Εντυπωσεις απο κράνος Touratech

Trelos166

Greco TheRider
Περιοχή
Planet Earth
Όνομα
Παν
Μοτό
R1200 GSA
Διανύοντας σήμερις καμμιά 500αρα χλμ (σχεδόν) , Κάρυστο και πίσω , φορώντας το Aventuro της Touratech, σας παραθέτω και τα δικά μου συμπεράσματα:

1. Πανάλαφρο κράνος με πλούσια μαξιλάρια εσωτερικά , που μόλις το φοράς νιώθεις πως γίνεται ένα με τη κεφάλα σου.. Θέλει το χρόνο του να στρώσει, και να πάρουν τα μαξιλαράκια το σχήμα του εκάστοτε κεφαλιού, αλλά αυτό δεν αποτελεί πρόβλημα.. Ειδικά στο γυρισμό το ένιωθα ήδη στρωμένο το κρανάκι στο κεφάλι μου.

2. Μεγάλη ζελατίνα με ευρύτατο οπτικό πεδίο. Ανεβαίνει δε τόσο ψηλά που μπορείς να κάνεις χρήση μάσκας χωρίς να την αφαιρέσεις. Το pinlock λειτουργεί άψογα και δεν κάνει ανακλάσεις τη νύχτα. Το μάνδαλο (η ασφάλεια) που ασφαλίζει την ζελατίνα είναι αρκετά σκληρό κατά το κλείσιμο αλλά πιστεύω με τη χρήση θα στρώσει.

3. Το θέμα της ενδοεπικοινωνίας που βασανίζει πολλούς... Τα ακουστικά της Interphone φωλιάζουν τέλεια στις ειδικές υποδοχές που διαθέτει το κράνος εσωτερικά και τα καλώδια κρύβονται πολύ καλά... Μετά την τοποθέτηση τα ακουστικά δεν ενοχλούν καθόλου, βρίσκονται δε κρυμένα κάτω από την επένδυση χωρίς να αλλοιώνεται η ποιότητα του ήχου. Το μικρόφωνο και αυτό κρύβεται πάνω από το υποσιάγωνο.

4. Το βάλε -βγάλε ζελατίνες , γείσα κτλ είναι παιχνιδάκι και δεν απαιτεί εργαλεία.

5. Αθόρυβο μέχρι τα 140. Αν κρύβεσαι πίσω απο ζελατίνα είσαι οκ και σε πιο ψηλές ταχύτητες. Λογικό για ένα dual sport κράνος με γείσο πιστεύω.

6. Ευάερο με πολλούς αεραγωγούς (7 νομίζω) και έξτρα αξεσουάρ για τον μπροστινό αεραγωγό (για τους καλοκαιρινούς μήνες).

7. Αξεσουάρ για στήριξη κάμερας καθώς και έξτρα μαξιλαράκια να προσθέσεις αν τα μαμίσια ¨κάθίσουν¨ πολύ με το πέρασμα του καιρού . Πωπω καλούδια !!

8. Αξεσουάρ για να περνά το λάστιχο της μάσκας πίσω. Για τούς δικάβαλους έχει καλύτερη χρήση : Προφυλακτήρας όταν σας κουτουλάει η γυναίκα.

9. Μέχρι τώρα χρησιμοποιούσα το S4 της Αiroh.. Ρηχό κράνος με το μισό σαγόνι να εξέχει. Το Aventuro είναι βαθύ. Καλύπτει πλήρως σαγόνι και αυχένα και φαίνεται βιδώμένο στο κεφάλι σου , προσδίδωντας παραπάνω στην ασφάλεια χωρίς να εμποδίζονται η στρέψη και οι κινήσεις γενικότερα. Κατ'εμέ το σημαντικότερο ατού του κράνους σε συνδυασμό με το μικρό βάρος του.

10. Το γείσο είναι ελαφρώς ρυθμιζόμενο σε μήκος. Οk...

