Εξάτμιση R6 σε Dominator .

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ενας πολυ γενικος μπουσουλας για το τι κανει τι σε ενα καρμπυρατερ ειναι το παρακατω πινακακι>

 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Kαι το κιτακι της Dynojet που προτεινω ειναι αυτο, εχει και ενα Pdf για να δεις τι και τι περλιαμβανει, απλα ειναι για τα RD02, δεν ξερω αν ειχαν αλλαγες στα καρμπυρατερ με τα RD08.

Honda NX 650 Dominator (90-95) Jet Kit for Motorcycles by Dynojet | TECNOMOTO
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
η αλλαγη φιλτρου αλλαζει πολυ περισσοτερο τη συμπεριφορα του καρμπ σε σχεση με την εξατμιση. Το διαγραμμα που εβαλες ειναι εν μερει σωστο διοτι ναι μεν ολα τα κυκλωματα ειναι επικαλυπτομενα, αλλα σε καμμια περιπτωση η επιπτωση δεν ειναι οπως αναφερει το διαγραμμα. Ναι, αν εχεις φτωχη βελονα μπορεις να παρεις καυσιμο απο το κυκλωμα του μειν, ομως θα το κανεις με το λαθος τροπο και θα χαλασεις τα υπολοιπα...η επιδραση του μειν ειναι ουσιαστικη μετα απο τα 2/3 του ανοιγματος του γκαζιου, πολυ μικρη στη μεση και σχεδον αμεληταια κατω απο εκει....ναι, αμα βαλεις 40 νουμερα μειν πανω θα δεις διαφορα, στη δικη σου περιπτωση ομως ειχες διαφορετικο προβλημα, και χρειαζοταν διαφορετικη λυση...στη δικη σου περιπτωση βαζοντας ουσιαστικα χωανες το καρμπ δεν τραβουσε καυσιμο και ηθελε σημαντικα μεγαλυτερο νουμερο ζιγκλερ, σχεδον 15 νουμερα πανω...
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Φιλτρο και εξατμιση το ιδιο αποτελεσμα εχουν οσον αφορα ενα καρμπυρατερ, περισσοτερο αερα στη μοναδα του χρονου. Τεσπα, θα μαθουμε αυριο απο τον επαγγελματια που θα παει ο Γιαννης γιατι κι εγω απο χομπυ το κανω.
 

Ioannis G.

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
Honda Nx 650 dominator 98
Ο μηχανικός είπε θα κάνουμε καυσαναληση και θα δούμε.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Eννοειται, μονο ετσι γινεται σωστη δουλεια!
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Δεν γνωρίζω την κατάσταση της μηχανής και του καρμπυρατερ, αλλά πριν αρχίσουν οι αλλαγές και οι πειραματισμοί, πρώτη κίνηση θα πρέπει να είναι ένα πλήρες σέρβις καθάρισμα του καρμπυρατερ ως έχει, με τις εργοστασιακές ρυθμίσεις. Δοκιμη έλεγχος και εφόσον κάνει ακριβώς το ίδιο τοτε μια αλλαγή κάθε φορά και έλεγχος σε μπουζι και στο δρόμο η αν υπάρχει η δυνατότητα και δυναμομετρο.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

Ioannis G.

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
Honda Nx 650 dominator 98
Το καρμπυρατέρ καθαριστηκε στο προηγούμενο σερβίς 2500χλμ πριν και με δεδομένο ότι με τις μαμά εξατμίσεις δεν υπάρχει θέμα (ούτε τώρα βέβαια) πάμε για καυσαναληση και θα δουμε.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Φιλτρο και εξατμιση το ιδιο αποτελεσμα εχουν οσον αφορα ενα καρμπυρατερ, περισσοτερο αερα στη μοναδα του χρονου. Τεσπα, θα μαθουμε αυριο απο τον επαγγελματια που θα παει ο Γιαννης γιατι κι εγω απο χομπυ το κανω.
καμμια σχεση, η εξατμιση εχει πολυ μικρη επιδραση σε σχεση με τις επιδρασεις της εισαγωγης, οι οποιες δινουν καθοριζουν την ποσοτητα του καυσιμου που θα τραβηξει ο κινητηρας απο το καρμπυρατερ...τεσπα, υπαρχει μεγαλη συγχυση με τα καρμπς βλεπω, οποτε καποια στιγμη οταν βρω χρονο (και κουραγιο) θα προσπαθησω να ανοιξω ενα θεμα εξηγωντας μερικα πραγματακια μιας και υπαρχει ακομα κοσμος που ασχολειται με αυτες τις παλιατζουρες
 
