MrAdventure
Live to Ride,Ride to Live
Καλησπερα σε ολους.
Πειρα ενα ΚΤΜ 950 Adventure S του 2003 το οποιο το ειχε αγορασει ενα κοπελι απο Κρητη καινουριο.Μετα πηγε στην Αθηνα σε ενα αλλο κοπελι γνωστο στης βολτες σας και στης παρεες και καποια στιγμη το εκανε project bike ο Perfect Fairings.Επεσαν πολλα λεφτα απανω και το αποτελεσμα ηταν πολυ δυνατο και καλο για χωμα.Επειτα το μηχανακι αλλαξε μοτερ και μπηκε απο SMT αλλα εμειναν τα καρμπυρατερ.
Το μηχανακι τελικα πουληθηκε σε ενα αλλο κοπελι στην Κρητη πριν το παρω εγω.
Και εδω ξεκιναει ο λογος του ποστ.Το κοιτουσα αρκετο καιρο στο γνωστο site πωλησεων αλλα δεν υπηρχαν τα λεφτα.Καποια στιγμη το πειρα αποφαση και ειπα να το χτυπησω.Συνεννοηθηκα λοιπον με εναν μηχανικο στα Χανια(μου ειχε πει το παιδι οτι ηθελε 2-3 πραγματα το μηχανακι)να το ελεγξει οπως και εγινε.Ο μηχανικος απλα επιβεβαιωσε αυτα που μου ειχε πει το παιδι.
Ηρθε με μεταφορικη λοιπον το μηχανακι στο Ηρακλειο και το πηγα κατευθειαν στου κουμπαρου μου και μελος του φορουμ enkefalos .
Την επομενη μερα το ελυσε και με παιρνει και μου λεει οτι χειροτερο "μπουρδελο" δεν εχει ξανα δει
Και ξεκινησε το περεταιρω λυσιμο.
Ακριβως μετα απο ενα μηνα και σχεδον 3.000€ το μηχανακι ειναι απο εχθες στο γκαραζ μου ΕΤΟΙΜΟ.
Σας γραφω αναλυτικα ποια ηταν τα 2-3 πραγματα που μου ειπαν πωλητης και μηχανικος οτι ηθελε το μηχανακι:
1.Αλυσιδα
2.Μπροστινο στεφανι
3.Σετ επισκευης πισω τρομπας φρενου
ΑΥΤΑΑΑΑΑΑΑ!!!!
Απο κει και περα εχουμε και λεμε:
Αλυσιδογραναζα με χρυση DID και stealth γραναζι(το ηξερα οτι ηθελαν αλλαγη)
Μπροστα στεφανι καινουριο Excel(το ηξερα πως ηθελε αλλαγη)
Κομμενο ψαλιδι σε 2 σημεια(πειρα αλλο απο 990)
Χαλασμενη πισω αναρτηση(ηξερα οτι θελει σερβις οχι οτι ειναι αχρηστη-την εστειλα στον Τασουλη για φτιαξιμο)
Η εξατμιση δεν ειχε καν πετροβαμβακα μεσα(την εστειλα Μοτονιο και την μεγαλωσα γιατι ηταν κοντη και εγινε και σερβις)
Τσιμουχα στροφαλου
Τσιμουχα ταχυτητων
Φλατζες κεφαλης
Ντιζες γκαζιου
Σπασμενη ταπα ψυγειου
Καμμενη φυσσα ανορθωτη
Σκασμενα σωληνακια καυσιμου
Σπασμενη πισω ζαντα σε 5 βασεις ακτινων
Οι περισσοτερες ακτινες κουνουσαν και δεν εσφηγκαν και της κοψαμε για να βγουν και να μπουν αλλες(μπροστα και πισω)
Σετ επισκευης καρμπυρατερ
Δεν υπηρχαν πυροι και ασφαλειες στα τακακια
Δεν υπηρχαν λαστιχενιες βασεις στα τεποζιτα
Τα φωτα δεν δουλευαν
Πισω τρομπα φρενου(το ηξερα και φτιαχτηκε με σετ επισκευης)
Δεν υπηρχε καν βαλβιδα πιεσης λαδιου
Διαλυμενη πανω τρομπα συμπλεκτη(δεν εφτιαχνε με σετ επισκευης και εβαλα απο 1190)
Ολα τα ρουλεμαν χαλασμενα(ψαλιδιου,τροχων)
Τα καγκελα ηταν τοσο στραβα που δεν εμπαιναν και εβαλα αλλα.