11. Αν είχε και τα ενσωματωμένα γυαλιά ηλίου που έχει το NEXX θα ήταν ΤΕΛΕΙΟ! (έρχεται όμως το Schuberth..σε καυτή τιμή)

Η αρχική του τιμή τσούζει λίγο αλλά παίζουν πολλές προσφορές λόγω εορτών και πιστεύω αξίζει η αγορά του..

Η γνώμη που παραθέτω είναι καθαρά υποκειμενική και στηρίζεται στην μέχρι τώρα εμπειρία μου στα ομοίου τύπου κράνη που είχα στην κατοχή μου (Αrai Tour X - Αiroh S4).

Αν εντοπίσω και κάνα άλλο στοιχείο σας ενημερώνω..
 
Τελευταία επεξεργασία:

Trelos166

Greco TheRider
Περιοχή
Planet Earth
Όνομα
Παν
Μοτό
R1200 GSA
ποιο arai ειχες?

αξιζει η μεταβαση απο το arai εδω ή οχι?

σε ρωταω γιατι πιο πολυ φαγουρα για ανανεωση ειναι, απλα φοβαμαι μην την πατησω και μετα ειναι αργα!
Arai Tour-X3. Tα υπόλοιπα που με ρωτάς είναι καθαρά υποκειμενικά... Μια δοκιμή θα σε βοηθήσει να διαμορφώσεις άποψη...
Και μετά είναι και το οπτικό, το τι σου κάνει στο μάτι... Να το βλέπεις και να το γουστάρεις ρε παιδί μου...
 

jmar

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09
Arai Tour-X3. Tα υπόλοιπα που με ρωτάς είναι καθαρά υποκειμενικά... Μια δοκιμή θα σε βοηθήσει να διαμορφώσεις άποψη...
Και μετά είναι και το οπτικό, το τι σου κάνει στο μάτι... Να το βλέπεις και να το γουστάρεις ρε παιδί μου...
Κι εγω αυτο το Arai εχω , για κανε ενα Vs με το τουρα να καταλαβουμε διαφορες! ΤourX3 vs Aventouro (κατα την δικη σου αποψη παντα που υπερτερει το ενα και που το αλλο) επισης σαν μεγεθος επελεξες το ιδιο?
 

Trelos166

Greco TheRider
Περιοχή
Planet Earth
Όνομα
Παν
Μοτό
R1200 GSA
Κι εγω αυτο το Arai εχω , για κανε ενα Vs με το τουρα να καταλαβουμε διαφορες! ΤourX3 vs Aventouro (κατα την δικη σου αποψη παντα που υπερτερει το ενα και που το αλλο) επισης σαν μεγεθος επελεξες το ιδιο?
Σαν μέγεθος πήγα στο ίδιο. Επείδή πέρασα και γω λοιπόν από το Arai, προτείνω το Aventuro από κάθε άποψη.
 

kostis-gs

Μέλος
Όνομα
κωστας
Μοτό
ΒΜW 1200 ADV LC
To εκανα τεστ ειχε θορυβο και μετα 130 σε τραβουσε πισω.Και κατεληξα να παρω της BMW απλα το κρανος δεν υπαρχει καμμια σχεση με το προηγουμενο.
 

anegis

Μέλος
Όνομα
Αιμίλιος Νεγκίζ
Μοτό
BMW 1200 GSA
Πρέπει να αφαιρέσεις την προέκταση του γεισου. Όταν το κανεις αυτο τότε δεν εχεις κανένα απολύτως θεμα σε υψηλή ταχύτητα.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

δημήτρης

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
CRF 300L

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Καλησπέρα παίδες, παραθέτω εδώ μια συζήτηση από το παρακάτω πόστ μπας και μπορέσει κάποιος να μου δώσει τα φώτα του.

https://advride.gr/threads/makan-touratech-hellas.433/

Καλημέρα!
Ενδιαφέρομαι να προχωρήσω στην αγορά νέου κράνους και θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχουν κάπου διαθέσιμες οι επίσημες προδιαγραφές και τα χαρακτηριστικά του κράνους "Touratech Aventuro Ανθρακόνημα", πέρα από τη σελίδα και την περιγραφή του καταστήματος.
Αν είναι εύκολο προωθήστε μου κάποιο σύνδεσμο ή έγγραφο.