Τελευταία επεξεργασία:

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Μια πιο ελευθερη και ανοιχτη εξατμιση θα βγαλει πιο ευκολα τα καυσαερια απο το θαλαμο, αφηνοντας μεγαλυτερο χωρο για φρεσκο αερα στον χρονο της εισαγωγης. Επισης βγαζοντας τα καυσαερια με καλυτερη αποδοση αφηνει και λιγο πιο κρυο το θαλαμο οποτε στη φαση της εισαγωγης εχεις λιγο μεγαλυτερη πυκνοτητα αερα. Σιγουρα δεν επηρεαζει οσο ενα πιο ελευθερο φιλτρο, αλλα γενικα επειδη παρεχει γρηγοροτερη ροη επηρεαζει την ποσοτητα/πυκνοτητα του αερα στην εισαγωγη στη μοναδα του χρονου. Το οτι οι σωληνωσεις εγιναν 1 απο 2 οδηγει σε μεγαλυτερη ταχυτητα καυσαεριων αλλα και σχεδον το μισο μηκος εξατμισης μεχρι την εξοδο. Τελος υπαρχει κι ενα παλμικο κυμα καυσαεριων αλλα και ηχου που επηρεαζει την ολη κατασταση αλλα εκει μπαινουμε στη σφαιρα του... μεταφυσικου. Σιγουρα ενα καρμπυρατερ υποπιεσης ψεκαζει οσο ειναι να ψεκασει αναλογα με το ποσο ανοιγεις το γκαζι, που σημαινει αναλογα το ποσο η υποπιεση τραβαει το σλαιντ, αλλα στην τελικη με μια πιο ελευθερη εξατμιση στη μοναδα του χρονου εχεις αλλαξει τον ογκο του αερα ενω το καυσιμο παραμενει ιδιο. Το βιδακι του μειγματος επηρεαζει ρελαντι και τα πρωτα βηματα του σλαιντ, το υψος της βελονας στη βελονοθηκη επηρεαζει την αποδοση κατα τη μεταβαση απο ρελαντι προς ανοιχτο γκαζι καθως ανοιγει το σλαιντ και το ζιγκλερ (main jet) επηρεαζει την αποδοση οταν το σλαιντ αρχισει να ανοιγει απο τη μεση και μετα εως το φουλ.

Αυτα ειναι που ξερω απ'οσα μου εχουν μαθει μαστορια στο "μιλητο" και σε καμια περιπτωση δεν τα εχω μαθει απο τεχνικη σχολη, οποτε θα ηταν παρα πολυ χρησιμο να μαθουμε απο καποιον που τα εχει διδαχτει τις βασικες αρχες λειτουργιας αλλα και το πως επηρεαζει το καθε τι τη λειτουργια ενος καρμπυρατερ!
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ισως το πιο πληρες και επεξηγημτικο βιντεο στο ιντερνετ για το πως δουλευει ενα καρμπυρατερ απο τον φανταστικο Θαναση με το πιο φανταστικο ΧΤΖ750 που ειχα δει ποτε, μεχρι που το εκανε καστομια... :p

 

Ioannis G.

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
Honda Nx 650 dominator 98
Ναι σήμερα πήρα τη μότο την είχα πάει για ρυθμισμα.

Σας έχω και δυναμομετρηση.

Αλλάχτηκαν και τα δύο ζιγκλερ, καθαριστηκε το καρμπυρατέρ, ρυθμίστηκαν βελόνες κλπ.

Δουλεύει πολύ σωστά και καθαρά, ξαναγύρισαν τα χαμηλά και πήρε κάποια χαμένα αλογατάρια..
 

Ioannis G.

