεον πολυ αδυναμο λογω μεγαλυτερης διαμετρου του εμβολου της Στην ασφαλτο ομως οπου η ταχυτητα συνηθως ειναι μεγαλυτερη ειχα προβλημα ΔΕΝ φρεναρε! Μετα δε τα 100-120 και ειδικα δικαβαλο ηθελε δυσαναλογα μεγαλη πιεση στη μανετα για να αρχισει να φρεναρει
Φυσικα εβαλα ξανα την μαμα τρομπα που ειναι μια χαρα για την χρηση της μοτο Για ον οφ δηλαδη χρηση

Η χρηση παντως εξαρτηματων σε διαφορα μοντελα ειναι συνηθες πρακτικη απο ολους τους κατασκευαστες Λογικο αν και εκνευριστικο μερικες φορες Πχ να βλεπεις τους ιδιους καθρεφτες ή τους ιδιους διακοπτες επι δυο δεκαετιες ας πουμε
 

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Tiger 955i
Ακομα και ετσι να ειναι (διολου απιθανο) αυτο δεν σημαινει απαραιτητα οτι η συγκεκριμενη τρομπα (σε συνδοιασμο φυσικα με τα υπολοιπα μερη του συστηματος φρενου) δεν ταιριαζει για την χρηση που προοριζοταν η μοτοσυκλετα

Παραδειγμα: Αλλαξα καποια στιγμη την τρομπα του τρανσαλπ με μια brembo προερχομενη απο tuono 1000 Καταπληκτικο φρεναρισμα στο χωμα λογω καλυτερης αισθησης Πραγμα φυσιολογικο αφου το φρενο μου ηταν πλεον πολυ αδυναμο λογω μεγαλυτερης διαμετρου του εμβολου της Στην ασφαλτο ομως οπου η ταχυτητα συνηθως ειναι μεγαλυτερη ειχα προβλημα ΔΕΝ φρεναρε! Μετα δε τα 100-120 και ειδικα δικαβαλο ηθελε δυσαναλογα μεγαλη πιεση στη μανετα για να αρχισει να φρεναρει
Φυσικα εβαλα ξανα την μαμα τρομπα που ειναι μια χαρα για την χρηση της μοτο Για ον οφ δηλαδη χρηση

Η χρηση παντως εξαρτηματων σε διαφορα μοντελα ειναι συνηθες πρακτικη απο ολους τους κατασκευαστες Λογικο αν και εκνευριστικο μερικες φορες Πχ να βλεπεις τους ιδιους καθρεφτες ή τους ιδιους διακοπτες επι δυο δεκαετιες ας πουμε
Ακριβως αυτο συμβαινει. Δοκιμασμενο και απο εμενα καποτε σε αλλο μηχανακι. Το δικο μου ΝΧ φοραει Brembo που ειναι ιδια με BMW Funduro Pegaso Derby κτλ οσα ομως ειχαν Nissin η τρομπα ειναι ιδια με αυτη του XLV 600 XLR 600 SLR 650 κτλ .Ομως με ενα κιτ επισκευης το οποιο υπαρχει στην Ελλαδα με 30 ευρω θα κανεις αψογα την δουλεια σου. Εδω στην Θεσνικη τρεις εμποροι εχουν το κιτ αυτο.
 
Top Bottom