Το ψαλιδι,τα κεντρα,η πισω ζαντα και τα καγκελα βαφτηκαν με ηλεκτροστατικη βαφη.
Οι ακτινες μαζι με τα καψουλια εγιναν παραγγελια απο Σουηδια.Οι ακτινες μαυρες και τα καψουλια πορτοκαλι.
Καθαριστηκαν και γυαλιστηκαν οι λαιμοι.
Φορεθηκαν λαστιχα TKC80 με χοντρες σαμπρελες.
Επισης μπηκαν αρκετα ανοδιωμενα power parts,μαρσπιε Rade Garage 1,5cm ποιο χαμηλα,κατω τρομπα Oberon με την μεταλικη της βαση και ταπες χωρις κλειδι απο εναν Ιταλο ιδιωτη που βρηκα σε ενα φορουμ.
Φιλτρο αερα ΚΝ
Εννοειται πως αλλαχτηκαν μπουζι,αλλαχτηκαν λαδια,ελεχτηκαν βαλβιδες,αλλαχτηκαν ολα τα υγρα συμπλεκτη και φρενων και τα παραφλου.
Τελευταιο κομματι ηταν ενα σετ αυτοκολλητα για ολο το κουστουμι.
Για οποιον διαβασε αυτο το σεντονι θα μου πει γιατι δεν πηγα 120χλμ αποσταση να το τσεκαρω εγω η να του πω να το φερει να το τσεκαρω εδω στον δικο μου μηχανικο.
Δυστηχως μιλησε η κ@υλα και το ψυχαναγκαστικο μου που τα θελω ολα ΧΘΕΣ.
Πλεον μπορω να πω μετα απο αρκετες αλλαγες σε διαφορα ΚΤΜ οτι ειναι ενα πολυ σωστο και ολοκληρομενο μηχανακι,ελαφρυ και εχει καταπληκτικο δουλεμα το 990 μοτερ με καρμπυρατερ.
Ωρα να ξεκινησουν οι βολτες σιγα σιγα.
Καλο χειμωνα σε ολους και καλες βολτες παλικαρια.
Βαζω μερικες φωτο απο το πριν,το κατα την διαρκεια και το τελικο αποτελεσμα.
Πειρα ενα ΚΤΜ 950 Adventure S του 2003 το οποιο το ειχε αγορασει ενα κοπελι απο Κρητη καινουριο.Μετα πηγε στην Αθηνα σε ενα αλλο κοπελι γνωστο στης βολτες σας και στης παρεες και καποια στιγμη το εκανε project bike ο Perfect Fairings.Επεσαν πολλα λεφτα απανω και το αποτελεσμα ηταν πολυ δυνατο και καλο για χωμα.Επειτα το μηχανακι αλλαξε μοτερ και μπηκε απο SMT αλλα εμειναν τα καρμπυρατερ.
Το μηχανακι τελικα πουληθηκε σε ενα αλλο κοπελι στην Κρητη πριν το παρω εγω.
Και εδω ξεκιναει ο λογος του ποστ.Το κοιτουσα αρκετο καιρο στο γνωστο site πωλησεων αλλα δεν υπηρχαν τα λεφτα.Καποια στιγμη το πειρα αποφαση και ειπα να το χτυπησω.Συνεννοηθηκα λοιπον με εναν μηχανικο στα Χανια(μου ειχε πει το παιδι οτι ηθελε 2-3 πραγματα το μηχανακι)να το ελεγξει οπως και εγινε.Ο μηχανικος απλα επιβεβαιωσε αυτα που μου ειχε πει το παιδι.
Ηρθε με μεταφορικη λοιπον το μηχανακι στο Ηρακλειο και το πηγα κατευθειαν στου κουμπαρου μου και μελος του φορουμ enkefalos .
Την επομενη μερα το ελυσε και με παιρνει και μου λεει οτι χειροτερο "μπουρδελο" δεν εχει ξανα δει
Και ξεκινησε το περεταιρω λυσιμο.
Ακριβως μετα απο ενα μηνα και σχεδον 3.000€ το μηχανακι ειναι απο εχθες στο γκαραζ μου ΕΤΟΙΜΟ.
Σας γραφω αναλυτικα ποια ηταν τα 2-3 πραγματα που μου ειπαν πωλητης και μηχανικος οτι ηθελε το μηχανακι:
1.Αλυσιδα
2.Μπροστινο στεφανι
3.Σετ επισκευης πισω τρομπας φρενου
ΑΥΤΑΑΑΑΑΑΑ!!!!