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
Honda Nx 650 dominator 98
30 στην πρώτη, 32,4 στη δεύτερη. 44 δίνει στρόφαλο η μαμά honda.

Σε λογικά πλαίσια πιστεύω για μοντέλο 97 με απείραχτο κινητήρα.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Τι λαστιχα φορουσε στη δυναμομετρηση? Τα Dunlop που φαινονται στις φωτο?

H αλυσιδα ειναι καινουρια ή εχει χιλιομετρα? Ο-ρινγκ φανταζομαι.
 

Ioannis G.

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
Honda Nx 650 dominator 98
Τι λαστιχα φορουσε στη δυναμομετρηση? Τα Dunlop που φαινονται στις φωτο?

H αλυσιδα ειναι καινουρια ή εχει χιλιομετρα? Ο-ρινγκ φανταζομαι.
Ναι αυτά τα λάστιχα είναι καινούργια σχεδόν.

Η αλυσίδα είναι με o ring και είναι για αλλαγή.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ναι αυτά τα λάστιχα είναι καινούργια σχεδόν.

Η αλυσίδα είναι με o ring και είναι για αλλαγή.
Για τα λαστιχα ρωταω γιατι εαν ηταν τακουνατα θα ειχες μεγαλες απωλειες. Αλλα τα συγκεκριμενα ειναι ψιλονορμαλ.
Γενικα ειναι χαμηλη η δυναμομετρηση, απο 45 μαμα με τοση δουλεια και ανοιχτη εξατμιση επρεπε να δεις τουλαχιστον 40.

Μηπως ο αριθμος πλαισιου σου ξεκιναει απο ZDCRD08B...........?
 

Ioannis G.

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
Honda Nx 650 dominator 98
Για τα λαστιχα ρωταω γιατι εαν ηταν τακουνατα θα ειχες μεγαλες απωλειες. Αλλα τα συγκεκριμενα ειναι ψιλονορμαλ.
Γενικα ειναι χαμηλη η δυναμομετρηση, απο 45 μαμα με τοση δουλεια και ανοιχτη εξατμιση επρεπε να δεις τουλαχιστον 40.

Μηπως ο αριθμος πλαισιου σου ξεκιναει απο ZDCRD08B...........?
Όχι ξεκινάει με ZDCRD08Α ποια η διαφορα του Β;

Τα 40 μου φαίνονται πολλά. 44 δίνει η honda, εξάτμιση φίλτρο να πούμε συν δύο άλογα 46, δε γίνεται οι απώλειες να είναι μόνο 6 άλογα.

Ενα xr 650l με φίλτρο εξάτμιση και Κιτ καρμπ 36,5 είδα ίντερνετικα. Παίζει και το δυναμομετρο βέβαια.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Όχι ξεκινάει με ZDCRD08Α ποια η διαφορα του Β;

Τα 40 μου φαίνονται πολλά. 44 δίνει η honda, εξάτμιση φίλτρο να πούμε συν δύο άλογα 46, δε γίνεται οι απώλειες να είναι μόνο 6 άλογα.

Ενα xr 650l με φίλτρο εξάτμιση και Κιτ καρμπ 36,5 είδα ίντερνετικα. Παίζει και το δυναμομετρο βέβαια.
Tα Β ειναι αυτα που ερχονταν φιμωμενα απο εργοστασιο για Α1 διπλωμα. Συνηθως μια μηχανη με αλυσιδα και φυσιολογικα λαστιχα εχει περιπου 7 με 10% απωλειες απο στροφαλο σε τροχο, αλλα ναι, σιγουρα παιζει και το δυναμομετρο, αφου στην ουσια για να ξερεις τι πραγματικα εχει παιχτει ηθελες μια δυναμομετρηση πριν -προτου καν αλλαξεις την εξατμιση- ωστε να εχεις μπουσουλα. Ενα δυναμομετρο με ενα νουμερο σκετο δεν λεει κατι. Οι καμπυλες παντως ειναι μια χαρα και αφου εσυ λες οτι το νιωθεις καλυτερο τοτε δεν υπαρχει θεμα!

Απλα μετρα και μια καταναλωση απο εδω και περα και πες μας.

(ναι, το ψηνω για Ντομι...)
 
Top Bottom