Σας ευχαριστώ προκαταβολικά.
@mxersraz

Μπες στην σελιδα της τουρατεκ και θα τα δεις ολα....το φορουμ δεν νομιζω οτι το "τσεκαρουν" τα παιδια της Μακαν συχνα
Και στη σελίδα μπήκα και το owners manual κατέβασα αλλά δεν αναφέρει πουθενά για προδιαγραφές, αντοχές υλικού, τεστ αντοχής, χρόνο ζωής κλπ...
Δεν έχω ψαχτεί γενικά με κράνη και μάρκες αλλά νομίζω πως για την επιλογή ενός κράνους είναι αυτονόητα αυτά. Διορθώστε με αν κάνω λάθος.
Ευχαριστώ σας!
 

arcolios

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα - Χανιά
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Δώδεκαπενήντα adve
Ξεθάβω το post για να ρωτήσω εαν έχει κανείς εμπειρία απο το Aventuro 2.
Φόρεσα το Schubert E1 αλλα δεν μου κάνει... βρίσκει στο πηγούνι.
Εκκρεμεί δοκιμή με Arai X4 και με Klim και με το Aventuro.
 

abakas

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
BMW R1250GS ADV
ΚΤΜ 950 ADV :-)
Επειδή δοκίμασα το Nexx XD1 (όμοιο με το aventuro) μετά από καθημερινή χρήση Arai Tour X4 έχω να σημειώσω τις εξής άμεσα αντιληπτές διαφορές. Στα θετικά του Nexx το βάρος του πόσο μάλλον του Aventuro και το μικρότερο εξωτερικό μέγεθος του. Στα θετικά του Arai η ηχομόνωση, το πεδίο οράσεως -χωρίς να υπάρχει πρόβλημα στο Nexx- και η απτή ποιότητα κατασκευής εσωτερικά και εξωτερικά. Ακόμα η καλύτερη απόδοση της ενδοεπικοινωνίας Interphone Link στο Arai.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Καλησπέρα παίδες, παραθέτω εδώ μια συζήτηση από το παρακάτω πόστ μπας και μπορέσει κάποιος να μου δώσει τα φώτα του.

https://advride.gr/threads/makan-touratech-hellas.433/







Ευχαριστώ σας!
Oρεστη με 2 μηνες καθυστερηση μπορω να σου απαντησω οτι οι πληροφοριες που ζητας δεν υπαρχουν ουτε στη συσκευασια/μανιουαλ του Αβεντουρο, αλλα επισης απ΄οσο ξερω καμια εταιρια δεν δινει αναλυτικα στοιχεια οπως προδιαγραφές, αντοχές υλικού, τεστ αντοχής, χρόνο ζωής κτλ, περα απο τη σφραγιδα/βεβαιωση απο ποιον ελεγκτικο μηχανισμο εχουν ελεγχθει και εχουν παρει εγκριση χρησης. Και αυτο ισχυει σε ολα τα κρανη που εχουν περασει απο τα χερια μου αλλα απ'οσο βλεπω πχ στο σαϊτ της Αραι, παλι δεν αναφερονται πουθενα.

Συγκεκριμενα το Aventuro εχει εγκριση DOT (ετσ'κι'ετς) και ΕCE (καλυτερη). Δεν εχει εγκριση SNELL που στην ουσια εχει τα αυστηροτερα τεστ και ειναι εγκριση για αγωνιστικη χρηση στην Αμερικη. Στο μανιουαλ αναφερει μονο οτι "καλο θα ηταν να μπαινεις στη διαδικασια αντικαταστασης του κρανους ανα 3-4 ετη". Φυσικα κατι τετοιο αναφερουν ολοι οι κατασκευαστες για να ειναι καλυμμενοι. Μονο ο αναβατης/ιδιοκτητης ξερει τι εχει "φαει" το κρανος (πτωσεις απο σελα, μικροπτωσεις, απειρες ωρες οδηγησης στον ηλιο κτλ) και μονο εκεινος μπορει να κρινει ποτε χρειαζεται αντικατασταση.