Απο κει και περα εχουμε και λεμε:
Αλυσιδογραναζα με χρυση DID και stealth γραναζι(το ηξερα οτι ηθελαν αλλαγη)
Μπροστα στεφανι καινουριο Excel(το ηξερα πως ηθελε αλλαγη)
Κομμενο ψαλιδι σε 2 σημεια(πειρα αλλο απο 990)
Χαλασμενη πισω αναρτηση(ηξερα οτι θελει σερβις οχι οτι ειναι αχρηστη-την εστειλα στον Τασουλη για φτιαξιμο)
Η εξατμιση δεν ειχε καν πετροβαμβακα μεσα(την εστειλα Μοτονιο και την μεγαλωσα γιατι ηταν κοντη και εγινε και σερβις)
Τσιμουχα στροφαλου
Τσιμουχα ταχυτητων
Φλατζες κεφαλης
Ντιζες γκαζιου
Σπασμενη ταπα ψυγειου
Καμμενη φυσσα ανορθωτη
Σκασμενα σωληνακια καυσιμου
Σπασμενη πισω ζαντα σε 5 βασεις ακτινων
Οι περισσοτερες ακτινες κουνουσαν και δεν εσφηγκαν και της κοψαμε για να βγουν και να μπουν αλλες(μπροστα και πισω)
Σετ επισκευης καρμπυρατερ
Δεν υπηρχαν πυροι και ασφαλειες στα τακακια
Δεν υπηρχαν λαστιχενιες βασεις στα τεποζιτα
Τα φωτα δεν δουλευαν
Πισω τρομπα φρενου(το ηξερα και φτιαχτηκε με σετ επισκευης)
Δεν υπηρχε καν βαλβιδα πιεσης λαδιου
Διαλυμενη πανω τρομπα συμπλεκτη(δεν εφτιαχνε με σετ επισκευης και εβαλα απο 1190)
Ολα τα ρουλεμαν χαλασμενα(ψαλιδιου,τροχων)
Τα καγκελα ηταν τοσο στραβα που δεν εμπαιναν και εβαλα αλλα.
Το ψαλιδι,τα κεντρα,η πισω ζαντα και τα καγκελα βαφτηκαν με ηλεκτροστατικη βαφη.
Οι ακτινες μαζι με τα καψουλια εγιναν παραγγελια απο Σουηδια.Οι ακτινες μαυρες και τα καψουλια πορτοκαλι.
Καθαριστηκαν και γυαλιστηκαν οι λαιμοι.
Φορεθηκαν λαστιχα TKC80 με χοντρες σαμπρελες.
Επισης μπηκαν αρκετα ανοδιωμενα power parts,μαρσπιε Rade Garage 1,5cm ποιο χαμηλα,κατω τρομπα Oberon με την μεταλικη της βαση και ταπες χωρις κλειδι απο εναν Ιταλο ιδιωτη που βρηκα σε ενα φορουμ.
Φιλτρο αερα ΚΝ
Εννοειται πως αλλαχτηκαν μπουζι,αλλαχτηκαν λαδια,ελεχτηκαν βαλβιδες,αλλαχτηκαν ολα τα υγρα συμπλεκτη και φρενων και τα παραφλου.
Τελευταιο κομματι ηταν ενα σετ αυτοκολλητα για ολο το κουστουμι.
Για οποιον διαβασε αυτο το σεντονι θα μου πει γιατι δεν πηγα 120χλμ αποσταση να το τσεκαρω εγω η να του πω να το φερει να το τσεκαρω εδω στον δικο μου μηχανικο.
Δυστηχως μιλησε η κ@υλα και το ψυχαναγκαστικο μου που τα θελω ολα ΧΘΕΣ.
Πλεον μπορω να πω μετα απο αρκετες αλλαγες σε διαφορα ΚΤΜ οτι ειναι ενα πολυ σωστο και ολοκληρομενο μηχανακι,ελαφρυ και εχει καταπληκτικο δουλεμα το 990 μοτερ με καρμπυρατερ.
Ωρα να ξεκινησουν οι βολτες σιγα σιγα.
Καλο χειμωνα σε ολους και καλες βολτες παλικαρια.
Βαζω μερικες φωτο απο το πριν,το κατα την διαρκεια και το τελικο αποτελεσμα.