Το ΝΕΧΧ που εχω και ειναι ακριβως το ιδιο, εκτος απο τα υλικα του (composite ενω το TT ειναι φουλ καρμπον) μετα απο 1.5 χρονο χρησης δεν εχει παθει το παραμικρο, ειναι ακομη σαν καινουριο. Βεβαια το χρησιμοποιω μονο σε αποδρασεις/ταξιδια καθως εχω κι ενα AGV AX8 απο το 2015 για τις "καθημερινες" μετακινησεις, το οποιο παλι ειναι composite και παλι δεν εχει παθει το παραμικρο.
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Κώστα σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις πληροφορίες!
Το προηγούμενο ποστ είναι πάνω από ένα χρόνο πριν και τελικά το πήρα, μετά από αρκετές κριτικές που διάβασα διαδικτυακά.
Εδώ και 8 μήνες δηλώνω ευτυχής κάτοχος του carbon και πολύ ικανοποιημένος μέχρι στιγμής, εκτός του οτι ξεκουμπώνει εύκολα ένα μαξιλαράκι.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Το προηγούμενο ποστ είναι πάνω από ένα χρόνο πριν
Μη δινεις σημασια, κοντευω τα 40 και τα σιλβερ αλερτ τα εχουν ετοιμα απο τωρα... :p
 

anegis

Μέλος
Όνομα
Αιμίλιος Νεγκίζ
Μοτό
BMW 1200 GSA
Κώστα σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις πληροφορίες!
Το προηγούμενο ποστ είναι πάνω από ένα χρόνο πριν και τελικά το πήρα, μετά από αρκετές κριτικές που διάβασα διαδικτυακά.
Εδώ και 8 μήνες δηλώνω ευτυχής κάτοχος του carbon και πολύ ικανοποιημένος μέχρι στιγμής, εκτός του οτι ξεκουμπώνει εύκολα ένα μαξιλαράκι.
Έχει βγάλει η touratech ειδικούς ανταπτορες για να μην ξρκουμοωνογν τόσο εύκολα τα μάγουλα.
Πήγαινε στη Μακαν θα σου τους βάλουν δωρεάν


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Έχει βγάλει η touratech ειδικούς ανταπτορες για να μην ξρκουμοωνογν τόσο εύκολα τα μάγουλα.
Πήγαινε στη Μακαν θα σου τους βάλουν δωρεάν


Sent from my iPhone using Tapatalk
Πάρα πολύ χρήσιμο! Δεν το ήξερα.
Να είσαι καλά!
 
Όνομα
christoforos
Μοτό
africa twin 1000
Καλησπέρα...μιας και νέος στον κόσμο των adventure bike είμαι σε αναζήτηση αγοράς dual sport κράνους. Το ταξιδιωτικό μου κράνος αυτή τη στιγμή είναι ένα shoei nxr από το οποίο δεν έχω κανένα παράπονο. Μετά από μικρή αναζήτηση και με βάση τα χρήματα που μπορώ να διαθέσω είχα καταλήξει στο airoh commander. Σήμερα όμως που βρέθηκα στη MAKAN δοκίμασα το touratech aventuro 2 και ομολογώ ότι σαν πρώτη εικόνα μ αρεσε αρκετά. Αξίζει να δώσει κανείς το κάτι παραπάνω να πάει στο συγκεκριμένο κράνος; Μέχρι στιγμής αυτά που δοκίμασα ήταν agv ax8 ax9 (απόλυτα δυσαρεστημένος από την εν λόγω εταιρεία με προηγούμενο κράνος) και το airoh commander το οποίο καθόταν πολύ καλά στο κεφάλι μ και γενικά με ενθουσίασε αρκετά.
 
Top Bottom